The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
En snak..... - Page 2 I_vote_lcapEn snak..... - Page 2 I_voting_barEn snak..... - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En snak.....

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:46 pm

Tess smilte lidt.
Hun smækkede døren som hvis Zoe var gået.
Matt skulle ikke vide Zoey var her.
Hun gik ind i stuen med et lidt såret smil som hvis Zoe var gået.
" Hej igen" sagde hun blidt.
Hun gik hen og lagde sine arme om ham.
" hvad var det vi snakkede om?" sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 4:35 pm

Daniel havde et par sorte tætsiddende bukser, en hvid tshirt og en sort cardigan, sorte slidte convers sko og en sort jakke på. Han havde sikret sig at håret sad godt, en smule pjusket og holdt oppe med voks.
Han kørte i sin sorte lille bil, han ville besøge Tess. Han kunne slet ikke få hende ud af hovedet efter de dage de havde tilbragt sammen. Han vidste at det var underligt at han allerede havde sådanne følelser for hende for de havde jo kun kendt hinanden et par dage. Men han var bare faldet for hende med det samme. De kunne snakke og grine sammen. Og han havde det så godt og afslappet når han var sammen med hende. Hun var som ingen anden han havde mødt.
Daniel sad og dagdrømte lidt da han parkerede bilen, men blev revet ud af dem da han så huset. Så det var der hun boede. Hans læber var formet i et stort smil, sådan var de hver gang han kom til at tænke på Tess. Han skyndte sig d af bilen og op til døren. Han tog en dyb indånding inden han banked på døren, 3 gange.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 4:57 pm

Zoey rejste sig langsomt op... Hun listede ud til døren, og kom til syne. Hun åbnede den langsomt.
"Daniel... Hey," sagde hun, og smilte... Hun kiggede hen mod stuen.
"Øhm... Kom ind." Hun åbnede døren helt. *Kaos!* Tænkte hun, men smilte. Hun var kommet som sendt fra himlen. Hun smilte til ham.
"Kom!" sagde hun, og guidiede ham ind i stuen.
"Tess... Du har en gæst..." sagde hun, og prøvede ikke at grine... Den måde der stod på... Og så Daniel der lige var kommet... Sikke et drama det ville ende i... Hun vendte ryggen til dem...
"To sekundter," hviskede hun, og gik ud. Da hun kom udenfor - Helt udenfor - begyndte hun at grine.... Hun anede ikke hvordan hun skulle reagere. Hun syntes det var synd for Tess, Daniel og Matt... Men der var et eller andet, i det som bare så det morsomme... Hun slog sig selv. Hvor kunne hun? Hun rystede på hovedet af sig selv. Så gik hun indenfor igen... Med en rød kind. Hun sukkede.
"Undskyld... Men... Nej i vil ikke forså det," sagde hun flovt... Hun så fra Tess, til Matt og tilsidst på Daniel...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:28 pm

Daniel smilte overrasket da han så at det var Zoey der åbnede døren. "Hej Zoey" sagde han og smilte igen til hende. "Er Tessie hjemme" spurgte han og puttede sine bilnøgler i lommen.
Da hun åbnede døren for ham så han kunne komme ind skyndte han sig idenfor og tog jakken af. Han gik ind i stuen til Tessie og Matt. Han stivnende da han fik øje på dem. Hans smil var væk og han prøvede at lades som ingenting. "Ehm, hej Tess" sagde han og smilte da han så hendes ansigt.
Hvor havde han dog savnet hende, det føltes som flere år siden at de sidst havde set hinande, og det var jo ikke mere end et par dage siden.
"Håber ikke at jeg forstyrer" sagde han og stak akavet sine hænder i lommen.

Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:31 pm

Matt lagde blidt armene og hende.
"Hej," sagde han med et smil. Han så at der var noget ved væggen, men tog sig ikke af det. Han smilede til Tessie.
"Hmm.. Det har jeg glemt," sagde han, og bøjede sig lidt ned og kyssede hende blidt. Han kiggede op da det bankede på. Han var overrasket over at døren blive åbnet. Han blev endnu mere overrasket da han hørte Zoey's stemme... Han kiggede over på Drengen, og Zoey...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:39 pm

Zoey nikkede.
"Ja hun er hjemme... og... Daniel bliv nu ikke alt for såret," sagde hun, og så bekymret på ham... Hun trådte tilbage. Hvor var det synd for dem... Det værste var at hun ikke kunne gøre noget ved det... *Jeg advarede ham* tænkte hun. Hun så på Tess... Hun ville gerne sige noget...
"Du forstyrrede ikke lige så meget som jeg gjorde," sagde hun lidt opmuntrende. Hun så over på Matt og Tess... Hun rystede på hovedet... *Pinlig tavshed*
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:51 pm

Daniel var glad for at Zoey var der, for han vidste ikke helt hvordan han ville havde reageret ellers. Han så fra Tessie til Matt. Han ville sige et eller andet, men gav bare op og slog blikket ned.
"Jeg kan komme igen en anden gang" sagde han og vidste ikke helt om han skulle blive eller vende sig om og gå. Det sidste var rigtigt fristende, for lige nu havde han det ikke alt for godt, men noget sagde ham at han skulle blive. Måske var det slet ikke som han troede, men chancen var ikke stor, faktisk så det ikke ud til at den var der.

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 6:04 pm

Zoey lagde en hånd på hans skulder.
"Bliv... Tess vil snakke med dig og Matt... Hun håbede at du ville komme... Og at jeg også ville være her... Det slår mig lige at jeg så det i et syn, det var derfor at jeg kunne se det morsomme," sagde hun, og sukkede.
"Hvorfor husker jeg det først nu.... Hvor er jeg dog dum." Hun rystede på hovedet...

//Sorry længden... Jeg skal spise Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 6:35 pm

Tessie smilte til Matt.
Da hun hørte det bankede på døren vidste hun det her ville ende galt.
Hun skyndte sig at træde væk fra Matt da Daniel kom ind.
" Øhm.. Hej" sagde hun stille.
hendes kinder blev røde.
Sådan skulle Daniel ikke have set hende.
Hun sukkede blidt.
" Nej, Daniel bliv"
Hun så på begge drenge.
" I er nødt til at lære hinanden at kende"
Hun så på Matt og Daniel.
" Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Jeg holder af jer begge to"
Hun sukkede igen og lænte sig mod sofaen.
"Jeg ved det ikke.."
Tårene begyndte igen at presse på.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 6:59 pm

Zoey nærmest hoppede hen til Tess.
"Tess... Jeg skal nok fører ordet... Så så," sagde hun, og gav hende et blidt kram. "Bare tag det roligt, Ik'?" Hun smilte til drengen.
"Okay... Matt du må tilgive mig," startede hun... "Det var et fejltrin! Men jeg... Ja... Lad os glemme det... Nu må du bare gøre det nemt for mig, så gøre du det nemt for Tess," sluttede hun. Hun smilte til dem igen.
"Okay... Daniel dette er Matt... Husker du jeg nævnede ham... Ham jeg er medejer sammen med... Nåh men det er ham... Matt Dette er Daniel... Jeg forsøgte at nævne ham... lige inden... Ja sidste gang vi mødte hinanden på Caféen, ved vores arbejdsskift," sagde hun. Hun kiggede fra den ende til den anden, men vendte sig mod Tess.
"Jeg går ud fra at du selv vil forklare... Men hvis du har problemmer med det, så står jeg her over," sagde hun, og krammede hende en sidste gang, inden hun gik over til væggen, sådan så hun stod - på en måde - i midten af drengene, bare ved muren. Hun smilte opmunterende til Tess... Det skulle nok gå... Matt ville nok flippe ud, og prøve at dræbe Daniel... Men Zoey var klar og det vidste Tess godt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 8:16 pm

Tess smilte lidt over Zoe's hjælp.
" Tak" sagde hun lavt.
Hun tørrede sine øjne og så på drengene.
" Matt. Kan du huske mennesket jeg var faldet for? Det er Daniel. Jeg kan godt lide ham. Han får mig til at føle mig så normal igen" sagde hun roligt.
"Daniel, jeg nævnte kort Matt. Han er som mig. Han forstår bedre mine følelser, og han kan nemmere hjælpe mig" forklarede hun.
Hun sukkede kort.
" Det korte eller det lange er jeg kan lide jer begge. For meget endda. I er begge super søde og får mig til at føle mig speciel"
Tårene pressede igen men hun holdte dem nede.
" Ingen af jer må betragte mig som sin. Jeg er ikke nogens" sagde hun.
Det lød hårdt, men hun var nødt til at gøre det klart for dem.
" Oven i al den her forviring har jeg fundet min tvillingesøster som jeg ikke vidste jeg havde, så jeg håber i kan forstå jeg har det svært"
Hun sukkede kort.
" Jeg ved ærlig talt ikke hvad i al verden jeg skal gøre. Jeg kan ikke vælge mellem jer"
Én tåre fik sluppet hendes øjenkrog.
Hun ville ønske hun kunne gemme sig ind til Matt eller Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 8:45 pm

Zoey bed tænderne sammen for ikke selv at tude helt vildt. Hun kiggede væk. Det var værre end en film, fordi hun selv holdte af dem begge. Hun kunne nemt sætte sig ind i Tess' følelser.
"Tess..." Hendes stemme knækkede i gråden. Hun kiggede op i loftet, i håbet om at kunne få styr på sin stemme...
"Tess, jeg ved det er hårdt for alle... Men er det dit endelige valg," spurgte hun, med en stemme der lød helt nomal, hvilket overraskede hende. Hun så stadig op i loftet. Hun skulle ikke værre følsom nu! Nej hendes bedste veninde stod i en svær situation, som hun kunne hjælpe hende med. Hun kiggede på dem. Hendes ansigt var tomt for følelser, men hendes øjne fortalte tydeligt at hun også var påvirket af situationen... Hun havde aldrig forstillet sig, at det ville være så hårdt... bare at overvære det er nok, til at ødelæge hendes fasade. Hun stod helt stille... Hun ville gerne trøste dem alle men... Tess ville være nem nok... Men Matt ville bare afvise hende, og Daniel anede hun ikke hvordan hun skulle trøste... Et trøstene Kram og ordene 'Jeg er der altid for dig.'? Måske. Hun prøvede. Hun startede med Tess. Hun gik hen til hende.
"Jeg har mødt din søster... Hun ligner dig... åh Tess," sagde hun, og gav hende et trøstene kram. Så kiggede hun på de to andre. Hvem først? Daniel eller Matt... Daniel. Hun gik over til ham, og smilte så opmunterede hun kunne...
"Daniel... Det gør mig ondt... Men husk... Jeg er her hvis det er..." sagde hun blidt, og gav ham et prøvende kram. Tilsidst gik hun overtil Matt...
"Matt... Jeg... Jeg er ked af dette skulle ske fordi... jeg... Jeg ville ønske... Nej glem det! Du vil alligevel ikke høre!" Hun vendt så væk fra ham... Det var hårdt nok at se på ham. Hun... For engangs skyld anede hun ikke hvad hun skulle gøre... Hun sukkede...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 7:42 pm

Daniel så på Tessie, men gjorde ikke noget. Han stod helt stille og så på hende og lyttede til hendes stemme. Han kunne ikke bevæge sig, hele hans krop var stivnet. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han tanker kørte rundt i hovedet på ham. Det var dumt af ham, overhovedet at tro at Tess kunne lide ham, dumt at han havde fået sådanne følelser før hendepå så kort tid. Men det korte stykke tid de havde kendt hinanden, havde de haft det så godt og afslappet. Det havde han i hvert fald.
Daniel havde holdt vejret i et stykke tid nu og det var først gået op for ham nu, så han pustede ud og så på Zoey. Det var dejligt at vide at hun gerne ville hjælpe ham men først skulle han lige forstå hvorfor. Så han gengælte roligt det kram hun gav ham og nikkede til hende som tak. Han vidste ikke hvad han skulle sige.
Han tog sig sammen, for det kunne da ikke passe at en pige, han lige havde mødt kunne få ham til at føle sådan. Han burde bare smile til hende og så sige tak for den ene aften de havde sammen og sige at han var ked af at det ikke kunne gentage sig, men det havde han ikke lyst til. Og det var den skræmmende del. Han han ikke bare kunne vende ryggen til og komme videre. Men hun var jo ikke bare en eller anden tilfældig pige, hun var Tessie. Hun var den mest fantastiske, sødeste, dejligeste pige han nogensinde havde mødt. Hun kunne få ham til at føle sig tilpas. Han var glad når han var sammen med hende.
Daniel åbnede munden for at sige noget, men lukkede bare munden igen. Hvad skulle han kunne sige til det?
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:24 pm

Tess stod og så over på Daniel.
Hun havde besluttet sig, men at såre Matt så dybt kunne hun ikke.
Tårene trillede vidre ned af hendes kinder.
Hun vendte blikket mod Matt og kunne næsten ikke bære det.
Hvis hun valgte Daniel frem for ham, ville han beholde hende som ven?
Matt var den bedste ven hun havde.
Hun kunne ikke sætte alt det over styr.
Alle tankerne kørte hurtigt igennem hende.
Hendes hjerte var begyndt at pumpe hurtigere og hendes vejrtrækning var blevet mere hektisk.
Men hun lagde ikke selv mærke til forandringerne.
Daniel kunne hun heller ikke svigte.
Han var den eneste hun havde et afslappet forhold med.
Tankerne tog hende tilbage til den morgen hun var vågnet med Daniel og solen havde skinnet.
Alt det hun kunne huske derfra kørte igennem hendes hovede på ingen tid.
Alle tankerne gentog sig igen og igen.
Hun følte sig trængt op i en krog, fanget.
Hun vidste hun ikke kunne slippe væk fra det her uden at såre nogen.
Det var det sidste hun nåede at tænke inden alt blev sort og hun faldt sammen.
Hun var aldrig besvimet før.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 3:56 pm

Zoey stod og så på Tess. Der var noget i vejen. Hun stirrede på hende med store runde øjne.
"Nåh nej!" Hun fløj hen til Tess, de i samme øjeblik faldet sammen. Hun greb ud efter hende, men nåede ikke at grebe hende.
"Tess!?" Hun faldt på knæer ved siden af hende. Hun havde aldrig prøvet at andre besvimmede... Hun var forvirret, og fortvivlet. Med rystende hænder tjekkede hun Tess' puls. Hun sukkede dybt. Nomal puls. Hun fladt tilbage, i et lettet, og fortvivlet suk. *Hvad skal jeg dog stille op? Gå? Ja det vil gøre det hele nemmere for alle!* Hun rejste sig op. Hun kiggede opgivende på Tess.
"Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre," hviskede hun, ubevidst. Hun gik hen mod døren, og kastede et blik tilbage inden hun greb fat i dørenhåndtaget... Noget stoppede hende... 'DU KAN IKKE BARE GÅ! TESS VILLE IKKE HAVE DET! HUN VAR IKKE TILGIVE DIG!' Hun rystede vildt på hovedet, og kiggede hen mod de andre...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 12, 2011 7:53 pm

Daniel håbede at han ville kunne aflæse hendes ansigt for at finde ud af om hun virkelig mente hvad hun sagde. Hun så rimelig ked af det ud, og så han gik ud fra at det var sandheden hun sagde.
Han vendte sig om for at gå. Han ville gerne kæmpe for hende, men lige nu havde han bare lyst til at være alene derhjemme, men han så Zoey nærmest flyve op og styrt hen til Tessie, så han vendte sig om for at se hvad der var galt. Var hun besvimet? Han havde ikke tid til at stille spørgsmål, men skyndte sig bare hen til hende.
Han satte sig på hug ved siden af hende og lagde en hånd på hendes kind. "Tess" sagde han højt oh hans stemme afslørede en del bekymret, ligesom hans blik. Daniel fik sin hånd ind under hendes nakke og under knæet, og så løftede han hende forsigtigt op og lagde hende på sofaen. Der ville hun i det mindste ligge bedre. Han satte sig på hug ved siden af hende uden at se på de andre. "Kan du høre mig" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 12, 2011 9:49 pm

Tess var ikke væk længe.
Hendes hjerne havde kun slukket et kort øjeblik for at få ro.
Daniels stemme var det første hun hørte.
Hun kunne ikke lade være med at smile en smule.
Hvis hun åbnede øjnene for hurtigt ville det hele svimle.
Så hun valgte at åbne dem stille.
" Hej" var det mest kreative hendes hjerne kunne uddrive.
Så gik det op for hende at Matt og Zoe var her i endnu.
" Zoe?" sagde hun stille
Hun satte sig op for at finde ud af hvor hun var.
Og for at se om Matt var stukket af.
Han havde sikkert kunne mærke hvad hendes valg havde været.
Hendes blik fandt Daniels kort og hun smilte.
Hun så ud i lokalet igen.
" Zoey?"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 8:10 am

Zoey strammede grebet om dørhåndtaget. Hun ville ikke kunne klare at se Tess ligge på gulvet, med Daniel over sig. Hun ville gå i panik! Hun åbnede døren idet hun hørte Tess. Hun tøvede. Var det Tess, eller var det bare hendes fantasi der løb af med hende? Hun lukkede døren, og det lød som om hun var gået... Men sandheden var at hun så at Matt kørte sin vej, og det fik hende til at smække døren. Hun gik langsomt ind i stuen, da hun igen hørte Tess.
"Tess?" spurgte hun tøvende. Hun kom til syne i døren. "Hvordan har du det?" Men før Tess nåde at svare, var Zoey gået ind i køkkenet. Hun vidste at Tess elskede cola - og alle mulige andre ting der var sukker i - så hun gik ud i køkkenet, og fandt en frem. Hun hældte colaen op i et glas, og kom ind i stuen igen. Hun vidste at hvis hun selv var besvimmet, skulle hun have noget med sukker i.
"Her drik det... Så for du det bedre," sagde hun, og satte sig på sofaens armlæn. Hun kiggede ned på sine hænder med et fjernt blik....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 4:26 pm

Tess smilte blidt.
" Tak" sagde hun og drak en smule.
Hun så kort på Daniel inden hun igen så på Zoe.
" Matt er gået, ikke?" sagde hun.
Svaret kendte hun.
Selvfølgelig var han gået.
Hun fortrød ikke sit valg, hun var bare bange for om hun havde mistet Matt.
Det måtte hun finde ud af på et andet tidspunkt.
" Tak fordi du blev Zoe"
Hun drak resten af colaen - meget hurtigt.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre nu.
Matt var gået.
Men Zoe og Daniel var her stadig.
Det fik hende til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 9:38 pm

Tamora kom gående mod sin søsters hus. Et løfte om besøg havde fået hende herhen. Da hun så huset blev hun ret overvældet. De stammede åbenbart fra en rig familie. Hun gik op mod døren. Lugte af han ulv hang i luften. Noget magisk, og ham drengen fra skolen kunne hun også lugte. Hun bankede et par gange på døren inden hun trådte ind.
"Tessie? Zoey?" sagde hun ganske blidt. Hendes lille yndefulde stemme var ikke høj, men nok til at selv mennesket ville kunne høre hende. Hun gik i stuen efter at have lukket døren. Hendes blik faldt på Tess.
"Hej" sagde hun smilende og roligt. Mennesket ignorerede hun indtil vidre.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 12:58 pm

Daniel så lettet på Tessie da hun vågnede igen. "Hey" sagde han og lo lidt da det eneste hun sagde var hej. "Hvordan har du det" han sad stadig på hug ved siden af sofaen og smilte lidt svagt til hende.
Daniel lod sine finger flette ind i hendes dejlige, krøllede hår og legede lidt med hendes hår. Ligesom hun havde gjort med hans den aften hun sov hjemme ved ham.
Daniel var lidt usikker på om hun stadig ikke ville være sammen med ham, eller ham Matt. "Undskyld for det her" sagde han og så på hende med et blidt udtryk, da han fortsatte. "Dit valg, er det stadig at du ikke vil vælge" spurgte han en smule tøvende. Han spurgte hende mens Zoey var ude i køkkenet. Daniel så op da Tessie's søster kom ind i rummet, men han bevægede sig ikke væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 7:03 pm

Tess skulle til at svare Daniel da Tamora kom.
" Øh.. hej" sagde hun kort.
Hun havde ikke noget imod Tamora.
Men lige nu var ikke det tidspunkt hun gad.
Efter at have siddet lidt i akavet tavshed så hun på Daniel igen.
" Nej. Jeg har valgt" sagde hun blidt.
Hun kyssede ham blidt og håbede han forstod den hentydning.
" Hvis du vil have mig selvfølgelig" sagde hun med et smil.
Hun havde intet imod at Zoey og Tamora var her.
Lige nu var det eneste i hendes verden Daniel og hende selv.
Mere behøvede hun ikke lige nu.
Hun håbede bare at Daniel ikke ville skubbe hende væk nu.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 11:21 pm

Tamora kunne godt mærke hun ikke var ønsket af hendes søster. Alligevel ville hun finde ud af hvad der var sket her. Lugten af Han ulv hang i luften. Tam valgte at spørger Zoe der sad på armlænet. "Hvad er der sket her?" spurgte hun blidt. Hendes stemme var så fin og elegant at man næstn kunne være bange for om den gik i stykker. Det så ud til at Tessie og mennesket havde noget sammen. Det kunne hun ikke lade være med at smile af. Den side havde hun ikke set af hendes søster før. Men de havde også kun kendt hinanden i et par dage. Førstehåndsindtrykket fra Tessie havde været at hun var sur og indebrændt. Forståeligt siden hun havde været nødt til at stikke af hjemme fra. Tamora holdt utroligt meget af sin søster. Det var ikke noget hun ville skjule. Hun så igen på Zoey og afventede svar på hvad der var foregået i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 8:57 am

Da Tessie kyssede ham og sagde at han havde valgt ham, blev han så glad at han ikke vidste om han ville kunne lade være med at råbe højt og hoppe rundt. Han gjorde det dog ikke, selvom det var fristende, men istedet smillede han lettet til hende og tog hendes hånd for at give den et blidt klem.
"Selvfølgelig vil jeg have dig! Spørgsmålet er mere om du vil kunne holde mig ud" sagde han med sit charmerende skæve smil.
Daniel så ikke mod Tamora da un snakkede til Zoey. Han var nærmest i sin helt egen verden, kun ham og Tessie. Daniel bøjede hovedet lidt og kyssede hende. Kysset var kort, men fyldt af glæde.

//Jah, nu er det ikke lige så langt som jeg planlagde håber i kan klare jer med det her Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 4:25 pm

Tessie smilte til Daniel.
Intet kunne ødelægge hendes humør nu.
"Kan holde dig ud?" sagde hun med et skævt smil.
Hun kyssede ham blidt.
"Selvfølgelig kan jeg det. Hvem skulle ellers?" sagde hun drillende.
Hun havde det meget bedre efter at have været besvimet nu.
Sukkeret fra Zoey og kyssene fra Daniel kunne virkelig udrette mirakler.
"Så, sådan helt officielt er vi hinandens?" spurgte hun glad.
"Bare så der ingen tvivl er"
Hun kærtegnede blidt hans kind.
Hendes lille verden kunne ikke blive bedre lige nu.

// det er bare ikk okay, gør det om xD hvad regner du med vi siger? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En snak..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En snak.....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lille snak - Chris ^.-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: