The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare skønt.. ;Dimitri; I_vote_lcapBare skønt.. ;Dimitri; I_voting_barBare skønt.. ;Dimitri; I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare skønt.. ;Dimitri;

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Luna
Hybrid
Hybrid
Luna


Fulde navn : Luna Roberts McBride
URL Alder : ung.. Men jeg vokser hurtigt da jeg har ulve blod i årene ^^
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg læser meget ^^
Humør : Min elskede Edmund <33

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:03 pm

Tid - aften, lige ved solnedgang
Sted - Søen
Omgivelser - vand og natur
Vejr - et par skyer på himlen, køligt med en svag blæst
Påklædning - bukser, en normal top og en trøje over

Man kunne høre en sten falde i vandet hvert fjerde sekund efterfulgt af en stemme. Stemmen fulgte dog ikke stenene, men var bare en lang sætning efterfulgt af den anden, mens stenene ramte vandet midt inde i det hele. Luna havde snart ikke flere sten at tage af, men hun var ligeglad, og fortsatte irriteret. "Jeg hader hende, jeg hader hendes yngel endnu mere. Jeg har aldrig bedt om noget af det her, jeg valgte ikke at blive født. Jeg forstår ikke engang hvorfor, det er jo så dumt som noget kan være.." hun snakkede med sig selv og ud i den blå luft. Det var tydeligt hun var vred over noget, og det lød til at være en masse ting. Hun fortsatte sine kast, og midt i en talestrøm smed hun alt hvad hun kunne en sten så langt som hun kunne. Hun så ikke hvor langt den fløj, hun skulle bare ud med agresioner. Det var længe siden hun havde været alene og kunne komme ud med det. "Som om jeg vil noget af det her, den idiot forsvinder også bare som han vil, jeg skulle havde nødt hans blod så længe jeg kunne istedet for det andet tåbelige vin..." hvislede hun irriteret videre og kastede med stenene.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:15 pm

Påklædning En smuk sort kjole, med bar ryg også et par flade ballerinaer.

hun gik for en gang skyld rundt og slog ikke ihjel, hun var heller ikke synderlig glad, men okay hvornår var hun glad...sådan ca. aldrig, hun smilede aldrig medmindre det var et følelseskold et, et hvor man virkelig kunne mærke, hvor sjæleløs hun englelig var. ja hun så ud som en normal 16-årig lige nu, kunne måske forveksles med en engel, med de flotte sorte slange krøller, det smukke ansigt og de flotte sorte øjne, dog sagde udtrykket i dem noget andet, det var kulde og meget mere ondskab gemt bag dem, man skulle ikke være så dum at tro på facaden, for det kunne ende med at koste en livet.
hun gik op på hver gren, hoppede bogstaveligt fra gren til gren, hvilket kun var hyggeligt i sin forstand, men hun sprang ned og landede som altid lydløst på fødderne, da hun nåede udkanten af skoven og starten af søen. hun rettede sig op og hævede øjenbrynet da hun fik øje på en ung kvinde, nok hendes egen alder
Tilbage til toppen Go down
Luna
Hybrid
Hybrid
Luna


Fulde navn : Luna Roberts McBride
URL Alder : ung.. Men jeg vokser hurtigt da jeg har ulve blod i årene ^^
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg læser meget ^^
Humør : Min elskede Edmund <33

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:22 pm

Luna knurrede irriteret da hun bare fik for meget af alt, og kylede resten af stenene ud i vandet med en snerren før hun sukkede og lagde sig ned på ryggen. "Jeg bad ikke om at blive født, jeg bar ikke om den mor jeg har, jeg bad ikke om min familie.. Jeg bad lidt om at blive vampyr, men jeg bad ikke om alt det andet.." vrissede hun irriteret fortsat. Hun havde det med at snakke med sig selv når hun var sur. En duft af en anden vampyr slog mod hende, og hun rejste sig hurtigt op. Hun knurrede højt indtil hun opdagede at det var en der var fastfrosset i samme alder som hende. Duften var ikke svær at tage fejl af, og hendes blik fortalte alt. "Du er en af Matthews Vampyrer" knurrede hun lavt. Matthew var ikke ligefrem hendes ynglings person, hun var selv en af hans, og så alligevel ikke helt. "Men du er gammel.." sagde hun og stillede sig roligt med armene over kors. "Jeg er Luna, du har helt sikkert ikke hørt om mig" sagde hun med et smil. Hun vidste Matthew foragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:32 pm

hun hævede øjenbrynet da pigen var oppe og knurrede af hende, en ting hun ikke brød sig om folk gjorde af hende, ja nok gjorde hun det sel af dem, men de kunne bare pisse af i stedet for at pisse hende af "ja det er jeg og ja jeg er gammel, så pas på søde før jeg flår din halspulsåre ud, jeg bryder mig ikke om at blive knurret af" hun trådte et advarende skridt frem mod hende og bare måden hun gik på afslørede hvilken umenneskelig væsen hun var, men det var vel også takket være at se Amanda blive myrdet, at leve ude i en kold skov i hvad 8 år, til sidst mister man sin menneskelighed og man kan sgu ikke bare lige få sådan en tilbage. hun lagde armene over kors og trak på skulderne "Luna...Luna nej det siger mig ikke noget...vent lidt, jeg tror der var en i min landsby der hed Luna, stakkels pige døde af blodmangel" hun trak på skulderne og trådte igen frem "men jeg kan se at din skæbne ikke er så fin, hvad forvandlede kære Matthew dig til en vampyr mod din vilje og hvad nu vil din mor ikke snakke med dig" spurte hun og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Luna
Hybrid
Hybrid
Luna


Fulde navn : Luna Roberts McBride
URL Alder : ung.. Men jeg vokser hurtigt da jeg har ulve blod i årene ^^
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg læser meget ^^
Humør : Min elskede Edmund <33

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:39 pm

Hun så roligt på hende og smilede en smule. "Prøv lige.. Min far er oprindelig, det er ham og ikke mig du sal være bange for hvis du vil skade mig. Men hvis du endelig gør mig noget lever du ikke længe. Så bare rolig, jeg er dækket ind" sagde hun med et smil. Hun havde ret mange gode livliner hvis det nu endeligt skulle gå galt. HUn havde et par vampyre og ulve i baghånden, ret praktisk overfor en type som hende her. Hun trak på skuldrene. "Som jeg sagde, har du ikke hørt om mig. Jeg er den del af familien Matthew ikke nævner for nogen" sagde hun med et lumsk smil. Hun vidste godt at Matthew hadede når Luna kaldte ham familie, men sådan var det nu en gang. "Det er meget indviklet, svært at sætte sig ind i. Matthew vidste ikke jeg var hans niece den gang han forvandlede mig. Han forvandlede mig for at pisse min mor af, hun er alfa ulv. Min tvillingebror er selv varulv, som den far vi troede var vores rigtige indtil noget tid siden. Min far er Eric, Matthews bror. Forvirret nu? Jeg er knap begyndt" sagde hun roligt og så overvejende på vampyren. Det var tydeligt hun ikke var en af de sjove, og selvom Luna var en ung vampyr, var hun stærk, hun havde oprindeligt blod i sine åre, egentlig også ulve blod.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:46 pm

hun hævede øjenbrynet og smilede, et overraskende oprigtigt smil "hvis det ikke var fordi Matthew hade dig så meget ville jeg sige vi kunne blive gode venner...du har noget i dig jeg godt kan lide" hun grinede og rystede på hoved "mit navn er forresten Dimitri, spørg ikke hvorfor det er et drenge navn...jeg har virkelig ingen ide" hun trak på skulderne og betragtede hende svagt. da historien om hendes familie kom, hævede hun øjenbrynet og nikkede "så du er datter af en alfa varulv og en oprigtigt som er Matthews bror, det ser nu fint ud" hun trak på skulderne og smilede skævt til hende, dette kunne let blive meget sjovt
Tilbage til toppen Go down
Luna
Hybrid
Hybrid
Luna


Fulde navn : Luna Roberts McBride
URL Alder : ung.. Men jeg vokser hurtigt da jeg har ulve blod i årene ^^
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg læser meget ^^
Humør : Min elskede Edmund <33

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:52 pm

Luna smilede let og nikkede. Matthew ville helst ikke være ved det, han ville knap accepterer hende som hans vampyr, men gjorde det da. "Han har noget med ulve.. Egentlig er jeg bare som alle andre vampyre" svarede hun med et træk på skuldrene og smilede roligt til den anden pige. Hun kunne ret godt lide hendes navn. "Dimitri.. Lyder gammeldags, men det er vist ikke helt underligt. Både min bror og mig har navne der betyder måne, varulve" sagde hun og dukkede lidt over hendes forældre geniale idé. "Den gang troede vi så at jeg havde en far som varulv, og derfor fik vi måne navne, men da min bror blev ulv og jeg blev vampyr fandt vi ud af at min mor havde været sammen med Eric, og derfor var vi en del af hans familie, hvilket min første far og min bror ikke tog godt imod. Jeg er den eneste fra den aisde af familien der er vampyr, det er rimelig meget noget rod det hele.." fortalte hun roligt videre. Det var få vampyre på hendes alder der havde så undelrig en baggrund.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:01 pm

hun grinede "det siger jo nok også sig selv, jeg er gammel og Amanda var meget glad for navnet, det betyder vidst efterfølger tror jeg..jeg kan ikke huske det" hu trak på skulderne og lod sin hånd glide hen over medaljonen hvor der var et billed af Amanda siddene, smilende og smuk som altid, savnet efter hende var stort og det gjorde somme tider ondt bare at tænke på hende.
hun klukkede og klappede hendes skulder "nok er jeg gammel, men tror mig min "levende tid" er ikke meget bedre, du skulle havde set mig kort efter min forvandling, jeg slagtede hele min landsby" hun kløede sig i nakken og smilede skævt "følelserne bliver lidt forstøret og jeg var virkelig sur kan man sige" hun trak på skulderne, der var jo ikke så meget hun kunne gøre ved det nu, men hun havde nydt at dræne dem alle fuldkommen for blod, efter alt hvad de havde gjort mod hende og Amanda, fortjente de at dø
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare skønt.. ;Dimitri; Empty
IndlægEmne: Sv: Bare skønt.. ;Dimitri;   Bare skønt.. ;Dimitri; I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare skønt.. ;Dimitri;
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It can't be you ... ~Dimitri
» Fuck it. I'm gonna try. Who knows? Maybe i won't regret it - Dimitri
» Bare på opdagelse -Genevieve-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: