The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_lcapBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_voting_barBare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 8:30 pm

Sted - Drowning Creek
Tid - Eftermiddag
Omivelser - natur?
Vejr - overskyet

Påklædning - røde bukser, sort og hvid-stribet t-shirt og en sort jakke over.

Jake gik rundt nede ved søen. Cherie var i skole lidt tid endnu, så han havde fri og kunne slappe af. Det var nødvendigt for ham at finde inspiration til sine sange, så for at få lidt gang i idéerne var han kommer ud for at få frisk luft og gang i kroppen. Han stod stille lidt og så på vandet i Drowning creek. Vand havde altid været meget tilrækkende for ham, det var beroligende og meget inspirerende. Med tankerne igang satte han sig ned ved vandet og trak benene ind til sig med et smil. Han så egentlig bare glad ud, og det var også sådan de fleste så ham. Faktisk blev han tit anset som lalleglad, men var det egentlig ikke. Til sidst endte han med at lægge sig ned og se op i himlen med et drømmende blik. Allerede nu havde han glemt hvorfor han var her, naturen og vandet havde taget hans opmærksomhed, og han kunne næsten falde i søvn lige nu.

//Ja.. undskyld længden :/
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 8:38 pm

Påklædning et par kørte løbebukser og en ipod.

han vinkede hurtigt farvel til Isobel, før han gik ud af døren og varmede op ude foran, han holdte af at starte sine små eftermiddags ture, ved at varme op og derefter strække ud, det gjorde at han var fuldkommen klar til at gøre det hele. de sidste mange dage havde alle sagt til ham at han skulle slappe af, selv Gideon havde købt ham en ipod, sat alt hans ynglings musik ind, således at når han var ude at løbe, havde han noget der kunne få ham til måske at blive rolig. han rullede med øjnene og satte høretelefonerne i ørene, tændte for den smukkeste violin spil, hvorefter han begyndte at løbe, i sandhed var der måske få ting der kunne få det smil frem på hans læber, det smil der ikke havde eksisteret i snart 10 år, for alt ved ham var fuldkommen følelses koldt, det var faktisk meget sjældent at man kunne få en trækning i hans mundvige og kun folk som hans niece, kunne rent faktisk få ham til at smile.
han sukkede og løb hurtigere, videre mod Drowning Creek, faktisk et ganske smukt sted, et sted som Gideon havde forslået han skulle tage hen, bare for at komme i kontakt med den indre natur. uden sådan rigtigt at bemærke drengen, løb han hen til søen, hvor han stoppede op, tørrede panden og pustede ud, han var dækket af et fint lag sved og ellers intet andet over det bare bryst

//gør intet,
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 8:59 pm

Jake havde lukket øjnene og lå bare og nød at slappe af, uden at skulle tænke på penge, uddannelse og alt muligt andet, bare virkelig slappe af. Duften af skov og natur npede ham, og lyden af vandet i søen der en gang imellem slog mod jorden beroligede ham kun yderligere. Dog åbnede han hurtigt øjnene da en eller anden kom løbende, og han satte sig op. Da personen stoppede op rejste han sig, en smule fortumlet da han trods al lige havde ligget ned på jorden og været ret afslappet. Han skulle til at sige noget til hans øjne faldt på drengens overkrop. Nok var drengen noget ældre end ham, men alligevel var han ret pæn at se på. Faktisk var Jake glad for at han havde Cole, så han havde lidt andet at tænke på. Han havde lagt mærke til drengen havde headset i, men han rømmede sig alligevel og åbnede munden. "Hej, mit navn er Jake"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:07 pm

han strakte sig og lavede et par korte øvelser, afslappet og overraskende glad, prøvede han sig frem, han bed sig i læben, men efter lidt tid fik han faktisk frembragt et smil...et smil, hurtigt forsvandt det og han rynkede på brynet og rystede på hoved af sig selv.
en stemme bag ham, afbrød fuldkommen det idylliske over stedet, fik ham til at panike og når han panikede, brugte han som regel kun en ting til at gøre det godt. han trak en pistol og rettede mod drengen i det han vendte sig om, dog lagde han den fra sig og fjernede sine høretelefonerne og rynkede brynet "de burde ikke snakke med folk der har noget i ørene, det kunne blive deres død master Jake" han snakkede med noget af en sjov stemme, overraskende blød og smuk, dog blandet op med de to accenter, den britiske der dominerede også den australske der lagde et smukt undertone, men alt ved ham var så koldt og følelsesforladt, som om han aldrig kunne føle noget "jeg kunne meget vel være en uddød også var de død så pas på, men med det i tankerne hedder jeg James" han hævede øjenbrynet og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:18 pm

Jake bakkede hurtigt tilbage, det var ret sjældent nogen stod og truede ham med en pistol, faktisk var det aldrig sket, og han havde ikke troet idag skulle være første gang. Med et ret overrasket og lidt skræmt blik så ham på drengen og nikkede en smule. Det tog ham lidt at får styr på sine nerver igen. "Normalt plejer folk ikke at dræbe mig halvt fordi de høre musik, men jeg skal helt klart huske det til en anden gang. Og bare kald mig Jake, det er fint" Forsigtigt smilede han lidt, og var lidt nervøs for om han kom levende fra søen idag, hun virkede ikke videre stabil, den her James. Jake holdte sig pænt på afstand af den anden, det kunne være James heller ikke brød sig om at folk kom tæt på. "Jeg skal nok huske det, James" sagde han med at nik. Han trak sin jakke tæt om sig og vidste ikke helt hvad han skulle gøre lige nu, det føltes en smule skræmmende at small talke med en der lgie havde været et enkelt tryk fra at kunne dræbe ham.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:24 pm

han trak på skulderne "nej men jeg er en bodyguard, dette er nok første gang i hvad 10 år jeg faktisk slapper af og nej jeg havde ikke tænk mig at dræbe dem, bedøve dem ville være bedre" han lagde armene over kors og bemærkede godt denne unge drengs frygt, men frygt var bedre end han faktisk troede på et venskab, han havde alt for mange problemer til at kunne tage et venskab, Blayne var gået fuldkomme amok og Gideon havde brug for at komme sig over deres sidste møde, plus så var der hans følelser for Cataleya, som han ikke kunne tillade sig at have, på grund af det job han nu engang havde, for det så ikke skulle være værre, var han niece har også og hun havde virkelig evnen til at pisse ham af, han rystede på hoved og lagde armene om bag ryggen, lignede lidt en tjener i sin holdning, dog en svedig og halv påklædt tjener
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:38 pm

Jakes blik faldt lidt på James krop et stykke tid, og han lagde ikke mærke til at han stirrede kort, men med tankerne på Cole rettede han hurtigt blikket op på James igen med et smil. "Ja.. Tak for den måde at berolige mig på.. Bedøver du alle folk der forskrækker dig? Jeg mener din familie og sådan?" Det kom ikke Jake ved, det vidste han godt, med han var altså lidt besynderlig, James. Først nu kom Jake i tanke om han lige så godt kunne stå med pistolen for penden igen lige om lidt, men nu havde han jo spurgt, og kunne ikke ændre det. "Jeg ville forresten blive teknemmelig hvis du ikke bedøver mig, jeg skulle gerne kunne hente min søster uden at være helt væk på et eller andet" sagde han med et smil, og ville rigtig gerne overleve det her lille møde, og også beholde bevidstheden hele vejen igennem.Kort faldt hans blik på James overkrop og hadede sig selv lidt for det, så han kiggede igen hurtigt væk. "Tænk på Cole.." hviskede han lavt til sig selv og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:46 pm

han rynkede brynet over den måde han stirrede på hans bryst, men han valgte ikke at sige noget til det, det var ikke fordi det fornøjede ham, men han var efterhånden vant til det, hans chef havde gjort det før hen. da jake begyndte at snakke om hans familie, knyttede han næverne "jeg kan ikke huske min familie, jeg husker intet fra før jeg var 16, dog har jeg min niece tilbage, resten af min adoptiv familie er døde og ja hvis hun ikke opføre sig ordenligt kunne hun få en bedøvelses pil" hvislede han og talte til ti, før han igen slappede af i hænderne, "det er ikke så slemt, de vil kun være ude af bevidsthed i omkring 20 til 30 minutter" han trak på skulderne, for ham var det jo hverdag, da han skulle hjælpe Gideon på alle tænkelig måder, så det at rette en pistol mod nogen var normalt for ham. han rynkede brynet og lagde hoved på skrå "hvem er denne Cole, deres kæreste" spurte han stille uden at fortrække en mine
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:57 pm

Jake kunne godt se et eller andet gjorde James i dårligt humør, og der gik ikke længe før han opdagede hvad det var. Han nikkede lidt til ham. "Det vidste jeg ikke.. Hvor gammel er din niece lige? Du får det til at lyde som om deter daglig da for hende.." Jake skulle virkelig til at styre sin nysgerrighed, det ville klart ikke hjælpe på James humør hvis han fortsatte. "Du.. Behøver ikke svare på det spørgsmål, undskyld" sagde han med et undskyldende smil. James virkede sådan set flink nok, bare en smule tempramentsfuld. "Lidt for længe for min smag.. " mumlede han lavt, han havde ikke ligefrem lyst til at blive bedøvet, så han ville holde sig på god fod med ham. Hans spørgsmål omkring Cole kom bag på ham, han troede ikke James havde hørt ham. "Cole er min.. Ja, kæreste kan man vel sige" svarede han med et roligt og kækt smil. Han havde altid været åben omkring hans seksualitet, uanset om han kendte personen eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:03 pm

han trak vejret dybt "hun er 16 og nej det er det ikke, men hun skal vide at i huset er det nok master Seymour som er leder, men jeg styre det ansatte" hvislede han og prøvede at få styr på sig selv, han brød sig virkelig ikke om at snakke om sin fortid eller sin familie, det var virkelig hårdt for ham, for så vidt han ved, var han adopteret fra sin familie, men da han vågnede op i regnen da dag for 8 år siden...huskede han intet, han mindes ingen familie glæde eller noget i den stil "det ville være dejligt hvis de lod mig om min fortid og tog dem af deres egen" advarede han og rynkede brynet.
han nikkede og det trak i hans mundvige, han beundrede folk der stod op omkring hvem de elskede mand eller kvinde "så må han i sandhed være heldig, min chef Gideon har selv fånet kærligheden i en mand, så jeg har intet i mod...hvad kalder man jer homoseksuelle" han smilede kort og nikkede, før det igen forsvandt, hans smil var faktisk kønne, selvom de var som alle andres, men de var kønne fordi man aldrig så dem
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:13 pm

Han nikkede en smule. "16.. Skøn alder, krop umulig" sagde han lavt med et smil. Han kunne lige forestille sig James rende rundt efter en teenage pige med hans pistol, mens pigen nynnede Rihanna og havde travlt med alt andet end hvad hun fik besked på. Han blev enig med sig selv om at det var klogest at holde de tanker for sig selv, James ville helt klart ikke finde dem lige så sjove som han gjorde, men han måtte alligevel smile lidt over det. "Min fortid? Jeg har ikke rigtig nogen, så det ville være dybt kedeligt. Men jeg skal nok holde op med at spørge, du virker ikke til at ville snakke om det" sagde han med et smil og trak på skuldrene.
Jake lagde mærke til smilet, det var jo ikke ligefrem fordi James rendte rundt og overstrålede hele menneskeheden med smil. "Heldig, det må være mig der er det, men ja, Cole er virkelig skøn. Din chef lyder ret sej. Og du burde heller ikke have noget imod os, vi er ligesom hetro seksuelle, vi forelsker os bare i nogle andre" sagde han med et træk på skuldende. Han havde aldrig set sig selv som at være meget anderledes end andre drenge, selvfølgelig snakkede han bedst med piger om kærlighd, og havde lidt mere tøsede interesse nogen gange, men han var ikke mindre dreng end en football spiller.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:21 pm

han nikkede "hvis så hun havde fået min opdragelse, ville hun ikke være så umulig men snarer kun snakke med pli og manerer" pointerede han og huskede dagen, hvor han chef havde tvunget ham til at tage hende i centeret, hvor de var endt op med at råbe og skrige af hinanden, til sidst taget hjem og Gideon var set nød til at forklare hende tingene. han trak kort på skulderne "måske har de ikke det, men jeg har smerter fra min og jeg bryder mig ikke om at skulle tænke på dem engang til" han lagde armene over kors og spændte i armene, som om denne ting afholdte ham fra at blive mere vred.
han trak på skulderne "jeg har heller ikke sagt jeg har noget i mod jer, i er jo som os andre mennesker...det er snare min herres tvilling man burde være bekymret for, jeg ved ikke om det er fordi han har noget imod homoseksuelle eller om der er hans bror han foragter for sidst min herre så ham, endte han op med to brækkede ribben, et stik sår og en brækkede vi.." han stoppede sig selv og rystede på hoved, han ville stoppe sig selv før han fik sagt vinge, for hans chef var en engel og det samme var han bror, Blayne havde brækket hans ene vinge og efterladt ham med store traumer
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:38 pm

Jake lo en smule og rystede på hovedet. "Teenagere idag er ikke til at styre, held og lykke med hende. Du skal vist bare prise dig lykkelig hvis hun ikke drikke hjernen ud hver weekend som så mange andre" sagde han med et smil. Han kunne nu næppe forestille sig hun var alt for slem, hvis hun boede sammen med en som James. Selv kunne Jake godt opføre sig pænt hvis han fik stukket en pistol i hovedet hver eneste gang han gjorde noget forkert. "James slap af, jeg vil ikke spørger ind, lad det ligge, okay? Det rager mig alligevel ikke en skid" sagde han roligt og håbede det fik James til at slappe lidt af omkring det. Selv ønskede han ikke at få James til at gøre noget noget imod hans vilje, selvom han nu også hurtigt ville fortryde det, Jake.
Jake smilede stadigvæk. "Jeg tager ikek homofober så tungt, herre Gud, lad dem have deres meninger. Min egen bror er endda flov over mig, men jeg har heller ikke tvunget ham til at fortælle hans venner hvad jeg er" Jake var virkelig cool omkring sin seksualitet, for han måtte stå ved hvem han var. "En brækket hvad sagde du?" Han fangede ikke helt det sidste, og opdagede ikke selv at James med vilje tav midt i ordet. Den her gang følte han sig ikek nysgerrig, han havde bare ikke hørt ordet.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:58 pm

han sukkede "hun er først lige kommet, men nej hun for ikke lov til det, det skal jeg personligt selv sørge for" hvislede han og så allerede for sig at han ville låse hendes vindue, hendes dør og hvis han fandt ud af at hun sneg sig ud af vinduet, smadrede måske en rude, skulle hun selv betale for at den blev repareret også ville han anskaffe sig vagthunde som ville gø når hun prøvede på noget hun ikke måtte.
han nikkede og trak vejret dybt "mange tak" sagde han koldt, han hævede øjenbrynet og grinede næsten indvendigt, hvis den her dreng prøvede på noget, bare gjorde ham vred, ja faktisk selvom han havde fortalt ham ikke at gøre det, så ville han hurtigt ligge og sove, måske vågne op foran sin lillesøster børnehave eller skole.
han trak på skulderne "alle har deres egne meninger, men bed til gud om at de ikke møder Blayne, han vil nok meget vel få min bedøvelses pil til at se mere tiltrængt ud" sagde han stille og rynkede brynet "han har brækket den del selvtillid han har tilbage, han er fuld ud healet, måske lidt problemer med ribbene, men han ligger stadig i sengen og har store smerter, skriger sig selv i søvne" der kom med et smerte i hans øjne, dog forsvandt det igen, han brød sig ikke om at vise folk hvad han følte
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:09 pm

Han nikkede en smule og regnede nu heller ikke med det. "Nej, det virker heller ikke til hun ligefrem bliver sluppet løs. Pas på med ikke at låse hende for meget inde, teenagere har det med at blive rebelske" sagde han med et smil. Det var ikke fordi han mente han var klogere end James eller noget, men han kendte sig selv og vidste hvordan hans venner havde været i den alder, hvilket ikke var længe siden, så hvis det på nogen måde hjalp James, gjorde det ham kun glad, et eller andet sted kunne han faktisk godt lide ham, selvom han ikke ligefrem var en humør bombe.
Jake trak på skuldrene med et smil. "Det er ingenting.. Folk er forskellige, jeg er meget åben og har det fint med det, jeg glemmer tit at andre folk ikke har det ligesom mig, så jeg skal sikkert mindes på det et par gange" sagde han undskyldende og smilede til James. Jake var altid meget snaksagelig og åben om alt, og hvis andre ikke var det virkede han tit påtrængende uden det var hans mening.
"Ja han lyder ikke sjov at møde. På den anden side ville jeg nok heller ikke ligefrem råbe op omkring min seksualitet hvis jeg mødte ham, nu hvor du har fortalt om ham" sagde han med et smil. Det var jo ikke fordi han plejede at springe hen mod fremmede folk og fortælledem han var homoseksuel, det kom altid af sig selv på en eller anden måde. "Ikke rart. Du virker meget glad for denne her Gideon. Han er en slags roomie eller?" Han havde ikke lige helt fået fat i hvem Gideon var, han havde sikkert haft travlt med noget andet i hans tanker.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:15 pm

han trak på skulderne "der er ting der hedder sove medicin og hun ved godt hvorfor jeg vil gøre det, jeg vil kun gøre det for hendes egen skyld, således at hun ikke ender op med at gøre de forkert ting ved Gideon for et ord fra ham også har hun intet hjem, det ønsker jeg ikke" hviskede han og så kort væk, hans niece var nok den eneste nu levende familie han havde tilbage, som han rent faktisk kunne huske, så at miste hende ville være som at flå hans hjerte ud.
han nikkede og gad ikke synderligt at svare på det, han gad ikke og snakke om sin fortid og sådan var det bare, han ville ikke komme for tæt på folk, for det endte alligevel med at forsvinde igen, ligesom hans familie gjorde og hele hans hukommelse.
han rystede på hoved "han er min chef og bedste ven, vi mødtes engang for otte år siden, jeg redde ham fra nogle banditer og vi blev straks venner, nu beskytter jeg ham og skyder mod alt der gør ham ondt" forklarede han stille, Gideon var også en venlig mand, han lod tre vidt fremmed mennesker træde ind i hans hjem, for at hjælpe dem, tilbyde dem arbejde, mad og penge, men mest af alt en familie og et hjem
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:30 pm

Han så på ham og nikkede lidt. Han måtte smile lidt. "Du bekymre dig virkelig for hende, ikke? Hvorfor bor hun egentlig hos dig, jeg mener, jeg kunne forstå det hvis det var en søster, men din niece?" Det var risikabelt at være nysgerrig omkring James, men de havde da begge en pige de tog sig af fordi de virkelig elskede dem. Cherie var ikke hans lillesøster, det var bare nemmere at betegne hende sådan. Egentlig var hun bare en forladt og hjemløs pige der havde vundet hans hjerte, og han ville gøre alt for hende.
Imens James snakkede lagde han hpvedet en smule på skrå og nikkede langsomt og forstående. "Du må ikke tro jeg er en lallende idiot, det er virkelig forfærdeligt det du har været igennem, jer begge faktisk.. Men det lyder bare til i har et helt specielt bånd de færreste tør drømme om.. Det kan godt være du er uenig med mig, og jeg kender dig jo slet ikke, men af hvad jeg har hørt er du en ret heldig mand" sagde han med et smil og lagde sine arme over kors. Han vidste godt det var forfærdelige baggrundshistorier der havde ledt James og hans bedste ven sammen, men de lød også til at have noget helt specielt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:39 pm

han lod sine næsten sorte øjne møde hans "nok lader jeg ikke mine følelser træde frem og ja hun er ikke min "rigtige" familie, men hendes forældre forlod hende for at tage til new york, jeg vil aldrig nogensinde lade hende være alene, når jeg har chancen for at hjælpe hende, give hende et job og en uddanelse her i byen" han slog ud med hænderne og lagde dem derefter over kors.
han lagde ligeså selv hoved på skrå "min fortid er en vandråbe i forhold til Gideons, han har jo måtte leve med Blayne hver eneste dag i hvad jeg tror faktisk 16 år eller der omkring" hviskede han og så lettere tænksom ud, dog rystede han til sidst på hoved og nikkede af hans konklusion ja vi har et tæt bånd og jeg ville med glæde tage en kugle for ham, hvis det betød han var i sikkerhed, og ja jeg ser mig selv som heldig, siden jeg mødte Gideon, flyttede ind sammen med ham, samt Miss Porter og Louis" tilføjede han og tænkte på de første møder han havde med de to unge mennesker, Isobel og hendes stofmisbrug, Louis og hans bristede drømme
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:50 pm

Jake hørte efter for det interesserede ham. Dog rynkede han brynene. "Forlod hendes forældre hende? Hold da op, stakkels pige.. Hun er da heldig hun har en som dig" sagde han, lidt overvældet over at nogen bare kunne ofrlade deres datter og bare sende hende hen til nogen andre og lade dem tage ansvaret. Det overgik hans evne til at forstå, men det var sikkert godt nok. Cheries forældre var trods alt blevet dræbt og havde ikke selv valgt det.
"Ham der Blayne lyder værre end at møde en vampyr om natten.. " Jake gøs lidt, han havde været oppe og skændes med vampyre før, men sådan som Blayne blev beskrevet ville han nu hellere støde ind en af dem istedet for. Jake frygtede sjældent folk, ikke engang vampyre der hvæste af ham, men hvis de var så gennemførte onde som Blayne lod til at være, var det noget andet. Vampyre kæmpede dog for deres overlevelse. "Vent vent, nu tabte du mig, Isobel og Louis? Før var i tre, nu er i fem?" Jake tvivlede lidt på om han havde sovet tidligere, han huskede ikke James havde nævnt de her to andre. Det lød ikke til at være en billig forsamling denne Gideon havde samlet sig som ansatte.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:59 pm

han trak på skulderne "det kommer an på hvordan man ser på situationen, måske hader hun mig, hvad ved jeg" han kørte en hånd igennem håret og så kort rundt, en uskyldig ting kunne man sige, dog var det langt fr, han var igang med at undersøge stedet for at finde ud af om der mon var fare.
han fnyste "jeg har mødt en vampyr i kamp de er ikke så slemme som man skulle tro, de er bare magtsyge som bare pokker" brummede han og lagde hænderne i lommerne.
han grinede stille, en overraskende sød latter, dog døde den ud "Gideon er knustner, han sælger sine værker og portrætter ud til folk og har tjent flere millioner på det. men altså Louis og jeg har aldrig sagt noget om en Isobel" han hånd fløj ned til hans pistol og hans så alvorligt på ham "jeg sagde Miss Porter, hvordan pokker kunne de vide hvad hun hedder til fornavn" spurte han som en hvæssen og rettede sin pistol direkte mod hans pande "er du den spade der har været inde og rodet i Gideons ting" spurte han koldt
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 12:21 am

Han nikkede lidt og trak på skuldrene som James gjorde. "Tja, jeg kender hende ikke, men hvis hendes forældre ikke vil have hende, må hun da være glad for du vil" sagde han tænksomt. Muligvis var hen inspireret til en sang, men der skulle lidt mere tanke på det end bare det her. Han måtte huske det når han kom hjem.
"Jep, min opfattelse er heller ikke at de er onde.. De er bare.. ja, skrup skøre" ærklærede han sig enig med et lille nik. Han havde kun mødt Rachel af hvad han kunne huske, men hun var heller ikke ligefrem en fest at møde hvis hun var i skidt humør.
Først smilede han over James latter, den var ret kær på en eller måde, men smilet forsvandt lidt da James stod med pistolen fremme. Hurtigt trådte han nogle skridt bagud. "For helvede, du skræmmer mig med det der" Han så på James for at få en forklaring på hvorfor han nu var sur. Det gik først op for Jake nu. Han rettede sig op med et tænksomt blik, afslappet, og var stille i noget tid. "Jeg aner ikke hvor jeg kan hendes navn fra?" Han havde ikke selv tænkt over det, men han kunne godt se det var underligt. Han røg dog hurtigt i forsvars position igen da James flanrede med pistolen. "Hvad?! Ja selvfælgelig er jeg det, for jeg vidste jo hvem han var for en halv time siden? NEJ!" Han så lidt undrende på James, men han forstod ham faktisk godt. "Jeg aner virkelig ikke hvor hendes navn kom fra, okay? Den her by er skør, det er sikkert et eller andet underligt energi halløj eller noget, jeg aner det ikke!" Det var virkelig sandt det han sagde, han havde ingen anelse om hvor det navn var kommet fra.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 12:28 am

han knurrede og trådte længere frem mod ham "jeg er pisse ligeglad om det skræmmer dig, hvordan vidste du fucking hvad hun hed til fornavn" råbte han og fjernede af sikringen, nåh han først begyndte på bandeord, betød det at han var virkelig vred...virkelig virkelig vred også var der ikke lang vej igen. han grinede, men det var en tom latter i forhold til den før "drop forsvars positionen, du har ikk en chance" hvæsede han og hans øjne lynede, hvis denne dreng var ham, var ham der havde været i huset, ville det snart se sort ud for ham "som om jeg skulle tro dig, lige nu er hele mit liv på de anden ende på grund af en eller anden spade der stjæler min chefs medicin, måske tager du det ikke selv, men hvad sælger du det så" han greb hårdt fat om hans skulder og pressede til, efterhånden som han begyndte at blive rigtig vred rørte træerne på sig
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 7:35 pm

Jake opgav. Den her James ville anklage ham for det uanset hvad. Han sukkede og trak på skuldrene. "Bare skyd mig, du vil alligevel ikke tro på mig.. Jeg aner ikke hvor hendes navn kom fra, jeg ved ikke engang hvem her der din chef er, det var bare sært, okay?" sagde han ærligt og så ind i hans øjne. Han løftede et øjenbryn. "Ja, jeg stjæler da ham ders medicin, faktisk limer jeg så alle pillerne sammen til små robotter og sælger dem til børn.. SYNES DU JEG LIGNER EN PUSHER?!" Han viftede lidt med armene i afmagt, han kunne vel ikke rigtigt gøre noget lige nu. "Prøv lige.. Hvis du endelig skal skyde mig, gider du så gøre det nu, for Cherie har fri om ikke så længe, og jeg er virkelig nødt til at være der når hun har fri" sagde han bedende. Han havde opgivet håbet om at slippe.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 7:49 pm

han så længe på ham og til sidst sikrede han igen pistolen og lagde den tilbage "okay jeg vælger så at stole på dem, nok fordi Gideon ville...elske at møde en som dem" han rullede med øjnene, ved tanken om hans chef, ham der altid skulle hjælpe folk, Miss porter og hendes stoffer...ja han hjalp alle han kunne, hvilket af og til var meget irriterende for andre omkring ham, men Gideon var han bedste ven og derfor ville han altid støtte ham..ligegyldig hvad han nu gjorde, plus den der ville være så dum at slå ham ihjel, ville hurtigt dø og om han så selv skulle dø for det, ville han hævne det
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:34 am

Egentlig blev han overrasket over at han slap for det, men smilede slevfølgelig over det. Han nikkede en smule til ham. "Mange tak.. Men.. Hvordan skal jeg forstå det? En som mig?" spurgte han undrende med et smil. Han tog det ikke personligt eller negativt, det lå ikke til Jake, han var naiv nok til at tro på noget godt i alle, bort set lige fra hans egen bror. Han lagde armene over kors, lidt mere tryg nu der ikke var en pistol peget mod ham. "Du er en meget mistænkelig person, men det har du sikkert hørt før" Jake var glad for han ikke var barn af en som Anthony, man ville sikkert blive tjekket i hoved og røv, og blive fulgt med sporings chips konstant. Pludselig var han glad for den store frihed han havde.

//Sorry tiden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:   Bare en gåtur tror jeg? :Anthony: I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en gåtur tror jeg? :Anthony:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bare en gåtur ~ Cristopher
» Intet stress.. Tror jeg ikke x3 Robyn
» Du er på mit teritorium nu ~ Anthony

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: