The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Vampira (833)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Daniel (796)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Kristen (683)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Gideon (535)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Justin (429)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Anna (418)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Tessie (391)
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_lcapJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_voting_barJulekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:08 pm

Tid ♪ Eftermiddag.
Vejr ♪ Støvsne.
Omgivelser ♪ Mange andre mennesker som er søgt i ly fra sneen.
Sted ♪ Café.
_________________________________________________________

Der var hvide snefnug i hendes røde hår, og fik hende til at se drømmeagtig ud. Hun havde altid været smuk, men på det seneste var hun helt klart ikke blevet grimmere, selvom hun havde fået dybe, sorte rander under øjnene.
Hun trådte ind på caféen og bankede sneen af sine støvler. Hun satte på en skol og hvilede kinden på bordpladen. Hun følte sig så fortabt og alene.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:16 pm

Har du noget imod at jeg svare ?? XD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:30 pm

Overhovedet ikk ^^
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:38 pm

Bonnie sad ved et bord inde på caféen, hendes blik faldt på den pige der
kom ind og satte sig ned. Menneske. Bonnie sukkede endnu et, det gjorde det ikke ligefrem næmmere, men der var noget over hende. Hun sad bare der, Bonnie overvejede atlæse hendes tanker med lod være, det ville ikke være fair,
hun havde det tydeligt ikke så godt, hun manglede hvist nogen. Hmm.. hvordan kunne hun vide så meget om hende uden at kende hende? hun vidste det ikke. Det måtte ligge til vampyr-haløjet. Bonnie sad bare stille og taktog pigen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:02 pm

Hun lænede sig tilbage - stadig med lukkede øjne - og vippede på stolen. Hun stak en abrikosslikkepind i munden, og så ud over caféen.
Hun prøvede at få sit hjerte til at slå langsommere, men det tog åbenbart lang tid at vende sig til at være et normalt menneske igen. Der var ingen som kendte hende her, ingen som ville genkende hende på sit navn, og hendes sindssyge kæreste var her ikke længere... Godt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:13 pm

Bonnie sad stadig stille bed blikket rettet mod pigen, hun fulgte hendes beævgelser og lagde hovedet på skrå, hvorfor havde hun det sådan?
Bonnie kæmpede meget imod at læse hendes tanker, det var så fristene.
I stedet besluttede hun sig for at gå hen og tale med hende, hun rejste sig
og gik i menneske fart hen til hendes bord. "Hey.." sagde hun lidt usikkert.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:25 pm

Elisa havde stirret på hende hele vejen, og undrede sig over hvorfor hun kom. Hvad skulle hun med hende - og omvendt. Hun havde ikke rigtigt lyst til at snakke med nogen før hun slappede lidt af. Det trængte hun til.
"Heys." Hun stak slikkepinden tilbage i munden og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:32 pm

Bonnie kiggede ned på hende, "er du okay?" spurgte hun så.
Hun vidste ikke lige hvad hun skulle sige, hun satte sig overfor
hende. "Undskyld men du virker bare ret nede... er du okay?"
prøvede hun så igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:41 pm

//Må Jeg?//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:44 pm

Hun er logget men det må du vel godt XD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' Empty
IndlægEmne: Sv: Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'   Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T' I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Julekager 'KOM SÅ, jeg RØVkeder mig T.T'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: