The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh, who are you? ~Kyle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:45 pm

han grinede og tog hendes hånd lagde den mod sit hjerte "det har ikke slået siden 1772, jeg er i teorien ligeså død som de er" han gav slip på hendes hånd og lod den gå, hvis det nu blev for meget for hende at han havde rørte hende, men hendes forklaring om hvad hun så ham som, fik ham til at smile bredt "wow, jeg mener wow der er virkelig sejt, så jeg er ikke død for dig, men bare en anden race, ligesom der er sorte og hvide" han hævede øjenbrynet spørgende og betragtede hende længe. da hun sendte beskeden til ham, fandt han sine bukser frem, faktisk rejste han sig hurtigt op og trak sine bukser på, men tog så en smartphone frem og smilede "jamen jeg har da fået en besked, men ja det skal jeg huske" sagde han og satte sig, betragtede mobilen "det tog damen en halv time at forklare mig om den her, jeg fatter dem ikke, men okay" han trak på skulderne og lagde den igen i lommen
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 10:06 pm

Luzy så ret overrasket på ham da han lagde hendes hånd imod hans hjerte. Hun lagde godt mærke til stilheden og manglen på et bankende hjerte, men stadig, selv efter dét, så så hun ikke skræmt ud. "Og jeg er stadig lige så ligeglad om dit hjerte banker eller ej," sagde hun med et lille grin og lod sin hånd ligge over hans tavse bryst nogle få sekunder længere end hun burde have gjort. "Sorte og hvide er ikke forskellige racer, de er begge Homo Sapiens'," sagde hun med et blidt smil og trak let på skuldrene. "Men som I at hybrider og mennesker er to forskellige racer, arter, kunne man kalde det." Hun smilede varmt og sødt til ham og klukkede lidt over ham. "Okay, jeg bor på ..." sagde hun og begyndte at forklare hvor hun boede og på hvilken adresse. "Okay?" Hun smilede lidt skævt til ham og kunne ikke rigtig fatte hvad hun havde gang i.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 8:14 am

han rullede med øjnene "du ved hvad jeg mener, hvad vil du have jeg skal sige at jeg engang slog mennesker ihjel at jeg ved hver eneste fuldmåne fik store smerte for så at vågne op næste dag, uden nogle som helst ide om hvad der er sket, plus så var jeg også lige dækket af blod" brummede han og rystede på hoved, han fattede det ikke helt. da hun forklarede hvor hun boede henne nikkede han og smilede skævt "jeg er simpelthen for gammel til den slags dimser" grinede han og lagde sig ned på ryggen i græsset, mens han kort så hen på hende, men efter lidt tid så han op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 8:36 am

Luzy sukkede stille over ham og rystede let på hovedet. "Nej, Det er ikke det jeg vil have dig til at sige," sagde hun blidt og sendte ham et halvt smil. "Og så er jeg for øvrigt ligeglad med hvad du gør og gjorde under en fuldmåne, for af det jeg hører, så er Drt ikke noget du selv kan styre." Hun så på ham og trak lidt på skuldrene. "Så det er ikke det der definere hvem du er, i hvert fald ikke i mine øjne."
Huk lo kort over ham. "Man skal bare lige fatte fidusen i dem," sagde hun med et skævt, lille smil. Huk trak let på skuldrene og betragtede ham roligt imens han lagde sig ned i græsset. Kort efter vendte hun dog opmærksomheden imod sin gamle mobil som brummede i hendes skød. Hun rynkede undrende på brynet idet hun tog den op og tjekkede hvem der havde skrevet. Navnet; MALEK stod med store bokstaver på skærmen og hun tjekkede hurtigt hvad der stod. Kort efter kom hun med en lille utilfreds lyd. "Jeg skal hjemad til mad," sagde hun med et lille smil idet hun så på ham. Hun rejste sig op og børstede græs og jord af røven og ryggen inden hun børstede sine hænder og viklede det luns af hans undertrøje hun havde om armen inden hun så lidt tøvende på ham. "Jeg tror ikke du vil have det her luns igen eller hva'?" spurgte hun med et lille grin imens hun viftede med den.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 8:44 am

Han nikkede og smilede afslappet "du har ret, jeg havde aldrig styr på hvad der skete, men jeg kan fortælle dig det var et helved af smerter,det føltes som om hver eneste knogle i min krop knækkede på den ene eller anden måde" brummede han og skar en grimasse af smerter på grund af det gamle minde.
da hun rejste sig op, var han hurtigt på bene og nikkede, grinede kort "nej for så kan jeg i hvert faldt ikke styre mig" han kløede sig i nakken "hej, jeg kan gå med dig hjem, hvis det er okay" spurte han og lagde hoved på skrå, så på hende med et mindre smil og nysgerrig øjne, for ellers skulle de jo sige farvel nu og ja han vidste ikke helt hvad han præcis ville
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:20 am

Luzy så på ham og nikkede lidt imens hun rynkede let på brynene. "Det lyder ikke så let," sagde hun blidt og lod kort sin hånd kærtegne hans kind, bare i en flygtig bevægelser og uden at hun selv tænkte særlig meget over det.
Hun lo blidt over ham og rystede let på hovedet. "Ja, okay," sagde hun og lagde lunset af hans undertrøje ned i sin bukselomme. Hun tøvede over hans forspørgsmål og så lidt ned. "Det ... ville nok ikke være så godt," sagde hun tøvende og så undskyldende på ham. "Undskyld, men vi ses jo en anden gang, ikke?" Hun smilede sit halve smil til ham inden hun tøvede kort og lagde derefter armene om ham, prøvede virkelig at ignorere det faktum at han kun havde boxers på. Få sekunder efter slap hun ham og gik. "Vi ses, Kyle," råbte hun over skulderen og smilede hemmelighedsfuldt til ham imens hun gik hjemad med hurtige og lette skridt.

//Out xD Nyt emne? Razz
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:25 am

han trak på skulderne "jamen fair nok, vi ses nok på et tidspukt" da hun krammede ham, stivnede han, men kort efter krammede han igen og trådte så tilbage med et skævt smil "hej" han vendte sig om og løb ind mod skoven i en overmenneskelig fart, hvorefter han forsvandte væk.

//out, jo det kunne vi godt, men gider du?
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:34 am

Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:35 am

wow det car hurtigt, men super Smile
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:38 am

Har haft idéen til det emne i et stykke tid, så vidste præcis hvad jeg skulle skrive xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:42 am

nåhh okay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, who are you? ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Et spil Pool måske ? - Kyle
» My past have found me, I haden't seen that coming ~Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: