The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Bonnie (970)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Vampira (833)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Daniel (796)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Clarissa (761)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Kristen (683)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Gideon (535)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Justin (429)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Anna (418)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Tessie (391)
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_lcapTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_voting_barTo nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:08 am

S:Café
T:Omkring kl.12
O:Ikke så mange folk, borde og stole
V:Regnvejr, kraftfuldt

Jasper kom kørende i sin gule ford mustang, ind på p-pladsen og holde næsten lige ude for døren. Han steg ud og gik ind med hætten over hovedet og hhænderne i lommen. Han gik ind og satte sig hved, det bor der var længst fra døren, men stadig med vindu udtil p-pladsen. Han tog hætten af og lænte sig tilbage, han var ikke sulten, ville bare side og kigge ud på regnen. Der sad kun to henne hved døren og ikke flere, det undrede ham for det var frokost tid. Han håbede endlig lidt der ville komme en sød pige ind som han kunne snakke med.


Sætter lige et billede ind af min bil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:21 am

Regnen slog ned imod jorden og sagde små lyde. Det havde stået på i noget tid nu, altså regnen. Det virkede som en normal dag, i en normal by. Men det var det ikke. Langt fra. Blandt regndråberne gik der en pige. Hun havde mørk hår, som hang ned af hende, klæbende til hende og hendes ansigt, på grund af regnen.
Pigen gik med sine hænder i lommerne i jakken og hun søgte enlig bare efter et sted at komme i ly. Hun rystede let og fik øje på en café, der så ret indbydende ud, med dens varme. Måske ville hun møde nogle nye mennesker? Hun var jo lige flyttet til byen og det ville være en god start at få nogle nye vener.
Pigen gik målbevidst hen imod caféen og gik hen og tog fat i dørhåndtaget. Hun trykkede det ned og skubbede døren op, gik ind i varmen og nød den, mod hendes nu kolde hud. Hun sukkede let, lukkede øjne og smilte. Hun gik hen imod nogle borde, der var mange tomme da der kun sad tre andre kunder derinde, og valgte et ikke langt fra den dreng der sad alene. Hun ville gerne se om han ville snakke, men hvad hvis han ventede på nogle? Derfor satte hun sig ved bordet ved siden af, tog den våde jakke af og hang den hen over stoleryggen, satte sig på stolen og rettede lidt på sin hvide bluse.
Pigen, som hed Melanie, skævede lidt til drengen, måske ville han snakke? det måtte hun altså snart finde ud af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:35 am

Jasper så godt pigen komme gående, hen af p-pladsen og ind af døren. Han håbede HUN ville snakke. hun satte sig hved det bord forand ham, og han nærmest gloede på hende da hun tog jakken af, men kiggede hurtigt ned da hun kiggede på ham. Han sadhelt ude på stolekanten nu, for han ville gerne snakke med hende men han turde næsten ikke starte en samtale. Han tog sig sammen rejste sig op og gik de få skridt hen til handes bord og sagde "Hej jeg hedder Jasper, må jeg sætte mig her?" Han kigede hende lige i øjnene, for det var en vane han havde. Han satte sig uden at vente på svaret, han hávde læst det. "undskyld jeg bare sætter mig, jeg er tankelæser, så jeg læste at jeg godt måtte, undskyld, jeg hved godt det er uhøfligt at læse andres tanker" Nu ventedehan lidt på hvad pigen ville sige, de fleste der får at hvide men er tanke læser går hurtigt fra en igen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:48 am

Melanie kiggede på drengen da han rejste sig og hun nærmest strålede da han spurgte om han måtte sidde sammen med hende. Dog nåede hun ikke at sige noget før han havde sat sig ned og hun så lidt forvirret ud. Var det ikke ren høflighed at vente på et svar? Også selvom svaret var et tydeligt ja? Hun sukkede stille og smilte til ham. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige til ham, så hun startede med at præsentere sig selv. "Mit navn er Melanie Hewitt." Sagde hun og smilte stadig en smule. Hun kiggede nervøst ned i bordet, havde han virkelig tænkt sig at snakke med hende? Det ville være fedt hvis han ville, men hvad hvis han bare ville give hende falsk håb om at de kunne blive venner?
*Ej nu stopper du Mela!* tænkte hun bebrejdende over sig selv.
"Du må gerne blive siddende" Sagde hun stille og kiggede op på Jasper, som drengen havde sagt han hed, og smilte venligt til ham. Hun så ned i bordet igen, da hun havde svært ved ikke at kigge på ham. Så hun valgte den nemme udvej: Lege med sin våde jakke, røre ved sit hår, kigge lidt på ham og smile for bagefter at se ned i bordet igen.
"Tanke læser? Seriøst? Kan det passe..." sagde hun lavt uden at se på ham, hendes stemme var heller ikke særlig høj, så hun var ikke sikker på han kunne hører hende.
"Er du så stadig et menneske?" Spurgte hun nervøst og kiggede op på ham igennem øjenvipperne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 10:05 am

Jasper grinte da han læste hva hun tængte til sig selv "Du sagde lige til dig selv, inde i dit hovede altsår, =ej nu stopper du mela= tror du på mig nu? ja jeg er tankelæser, men for at kunne læse de små tanker skal jeg have øjenkontakt. Du skal ikke være narvøs, jeg er født med evnen så jeg ér et menneske. "Ha ha" du må gerne kigge på mig jeg er ikke medusa." sagde han og tog hende blidt under hagen, og tog hendes blik op fra bordet, og op på ham istedet. Han kunne godt forstå hvorfor hun ikke ville kigge på ham, men han tvang hende ligt til det.

Undskyld det ikke blev så langt, men jeg har frikvarter nu og jeg er DJ i klassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 11:01 am

Melanie fik et chok da han gentog hendes tanke helt ordret. Hun så forvirret ud. "Vent. Hvordan? Ku' du?" sagde hun med en skringer forvirret stemme. Hun var rystet. "Du kan virkelig læse mine tanker" Sagde hun stille. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, så hun lod stadig være med at se på ham. Indtil han løftede hendes hage op så hun kunne se på ham. Hun kiggede på ham og fik halv røde kinder af det faktum, at han havde tvunget hende til at se på ham. Hun smilte stille. "Det må du undskylde... jeg... jeg er nok lidt genert når jeg møder nye venner." sagde hun stille og smilte stille til ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men det betød ikke noget. Lige meget hvad hun sagde ville han vide om det var sandt eller falsk. "Så... Hvad laver du her? Ventede du på nogen bestemt?" spurgte hun og så ned i bordet, godt nok holdte han hendes hage oppe, så da hun kiggede ned, lignede det at hun nærmest lukkede øjne.

//Ikke så godt, det ved jeg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 11:33 am

"Hej jeg ventede ikke på nogen, jeg gad bare ikke gå ude i skoven når det regner, og så havde jeg på fornemmelsen,at jeg ville møde en speciel person her på cafén."
Han slap hendes hage forsigtigt og lænte sig tilbare i stolen.
"Det er ikke sandt det du tænker, jeg kan ikke altid se om det er rigtigt eller forkert det folk tænker eller siger, jeg kan bare se hva de tænker, ikke om det er rigtigt eller forkert. Vil du have noget, kaffe, the? Jeg betaler sevfølgelig"
Han kiggede over på hende og smilte blidt. "Jeg er stadig ikke medusa. Er bordet virkelig så interasant?" Han grinte ligt af hende.




Det er helt okay mit bliver bare ikke så langt
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 2:20 pm

Zoey havde fri, men kom over på caféen alligevel. Hun skulle lige se. Der plejede at være noget at lave. Hun kom løbende ind. Hun var gennemblødt, men smilte alligevel. Hun gled på gulvet, og landede på maven. En latter kom fra hende. Der lå hun så og grinte. Hun satte sig op, og og kiggede rundt. *Sikke en angtre jeg lavede* Tænkte hun. Hun sukkede dybt, og forsøgte at rejste sig. Da hun endelig kom på benene var hun ret usikker. Hun kiggede igen rundt, og så hun fik hun øje på Jasper... Og en anden. Hun smilte og gik hentil dem.
"Dav. I ligner nogen der enten keder jer, eller er midt i en ligegyldig samtale," sagde hun, med et smil. "Jeg tænkte jeg ville lytte. Jeg er Zoey," sagde hun, smilte til pigen. "Hey igen Jasper," sagde hun, med et smil. Hun kiggede på dem. "Må jeg?" spurgte hun, og gjorde et nik mod den tomme plads (Som der var to af ^^)
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:55 pm

"Selvfølgelig må du det Zoey" Han kiggede op på hende og smilte "Bare tag plads, flot antre foresten" han grinte lidt hved tanken. "Hvorfor kommer du endlig her idag? har du ikke fri idag?" Han kiggede let undrende på hende.


Ikke så meget kreativitet, undskyld
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitimeTors Jan 27, 2011 6:45 am

Zoey smilte, til Jasper, og Nejede.
"Til ære for dig," lo hun, og satte sig ved siden af ham. Hun smilte til pigen, og bagefter til Jasper.
"Jo egentligt, men jeg skulle bare se om der var noget at laver.... To sekunder," sagde hun, og rejste sig op. Hun løb op til Bibbie... "Hey Bibbie... Er der noget jeg kan hjælpe dig med?" Hun så Bibbie trække på skulderne, totalt fraværene. Zoe kneb øjnene sammen. Det var ikke bibbie's rigtige reaktion. Hun lod blikket glide rundt. Mon nogen... Hun rystede på hovedet, og smilte til Bibbie.
"Kom lige, to sekunder," sagde hun, oh trak Bibbie med ind i køkkenet, og videre ud i gangen. Da de nåede frem, begyndte hun at undersøge hendes hals... Som forventet to små huller... og self. en slettet hukommelse. Ikke sært hun var så underlig.
"Kom tag noget at drikke," sagde hun, og viste hende ud i køkkenet igen. "Giv hende noget at drikke nu," sagde hun, til en af tjenerne. Hun smilte til bibbie, og gik ud igen. Der stod et par folk ved baren. Zoe smilte bare, og gik hen til dem.
"Hvad skulle de være?" spurgte hun, og tog deres bestilling. Da hun havde taget tre bestillinger tog en tjener over. Hun gik tilbage til de andre.
"Når hvor kom jeg til jo, Jeg er Zoey," sagde hun, henvent til pigen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne Empty
IndlægEmne: Sv: To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne   To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
To nye personer (mennesker)~ Alle må joyne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» opdigtede Personer...
» Specielle Mennesker grupperegler
» Så mange mennesker.. Hvorfor? ...Arabell...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: