The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Vampira (833)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Daniel (796)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Kristen (683)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Gideon (535)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Justin (429)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Anna (418)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Tessie (391)
Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_lcapSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_voting_barSnart er solen gået i seng, og så står månen op I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Snart er solen gået i seng, og så står månen op

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeLør Mar 19, 2011 4:13 pm

Sted: Drowning Creek
Tid:22:23
Vejr:Køligt/lunt
Omgivelse:Fredelige?
Årstid:Starten af Forår'et
_______________________


Arabell sad nede ved vandkanten. Hun havde en grå løs tynd trøje på, som var al for stor til hendes slanke overkrop, den var gledet ned over hendes højre skulder og afslørede den stramme sorte top hun havde på inden under. Hendes blå øjne var rettet mod søen, de virkede hverken triste eller glade. Hun kede sig, med stort K.
Hendes brune lange hår bølgede ned omkring hendes skuldre og ryg. Det var så sjældent at hun satte det op, hun kunne bedst li at have det løst.
Arabell lænede til lidt tilbage og stødte sine hænder i jorden bag sig for at holde sig oppe. Hun sukkede svagt og kastede et blik op mod himlen som havde en rødlig farve. Solen var på vej ned og snart ville der være mørkt, måske ville månen være fremme.. Hun smilede skævt, hun kunne godt li månen den lyste altid med et hvidt drømme agtigt lys.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Sv: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeLør Mar 19, 2011 6:02 pm

Påklædning* http://www.ibbii.com/wp-content/uploads/2010/07/Susan_Coffey-2.jpg <-- Kjolen + et par sorte ballerinasko

Tanja var listet ud af det hus, hun og hendes søster boede i. Hun gik gennem gaderne, i sin kjole. Hun gik ind i skoven, og forsat, for hun havde en god fornemmelse og hvor hun var på vej hen. Hun så en i jorden, og undgik alt der kunne knække under hende, så som gren, og kviste. Hun gik med sikrer skridt, hen til the Drowning Creek. Hun kom ud af skoven, og blive mødt af månens skær. Hun så sig omkring, og fik øje på en pige. Hun stod stille lidt. Et tøvende hej kom over hendes læber. Hun var ikke sikker på at pigen havde hørt hende, for det var en meget lav hvisken. Hun tog sig sammen. "Hej," sagde hun lavt, men hun var nu sikker på at pigen hørte hende.
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Sv: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeLør Mar 19, 2011 6:13 pm

Arabell sad i sine egne tanker med blikket rettet mod søens blanke stille vand. Alt var fredeligt og ikk en vind rørte sig. Hendes fredelige tankegang blev stoppet af et lavt hej, som kom bagfra. Hun drejede sit ansigt, og var tydeligvis blevet en lille smule forskrækket da hun ikke havde lagt mærke til at der havde været en anden.
"Hej"hilste hun med et venligt smil på de rosarøde læber og satte sig helt og så smilende på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Sv: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeLør Mar 19, 2011 6:59 pm

Tanja smilte lidt over pigens forskrækkelse. Hun gik hen til pigen. "Undskyld hvis jeg forskrækkede dig. Det var ikke min mening," sagde hun undskyldende. Hun smilte lidt. Hun begyndte at trippe lidt. "Må jeg sætte mig?" spurgte hun forsigtigt.. Hun så rundt, og satte sig alligevel ned.

Undskyld det ikke er så langt, men min kreativitet er væk..
Tilbage til toppen Go down
Ellis
Menneske
Menneske
Ellis


Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Sv: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitimeMan Mar 21, 2011 7:47 pm

Arabell smilede muntert, da pigen smilede af hende, nok på grund af hendes forskrækkelse. Da hun spurgte om hun kunne sætte sig, nåede Arabell ikke at svare før hun havde sat sig ned. Hun smilede venligt til pigen. Hun kunne godt li når folk ikke var genert, så var det altid nemmere at snakke med dem, og at snakke var nok Arabells største talent. "Jo du må da gerne sætte dig"svarede hun forsent og smilede muntert.



//Lige over Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snart er solen gået i seng, og så står månen op Empty
IndlægEmne: Sv: Snart er solen gået i seng, og så står månen op   Snart er solen gået i seng, og så står månen op I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snart er solen gået i seng, og så står månen op
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: