The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_lcapKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_voting_barKan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 6:18 pm

Sted: Ved Drowning Creek
Tid: Om aften.
Omgivelser: Vand, Skov... Jeg aner det ikke!
Vejr: overskyget, uden regn.
Påklædning: Kjolen på billedet.
______________________________

Tamora kom gående gennem skoven. Hun havde et smil på læben. Hun tænkte tilbage på sit liv i plejefamilien. Hun tænkte på den Tvillingesøster, hun aldrig havde mødt. Hun satte i løb. Hun nåede hurtigt hen til søen. Hvor smukt. Hun gik langsomt hen imod den.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 6:22 pm

Tess gik ned mod søen i dybe tanker.
Hun tænkte på Daniel og Matt.
Pludselig slog lugten af vampyr hende.
Hun gik mod søen for at se om der var nogen.
En person stod ved søen.
" Hvem er du?" sagde hun koldt.
Det var en ny vampyr hun ikke havde lugtet før.
Da vampyren vendte sig blev hun ret overrasket.
Hun stod foran en pige der lignede hende på en prik.
" Hvem er du?" spurgte hun igen, ret forundret.

// Må logge --' spejder xD
Kommer måske på senere x3
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 6:35 pm

Tamora Smilede og vendte sig om. Hun spærrede øjnene, da hun så pigen. De lignede hinanden på en prik. Kunne det være? Det måtte det være. Hun gik med hurtigt skridt hen mod pigen. Hun kiggede hurtigt i pigens hukommelse.
"Tessie McBride? Varulv.. Nej Alfa varulv. Du kommer fra Island, og.. Hvor er jeg uhøflig! Mit navn er Tamora," sagde hun, og smilede. Det var hendes tvilling. Hun begyndte at gå rundt om Tessie.
"Hvor du ligner mig. Det er som om vi er Tvillinger! Ja.. Jamen det er var sikkert også, for dit efternavn McBride. Det samme er mit. Tamora McBride," sagde hun, med et smil.

//Okay Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:34 pm

Tessie så undrende på pigen.
" Tvilling? Så burde mine forældre da have sagt det" sagde hun.
Hendes blik fulgte pigen, hendes søster, Tamora.
" Men burde du så ikke være varulv. Du er jo.. vampyr"
Tess sagde ordet som om det var giftigt.
Hun var forvirret over pigens udseende.
En smule glad var hun da også, men en del forvirret.
" Og.. Ja jeg er Alfa. Selvom jeg er den yngste varulv i området" sagde hun roligt.
Det var ikke til at fatte!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:46 pm

Tamora slog en latter op.
"Jeg har skam været Varulv! Men så blev jeg pint af sølv, og blev et menneske. Så nogle år efter blev jeg 'overfaldet'.. Man kan ikke sige overfaldet for, det var aftalt spil. Nåh men jeg blev 'overfaldet' af min ven, vi blande blod, og ja så dræbte han mig, og her er jeg så, ganske yng og uskyldig." Hun lo igen. men stoppede brat.
"Har de ikke sagt noget? Nåh.. en skam. Jeg troede ellers godt du vidste det.. Forresten, bor de her i byen? Altså jeg mener siden du er her," sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:50 pm

Tess så på Tamora.
" Om mine forældre bor her? Nej.." sagde hun.
Hun slog blikket væk fra hendes nye søster.
" De afskyer mig.."
Hun vidste ikke hvordan Tamora's forældre havde reageret.
Hun lagde armene om sig selv for at passe på.
Det var en reaktion hun ofte gjorde brug af.
" Hvordan er det?" spurte hun for at skifte emne.
" At blive til det man hader mest af alt"
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 10:05 pm

Tamora rænkede panden.
"Afskyger dig? Nej! Det kan ikke passe.. De har altid været søde ved mig og min plejefamilie. Men det kan måske være fordi.. Nej det er det ikke," sagde hun, til sig selv. Hun snakkede nogen gange med sig selv. Hun smilede.
"Hvad? At blive til det man hade allermest af alt? Aner det ikke.. Jeg er aldrig blevet til en edderkop så jeg aner det ikke," sagde hun, drillende. Hun rystede på hovedet.
"Ej.. Det ved jeg ikke.. Anerleds. Tænk på hvis du i stedet for at spise, kun drak blod.. Er det slemt? Det er helt klart det værreste i starten, for du har altid afskyget det.. Så det er vel lidt klamt, at vide du er blevet til det du hade, og det du var er blevet til det du hader allermest nu.. Det er ret svært..

//Skal logge -.-'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^   Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vi har jo mødt hinanden før! ^^ * Tamora *
» Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia
» En hyggelig spadser tur //Tessie//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: