The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Vampira (833)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Daniel (796)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Kristen (683)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Gideon (535)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Justin (429)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Anna (418)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Tessie (391)
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_lcapBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_voting_barBe quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:34 am

Sted: Hende og Maleks hjem
Tid: Tidlig morgen
Omgivelser: Ja, der er kun hende og Malek hjemme
Vejr: Der er ret køligt udenfor

Luzy var et morgenmenneske, det var derfor at hun nu var tidligt oppe iført en sort tanktop og et par løse joggingbukser med bare tær. Det hele var fuldstændig overplettet af maling i mange forskellige farver, og hendes sorte hår med de blå spidser var sat op i en høj hestehale, for at skåne det for maling, og så bare for at fjerne det fra ansigtet. Men det særerest var nok hendes ansigt. Hendes læber havde en let rosa farve og hendes blå øjne strålede. Hun havde ingen make up på, hvilket fik hende til at se ung og uskyldig ud. Lige nu sad hun ved sit skrivebord inde på sit værelse og var igang med en tegning af en ung mand med flotte grønne øjne og pjusket hår. Tegningen var flot, og utrolig livagtig og ekstrem detaljeret, da Luzy havde en fantastisk hukommelse, hvilket var både en gave og en forbandelse.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:48 am

Påklædning En stor sort jakke, en sort skjorte, et par slidte jeans også hans sorte solbriller.

Han gik næsten hvileløst rundt i skoven, havde englelig gjort det længe uden at vide hvor han skulle hen eller hvorfor han lige var der. han havde hænderne i bukselommerne og vandrede bare, hans tanker kom hen på hvad der var sket siden han var kommet, han havde mødt sin moder, Luzy også var der Georgina, uhh det sidste møde var nok lidt anderledes hvor mødet med hans moder, bragte minder frem også Luzy, det gav en varme.
Efter at havde vandret rundt i omkring et par time, nåede han til et hus, adressen virkede bekendt og da han tog mobilen frem, smilede han "hvem havde gættet det" brummede han og gik stille hen mod det, uden rigtig at vide hvorfor, det var jo tidligt, så mon hun var vågnet op eller stadig lå i sin seng og sov sødt, han tog sin mobil op og tastede nummeret, hvor på han ringede til hende

//undskyld hvis det er for kort Smile
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:54 am

Der gik et lille sæt igennem Luzy da hun hørte sin mobil ringe, hurtigt var hun oppe og tog den da hun så KYLE stå på den med store bokstaver. "Hey, hvorfor ringer du så tidligt?" spurgte hun med et smil i stemmen, dog med en dæmpet stemme og en stemme, der tydede på, at hun havde været vågen i lang tid. Hun lod sig dumpe ned i sin seng imens hun ventede på hans svar og kunne mærke sit hjerte banke hurtigt over at han havde ringet til hende, og et kort øjeblik spekulerede hun om, om han kunne høre hendes hjerte banke.

//Helt okay, mit er nu også ret kort xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 10:00 am

han grinede da hun tog telefonen "jeg var lige i området og tænkte jeg ville se om den skønne dame var vågen, plus så står jeg uden foran" han smilede bredt og kunne sagtens høre den måde hendes hjerte hamrede hårdt mod hendes bryst, men og kommenterede han det ikke en eneste gang "kommer du ikke ud My lady" grinede han og gik hen mod døren hvor han bare stod og ventede med et bredt drillende smil "jeg sov ikke og tænkte jeg ville gå en tur også kom jeg forbi dit hus ved et tilfælde" fortsatte han og kørte hånden igennem det uglede hår
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 10:40 am

Luzy lo lavmælt over ham og rystede let på hovedet, selvom han ikke kunne se det. "Så du står udenfor? Lige nu?" spurgte hun, lettere vantro, men alligevel med et stort smil på læben. Hun havde rejst sig op og var på vej ud ad sit værelse og mod hoveddøren. "Jeg er på vej," hviskede hun drilsk og afsluttede opkaldet og lagde mobilen ned i sin lomme inden hun åbnede døren. Da hun åbnede døren og så ham stå der med et bredt og drillende smil, kunne hun ikke lade være med at gengælde det med et bredt og varmt smil. "Hey," sagde hun og mærkede så den kolde vind slå ind imod sig. Hun gøs kort og lagde armene over kors og holdte om sig selv for at holde lidt på varmen. Hun tøvede kort. "Vil du ikke med ind i varmen?" spurgte hun med et lille grin og trådte til siden så han kunne komme med ind. Hun havde mørke mærker af bly på hænder og arme og malepletter overalt på sit tøj, men tog sig ikke rigtig af det.

//Skal til Sverige idag, så ved ikke hvor meget mere jeg er på ^^'
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:13 pm

han grinede "ja og du skal ikke ryste hoved af mig, jeg kan høre det" hviskede han drillende, mens han stadig stod og stirrede på den lukkede dør, dog hørte han hvordan hun gik mod døren og vinkede da hun endelig åbnede den. han så hvordan hun gengældte smilet og da vinden rørte på sig, lagde hun armene om sig selv "hej og jo det vil jeg da gerne, selv det ikke lige gør nogen forskel for mig, jeg er død, jeg kan ikke mærke temperatur forskel" pointerede han, mens han gik ind og trak sin sorte jakke af, han lagde den drillende om hendes skuldre og smilede bredt og drengede til hende. under jakken havde han en sorte stram skjorte på, der som altid gik til albuerne, så hans tatoveringer, både på halsen og armene var frie "så hvad maler vi" spurte han blidt

//hej fik lige set på din fine profil og det var sådan...hej hun har malet ham Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 8:28 pm

Lucy holdte en hånd over sin mund for at dæmpe sin latter da hun hørte hans ord. "Det er altså ikke fair at du har superhørelse!" Udbrød hun lavmælt, men havde dog et smil i stemmen. Da hun åbnede døren og så ham, sprang hendes hjerte et slag over, noget hun var pinlig bevidst om at han kunne høre. Dog smilede hun stadig og klukkede blidt over ham og hans ord. "Stadig, kom med ind," sagde hun i et blidt tonefald og med et varmt smil. Hendes kinder blev rødglødende da han lagde sin jakke om hendes skuldre, og hun rystede smilende på hovedet over ham. Hun strejfede korts hans underarm, lige under hans albue idet hun lukkede og låste døren efter ham. "Husk at smide skoene," smilede hun skævt til ham og så på ham imens hendes kinder endnu en gang fik en endnu varmere kulør. "Jeg maler ikke, ikke idag, jeg tegner," sagde hun og viste ham sine hænder og underarme med mørke mærker fra bly. "Og kom, så kan du se hvad," sagde hun med et lille grin inden hun tog hans hånd, som om det ikke var noget specielt, og trak ham blidt med sig imod hendes værelse og åbnede døren endnu en gang inden hun trak ham med ind og lukkede den efter dem. Hun smed hans jakke på sin seng og så sig lidt omkring inden hun så på ham med et forsigtigt smil. Hendes værelse var utrolig lyst, dog dækket med en masse mere eller mindre gruopvækkende tegninger og malerier på væggene, dog var nogle af dem helt normale.

//Ja hun har Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 7:02 am

Han grinede "der var ingen der sagde livet var fair, jeg fik bare nogle små finnesser til at hjælpe mig, måske vejer det op med ne hård barndom" han trak på skulderne og hævede øjenbrynet da hendes hjerte slog et slag over "hvorfor...nej bare glem det" han slog ud med hånden og tog skoene af, stivnede da hun rørte han arm omkring hans albue, men han slappede dog af og lagde armene bag hans ryg. han nikkede og hævede igen øjenbrynet, men fulgte dog efter hende, da hun grev hans hånd "okay hvad tegnede du så om jeg må spørge" spurte han blidt. han stivnede da hun lukkede døren bag dem og så rundt, nikkede anerkendende "wow, det må jeg nok sige, det er virkelig....wow, sikke et talent du har" han gik hen til hvert billede og så længe på dem, mens han brummede og nikkede "det er virkelig smukt" han smilede bredt til hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 8:39 am

Luzy rystede på hovedet over ham og en lille latter gled ud over hendes læber. "Næppe," sagde hun med et grin og så smilende på ham. Hendes kinder blussede op da hun kunne høre, at han skulle til at kommentere hvorfor hendes hjerte sprang det slag over, men åndede lettet op da han slog det hen. Hendes kinder fik langsomt deres normale kulør igen og hun bed sig let i underlæben og sugede den lidt ind i munden nu da hun ikke havde læbestift på. Hun følte sig en anelse nøgen ved at være i selskab med en anden uden at have make up på. Hun rystede let på hovedet. "Nope, men du må gerne se det," sagde hun lettere drillende og rødmede over hans reaktion, men kunne stadig mørke stoltheden give hende en varm fornemmelse i maven. "Synes du?" spurgte hun og smilede bredt og strålende til ham. Hans mening betød rent faktisk mere end hun havde troet, og hans ord fik hendes kinder til at blusse og hendes blå øjne til at skinne. "Øhm ... tak, Kyle, det betyder meget at du kan lide hvad jeg laver," mumlede hun lidt genert og lo lidt over sig selv. "Tegningen ligger på mit skrivebord," sagde hun og nikkede imod sit skrivebord med den halvfærdige tegning. "Den er ikke helt færdig ... men jeg tror nu, at du ville kunne lide den." Hun smilede lidt skævt til ham og lod sig dumpe ned på sin seng. Tegningen forestillede ham, den var ikke helt færdig endnu, men man kunne stadig godt se hvem det var og at hun var begyndt at tegne de helt små detaljer i hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 4:33 pm

han smilede og betragtede væggene med beundring i øjnene, da han vendte sig mod hende, blev hans smil bredere "hej...du har jo ikke makeup på...det er pænt og anderledes, men pænt" pointerede han og gik langsomt imod hende, samtidig nikkede han "du er virkelig talentfuld, det er ud over standarterne" han stoppede foran han hende også ned på hende med varme øjne "Leonardo var talentfuld, men du, du er noget helt andet i forhold til ham" hviskede han blidt, men han rynkede dog brynet, da hun snakkede om tegningen og han gik stille hen til skrivebordet, hvor han tog tegningen op, ligeså snart han fik set ordenligt på den, stivnede han og blev helt overrasket "men det er jo...det er jo mig" hviskede han og så hen mod hende "den er virkelig flot, du er har fået grimme mig til at se pæn ud" grinede han og smilede bredt, han lagde den ned, stadig overrasket, men med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 4:52 pm

Luzys kinder blev kun rødere over hans kommentar. "Jeg har normalt ikke make up på når jeg er hjemme, og især ikke om morgenen," forklarede hun med en genert stemme og betragtede ham imens han nærmere sig hende. Hun prøvede at tvinge sit hjerte til at holde et normalt tempo, men slagene kom hurtigere og hurtigere, jo nærmere han kom. "Kyle ... jeg ..." Hun kunne ikke få en ordentlig sætning ud over sine læber, dog smilede hun varmt og så på ham med et strålende blik, som tydeligere end ord sagde, at hans mening betød meget for hende.
Da hun så hvordan hans skuldre stivnede da han tog tegningen op, og et kort øjeblik troede hun, at han ikke kunne lide den, eller at han ikke brød sig om, at hun var ved at tegne ham. Hun åndede dog let ud da han komplimenterede den, og hun gik over imod ham. "Nej, jeg har bare fanget det, som allerede var der, dine øjne," sagde hun og løftede forsigtigt sin hånd og lod pegefingeren glide hen over under hans øjne. "Dit uredelige morgenhår." Hun brugte samme hånd til at purre op i hans ord med et lille smil. "Og dine kindben." Til sidst brugte hun begge hænder og lod langsomt og utrolig blidt sine fingre følge hans kindben på hver side ned ad hans ansigt. Hun smilede til ham samtidig og da hun tog sine hænder til sig, var der kommet en lille rødlig kulør i hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:02 pm

han trak på skulderne og kunne høre hvordan hendes hjerte slog hurtigere i takt med han kom nærmere, hvilket gjorde ham en smule bekymret "jeg er ligeglad du er stadigvæk meget smuk" han smilede stort og kunne virkelig godt lide at han kunne gøre hende glad, det var nok det der gjorde ham mest glad at hun blev glad for de ord han sagde at de faktisk betød noget for hende.
han kunne fornemme hendes bekymring der blev til glæde og han vendte sig mod hende da hun begyndte at tale "mine øjne" spurte han og lukkede øjnene, trak vejret ind i små stød da hun lod fingrene glide under hans øjne, han sukkede da hun lod dem køre ned af hans kindben "mit hår" spurte han lidt efter og rynkede brynet "jeg må sige jeg er overrasket, det havde jeg ikke forventet, man kan kun sige at du bliver ved med at overraske mig" han grinede og rystede på hoved af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:11 pm

Luzys kinder blev knaldrøde over hans ord, og hun smilede drilsk til ham. "Du er nu heller ikke så slem endda," sagde hun og blinkede til ham, bare for sjov, men kort efter smilede hun stort og varmt til ham. Hun var glad for at han kunne gøre hende så glad, det havde hun ikke oplevet at der var andre end Malek der kunne.
Hun smilede over hvordan han trak vejret i små stød og hvordan han sukkede. "Kan du lide det?" spurgte hun forsigtigt og med en blid, drillende undertone, og kunne generelt bare ikke lade være med at spørge. Hun var, ja, nysgerrig, især fordi at han reagerede sådan. Hun klukkede blidt over ham. "Jeg siger jo bare sandheden," forklarede hun sig og smilede sødt og uskyldigt til ham. Hun stod egentlig ret tæt op ad ham, ikke hvor de rørte hinanden, men hvor de var tæt på at gøre det, og hun tænkte heller ikke på, at hun ikke havde noget andet end sin tanktop på, hun havde ingen bh på indenunder da hun jo var hjemme og det ikke var særlig godt for en piges bryster at have bh 24/7.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:19 pm

han grinede, men nikkede lidt efter "det er ikke mange der rør mig sådan, min moder plejede at gøre det, men det er lang tid siden og jeg var vidst menneske dengang, så det er faktisk behageligt" hviskede han blidt, han blinkede da hun trak hænderne til sig og smilede bredt til hende. han så ned af dem og stivnede da han så hun ingen bh havde på, hvilket bare fik ham til at se hende direkte ind i øjnene, nok var han ikke menneskelig, men han var også en dreng, så han havde ikke misset de svagheder der kom ved at være dreng. Han rakte hånden op og lod blidt fingrene danse hen over hendes kind, strøg hende rundt i ansigtet, ned af halsen og videre rundt. han bed si i læben og kørte hånden igennem hendes hår, følte det bløde hår mellem sine fingre "jeg håber ikke det gør noget" hviskede han og smilede skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:52 pm

Luzy klukkede blidt over ham og nikkede lidt. "Det er lang tid siden," sagde hun med et lille grin og smilede varmt til ham. Der var et tilfreds glimt i hendes blå øjne, der sagde, at hun var glad for at han kunne lide hendes berøring. Da hun så hvordan han stivnede da han så ned, lagde hun i en hurtig bevægelse armene over brystet, selvom hendes skjulte tanktop det hele, blev hun stadig rød i kinderne og hun skulede et kort øjeblik af ham, men vidste samtidig godt, at de fleste drenge ikke kunne stå sig for at stirre en pige ned ad hendes kavalergang, det var derfor hun bare slog det hen når det var Kyle, for han kiggede hende i det mindste i øjnene istedet for nedad.
Da hun mærkede hans kinder imod sin kind, sugede hun luften ind i munden med en lille lyd og stod helt stille imens han rørte hende. Hun skælvede ganske svagt og veklede imellem trangen til at skubbe hans hånd væk og stikke ham en på kinden, og så at hun rent faktisk nød det. Den indre kamp kunne ses i hendes blik og hun bed sig lettere hårdt i underlæben og tøvede ved hans ord. Men da han kørte hånden igennem hendes hår udstødte hun en lille suk og slappede helt af. Hvis man skulle få hende til at slappe af, skulle man bare nusse hende i håret, for så blev hun stille og nærmest helt salig. "Det der gør ikke noget," mumlede hun lavmælt og havde lukket øjnene halvt og havde et lille smil om læben. Alt i alt, kunne man tydeligt se, at hun nød det.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 8:26 am

Han så hendes skulden og bed sig i læben, kløede sig i nakken med en undskyldende mine, det var ikke at han havde i tankerne at skulle overstirre hendes bryster, men han var en dreng, han var til tider svag og havde ikke altid styr på sig selv.
Da hun gav udslag for at kunne lide hans berøringer i hendes hår, bevægede han sig om bag hende, lod hende blidt, hvis hun havde lyst, hvile hoved mod hans bryst, mens han bevægede sine hænder igennem hendes hår, mens nulrede det blidt mellem fingrene, flettede små totter hår og meget mere, til sidst, lagde han armene om hendes liv og bevægede sig baglæns hen mod sengen hvor han satte sig og spredte benene så hun kunne side mellem hans ben. Han lod fortsat sine fingre glide igennem hendes hår på den ene eller anden måde "jeg kan se du kan lie at få rørt dit hår" hviskede han drillende i hendes øre

//undskyld hvis det er for kort Smile
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 8:46 am

Luzy blev lidt på vagt da han stillede sig om bag hende, men da han endnu en gang begyndte at nusse hende i håret og bare generelt røre hendes hår, sukkede hun igen og smilede ganske stille imens hun slappede helt af i kroppen, og, uden at tænke over det, lænede hun sig ind til ham og overlod sig nærmest helt til ham. Hun elskede virkelig at blive nusset i håret, og det var nok den af hendes kropslige svagheder der var størst, altså, af dem hun kendte til, hun var jo virkelig uerfaren omkring det at være sammen med en dreng.
Hun strittede ikke imod da han lagde armene om hendes liv og trak hende blidt bagud, heller ikke da han satte sig ned i hendes seng og lod hende sidde imellem hans ben. Det ... det gjorde hende faktisk intet, hun opdagede, til sin egen overraskelse, at hun intet havde imod det, hun kunne rent faktisk godt lide at mærke hans stærke bryst imod sin ryg når hun lænede sig ind til ham. Hun grinede lidt over hans ord og gøs over at mærke hans varme ånde imod sit øre. "Jeg kan i hvert fald specielt godt lide det når du gør det," hviskede hun drillende igen og puttede sig lidt ind til ham.

//Det er helt okay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 9:01 am

han fik næsten et chok da hun lagde hoved mod hans bryst efter de havde fået sat sig, men han vidste det ikke var bare cool og kontrolleret i ansigtet, men da hun begyndte at putte sig ind mod ham, rynkede han brynet det her havde han virkelig ikke forventet, men okay, han fortsatte med at nusse hendes hår "virkelig, hvad er forskellen fra mig og lad mig se...et menneske, eller hvis det var din bror som gjorde det, på en ikke romantisk måde" spurte han og håbede virkelig på at hans lig kolde hud ikke chikanerede hende, for i teorien var han ligeså kold som et lig og hvis ikke koldere, men dog havde hans hud ikke den der lig bleghed, men den var snarer svag gylden kunne man sige

//wow det er kort, hehe
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitimeSøn Feb 03, 2013 9:09 am

Luzy kunne ikke gøre for det, når hun blev nusset i håret blev hun utrolig putteglad, noget som var sjældent at se hos hende. Hun trak lidt på skuldrene over hans spørgsmål. "Jeg ved det ikke, det er bare ekstra dejligt når du gør det," forklarede hun med et lille forfjamsket grin og så lidt op på ham med en let rosa farve i kinderne. Hun blev slet ikke generet af hans kolde hud, det var rart, på en eller anden sær måde. "Du ... du har ikke noget imod at jeg bliver putteglad, vel?" spurgte hun lidt genert og så op på ham med et blidt blik og et lille, sødt smil spillende om hendes læber. Hun så virkelig yngre ud når hun ikke havde make up på, meget mere sårbar.

//Skidt xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle   Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» you probably dont know me..but i assure dont pisse me off //Cataleya//
» i dont know this place //Jeremy
» Et spil Pool måske ? - Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: