The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 2 botter

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Ny person~dem der vil ^^ I_vote_lcapNy person~dem der vil ^^ I_voting_barNy person~dem der vil ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Ny person~dem der vil ^^

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 7:50 pm

S: Kirkegården
T: Midt om dagen
V: overskyet
O: grav stene, Bon og der kommer forhåbenlig flere xD

Bonnie kom gående ude på kirkegården IGEN, hun elskede at være der men var ikke helt sikker på hvorfor. Hun smilte tilfredst til sig selv og hoppede op i luften. Bonnie blev til den nu velkende krage og fløj i cirkler, hun elskede at flyve, det var et stykke til siden hun havde gjordt det.
Det var nu første gang siden hun blev remt af sol lyset, hun skød tanken væk og fløj videre rundt om et par grav stene.

// skrev bare noget :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 8:14 pm

ella kommer gående ind på kirkegården. hun går stille hen af stien. hun har en rose i hånden. hun går hen imod hendes venindes grav, hun kommer derhen og ligger rosen der. hun lægger godt mærke til at der flyver en krave rundt, men tænker "det er der da ikke noget mærkeligt i". hun sætter sig på hug forand gravstenen. hun kigger sig om, der er ikke andre på kirkegården, end hende og kraven. hun snakker til gravstenen/hendes gamle veninde. "hej thea jeg fik endelig det jeg ønskede mig da du var levende, det du ikke ville give mig, ja jeg er blevet forvandlet" hun kiggede sig om igen, stadig ingen. hun forvandler sig til en ulv og sitter sig og hyler/græder.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 9:35 pm

// ikke for noget Rose, men vi skriver i 3. person datid x3 og "" er direkte tale ^^ * er at tænke x3 bare så du ved det til en anden gang ^^ Vil ikke blande mig mere xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 9:40 pm

ja sorry men i forstod det vel XD sådan skriver jeg når jeg skriver hurtigt -.-' så tænker jeg ikke på tegn og tid O////O
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 10:24 pm

Bonnie kunne se pigen der kom hen og lagde noget ved en garv, hun kunne ikke koncentrede sig da lugten væltede ind over hende.
Hun fløj ind i et træ og landede på jorden lidt fra pigen, hun skiftede skikkelse og veg tilbage mens hun væste. Hun kiggede på pigen med et ondt blik, hun snærede og rejste sig op, så hun sad i hug.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 10:37 pm

Ella hørte en mærkelig lyd, somom der var nogen der slog sig. Hun vendte sig om og så at kraven var fløjet ind i et træ og lå på jorden. Lidt efter skiftede den skigelse til et meneskelignende væsen. Hun kunne nu lugte at det var en vampyr. Pigen var nu fuldt ud forvandlet til vampyr og megyndte at snere af Ella. Ella rejste børster og knorede tilbage, hun stilte sig i andgrebs position, og begyndte at løbe lige mod pigen. Da hun var hende ved pigen, sprang hun op om holdt pigen mod hjorden. Ella prøvede på at bide pigen i struben men hun gjore modstand.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 10:53 pm

Bonnie kæmpede som en gal for at undgå at blive bidt hun vræd sig ud af hendes/ulvens bid og hoppede ned på jorden et stykke fra.
Hun væsede vildt og blottede sine tænder, så hoppede hun hurtigt op i luften og blev igen til en krage hun lanede højt oppe i træet så ulven ikke kunne nå hende enden hun igen blev til sig selv.
"Hvem er du?" væsede hun igen, og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 11:02 pm

Ella begyndte at gø af vampyr pigen der sad oppe i træet. Da vampyr pigen spurgte hvem hun var, forvandlede Ella sig hurtigt om til sigselv. "Jeg er ny her, eller næsten jeg har været her et par gange for at basøge min veninde" svarede hun knorende. "Jeg hedder Ella, du har mugligvis kendt min veninde, og så moske ikke. Min veninde hed Thea og var sort varulv. Jeg kom her for at besøge hendes grav, jeg havde ikke regnet med at møde en vampyr her" Ella havde stadig en knorende undertone i hendes stemme da hun spurgte "Og hvem er du så vampyr?!?!"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 8:16 pm

Bonnie rettede sig op og lyttede stille til det ulven Ella sagde.
Hun fniste kort "jeg kender kun to ulve det burde være nok!" svarede hun så surt, "jeg håber ikke du er lige så ireterende som dem." fortsatte hun stille i samme tone.
Bonnie tænkte sig lidt om "hmm.. jeg er her tit det undre mig at du ikk' har set mig før når du også kommer her" sagde hun så lidt mere fredeligt.
"mit navn..." startede hun og fniste kort og fortsatte så. "giver det ikke sig selv? Black bird.. Bonnie black bird" presenterede hun stille, hendes tone var ikke længere hård, hun følte ikke at hun var som de andre hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 8:38 pm

"Black bird ja det kunne jeg jo have regnet ud, jeg har da set en krave et par gange her får, jeg undrede mig da også at den lugtede af vampyr men jeg tængte ikke mere over det."
Ella satte sig op af træet, og sukkede dybt
"jeg mangler bare nogen at snakke med. Min veninde er død, det er fire år siden, og jeg fik det først at hvide i sidste uge. Jeg har boet sammen med nogle mennesker som accepterede at jeg var som jeg var, for mine forældre døde da jeg var 7 og så boede jeg så med Thea indtil jeg skulle flytte for at få en ud dannelse. Jeg er mere vand til at være ulv end "menneske". Min mor og far blev slået ihjel af en vampyr, min veninde var der og hun slog så vampyren ihjel bagefter. Så det er omkring fire år siden jeg har været her sidst."
Ella kiggede op på Bonnie og sagde
"Du skal ikke være bange jeg gør ikke noget. Jeg var bare lidt overasket et du var her det var dethele, og så er jeg også meget ked af det lige nu, så jeg har ikke lyst til at slå ihjel. Men hvorfor er du endlig her på kirkegården??"


///sikkert forkert tid igen -.-'///
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 8:56 pm

Bonnie sad bare stille og lyttede, "please.. jeg er ikk' bange for din slags.. jeg er ikke bange for you!" savde hun bastemt og blev faktisk ret fornærmet.
Hun kiggede på hende med en lille snært af iritation, "hvalpe dræber ikk!" sagde hun så kort og hold pause, for at se hendes reaktion.
Hun lyttede til det sidste spørgsmål og svarede "jeg holder af stedet her!" ef kort svar, men det var det hun hávde at byde på.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 9:05 pm

"Kald du mig bare for en hvalp, men jeg tror på jeg har dræbt flere end dig, både mennesker og umennesker."
sagde Ella lidt overrasket for det var slet ikke sådan hun havde ment det hun havde sagt.
Hun stilte sig op og begyndte at gå hen mod sine forældres grav. Hun satte sig ned på hug og begyndte at tage ukrudt op, det var ikke blevet gjort i lang tid. Hun håbede på at få respons fra Bonnie, så hun ville ikke sige noget endu.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 5:25 pm

Bonnie smilte kort, enlig en der ikke blev sur over ordet "hvalp".
hun slog blikket op mod Ella igen, "det tvivler jeg på!" svarede hun så koldt og kiggede ned i gulvet.
Bonnie så efter Ella mens hun gik hen til gravstenen, og uvidkorlig kom hun til at fnise kort. Det var ikke meningen men hun sagde ikke noget, hun hoppede bare ned fra træet og gik over til hende.
Hun skulede ned til graven, og lod blikket glide op til Ella igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 5:45 pm

Ella kunne mærke at Bon kom gående bag hende, og da Bon nåede hen til hende sagde hun " Det er min mor og fars grav"
Hun fjernede noget ukrudt og under det var der en kæmpe trædesten. Hun løftede let stenen op og under den var der et lille hulrum. I det hulrum lå der en sort lang kjole, Ella tog kjolen på og lokkede for hulrummet igen.
"jeg aftalte med min gamle veninde der altid skulle ligge noget tøj her hvis hun skulle få brog for det" Hun stilte sig op over tor Bon og kiggede hende lige ind i øjnene
"Jeg stoler på dig Bonnie, jeg har ikke været vænner med nogen i flere år så du må ta dig i jeg er lidt barsk i starten" Hun smilte til Bonnie
"Hvis du får brug for hjælp så bare fløjt så skal jeg nok komme"



///okay sætter lige et billede ind på min pro så du forstår det her ^^ \\\
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 5:58 pm

#Må jeg hoppe ind?#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 6:41 pm

Ja selvfølgelig må du det XD jo flere jo bedre ^^
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 4:04 pm

//må du da godt Rose Wink //

Bonnie kiggede tænksomt på Ella, hendes forældre hva? det mindede hende om at det var 10 år siden hun havde set hendes egene forældre.
Bonnie kiggede nysgerigt på Ella og spærede øjnene op da hun fik øje på kjolen. Hvad ville Ella mon med den? hun ventede stille for at få svar.
sætningen som Bonnie havde ventet på kom enlig, og hun kiggede endnu mere forvirret på Ella, hun forstod det ikke.
Bonnie lyttede stille igen og fik et chok da hun hørte at Ella talte om at stole på hende. hun lyttede bare stille videre uden at ændre hendes ansigts udtryk.
Bonnie smilte stille og nikkede, det skulle hun nok huske.
Hun stirrede kort og så gik det op for hende at hun ikke havde svaret "øhh.. tak det skal jeg nok huske" svarede hun så stille med endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 5:28 pm

Rose kom gående gennem skoven. Hun hørte nogen, der ikke kom så godt ud af det med hinanden. En varulv og en vampyr. Hun overværrede deres kamp, og smilte nu hvor de ikke var så vred, længere. Hun kom frem i lyset (Altså så de andre kunne se hende). Hun smilte til dem. "Hej," sagde hun, og følgte sig let. Hun havde stadig lidt problemmer med, tyndtekraften. Det var som om den ikke ville holde hende ned på selve jorden, som den gjorde ved alle andre ting. Alting faldte ned, men hun svævede op. Hun smilte til dem. Hun lo og lavede en lille bevægelse, der menede om et vink. Hun konsentrede sig om at blive stående på jorden. "Er dagen ikke skøn?" spurgte hun, og lo igen. Hun lænte sig op af et træ, og smilede op til pigen Bonnie, og bagefter til pigen Ella. "Ja undskyld men jeg har været her længe...Så jeg ved hvad i hedder. Ella, og Bonnie, hvis ikke jeg husker helt galt. Jeg er Rose," sagde hun, og nikkede til dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 7:16 pm

"Hey Rose, skræmmende jeg havde ikke lugtet dig, jeg havde godt lagt mærke til at der var en, men ikke at det var en engel. Jeg havde skudt på en halvforvandlet varulv, eller et menneske der havde været i nærheden af magi, men en engel, det havde jeg ikke set komme"
Ella vender sig om mod Bon
"havde du lagt mærke tilhun var der??"
Ella begynder at blive lidt restløs, hun er sulten, og har ikke været på jagt i flere dage. Hun spørger, moske lidt uhøtligt over for Rose, men spørger aligevel Bon
"Hey Bonnie, vil du ikke med mig på jagt i skoven?? jeg mangler at få rørt mig og jeg er også sulten. Jeg kan højst leve fire dage, så skal jeg have frisk kød igen, og jeg er hved at overskride den frist."
Ella venter ikke rigtig på et svar men begynderat gå mod udgangen af kirkegårdren.
Hun råber hen over skulderen til Bon
"Hvis du vil så mød mig under det store træ i altid kravler i, i aften hved skumring, okay??"
Ella skifter retning lige inden lågen, og går nu direkte mod Rose.Da hun kommer tættere på kan hun nu godt lugte at Rose eren engel men hun kan stadig ikke lige sætte sin finger på hvor hun har lugtet den lugt før.


////okay totalt uden krea idag XD\\\\

Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 3:27 pm

Bonnie vendte øjnene mod himlen, det kede hende.
"heys igen Rose" sagde hun stille og kiggede på den lille gren der lå på jorden foran hende, hun vidste godt at Rose var der, hun kunne lugte det langt væk.
hun tænkte kort tilbage på den gang hun havde mødt Rose med skød tanken fra sig hurtigt.
Med ét stivnede hun, hun kunne mærke sulten, og hendes næsebor vibrerede ved lugten af blod i Rose's åre. Det tog lidt tid inden hun kunne røre sig igen, hun nåede kun lige at høre Ella sige det med jagten.
Hun smilte til hende "jeg kommer sagde hun så og lagde hovedet på skrå, hvor skulle hun mon hen? hun vidste det ikke.
Hun ville have læst hendes tanker men hun kunne ikke konsentrere sig, sulten var for stærk.

//lidt forvirrende Ella, du bliver nød til at holde dig i datid!
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:53 am

Rose smilte.
"Hej igen Bonnie," sagde hun, med et smil. Hun kiggede på Ella.
"Jeg bliver her! Jeg skal ikke nyde noget af at blive ædt, eller se andre blive det," sagde hun, og satte sig. Hun lænte sig mod et træ, og så på Bonnie. Hvorfor blev hun så stiv? Havde det noget med hende at gøre? Måske. Hun smilte til hende. Hun satte sig i lotusstilling, og lænte sig bag ud. Så lukkede hun øjnene, og smilte...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 7:44 am

Ella gik stadig hen mor Rose, hun undrede sig lidt over ingen af dem reagerede på det. hun stansede op og kiggede undrende på hende, men sagde ikke noget. Ella sukkede og vendte om igen, og gik nu mod udgangen. "Nå, men vi ses i aften!" Rågte hun til Bonnie, lige inden hun gik ud af porten. Hun vændte sig om lige uden for lågen, og rogte hen til dem "Hvis i møder en dreng der hedder Jasper, så er det bare min bror. Han er menneske." Of så gik hun mod skoven, for at komme hjem.


Ikke så meget men lige hva jeg havde på hjertet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny person~dem der vil ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Ny person~dem der vil ^^   Ny person~dem der vil ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny person~dem der vil ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mangler en person..
» En nye by, en person man har mødt før //Zoey//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: