The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Vampira (833)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Daniel (796)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Kristen (683)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Gideon (535)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Justin (429)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Anna (418)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Tessie (391)
hvad laver du her? //Spencer// I_vote_lcaphvad laver du her? //Spencer// I_voting_barhvad laver du her? //Spencer// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 hvad laver du her? //Spencer//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:55 pm

Sted: Bibloteket
Tid: eftermiddag
Omgivelser: reoler, bøger på hylerne.. Hvad er der ellers på et biblotek?
Vejr: solskin xD
Påklædning: Tøj! xD
___________________________________________

Matt gik hylde op, og hylde ned. Han prøvede at finde noget spændende, at læse. Han gik gennem den en reol efter den anden, og fandt til sidst noget om Varulve. Det gav ham en idé. Han kunne jo more sig over alle løgne. Han tog den med ned til at bord, og satte sig til at læse i den. Han rystede på hovedet over den...
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:14 pm

Spencer kom ind af døren til bibloteket, hun skulle låne en bog, og aflevere de to hun havde lånt før.
Hun gik hen til skranken(eller hvad det nu hedder) og lagde bøgerne op på bordet "du har godt nok læst dem hurtigt pigebarn" sagde damen bag bordet, hun kendte hende ikke. Hun smilte skævt "tja.. jeg skulle bruge dem til en opgave så.." svarede hun og elskede den måde damen så på hende på.
Et helt klart overraskede ansigt, hun smilte endnu en gang og gik hen og begyndte at lede efter den nye bog, som hun ville låne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:40 pm

Matt sukkede, og rejste sig. Han var færdig med bogen. Han gik hen og stillede den på plads. Så begyndte han at lede efter en ny. Han støte næsten ind i en pige.
"Hov...hej dig havde jeg ikke lige set. Undskyld du," sagde han, og smilte til hende. Han trådte til side for hende, og ledte videre. Han smilte stadig. Han fandt endelig nogle af de bøger med overnaturlige. Han tog den første ned og bladrede den gennem. Jaja, det gik. Han gik tilbage til bordet...
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:41 pm

Spencer smilte undskyldene til den dreng hun lige havde stød på "det gør ikke noget" svarede hun og ledte videre.
Hun gik hen til den reol hun mente bogen var i, men hun kunne ikke finde den. Hun kiggede igen og igen for at være sikker på a hun ikke havde overset den. men den var der ikke, "undskyld.. jeg leder efter denne bog" hun tog et stykke papir ved skranken og skrev bogens titel ned -den fortabte krig- og regte parpiret til damen, som hun ikke ku' navnet på.
"men den er der ikke" fortsatte hun stille og ventede på en reaktion.
"den skulle gerne være der da.. den er ikke blevet lånt ud" sagde damen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:53 pm

Matt's øre var skarbe, og høre deres lille samtale. Han sad med bogen, pigen manglede. Den dyb latter kom fra ham. Han rystede på hovedet, og løftede bogen. Han rejste sig, og gik hen til dem.
"Den fortabte krig," sagde han og kiggede på sedlen. Han holdte den i hænden som om han havde glemt den.
"Der er den," sagde damen, og pegede på bogen i hans hånd. Han smilte.
"Jep her er den," sagde han, og smilte til pigen...
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 5:16 pm

Spencer smilte kort og gik stille hen mod drengen, "skal du bruge den?" spurgte hun så stille og lidt forvirret over hvorfor han grinte.
Spencer smilte til ham "jeg ville bare låne den men.. jeg mener det gør ikke noget vis du skal bruge den" forklarede hun stille, og ventede på et svar.
Hun var ikke helt så glad for denne situation hun kunne jo ikke bare tage bogen fra ham, det var lidt en pinlig situvation, efter Spencer mening.
Spencer gik tætere på bordet hvor drengen sad, hun kiggede kort ned på bordet. Det så ikke ud som om han brugte den til at læse i, hun rynkede panden. "ventede du på at bryde ind?" spurgte hun så langt om længe.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 5:34 pm

Matt lo lidt. Så rystede han på hovedet.
"Du må godt låne den. Jeg har læst den," sagde han, og smilte til hende. Han rystede på hovedet.
"Nej... Jeg sad og læste i den og så... ja lad os bare sig at jeg tilfældigvis hørte jeres samtale. Jeg syntes det var lidt morsomt at jeg havde bogen, og du skulle bruge den," forklarede han, med et skuldertræk....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad laver du her? //Spencer// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver du her? //Spencer//   hvad laver du her? //Spencer// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad laver du her? //Spencer//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver du her? (Zoe n.n)
» Hvad laver du? ~ Joan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: