The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:31 am

Han så på ham, og lyttede interesseret. Imens han fortalte nussede han blidt hans hånd som et tegn på at han var her for ham. Han ønskede kun at lære ham at kende, hele ham, ikke kun den charmerende og forførende, men også den vrede og sårbare. Han ville vide alt om ham, elske alt ved ham. Han følte sig meget mere værdsat og vigtig når Gideon fortalte ham ting som det her, end når han roste ham med søde ord. "Så du fortæller mig faktisk bare at du er bange? Ikke kun for din bror men.. Det hele?" sagde han blidt. Det var ikke for at minde ham om den frygt han beskrev, men han ville forstå det hele. "Er det derfor du trækker dig væk hver gang vi har ligget tæt i noget tid, eller skifter emne? Fordi du tænker tilbage på din bror?" Han søgte svar, og håbede på at få dem uden at gøre Gideon alt for vred eller alt for ked af det. Han holdte stadigvæk fast i hans hånd og gav den et kærligt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:39 am

han så på ham og trak på skulderne "det er jeg vel...jeg er bange for at skuffe folk, bange for at vågne op en dag og alle dem jeg elsker hader mig" han sukkede også væk, han forstod godt hvorfor han spurte om alle disse ting, men det var virkelig hårdt for ham, bare at snakke om sin fortid...det gjorde ondt, ondt overalt "ja jeg forbinder på en måde kærtegn med smerte, at blive forladt...så bryder jeg mig bare ikke om at snakke om min fortid, de ting der er sket" han rystede på hoved og knyttede sin hånd, også selvom den var i Mikes, det gjorde bare ondt, så han klemte hånden i og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:44 am

Han så på ham og nikkede en smule. Det var tydeligt at Mike stadig elskede ham, men lige nu fik han mest lyst til bare at holde om ham og beskytte ham fra hele verden. Han gjorde det ikke, for han vidste det var vigtigt at Gideon fik sagt de her ting højt, så han også selv kunne se det, og ikke kun Mike. "Jeg vil aldrig hade dig Gideon" sagde han ærligt og intrængende. "Uanset hvad vil du altid være ham der viste mig hvad kærlighed er" Han smilede blidt og håbede at Gideon forstod han var langt mere end hvad han selv troede. Han lod ham presse om sin hånd, det var godt for ham at komme ude med det på en eller anden måde. "Hvad er det du er bange for? Jeg mener, jeg forstår godt at minderne er forfærdelige, men når det er dig og mig? Hvad er du bange for der sker?" spurgte han roligt og nussede kort hans hånd for at vise det var okay at han knyttede hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:50 am

han så på ham og løsnede sit greb "det siger du nu...men på et eller andet tidspunkt kommer det...hun gjorde det også, hun ble sur på mig fordi jeg nægtede at gå i seng med hende" hviskede han stille, han lagde hoved mod Mikes skulder og lukkede øjnene, genoplevede alle smerterne, alle de smerter han han havde haft...alle de mareridt, det hele kom frem "jeg ved du siger du ikke vil, men min hjerne tror det ikke, jeg er bange for at give mig hen, jeg er bange for smerten, den smerte han giver mig, gav mig vil gøre i fremtiden og med hans forlovede vil han nok blive værre end han er nu" hviskede han og lagde hoved tilbage
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:03 am

Han så på ham og sukkede lidt, ikke opgivende, bare trist over at han havde det så forfærdeligt med det. "Gideon, stol på mig. Jeg er ligeglad med sex, det er ikke derfor jeg er sammen med dig. Jeg er jomfru for at gøre det endnu bedre, og jeg er ligeglad. Det er dig jeg elsker.. Ikke din krop, ikke dit udseende. Det er dig, din personlighed, din latter, dit temprament.. Det er de ting der gør jeg elsker dig, ikke bare fordi du er pæn" sagde han kærligt og lagde en arm omkring ham. Han håbede virkelig at han forstod ham, han var ikke sammen med Gideon for at få en knald, han elskede ham virkeligt. "Du skal ikke være bange.. Ingen kan røre dig her. Du er omgivet af folk der elsker dig. James f.eks. Han vil gøre alt for du er i sikkerhed, ikke bare fordi det er hans job, han elsker dig. Isobel. Louis. Mig. Vi er her kun for dig, tænk på hvor meget du har hjulpet dem" sagde han kærligt og så på ham med et roligt smil. "Jeg ved godt det kun er ord, men jeg kan ikke give dig mere, jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at få dig til at se det"
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:12 am

han så på ham med triste øjne "jeg er bare virkelig forvirret...alt er så underligt, på den ene side er jeg glad, men på den anden...er jeg hele tiden trist og bange" hviskede han og krøb næsten sammen som en kugle, krøb ind i hans arme, han lyttede til ham, men kunne ikke sige noget til det, hans rationalitet viste at Mike havde ret, men et andet sted hviskede et stemme at ingen elskede ham at han var udulig "jeg havde en drøm" sagde han og stirrede ned i gulvet "om en ung kvinde der kom til mig, hun lignede James, men hun var vred på mig...James lå på jorden død, hun beskylder mig for det og før jeg ved af det har hun stukket mig...men der er ingen kniv, der er vand...det hele er vand, men der er frossent og jeg kan se dig, du bliver holdt væk og før jeg ved af det vågner jeg" hviskede han stille og trist
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:19 am

Han så på ham og nikkede lidt. "Det er i ordenat være forvirret. Jeg kender det godt. Der er ikke noget at gøre ved det, sådan er det bare.. Men hvis du vil snakke om noget så gør det endeligt"sagde han kærligt og lagdebegge sine arme omkringham. Han ville hjælpe ham så godt han kunne, også hvis det eneste han kunne gøre var at holde om ham. Han kyssedeham blidt i håret og lyttede til ham med et lille nik. "Jeg kan ikke fjerne dine drømme.." hviskede han blidt og nussede ham trøstende på ryggen. "Men jeg kan blive hos dig og prøve på at få dig til at slappe af.. Hvis der nogensinde skulle ske dig noget vil intet kunne holde mig væk.." hviskedehan beroligende og kærligt. Han fortsatte med at nusse ham på ryggen for at berolige ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:25 am

han nikkede stille "jeg ved godt du ikke kan fjerne dem...men det er så levende, hun slå mig ihjel, jeg kan mærke det...hun kommer efter mig" han lagde armene om Mike og hvilede kinden mod hans skulder, ude af sig selv "hun vil dræbe mig hvis der sker James noget..hun vil gøre alle jeg kender ondt i vrede" fortsatte han og krympede sig sammen, som om det gjorde ondt bare af at tænke på det...for det gjorde det virkelig, han hade disse mareridt, den måde de påvirkede ham...det var forfrædeligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:33 am

Han kyssede ham kort på panden og så kærligt på ham. "Det sker ikke. James er hård, han kan klare alt, det ved du godt. Det kommer ikke til at ske Gid" sagde han kærtligt og strøg ham over håret, hvorefter han igen holdte fast omkring ham. Det var rartat Gideon var ærlig overfor ham, athan åbnede op over for ham. "Det sker ikke.. Det er James for hardcore til" hviskede han blidt og omsorgsfuldt, inden han igen kyssede ham i håret for at få ham til at falde lidt ned. Han nussede ham beroligende på ryggen. "Prøv at slappe lidt af i din krop Gid, du spænder lige nu, det er ikke godt for dig" hviskede han bekymret og nussedeham beroligende ved skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:40 am

han nikkede og lagde sig ned, lagde hoved på hans skød "jeg ved han er død...men alle kan dø, selv den stærkeste skal dø på et tidspunkt...jeg ved ikke hvem hun er, men hun virker ond også alligevel ikke...hun vil bare beskytte ham, men da han er død bliver hun sur" han rystede svagt og prøvede virkelig desperat at slappe af, men det var svære end man lige skulle tro...meget svære faktisk "hun kommer" hviskede han og lukkede svagt øjnene, han stoppede med at ryste efter noget tid, hvor hans åndedrag blev roligt igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:48 am

Han så kærligt og omsrogsfuldt på Gideon. Det var rart han i det mindste prøvede at slappe af. Han strøg ham over håret og prøvede at forstådet, selvom det ikke gav mening for ham, han kendte trods alt ikke James. "Tænk på noget andet Gid.. Tænk på noget der gør dig glad.. Noget der får dig til smile" sagde han roligt og så ned på ham med et kærligt smil. Han smilede kun for at berolige Gideon, ikke fordi han var særligt glad, han kunne ikke lide når Gidoen var utryg og ude af sig selv. "Sh.." tyssede han blidt og nussede ham beroligende i håret. "Tænk på noget godt.." hviskede han roligt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:54 am

han var faktisk faldet i søvn, lå bare og brummede stille..dog kunne han svag høre hvad han sagde og straks røg tankerne hen på noget rart, han vendte sig om og begravede ansigtet mod hans mave, slappede mere af han låste sine armene fast om ham og smilede bredt det var en virkelig god drøm, han stod og malede Mike igen, ligesom de havde gjort den første aften...en hyggelig aften, hvis man så bort fra mareridtet. han lagde sig på ryggen og åbnede stille øjnene og så på ham med et hævede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:30 am

han så ned på ham med et smil og var glad for han havde det godt, bare for en stund. Så længe Gid var glad,var han tilfreds og kunne ikke be om mere. Han strøg ham kærligt over håret, forsigtigt så han ikke vækkede ham. Det var rart at kunne lege sovebamse lidt, han følte sig vigtig for Gid på en måde, en følelse han gerne ville fortsætte med at have hvis detvar muligt. At betyde noget for Gideon ville være skønt. Han så ned på den dreng han elskede helt utænkeligt meget da han vendte sig om på ryggen og åbnede øjnene. Han smilede blidt og kærligt til ham. "Bedre?" hviskede ham lavt og kærtegnede blidthans pande.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 8:52 am

han så længe op på ham, vidste ikke hvad han skulle sige...de ting der var gjort, sagt, det var næsten pinligt. til sidts satte han sig op, han lagde sin ene hånd mod skabet, bøjede sig forsigtigt, som om han næsten spurte om tilladelse til at kysse ham. efter lidt tid, hvor han havde siddet set skiftevis fra hans læber til hans øjne, kyssede hans ham til sidst "jeg har det bedre" hviskede han mod han læder, strøg ham ned af kinden, mens han betragtede ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:21 pm

Han så roligt på ham og smilede lidt. Han sagde ikke noget, han lod Gideon gøre hvad han ville. Det var rart han endeligt havde fortalte ham noget der ikke var om dem eller James, men rent faktisk om ham. Han så roligt på han da han bøjede sig over ham og smilede roligt. Hanvar altid velkommen til at kysse Mike, uanset hvad. Han gengældte kysset så længe det varede og smilede en smule da han snakkede. "Godt.." hviskede han lavt tilbage og så på Gideon. et eller andet sted var det rart bareat side og at det hele var så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:25 pm

han brummede mod hans læber "jeg elsker dig" hviskede han og kyssede ham igen, ligesom før lod han forsigtigt sin tunge glide mellem Mikes læber og berøre hans "virkelig meget...du ved ikke hvor meget jeg virkelig elsker dig" sukkede han og satte sig på hans skød, han lagde armene om hans hals, trykkede sig mod ham, hvorefter han igen kyssede ham kærligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:18 pm

Han smilede lidt og så kærligt på ham. Det var virkelig rart. "Jeg elsker også dig.." hviskede han og gengældte kysset, og igen fik han gåsehud over det. Det var en stor omvæltning af Gideons humør, men det var skønt og han nød det bare. "Jeg tror jeg har en nogenlunde idé om det.." hviskede han kærligt og lagde sine arme omkring Gideon da han sad over ham. Det var rart og han dukkede mod hans læber inden han igen gengældte hans kys. Det var skønt, og Gideon var virkelig forførende lige nu, mere end nogensinde før.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:24 pm

han grinede og kyssede hans kind, ned af kæben og ned mod halsen, med et bredt smil begravede han ansigtet mod hans hals "jeg elsker dig virkelig, jeg bliver aldrig træt af at sige de ord...aldrig" han kyssede hans hals igen og trykkede sig mod ham "hvis du kunne vælge lige hvad du havde lyst til at lave i dag...hvad skulle det så være" spurte han og åndede ham mod hans hals, mens han blidt kørte sin næse op og ned af hans hals, han kyssede hans ved øret og nappede ham i øreflippen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:50 pm

Han smilede og nød det bare han kys og hans berøringer. Han lo en smule da han begravede ansigt mod hans hals. "Jeg bliver heller aldrig træt af at høre det. Det er så dejligt og bekræftende.." hviskede han og blottede roligt sinhals for Gid så han kunne komme til. Han sukkede igen da han mærkede Gideon mod sig. "Hvis jeg kunne vælge?" hviskede han og holdte sig ind mod ham men han bare nød at Gidoen kælede med ham på den måde. "Jeg vil bare gerne blive her, fortsætte det her.." hviskede han åndeløst og skælvede en amule over hans nappen. Det var ikke nemt at sidde stille, det var mere fristende bare at kaste sig over ham, men han blev siddende for at nyde det. Han lagde sine hænder mod hans ryg for at holde ham tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:56 pm

han nikkede og strøg ham ned af skulderne "sig det, sig du elsker mig" han trykkede sig mod ham og rullede med skulderne "nej, hvis du skulle lave noget andet end dette" hviskede han og kyssede ham op af halsen, han holdte tæt om ham, lod sine læber vandre ned af hans hals mod hans skulder "kan du li det" hviskede han i hans øre og nappede ham igen i øreflippen "eller dette" spurte han og kyssede ham å punktet bag øret
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:13 pm

Han sukkede lidt og næd det bare, det var fantastisk og forfærdleigt på en gang. "Jeg elsker dig Gideon.. Jeg elsker dig så højt.." hviskede han og holdte sig mod Gideon. "Men jeg vil ikke andet end det her.. Jeg vil ha' dig.." hviskede han og holdte sig stadig tæt mod ham. Det var virkelig sandt, der var intet andet han ønskede end Gideon lige nu. Hans hjerte slog hurtigere end før, han kunne ikke længere løbe fra at Gideon ophidsede ham en smule. "Mmm.." hviskede han lavt og sukkede over hans kys. Han fik igen gåsehud og skælvede over hans kys. "Ja.. please bliv ved.." hviskede han bedende og lod sine hænder glide ned over hans ribben.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:26 pm

han brummede tilfreds og nikkede, kyssede hams på halsen, lod blidt sine tænder vandre op og ned af hans hals "som sød musik i mine øre" hviskede han stille, han lod sine hænder glide ned over hans bryst, strøg ham ned over maven og nede ved hofterne "jeg er lige her, jeg går ingen steder" hviskede han i Mikes øre, lod sin kolde ånde ramme hans øre, før han nappede ham i øreflippen, kyssede hans tæt ved øret og rundt på hans hals "jeg kan mærke dit hjerte slå hårdt mod mit bryst" hviskede han og kyssede ham ned af skulderen "er du nervøs" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:37 pm

Han sukkede igen, længselsfuldt og nydende. Det var fantastisk at mærke Gideon over alt. Han lod sine hænder glide om til Gideons mave og kærtegende blidt hans hud. Det var skønt at mærke Gideons hænder, og han pressede sig en smule imod Gid, fordi det ikke længere var muligt for ham at lade vær. "Godt.. Jeg vil ikke give slip på dig.." hviskede han og skælvede endnu en gang over Gideon. Han holdte sig ind mod Gid igen, han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre ved sig selv. Hans hjerte fortsatte med at slå hårdt, han kunne næsten mærke det mod sin brystkasse som om det ville bryde ud. "Ikke nervøs.." hviskede han kærligt og blidt, imens han blidt rodede i Gideons hår. "Bare ophidset.." Han kærtegnede blidt Gid op af ribbenene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 9:10 pm

han brummede, tog blidt om hans hænder, hvorefter han pressede dem over hans hoved, hvorefter hans læber landede hårdt mod Mikes "det glæder mig kun...jeg vil ikke have du giver slip" hviskede han og gispede mod hans læber, hans kyssede ham ned af den andens side, ned mod hans anden side af halsen, hvor han nappede ham i huden, slikkede ham på kravebenet "gør jeg dig ophidsede elskede...skal jeg så stoppe" spurte han og kyssede ham på kinden, ned mod halsen, hvor han nappede ham i øreflippen, han flettede sine fingre ind i Mikes, men holdte dem forsat over hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 12:58 pm

Han smilede lidt over Gideon og nyd det bare fortsat. Han havde aldrig villet have nogen så tæt på sig før, og nu ville han ikke lade Gid gå igen. Han gengældte kysset så længe han nu kunne og smilede over Gideons ord. "Bare rolig.. Det gør jeg ikke.." hviskede han kærligt mod Gids læber og blottede derefter sin hals for Gideon så han kunne komme til. Han fik gåsehud over alt, det gjorde han hver gang det lige havde lagt sig. Han sukkede højt af nydelse da han mærkede Gids tunge mod sit kraveben. "Helst ikke.. Bliv ved.." bad han lavt, og hans stemme afslørede tydeligt at han vikrleig nød det og ikke ville stoppe det. Han nussede blidt Gids hænder da deres fingre flettede sammen. Det var fantastisk og måtte aldrig stoppe igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 13 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 13 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: