The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Justin (429)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Anna (418)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_lcapEndelig! Nu det min tur til at søge! I_voting_barEndelig! Nu det min tur til at søge! I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endelig! Nu det min tur til at søge!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:11 am

Endelig, endelig, eeeendelig!
Så blev det min tur til at søge! Very Happy
Åh ha... Jeg har ventet på det her :3...
Nå, videre til det dette endelig handler om! ;3

Frederik Montgomery, en heks/troldmand som i kan læse om på profil Razz.

Jeg søger:

-Venskaber.
-Fjender(Eventuelt vampyrer da jeg har en ide om at Frederik på et tidspunkt bliver forvandlet, men ikke endnu!)
-Familie.(Det skal dog helst give mening, så en Kitsuni kan ikke så meget være en fætter til ham, eller det synes jeg ikke.)

Nej, jeg siger ikke noget med flirt, eller kærlighed ^^
Frederik er nemlig 14 år, og jaja, jeg ved godt at han kan få en kæreste på den alder, MEN!
Han søger ikke Wink
Beklager. Razz

Det var vidst det... Hvis i selv har nogle ideer,så er i velkomne til at sige det :3
Glæder mig sådan til at emne med jer dejlige snuskebasser Very Happy!

-Frederik Montgomery.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:10 pm

jeg vil da gerne være en slags ven, hun er måske en vampyr men hun slår ikke børn ihjel, så hvis du har lyst Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:14 pm

Yay!
Endelig en!
Hmm... Frederik er ikke for glad for vampyrer, men du kan da prøve at få hans tillid? :3
Vil du lave? Har en anelse travlt xD
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:15 pm

haha, altid glad for at kunne hjælpe, selv er Dimitri ikke særlig glad for dødelige og da slet ikke tillidsfuld, men det skal nok blive sjovt Razz

og ja det kan jeg vel godt, hvor henne om jeg må spørge ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:18 pm

Det her bliver spændende :3

Hm.. Frederik går i skole... Æh, eventuelt biblioteket? Han er noget af en bogorm :3
Eller... Hmm... Vent lidt tjekker lige stederne >.<
Det der hus med alle de hekse dér? o.o
Mystic stables?
Du vælger! xD
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:21 pm

hvad med biblioteket, Dimitri holder selv af at læse bøger og jeg tvivler på at de hekse vil lade hende ind Very Happy, men jeg skriver når det er lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:22 pm

Det rigtig nok...
Men ja biblioteket!
Og dejligt ;D!
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:28 pm

jepper Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:33 pm

Er der flere der vil :3?
Tilbage til toppen Go down
Spencer
Oprindelig Hybrid
Oprindelig Hybrid
Spencer


Fulde navn : Spencer Knightfall
URL Alder : Krop 20 sind lidt ved de cirka.. ja..
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls..
Job/hobbies : Lidt forskelligt.
Humør : Deprameret..

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:10 pm

Ja jeg er frisk, men du kender jo mig så det her bliver sjovt Wink (OVer andre sider XD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:12 pm

HEJ DELENA! ;D
Ja, jeg kender dig :3
Æh, jeg har en anelse travlt så... :3 Laver du?
Tilbage til toppen Go down
Spencer
Oprindelig Hybrid
Oprindelig Hybrid
Spencer


Fulde navn : Spencer Knightfall
URL Alder : Krop 20 sind lidt ved de cirka.. ja..
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls..
Job/hobbies : Lidt forskelligt.
Humør : Deprameret..

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:15 pm

Vil du ikke nok, sidder jo i konstant at det mig som skal lave XD
Men har du en plot ide søde? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:25 pm

Har ikke tid D:
Nej C:
Tilbage til toppen Go down
Spencer
Oprindelig Hybrid
Oprindelig Hybrid
Spencer


Fulde navn : Spencer Knightfall
URL Alder : Krop 20 sind lidt ved de cirka.. ja..
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls..
Job/hobbies : Lidt forskelligt.
Humør : Deprameret..

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:35 pm

Det har jeg heller ikke, men bare hvis du lige får tid måske? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:36 pm

Okay, så bliver det tilfældigt.
I orden C:
Tilbage til toppen Go down
Spencer
Oprindelig Hybrid
Oprindelig Hybrid
Spencer


Fulde navn : Spencer Knightfall
URL Alder : Krop 20 sind lidt ved de cirka.. ja..
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls..
Job/hobbies : Lidt forskelligt.
Humør : Deprameret..

Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:37 pm

Super Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig! Nu det min tur til at søge! Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig! Nu det min tur til at søge!   Endelig! Nu det min tur til at søge! I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig! Nu det min tur til at søge!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min tur til at søge (:
» Endelig! Et menneske! C: //Kristen//
» Endelig. Kom til mig min skat!<3 ~Bamsefar ;P

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: