The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Nattens mørke I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Nattens mørke I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Nattens mørke I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Nattens mørke I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Nattens mørke I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Nattens mørke I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Nattens mørke I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Nattens mørke I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Nattens mørke I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Nattens mørke I_vote_lcapNattens mørke I_voting_barNattens mørke I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Nattens mørke

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Tamora
    Vampyr
    Vampyr
    Tamora


    Fulde navn : Tamora McBride
    URL Alder : 16 år (fysisk)
    Antal indlæg : 84
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
    Humør : LYKKELIG!

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 7:09 pm

    S; Skoven
    T; 23;12
    O; træer... og mange ^^
    V; mørkt og blæsende


    Tamora gik afsted ude i skoven. Vinde slog mod hende, men hun var ligeglad. Hun tænkte på den familie hun lige var flygtet fra. Ingen af dem havde fået at vide hvad der var sket. Drengen der havde forvandlet hende dukkede op i hendes tanket. Da hun havde set ham blev hun forelsket. Men nu havde hadet taget over. Han havde taget hendes liv fra hende. Den eneste hun kunne tale med var hendes 'nye' søster. Selvom Tess ikke virkede specielt glad for hende. Situationen hun befandt sig i irriterede hende. Hun kunne ikke tage hjem, og hun kunne ikke blive for længe. Mennesker var en stor svaghed for hende. Hendes unge vampyrliv var kun et par dage gammelt. Hun gik vidre gennem skoven i dybe tanker
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 7:33 pm

    Bonnie gik rundt ude i skoven, som hun plejede at gøre. Hun elskede skoven det var et af de steder hun tit var, skoven og kirkegården.
    Det var enligt underligt men de steder gav hende bare mere ro når hun havde brug for at tænke.
    Hun kunne ikke lige finde et andet sted hun helder ville være nu end skoven, hun hoppede op i et træ og fortsatte et stykke hvor hun bare sprang fra træ til træ. Hun hoppede igen ned på jorden og løb lidt inden hun så gik i normal menneske fart igen.
    Hun smilte mest til sig selv, da der ikke var andre. Pludselig fik hun øje på en pige der gik gennem skoven, hun snusede en gang, Vampyr.
    Hun fløj hen til pigen og stoppede foran hende, "hey" sagde hun først og smilte men så så hun hendes ansigt "TESSIE! hvad laver du..?" hun kunne ikke afslutte hun snuste igen i luften, nej hun var vampyr, hun kiggede tilbage på pigen med et overrasket udtryk.
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Tamora
    Vampyr
    Vampyr
    Tamora


    Fulde navn : Tamora McBride
    URL Alder : 16 år (fysisk)
    Antal indlæg : 84
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
    Humør : LYKKELIG!

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 7:39 pm

    Tam blev revet ud af sine tanker da den anden vampyr stod foran hende. Hun blev ret forskrækket over det. Smilet kunne hun ikke holde tilbage da vampyren kaldte hende Tessie. "Du kender Tessie?" spurte hun blidt. Det måtte betyde det var en ven hun stod overfor.
    " Åh undskyld.. Jeg hedder forresten Tamora. Tessies tvillinge søster" sagde hun smilende. Det var kun passende hun presenterede sig over for vampyren der tydeligtvis kendte hendes søster. Hun rakte en hånd frem for at hilse på vampyren. Hendes opdragelse ved hendes adoptiv forældre havde lært hende at man skulle være høfflig. Det galdt vel også når man var vampyr?
    Vampyren så en smule forvirret ud. Det var selvfølgelig fortåeligt, hun stod og så på Tessies dobbeltgænger. Det var ikke hver dag man mødte en man kendtes spejlbillede.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 7:54 pm

    Bonnie lagde hovedet på skrå, "ja" svarede hun bare kort. Hun blev ikke overrasket over pigens tanker, men hun var ikke helt enig, *ikke præsis!* tænkte hun koldt tilbage hun vidste dog ikke om pigen ville læse hendes tanker.
    Hun smilte kort for at skjule den afsky der nu sad i hende, hun håbede ikke hun var helt som Tess.
    Hun tog pigens hånd og gav den et blidt klem, "Hey Tamora jeg hedder Bonnie" hilste hun så venligt tilbage.
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Tamora
    Vampyr
    Vampyr
    Tamora


    Fulde navn : Tamora McBride
    URL Alder : 16 år (fysisk)
    Antal indlæg : 84
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
    Humør : LYKKELIG!

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 7:58 pm

    Tamora kunne godt mærke der var noget der irriterede Bonnie. Hun valgte at undersøge det en smule. "Hvorfor hader du min søster?" spurgte hun roligt.
    Hun trak hånden til sig efter at have trykt Bonnie's. Var hun en ven alligevel?
    Hun måtte jo være det siden Tessie ikke havde dræbt det. Eller var der en anden grund?
    Tankerne begyndte igen at overvælde hende. Det var en ting hun var træt af efterhånden. Altid havde hun spekuleret meget. Gad vide om Tessie, som hendes tvilling, havde det på samme måde?
    Flere tanker og spørgsmål der irriterede hende. Hun prøvede at holde fokus på det spørgsmål hun lige havde stille Bonnie, fjende af Tess.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 8:08 pm

    Bonnie kunne ikke lade være med at grine kort da hun hørte spørgsmålet, "jeg hader hende ikke Tamora.. ser du sagen er den... vi er ikke venner men jeg havder hende ikke" svarede hun så bestemt.
    Hun stirrede kort ned i jorden men kiggede hurtigt op igen. "han er bare en slaks...." Bonnie prøvede at formolere det korekt "Ulve Vampyr fjenner" afsluttede hun stille.
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Tamora
    Vampyr
    Vampyr
    Tamora


    Fulde navn : Tamora McBride
    URL Alder : 16 år (fysisk)
    Antal indlæg : 84
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
    Humør : LYKKELIG!

    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitimeLør Jan 08, 2011 8:16 pm

    Tam så på Bonnie. " Så du hader hende ikke. Men jeg er altså meget anderledes frem for hende" sagde hun roligt.
    Det var sandt nok. Tessie havde virket så fjendtlig og inderbrændt da de havde snakket. Tam var selv en positiv og forstående person. Hun var afklaret med sig selv. Næsten da.
    Hun så på vampyren igen. "Undskyld hvad? Det forstod jeg ikke?" sagde hun.


    // No Krea :O
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Nattens mørke Empty
    IndlægEmne: Sv: Nattens mørke   Nattens mørke I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Nattens mørke
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Biblotekets mørke~Lola xD

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: