The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Vampira (833)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Daniel (796)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Kristen (683)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Gideon (535)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Justin (429)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Anna (418)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Tessie (391)
Så er det jo blevet min tur til at søge I_vote_lcapSå er det jo blevet min tur til at søge I_voting_barSå er det jo blevet min tur til at søge I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Så er det jo blevet min tur til at søge

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Isobel
Menneske
Menneske
Isobel


Fulde navn : Isobel MaryAnn Garrett
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 24
Job/hobbies : Kok for Genevieve / Læse
Humør : "I don't want to be remembered for having never fallen, but for always getting up after every fall."

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:04 am

Hjertelig Godaften Gæst


Jeg vil jo meget gerne i gang med at emne, og samtidig vil jeg elske at få startet nogle plots. Jeg søger nu nok det hele og skulle i kunne bruge et fredeligt menneske til noget, så vil jeg meget gerne hører jeres ideer.

Plots.
1. Venner og veninder. Kan man aldrig få nok af.
2. En bedsteven og en bedsteveninde. Ja det siger vel sig selv, nogle som hun altid kan gå til og omvendt.
3. Kærlighed. Dette skal helst gå til en som er moden og som ikke går for hurtigt frem.
4. Familie. Isobel er i sin tid blevet adopteret, så måske familie fra hendes adoptivfamilies side eller måske hun kan blive forenet med sin biologiske familie.
5. Fjender. Nu er Isobel ikke voldlig, så det bliver jo nok ikke dødsfjender som slåser 24/7, men måske en som ikke kan lide Isobel eller omvendt.
6. Arbejde. Mangler nogen en så står Isobel til rådighed, dog husk på at hun er en pæn pige, så ikke noget med strip eller andet i den kategori.
7. Andet. Jeres ideer.



Jeg håber at nogen vil have lyst til at emne med mig, med eller uden plots. Smile


Godt nytår alle sammen Very Happy

Isobel MaryAnn Gerrett
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:10 am

jeg vil da gerne være en bedste veninde og hvis Isobel har mod på det kunne genevieve da godt bruge en sturepige, eller måske en kok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Isobel
Menneske
Menneske
Isobel


Fulde navn : Isobel MaryAnn Garrett
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 24
Job/hobbies : Kok for Genevieve / Læse
Humør : "I don't want to be remembered for having never fallen, but for always getting up after every fall."

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:16 am

Vi kan jo se hvordan de fungere sammen, så kan de jo altid blive bedste veninder Wink

Vil du helst have en stuepige eller kok? Og hvordan kommer det til at fungere?
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:18 am

ja god ide

så skal det nok være kok, jo altså Genevieve er rig så hun bor i et stort hus, hvor det kun er hende også hendes heks Tania, men altås hvis det er okay med dig, så kunne Isobel bo der også tjene gode penge på at lave mad? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Isobel
Menneske
Menneske
Isobel


Fulde navn : Isobel MaryAnn Garrett
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 24
Job/hobbies : Kok for Genevieve / Læse
Humør : "I don't want to be remembered for having never fallen, but for always getting up after every fall."

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 12:45 pm

Jeg kan da forsøge at være kok Wink
Isobel kan blive ansat i vores emne på et tidspunkt ^^
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 12:47 pm

super god ide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Isobel
Menneske
Menneske
Isobel


Fulde navn : Isobel MaryAnn Garrett
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 24
Job/hobbies : Kok for Genevieve / Læse
Humør : "I don't want to be remembered for having never fallen, but for always getting up after every fall."

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 12:53 pm

De kan jo falde i snak, og Isobel kan jo bo på pensionatet og behøver et arbejde og hjem Wink
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 12:56 pm

ja det kan hun jo Smile
Tilbage til toppen Go down
Isobel
Menneske
Menneske
Isobel


Fulde navn : Isobel MaryAnn Garrett
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 24
Job/hobbies : Kok for Genevieve / Læse
Humør : "I don't want to be remembered for having never fallen, but for always getting up after every fall."

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeOns Jan 02, 2013 12:57 pm

Super Wink
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 11:08 am

altså hvis du stadig søger familie vil jeg da gerne være en storesøster fra den oprindelige familie hvis det skulle være Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er det jo blevet min tur til at søge Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det jo blevet min tur til at søge   Så er det jo blevet min tur til at søge I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er det jo blevet min tur til at søge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min tur til at søge (:
» Til alle skole elever (Også dem der lige er blevet færdig med skolen) ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: