The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Vampira (833)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Daniel (796)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Kristen (683)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Gideon (535)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Justin (429)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Anna (418)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Tessie (391)
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_lcapEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_voting_barEn uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 10:37 pm

Tid: Omkring midnat.
Vejr: Stjerneklart men køligt.
Sted: Ved den gamle kirkegård.
Omgivelser: Kun gravstenene.
____________________________

Alison sad på knæende, foran en tom plads, uden gravsten. Der var ikke nogen begravet der, det var derfor hun havde valgt den plads. Fordi den var tom, og fordi den ikke indeholdte noget.
Hun gravede forsigtigt ned i den regnvåde jord, så der kom en lille fordybning. Jorden under neglene gjorde hende ikke noget. Hendes mission var alvorlig og seriøs.
I hullet lagde hun en sok - sjovt nok - og et lille guldur, med en lapis sten i midten. I låget stod der et navn indgraveret: Elias.
Intet efternavn, men det gjorde ikke noget. Ingen andre end hende ville vide at hendes elskedes sidste egendel lå her. I tryghed nu.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 10:45 pm

Natalie var kommet bagfra og så navnet.
Hun gispede.
"Hvordan kender du ham. Det er ikke ham jeg tror det er vel?" Sagde Natalie nervøst.
"HVORDAN KENDER DU HAM?." Råbte Natalie.
Der faldt en tåre ned af hendes kind.
Hun savnede ham sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 10:14 am

Alison krympede sig, da hun hørte Natalies stemme. Hun havde troet at hun var alene herude. Hun drejede sit hoved lynhurtigt om imod hende, og så tåren falde ned af hendes kind.
Hun sagde ikke noget, men rejste sig bare sløvt, og lagde sine arme om Natalie. Hun krammede hende hårdt ind til sig. Hun havde endelig fundet hende - Elias' søster.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 1:58 pm

//Wow der er mange der leder efter mig//

"Hvad er der? Hvorfor krammer du mig? Hvor kender du ham fra?" Natalie hvade så mange spørgsmål.
Natalie vidste ikke ret meget lige nu.
"Alison hvordan kender du Elias?" Sagde Natalie alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:14 pm

// Ja, det må jo bare betyde at alle elsker dig XD

Alison snøftede, og prøvede at holde tårerne tilbage, imens hun klyngede sig til Natalie, som om hun var en klippe ved en afgrund. Hun havde det som om hun skulle gå i tusind stykker. Natalie var Elias' søster, og nu skulle hun ikke lede mere. Hun skulle ikke være alene med hans minde længere.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:19 pm

//Jubii....//

"Alison jeg vil gerne have nogle svar." Sagde Natalie alvorligt.
Hun ville vide alt hvad Alison vidste om Elias og hvordan hendes forhold var til Elias.

//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:22 pm

Alison havde ikke lyst til at give slip på hende, men hendes tonefald forklarede at det ikke var til diskussion. Hun trak sig en smule væk fra hende, men klamrede sig stadig til hendes tøj, og prøvede at udtale en sammenhængende sætning, uden at den blev druknet i hendes snøft og tårer.
"Det.. det var haaam, som fo.. forvandlede mig." hikstede hun, og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:28 pm

"Okay... Hvorfor?" Spurgte Natalie.
Hvorfor ville Elias forvandle Alison.

//No krea//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:45 pm

// *Lussing* TAG DIG SAMMEN! VI MÅ GENOPLIVE DIN KREATIVITET XD

"Fordi... fordi," hakkede hun, og prøvede at finde et svar. Havde han elsket hende? Hun viste at han havde kunne lyve ufatteligt godt, men havde han løjet for hende? Hvad havde han fået ud af det? Han havde forvandlet hende, ofret en masse ting for hende. Nej, han måtte have elsket hende.
"Fordi han e.. elskede mig."
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 3:14 pm

"Nå du er den pige han altid snakket om." Smilte Natalie.
"Elias var min tvilling." Sagde Natalie stille.

//AV!!! Det gjorde ondt og jeg har ikke fundet den endnu. Jeg har ledt alle steder.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 11:02 am

Alison fik langsomt kontrol over sin gråd, og tørrede øjnene med sit ærme. "Jeg kan huske en gang, hvor du kom og besøgte os, men jeg så dig ikke. Lyset var alt for skarpt, så jeg hørte kun din latter, og så så jeg din silhuet. Jeg ledte efter dig, da han døde." hikstede hun.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 12:26 pm

"Mig! Hvorfor?" Spurgte Natalie.
Wow der er mange der leder efter hende.
Men hun var jo også gammel så hun havde jo gjort en masse ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 4:49 pm

"Jeg kendte ikke nogen andre vampyrer, jeg var kun et par dage gammel. Altså, som vampyr." forklarede hun, og var pludselig ilter, for at Natalie skulle forstå det hele.
"Den eneste jeg kendte, var ham som havde lavet mine øreringe. Dem med Lapis Lazuli stenen, du ved. Jeg opsøgte ham, og han viste mig rundt i vampyrernes verden, og jeg fik et job hos nogen. Jeg havde talent for at finde folk..."
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 6:29 pm

"Men hvorfor finde mig?" Spurgte Natalie.
Alison's forklaring var ikke helt til at forstå.
Var det fordi Alison skulle finde hende for en anden eller fordi HUN gerne ville finde hende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 6:38 pm

"Ja, jeg skulle jo finde dig, fordi jeg var helt fortabt. Jeg viste ikke en skid om at være vampyr, og så er det jo dejligt at få det lært af en man.. sådan kender nogenlunde ikke." Hun sendte hende et kærligt smil, og trykkede hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 6:55 pm

"Du kendte mig slet ikke. Du kendte mig kun som Elias's søster." Vrissede Natalie.
Hun var glad for at Alison havde fundet hende og sådan men.... Det begyndte at blive lidt akavet.
Måske ville det hele blive anderledes mellem A og hende tænkte Natalie.
Hun ville ikke have at det blev anderledes mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 7:45 pm

Alison lagde hovedet på skrå, og så tænksom ud. "Ja, men det stoppede mig da ikke." Hun undrede sig lidt over at Natalie ikke blev glad, men sur. Hun vrissede ligefrem af hende.
Alligevel var det ikke nok til at få hendes underlæbe til at bævre.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:16 pm

Natalie var ikke så glad for det men hun prøvede at virke lidt gladere end hun var.
"Hej svigerinde." Smilte Natalie falsk.
Man kunne ikke se det var falsk men hun var lidt bange for at det gjorde noget ved deres forhold.
Altså det med at Alison var hendes svigerinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:23 pm

Alison lagde hovedet på skrå, med et stift smil. "Er der noget galt? Altså, jeg håber ikke at det her ændre noget, ved vores venskab." Hun virkede bare pludselig lidt fjendtlig så Alison håbede ikke at der ændrede noget ved deres bekendtskab, at hun pludselig var hendes svigerinde.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:27 pm

Natalie så meget overrasket ud.
Kunne Alison læse hendes tanker.
Nåh... Ja det kunne hun jo nu hvor Alison drak menneskeblod.
Eller kunne hun godt på hende?
Det vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:32 pm

"Hvad?" Hun så forvirret på hende. Hvad var der galt? Hvorfor så hun overrasket ud? Var det så underligt at hun godt kunne lide Natalie, og ikke ville have at deres bekendtskab blev ødelagt?
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:38 pm

"Kan du læse mine tanker?" Spurgte Natalie og kiggede undersøgende på Alison.


//No krea//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 1:48 pm

Alison måtte kæmpe for ikke at fnyse. "Jeg har aldrig læst nogens tanker, jeg er altså, slet ikke stærk nok."
Men selvom hun lød en smule sur over anklagen, blev hun glad over hvad den betød. At Natalie også havde tænkt, at det ikke ville være sjovt at ændre på deres bekendtskab.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 3:23 pm

"Hvis man drikker meget menneske blod kan man så ikke læse tanker?" Spurgte Natalie.
Hun havde altid kun drukket menneskeblod så hvordan skulle hun vide det.



//No krea//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 4:14 pm

"Måske, men jeg har aldrig drukket mere end nødvendigt." sagde hun og trak på skuldrende. Tanken om at kunne læse tanker, var ganske spændende. Måske skulle hun prøve det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) Empty
IndlægEmne: Sv: En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)   En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En uoffelig begravelse (Natalie, vist nok?)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har vist ikke set dig før ~ Rose :)
» Plot (natalie)
» Return! (Natalie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: