The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Justin (429)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Anna (418)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_lcapEr hunde sulten~ Til dem der vil I_voting_barEr hunde sulten~ Til dem der vil I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er hunde sulten~ Til dem der vil

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 4:15 pm

Sted: Caféen
Vejr: En let vind
Tid: holder ikke øje med den
Omgivelser: kan ikke se nogle..
Påklædning: Er hunde sulten~ Til dem der vil Hide1
Humør: bounce
---------------------------------------------------------------------

Cherie gik stille ind af døren, til caféen. Hun var sulten og da hun ikke havde et sted at bo, eller nogen at bo ved ville hun finde noget på caféen. Hun kunne ikke se over baren, hun kunne ikke se nogen.
Hun gik stille ind af døren til køkkenet for at finde noget mad, men hun kunne ikke se noget. Hun lede videre men fandt ikke noget. Med ét kunne hun høre nogen komme bag hende, hun løb skræmt ud af døren og videre ind i et andet rum. I dørkarmen tabte hun Marie, hun prøvede at rive hende med.
Hun kunne høre at personen kom nærmere og nærmere...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 4:28 pm

P: Sin Uniform, og et par hvide højhælede korte støvler.
************************
Zoey kom ind i Køkkenet. De havde haft middags lukket og var lidt åbnet... Men hvor var Kokkene? Hun så ned skygge og gik efter den.
"Hallo? Hallo er der nogen?" Hun gik videre og så døren ud til lageret var åben. Hun kneb øjnene mistænktsomt sammen, og så en lille dukke. Hun satte sig på hug ved siden af den, og regnede med det samme ud, at det var en 'lille' pige der var der inde. Hun tog den op i hænderne, og rejst sig.
"Hey du... du har tabt din dukke," hviskede hun blidt, og stak hovedet ind i lageret...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 5:40 pm

Cherie hev i Marie men kunne ikke få hende over dørtrinet, hun så en dame tage hende op. Hun baggede skræmt tilbage og satte sig i en klump i hjørnet. Hun hørte hendes stemme, men hun blev bare siddende og bevarede hendes skæmte ansigt.
Cherie fik tåre i øjnene, hun var bange og hun ville jo bare have noget at spise.. var det en forbrydelse? hun forstod det ikke. Hun kiggede igeen på damen og derefter på Marie i damens hænder.
Hun ville have Marie.. hun ville ud.. Men hun kunne ikke se nogen anden vej end bag damen så hun blev siddende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 6:04 pm

Zoey fik øje på pigen, og fik det dårligt. Hun gik helt ind, og lukkede døren bag sig. Hun gik hen til hende, men da hun var en meter væk, sætte hun sig på hug.
"Er min ven," sagde hun, og lagde dukken ned foran pigen. så rejste hun sig op, og gik hen til en kasse med mad. Hun åbnede den, og kiggede mod døren, på en lille skyldbevidst bevægelse. Hun tog en flaske vand, og et stykke brød. Så vendte hun sig mod pigen, og gik hen til hende. Hun satte sig foran hende, med vandet og brødet.
"Her.... Du ser sulten ud," sagde hun, og gav hende det... Matt ville slå hende ihjel hvis han opdagede det, men hun skulle nok betale for det...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 9:50 pm

Cherie tog stille fat i Marie og trak hende hurtigt over til hende. Hun kiggede på damen foran hende og blev overasket over at hun bare gav hende noget, og ikke en gang blev sur over det.
Hun vidste ikke at det ville blive så let, men hun beklagede sig selvfølgelig ikke. Hun var så sulten at hun ikke tænkte mere over det, hun regte bare ud efter brødet og flasken med vand, hun skruede låget af flasken og tog en tår inden hun satte tænderne i brødet.
Hun stirrede stille på damen som hun endnu ikke kendte navnet på, mens hun spiste brødet færdig. Hun drak endnu en tår vand i stillhed.
Så satte hun flasken fra sig på gulvet, hun gned de nu indtørede tåre væk med bagsiden af sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 10:26 pm

Zoey smilte til hende.
"Jeg er Zoey... Og hvem er du?" Hun smilte en enkelt gang til hende, og hørte nogen på gangen.
"To sekunder," hviskede hun, og rejste sig, hun gik over til døren, og gik ud. Det var kokken. Han lignede et stort spørgsmålstegn, da han så hende.
"Zoey hvad laver du der in..." "Det skal du ikke bryde dit hovede med... Hvad mangler du?" spurgte hun, bare hurtigt. Hun så på ham, mens han intenst prøvede at regne ud hvad hun laver der inde. hun smilte til ham, da han opgave.
"En kasse med råvare," sagde han, og hun nikkede. Hun skulle til at går ind, da hun stoppede...
"Du skal ikke med ind..." sagde hun, og så på ham over skulderne...
"Hvorfor ikke? Jeg plejer da have..." "Men det har du ikke dag!" Afbryd hun igen. Hun så ham træde tilbage, og hun gik ind, lukkede døren bag sig, tog en kasse med råvare, og gik tilbage til døren.
"Du må godt åbne den," sagde hun, og så dybt alvorlig ud. Gik han for langt ind, ville hun blive meget vred. Hun gav ham kassen, efter at han havde åbnet døren, og hun lukkede døren efter ham igen. Hun gled ned på gulvet, foran døren med lukkede øjnene, og trak langsomt været. hun hørte kokken sige: "Zoey er blevet skør... Jeg må ikke gå ind i lageret længere." Hun smilte men holdte øjnene lukket...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitimeOns Feb 02, 2011 4:52 pm

Cherie kiggede stille på hende, han hørte hendes spørgsmål men svarede ikke. Hun kiggede stille og nysgerigt ud gennem den spræke der sjældent var i døren. Hun kiggede efter manden men kunne ikke se ham, så hun gav op. Hun fulgte stille damen Zoey med øjnene da hun kom ind igen.
Hun sad helt stille et øjeblik og gav sig til at ordne Maries hår, mens hun bare ventede på at der ville ske noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er hunde sulten~ Til dem der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Er hunde sulten~ Til dem der vil   Er hunde sulten~ Til dem der vil I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er hunde sulten~ Til dem der vil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: