The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:43 pm

han nikkede "undskyld jeg for tit af vide jeg er en smule selvdestruktiv, jeg er godt begyndt at lægge mærke til det nu" han trak på skulderne og valgte derefter at tage sin jakke på "ja det var en meget smuk udsigt, det må jeg sige jeg plejer altid at flyve når jeg er trist, det lettere ligesom mit humør" han så op mod himlen og smilede bredere...varmere end før.
han nikkede og smilede skævt "ja det er lidt irriterende, men man må bryde vanerne og få nye, bedre vaner" pointerede han og lagde armene over kors, da Mike svarede smilede han bredere "kære Mike, jeg sagde ikke jeg ville hjem, jeg spurte bare simpelt om du ville have jeg skulle gå ikke andet, det kunne godt være jeg havde gjorde slemt værre, men jeg vil med glæde blive hvis det gør dig glad" hans øjne blev varme og næsten glødende, de flammede næsten op, men var rolig på samme tid
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:04 pm

Han lo lidt over hans ordvalg. "Selvdustruktiv.. Det ser ud til vi har ret meget tilfældes" Han tænkte på sine underarme der lignede noget der var løgn, men af vane lagde han armene om på ryggen. Han var ikke ligerem stolt af hvordan de så ud. "Hvis vi andre bare havde muligheden for at slippe for det hele en gang imellem.." Hans blik vendte op imod himlen og han smilede en smule. Han ville virkelig give alt for bare at kunne stikke af, eller for at blive en anden person.
Drengen snakkede virkelig anderledes end han var vant til, men hans bedste ven var også en tidligere stripper, så hun havde et lidt andet sprog. "Igen, vane. Jeg er vant til folk flygter. Jeg havde folk der havde kendt mig hele mit liv, der næsten gik i store cirkler uden om mig da de fandt ud af jeg var homoseksuel. Jeg havde ingen venner, for min far havde banket mig i lang tid, og folk troede jeg var lige så voldig. Det var en befrielse at komme hertil. Ingen kendte mig.." Han snakkede nærmest drømmende og så sig omkring. Alligevel var han ikke lsuppet for fordomme her i byen, hans venindes kæreste kunne ikke lide ham for det han var. Han så igen ind i drengens blk og smilede lidt. "Jeg forstår ikke hvordan du kan være så optimistisk hele tiden.. det gør jeg virkelig ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:17 pm

han nikkede "jeg er meget selvhadende, hvis jeg skulle sige noget godt om mig selv vil det være min engle side, den for mig bare til at føle mig en smule bedre, mere er der ikke" hviskede han stille, han så rundt og nikkede til sidst da hans øjne landede på Mike, med et skævt smil svarede han: "ja det kunne være dejligt, jeg har altid haft den undskyldning med at nogle må lide så andre kan leve eller have det bedre" han trak på skulderne og kørte en hånd igennem håret.
han nikkede stille "jeg plejer at drikke mig visn i sprut, så jeg har også ting jeg skal vænne mig af med, men med hjælp kan du klare det, jeg ved det hviskede han og smilede bredt til ham "men med de rette venner kommer man længst, jeg ville ønske jeg selv havde nået det, dengang jeg var menneske" han trak på skulderne og smilede svagt.
hans spørgsmål fik ham til at rynke brynet "hvorfor jeg er optimistisk, jo fordi jeg hele mit liv blev gennembanket af min bror, den bror der beskylder mig for alt dårligt, han beskylder mig for vores ældre bror Williams forsvinden, han beskylder mig for sin egen død og for vores forældres, jeg er optimistisk fordi jeg ikke ønsker at tænke tilbage på hvordan han tog alting fra mig, hver gang jeg fandt noget jeg kunne lide tog han det, og da han s fandt ud af jeg ud over at kunne lide piger, havde interesser i drenge, så gav det ham endnu flere grunde til at banke mig...jeg blev fra da jeg var ti år sendt på hospitalet stort set hver uge med adskillige brækkede knogler, så mange at det var helt sindssygt hviskede han og sukkede "jeg er optimistisk fordi jeg vil prøve at forhindre det i at ske for andre" sluttede han af og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:31 pm

"Jep, endnu mere vi har til fælles... Selvhad.. Det er dumt, ikke? Jeg mener, at vi hader os selv så meget?" Det var sjældent har snakkede så meget, Mike var en mand af få ord. Han prøvede altid at svare folks så kort og præcist som muligt så han slap for at sige for meget. Normalt brød han sig ikke om at snakke, men han kunne godt lide at snakke med Gideon. Han var flink og roligt, det var rart med en der ikke var fyldt med fordomme for en gangs skyld.
"Jeg er kun afhængig af.. Ja, smerte kan man vel kalde det" Om Gideon havde set hans arme da han var kommet ind i kirken var ham uvidst, men han vidste Gideon havde lagt mærke til det måde han skjulte sine arme på, og regnede med han havde lagt to og to sammen. "Problemet er bare jeg ikke har nogle venner.. Ikke nogen der selv har overskud. Jeg har én, men hun er ene mor og har noget med stoffer.. Så" Igen kunne han ikke lade vær med at le lidt og imens så han ned i jorden. Det var for dumt så sølle hans liv var, man kunne næsten ikke andet end at le.
Han lyttede til Gideons fortælling og nikkede lidt. "Jeg forstår bare ikke hvordan du så kan stå så meget fast ved din seksualitet. Jeg er rædselsslagen for at folk finder ud af hvem jeg er, hvad jeg er. Jeg er bange for at møde folk som min far og din bror. Hvordan kan du være så sikker?" Mike trådte et skridt videre på englen, for han var ivrig efter svar. Hvis han på nogen måde kunne få det bedre med sig selv ville han gør det. "Og, hvis jeg må tillade mig at spørger, har du nogensinde været sammen med en dreng? Du har kun nævnt piger indtil nu. Du skal ikke svare hvis du ikke vil" Det var ikke for at snage, men han undrede sig bare. Han havde ikke selv meget erfaring uud i forhold og kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:44 pm

han nikkede kort "ja det har vi vel, og ja det er det vel, men i takt med at man mister sin værdighed ryger selvtilliden også med, også begynder man at føle selvhad, man foragter alt ved sig selv, lige fra måden man taler på, til måden man går" med gjorde han og betragtede ham nøje.
han nikkede og tog blidt hans hånd i sin egen, dog i et greb han med lethed kunne slippe ud af "det ved jeg skam godt, hvis du skal skjule det, må du lære at lade hver med at holde så krampagtig fast på sine arme, ellers få de for meget opmærksomhed og på den måde afsløre du dig selv" forklarede han og gav blidt hans hånd et klem før han gav slip på den, dette var et emne han kendte godt, han havde også haft problemer med at skulle skade sig selv på den ene eller anden måde, da han nævnte venner smilede han skævt "jeg vil gerne være den ven du kan støtte dig op af når du har problemer, jeg vil med glæde være den du kan stole på, som ikke svigter dig...hvis du har lyst" han smilede svagt og lagde hoved på skrå.
han grinede stille "jeg har også vidst jeg var til begge køn siden jeg var 15 år, så nej jeg skammer mig ikke mere, den kan ikke gøre mig noget, men den viser hvem jeg er, det er genetisk indlagt i vores seksualitet" forklarede han stille og med en meget stærk britisk han accent lød han finere.
han rynkede brynet og bed sig en smule i læben "ja det har jeg, som sagt, da jeg var 15 kyssede jeg med en dreng, det var anderledes end jeg havde forventet, også i betragtning af at jeg var pænt stiv, så glemte jeg det aldrig. men det var også der min bror officielt startede med at tæve mig værre end før..for han så mig, men nej jeg har aldrig været fysisk sammen med en dreng hvis det er det du mener" sagde han stille. dog kunne han ikke lade hver med at spørge "men hvorfor spørg du" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:03 pm

Hans så på Gideon da han tog hans hånd og vidste ikke lige helt hvordan han skulle reagere. Han havde mest lyst til bare at trække den til sig, sidst en tog hans hånd rev hun hans ærmer op, og han havde nærmest følt sig angrebet. Han nikkede en smuler. "Jeg skal prøve, men det er vane.. Jeg er virkelig bange for at folk opdager det og tror jeg er underlig" sagde han forklarende. Da drengen gav slip trak ahn sin hånd til sig og holdte igen sine arme ind mod kroppen. Gideons tilbud om at være hans ven gjorde ham glad og han nikkede en smule. "Hvis du gider.. Det kunne være rart at kunne snakke med en der ikke hele tiden skulle passe et barn, eller snakker om hendes eks kæreste.." Han elskede Kristen som en søster, men hun var ikke en særlig god lytter. "Jeg opdagede det da jeg var 13, og jeg har stort set været alene lige siden.. Jeg forstår ikke hvordan du kan have så meget tiltro til verden."
At Gideon svarede på hans spørgsmål overraskede ham, da han selv ikke altid var så åben omkring hans tidligere liv, men han lyttede til svaret med et smil og nikkede lidt. Da han blev spurgt om grunden til hans spørgsmål trak han på skuldrene og så lidt ned. "Fordi jeg heller ikke selv har været sammen med en fyr.. Jo, min eks kæreste, men det var ikke rigtig andet end tantekys.. Jeg ved ikke, jeg vil bare gerne hører fra andre hvordan det er, men, du kan ikke give mig et svar, og det er i orden." Han så rligt på ham og smilede blidt. Det havde altid interesseret ham at finde ud af hvordan det var at have en der virkelig holdte af en.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:12 pm

han nikkede stille "vaner er ufatlige svære at bryde, men med tiden vil du kunne glemme det, med tiden vil du lære det det er det samme med at acceptere det at du er til drenge, jeg tror bare du skal finde den rette, en der ved hvordan du fortjener at blive behandlet" han var dybest set alvorlig mens han så på ham.
han klukkede og nikkede "jeg har ingen eks kæreste eller barn, så nej jeg kan ikke tale om det, men jeg kan lytte og det vil jeg med glæde, der er ikke noget jeg heller end gerne vil, jeg hader også bare at høre det samme og det samme, jeg mener når man prøver at sige noget og den der lytter basisk er pisse ligeglad med os" han trak ligegyldigt på skulderne og smilede svagt
han stoppede sig selv og så på ham "vent lidt er det selve kysset du taler om eller er det sex" spurte han og så lettere forvirret på ham "altså er det fordi aldrig har prøvet at blive kysset ordenligt eller..." hans øjne glødede nu af nysgerrighed og han ville helst gerne have svar, for måske iså fald kunne han give et ordenligt svar
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:19 pm

Han nikekde en msule og så ned. "Jeg havde en overgang vor jeg altid havde en kniv på mig.. Hvis jeg skulle blive i dårligt humør.." Han rystede på hovedet over sig selv. "Du er virkeligsød, men jeg har opgivet den eneste ene.. Eller.. Jeg har aldrig rigtig troet på det, bare se mine forældre" forklarede han roligt og smilede blidt til ham. Det var ikke fordi han ikke stolede på at Gideon havde ret, du kunne sagtens være han en dag fandt en, men han tvivlede.
"Du har ret, det er som at snakke til en væg. Og hvis de så endelig siger noget sidder de alligevel og snakker om sig selv.. Sådan er du ikke, ikke på samme mpde" sagde han, lidt som ros, da andre han havde mødt typisk begyndte at snakke om deres egne problemer, næstens om om han var en slags magnet hvad det angik. Det var sjældent de prøvede athjælpe ham.
"Nja, lidt begge dele faktisk. Jeg er bare nysgerrig. Det kunne være rart at føle kærlighed bare en gang" forklarede han og trak på skuldrene. Han erindrede ikke et virkelig lidenskabeligt kys med hans ekskæreste. Men efter som hans eks havde forladt ham var det måske godt nok, så havde han intet at savne. "Du må ikke tage det personligt.. Det var bare.. Du var lige den jeg bedst kunne spørger" sagde han undskyldende. Det var ikke for at træde i det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:27 pm

han nikkede stille, han lod hånden glide ned i baglommen hvor han fandt en lille flaske "og jeg har altid sprut på mig, jeg bruger dette aldrig, men det er næsten beroligende at have den lille falske med rundt,...så jeg forstår dig godt, alle bliver helt skøre oven i bøtten hvis man fortæller det til dem...så du er nok den første der ved det" sagde han og lod flasken glide rundt i hånden, betragtede den svagt, dog tog det ikke lang tid før hans øjne igen var på Mike.
han smilede straks forlegen da han blev rost, da var ikke noget han elskede men man kunne vel leve med det "jeg gør mit bedste" sagde han stille, han kløede sig i nakken, et lille tegn på at han var nervøs og ikke vidste hvad han skulle gøre, det var en ting han havde fået efter sin far, og måske også efter sin ældre bror William.
han nikkede kort og forstående "aha hvis du er så nysgerrig kan jeg hjælpe med den ene af dem, kun hvis du er lyst" han lagde hoved på skrå og hævede øjenbrynet spørgende, hvis det var det han nu engang ville så skulle Gideon ikke stoppe ham, det ville han aldrig gøre
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:37 pm

Han så på ham og lo en smule da han fandt den lille flaske frem. Han nikkede en smule og lagde selv hånden i lommen. Hans hånd lukkede sig om lommekniven, men han tog den ikke op. Den var mere en slags ekstra sikkerhed, som Gideon sagde. "Du har fuldstændig ret.. Du er virkelig den eneste der har nogen forståelse for det her.." Det var helt nyt for ham at en eprson forstod ham. Ingen havde nogensinde gidet at prøve.
Han smilede lidt og nikkede. "Dit bedste er så sandeligt godt nok. Bedre end nogen anden jeg har mødt for at være ærlig" Det var ikek for at være underlig og klam at han roste ham på den måde, men han var virkelig glad for at have fundet en der forstod ham, og en der lyttede. Han kommenterede ikke hans kløen i nakken, men han kendte andre folk der gjorde det samme. Han var nu ikke helt sikker på hvordan han skulle tolke det, om det var godt eller skidt.
Hans interesse blev vækket over hans sidste kommentar. "Hvordan, helt præcist? eller jeg mener jo gerne, men.. hvordan?" Han forstod ikke helt hvor englen ville hen, han havde jo lige sagt han ikke havde erfaring, hvordan kunne det pludseligt ændre sig?
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:44 pm

han så nærmere på kniven med en stille nysgerrighed "hej jeg er jo bare den tilfældige fremmed du møder som vil ændre alt" huskede han ham på med et lettere drillende smil, et der fik et glimt frem i hans stærke blå øjne.
han smilede bredt "jamen så kan jeg kun sige mine øre er altid til rådighed hvis du skulle have brug for dem, jeg hverken dømmer dig eller noget, jeg lytter bare og prøver at komme med gode råd" han trak på skulderne og betragtede ham nøje, han fandt det ikke på nogen måde frastødende at blive rost af ham, snare smigrende, da der ikke ligefrem før var nogen der kunne bruge ham til noget, han var uelsket og ubrugelige, en masse ord med u foran.
han strakte sig og nikkede "jeg havde tænkt på at gøre dette" han gik hende til ham, lagde en hånd på hans nakke og trykkede sine læber mod hans, hverken for fint eller påtrængende, det var bare et han let kunne slippe ud af hvis han ville, faktisk kunne han gøre hvad det passede ham. han trykkede fortsat sine faste bløde læber mod hans, ventede bare på hvad han mod ville svare på det
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:52 pm

Han himlede med øjnene og lo lidt. "Jeg ved det, jeg ved det.. Men du er ikke så fremmed nu som for en halv time siden" sagde han og lagde kniven godt til rette i lommen. Han havde ikke tænkt sig at bruge den foreløbig.
"Tak.. Af en fremmed at være kan jeg ret godt lide dig. Du er virkelig flink, tusind tak." Normalt plejede han ikke at takke så meget, men han følte allerede han skyldte ham det. Han havde formået at gøre Mike glad, i hvert fald bare lidt gladere end da de mødtes, og det var sjældent, så han følte virkelig han burde takke for venligheden. Lidt opdragen var han vel. "Jeg forstår ikke din bror ikek kan lide dig, men han er måske knap så god en lytter?" Han gættede forsigtig da han ikke ville krænke hans grænser, måske vile han ikek snakke om hans bror mere.
For Mike gik det hele ret hurtigt og han havde ingen anelse om hvad han skulle gøre. For det første vidste han ikke rigtigt hvad det her betød, for det andet regnede han ligesom med at han gjorde det af medlidenhed, og for det tredje havde han ingen erfaring i det her. Alligevel endte han med, efter en smule tøven, at gengælde kysset, men meget forsigtigt og meget prøvende da han ikke rigtig vidste hvad han skulle tænke og tro.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:00 am

han grinede "jeg referer bare til noget jeg sagde tidligere, at dem der led bare havde brug for at møde en tilfældig fremmed der ville ændre alt, men jeg er beæret over at du har så meget tillid til at lade mig se den...mange tak" sagde han med et oprigtigt smil..ikke at de andre ikke var oprigtige, men dette var direkte fra hjertet, direkte fra hans inderste.
han nikkede stille "det er jeg glad for, men jeg har virkelig ikke gjort så meget, du gjorde det meste, lukkede dig en smule op, så jeg burde sige tak til dig" rettede han ham med et lille smil, at Mike sagde tak til ham var en stor overraskelse, men det gjorde ham også glad for at han var brugelig og at der faktisk var nogen der kunne lide ham.
han fnyste "Blayne er kun god til en ting og det er at knalde til høje og venstre, jeg tvivler der er mange tilbage i England han ikke ha været i bukserne på" brummede ham og rullede med øjnene af minderne, den fulde Blayne der fandt en tilfældig pige, var sammen med hende en uge for så at drope hende koldt og ondt.
han smilede og stoppede kort efter kysset og så på ham med et hævede øjenbrynet "så var det virkelig så slemt" spurte han og rettede sig en smule op, han havde englelig ikke haft noget imod at kysse ham, han var virkelig sød og han havde den sygeste lyst til at beskytte ham mod at og alle.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:12 am

Han nikkede lidt med et smil. "okay, den fremmed dreng havde ret, bare gnid salt i såret" sagde han drillende til ham med et amil. Faktisk var han glad for at Gideon havde haft ret. Det havde reddet hele hans aften at der var en der ligesom havde taget fat i ham og fået ham rettet lidt ind. Det burde være sket for meget lang tid siden, men der var sikkert en grund til det skete nu.
"Nja, jeg ved ikke.. Det kom ret naturligt efter du ligesom fortalte om dig selv. Så var der taget hul, og jeg følte det ikke så grænseoverskridende som jeg før har følt det. Endnu engang din fortjeneste. Er du klar over hvor træslt det er at du bare kan alt?" Igen snakkede han drillende til Gideon. Han var selvfølgelig glad for at gideon var som han var.
Mike nikkede lidt og rystede på hovedet. "Jep.. Nogle folk er virkelig bare idioter.. Utroligt i er tvillinger, og så forskellige på en gang" sagde han tænksomt. Han var selv enebarn og havde ingen familie relationer mere.
Efter kysset bevægede Mike sig ikke rigtigt. Han stod bare og så på Gideon med et meget specielt blik. Det var både undrende, overrasket og lidt tvivlsomt. Han åbnede munden for at sige noget men opgav så igen. Han løftede hånden som for at pege på ham, bare uden at pege. "Hvorfor?" Det var det eneste han kunne få frem. Han følte sig en smule ydmyget, da han uden videre bare havde kysset med og Gideon ikke engang følte noget for ham. På den anden side var han også glad, så han havde det meget underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:25 am

han grinede af ham og rodede ham i håret "åh tag det ikke så tungt, jeg elsker at drille det er så hyggeligt" han klukkede og rystede på hoved, dette var sjovt...faktisk mere en sjovt, det var en slags sjov han ikke havde prøvet før, noget nyt og varmt bredte sig i ham.
han rynkede brynet og rystede på hoved "nej, englelig ikke, jeg kan ikke alt, jeg har et for stort temperament, alt for stort" pointerede han og smilede strålende "men jeg er bare glad for at det ikke er så grænseoverskridende som før hen, det gør mig virkelig glad at du har det sådan" hviskede han med et stort smil, han fandt hurtigt ud af at han virkelig kunne lide at være sammen med Mike, han var så uskyldig og sød, et offer for noget han ikke skulle være.
han lagde hoved på skrå og så tænksom ud "det har du ret i, det er virkelig irriterende, eftersom vi er enæggede så tror alle jeg er ham, derfor ende jeg op med mine tre tatoveringer" han trak op i sine ærmer og vidste de to tatoveringer han havde på armene, det store træ på venstre arm og testen "pain hurt's" på den højre "jeg var træt af hele tiden at blive flirtet med af alle hans små tøser" sukkede han og rullede øjnene.
da han spurte hvorfor smilede han bredere "jo først fordi du sagde du var nysgerrig også fordi du er sød, en man virkelig kan holde af på ingen tid, jeg føler at jeg har lyst til at pakke dig ind bare for at beskytte dig mod omverden" sagde han stille "også kunne jeg godt lide det" hviskede han stille og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:38 am

Han så op mod sit hår da Gideon rodede i det. Kristen gjorde altid det samme og han smilede en smule. Han trak lidt på skuldrene. "Jeg stoler på dig, åbenbart. Uden rigitigt at tænke over det. Kan engle hjernevaske folk?" Det var igen ment i sjov, men han havde det lidt som om han var hjernevasket. Det var meget unormalt for ham bare at stole på nogen, men siden Gideon selv var så åben overfor ham, følte han det trygt at gengælde den tillid.
"Jeg lover jeg ikke skal være den dømmene med fordomme om at enæggede er helt ens. Jeg kender et sæt der ikke er" Hans blik faldt på hans tatoveringer, specielt på den med teksten. Han kunne virkelig godt lide den af en eller anden grund, slevom det kun var to ord. To stærke ord. Han nikkede fortående og så op på Gideons stærke blå blik igen. "Ja, jeg kan ikke lige sige jeg kender den følelse, men det må være træls for dig.. Det er jeg ked af" sagde han medfølende.
"Jeg ville virkelig sætte pris på det hvis du ikke fucker up med mit hovede, min eks kæreste spøger stadigvæk, og jeg har ikke brug for at du.. ja misbruger mig.. Jeg er meget følsom for tiden, du må ikke lave sjov med det her" Han lød næsten uhyggeligt bedende, og lignede en der snart gik i panik. Han var rædselsslagen for at det her bare var en joke fra Gideons side, og det ville han helst ikke have, for han havde ærligt talt følt noget da de kyssede, men at indrømme det og bagefter opdage han bare lavede sjov ville være for meget for ham. "Jeg ber dig, du må ikke kysse mig igen med mindre du mener noget med det.." Hans sidste ord var tæt på at væren en hvisken, men et hjerteskærende bedende hvisken.


//Smutter i seng, sov godt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:49 am

han stivnede og rynkede brynet "hjernevaskning...nej ikke så vidt jeg ved, vi ser bare så godt ud" han grinede og blinkede til ham "så vidt jeg ved er det vampyrer der hjernevasker folk" gættede han og trak på skulderne, som et ligegyldigt træk, for sandheden var at han ikke vidste det, han gættede vel bare, da han havde hørt om det et sted.
han så taknemlig på ham "mange tak, du har lige reddet min dag, alle kan ikke se forskel på os, men der store, vores opfattelse af alt, han har en mere hæs stemme" brummede han og så ud til at holde et smil tilbage, men til sidst brød det frem og han grinede stille.
han trak på skulderne "det skal du bare være glad for, jeg har altid haft problemer med ham, altid. men hvis du møder en der ligner mig med en hæs stemme, så se på hans arme, for ellers kan de ende galt, han er fuldkommen forskruet oven i hoved og der må ikke ske dig noget" hviskede han og bekymret på ham.
han snerpede læberne sammen og hævede øjenbrynet "jeg laver ikke sjov med dig, jeg mener hvert ord jeg siger, hvorfor skulle jeg overhoved starte med at ville hjælpe dig, hvis jeg så såre dig bagefter, det kunne jeg aldrig finde på" han lagde sin hånd på hans kind og strøg blidt kinden "okay fint, så kan det her vise hvad jeg føler" han trykkede blidt sine læber mod hans endnu engang, men denne gang lå der noget bag dette kys, faktisk følelser, mange enda

//okay vi ses Very Happy sov godt Sleep
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:05 am

Han så på ham og nikkede en smule. "Mm.. Ja det har jeg hørt noget om. Jeg plejer for det meste bare at undgå vampyrer" Efter hans erfaringer var vampyre kun dårligt selskab, men på den anden side havde han ikke særlig meget erfaring. Faktisk, kendte han kun mennesker, en enkelt varulv og nu englen.
"Det er ikke sikkert jeg ligge så meget mærke til stemmen, men jeg skal nok se på hans arme. Men jeg ved nu alligevel ikke hvor galt det ville gå" Han trak en smule på skuldrene. Hvis han endelig mødte hans tvilling, ville tvillingen sikkert overse ham, og det var ikke fordi Mike selv var god til at starte samtaler, så egentlig ville det vel gå. Men alligevel skulle han nok gøre som Gideon sagde, for en sikkerheds skyld.
Hans hjerte sad næsten helt oppe i halsen på ham. Det her var meget underligt for ham det her og han havde virkelig ikke lyst til at blive såret igen. "Men ved aldrig.." hviskede han og så ind i drengens blå øjne. Kans berøring var rar men hun vidste ikke hvordan han skulle reagere. Da drengen kyssede ham igen var han en smule mere okay med det. Han gengældte forsigtigt kysset og trådte helt tæt på den anden dreng. "Så.. du mener det?" Han var stadig usikker og så lidt spørgende på den anden dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:15 am

han nikkede "jeg tror kun eg har mødt en, men det var så min bror nye dulle, sååå" han trak ligeså på skulderne som Mike havde gjort, det var ikke fordi han direkte holdte sig væk fra dem, han gad dem bare ikke, og med hans blod i årende var der vel en god grund til det, engleblod var meget eftertragtet blandt de andre væsner, det tiltrak dem.
han nikkede med et skævt smil "hvis han møder dig, vil han højst tænkeligt få dig sendt på hospitalet med flere skader end jeg nogensinde fik, brækkede ribben, knogler, kraniebrud" hviskede han og så alvorligt på han, alvoren var skam også let at spore i hans stemme.
han så længe på ham og nikkede til sidst "jeg forstår hvad du mener, men jeg har ikke i sinde at såre dig, det er nok det sidste jeg ønsker, det aller sidste" lovede han og smilede forsigtigt, sandheden var tydelig at se i hans øjne, at såre lige præcis denne dreng ville være det sidste, da der igen blev spurt grinede hans stille "ja jeg mener det, din lille usikre, men kønne dreng" klukkede og han kløede sig i nakken "men jeg forstår godt dig hvis du ikke skulle føle det samme, jeg er trods alt også ældre også ligger min krop i en grav...lækkert, men sig bare nej også gør jeg det ikke igen" han rettede sig op og smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 4:14 pm

Gideons ordvalg var en smule pusigt, i hvert fald i Mikes verden. Han nikkede uden et ord, han ville ikke kommenterer hans måde at omtale broderens piger på, selvom han altid selv havde haft meget respekt for andre.
"Så tror jeg godt jeg kunne tænke mig ikke at rende ind i din bror" sagde han en smule tænksomt. Hvis han kunne undgå en tur på hospitalet, ville det gøre ham glad. Han kunne dog ikke forstå hvordan Gideon kunne holde en bror som ham ud, men det lød heller ikke til at de så meget til hinanden. Alvoren i Gideons ord skræmte ham en smule, og han blev ret bange for at møde tvillingen.
Mike så ned og var virkelig forvirret. Det hele var meget pludseligt, og det var ret overvældende for ham at nogen bekymrede sig om ham og faktisk lod til at ville ham det bedste. Han hævede blikket og så ind i drengens øjne. Han havde ingen anelse om hvad han skulle sige eller gøre. Ord kunne ikke rigtig beskrive hvad han følte og tænkte. Det hele var bare meget, han var forvirret, men samtidig også meget glad. Han endte med at ryste lidt på hovedet "Jeg ved ikke... hvad jeg skal sige. Det er meget.. Det er ikke dig, det er bare.. Meget på en gang" Han håbede at han forstod ham, bare en smule. Han rystede på hovedet da han sagde han bare skulle sige nej. "ej, jeg ville ikke sige.." Han opgav at forklarer sig, han var virkelig dårlig til ord. Istedet for strakte han sig en smule og kyssede Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:12 pm

han klukkede da hans så hans ansigts udtryk "jeg undskylder mit ordvalg, men jeg har virkelig intet til overs for ham, alt han har gjort mod mig, min familie har gjort mod mig... ja det var ødelagt mit liv" sagde han med et skuldertræk, det var vel svært for ham præcis at skulle beskrive hvad der forgik i hoved på ham, med hans følelser for familien og alle andre.
han nikkede forstående "det kan jeg godt forstå...hvad er det dog jeg laver, står og plapre ud om mine smerter, når det burde være dig" hans øjne blev undersøgende, men stadig forblev de på punkter meget varme og blide, han havde det ikke sjovt ved at genopleve de smerter han før hen havde oplevet, de smerter han havde følt da hans familie nogle dage smed ham ud i et hunde hus, fordi han var det uønskede barn, dage hvor han kun havde sin ældste bror Williams støtte og varme.
han rynkede brynet "det er ikke dig men mig, den kender jeg godt, men jeg behøver ikke den, hvis du ikke er interesseret så forstår jeg det vel godt, du har næsten lige mødt mig så hvad skulle jeg forvente" han trak på skulderne og ventede da han igen begyndte at snakke, men blev dog en smule overrasket over sleve kysset, men der gik ikke lang tid før han blidt bøjede sig en smule ned og gengældte det "jeg forstår det er meget på en gang, så tag dig endelig god tid til at finde ud af hvad du føler, jeg skal nok blive hængende" hans smil var blidt og varmt og med en slags ømhed strøg han ham over kinden
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:31 pm

"Det er okay.. jeg er bare ikke vant til den slags ordvalg fra andre end min far, og ja.. Det er ikke ligefrem de fedeste relationer" sagde han roligt og trak på skuldrene. Han ville ikke bestemme over andres sprog, og slet ikke dømme det. Han havde sine holdninger, men holdte dem pænt for sig selv som han var opdraget til.
Mike lo en smule over ham og rystede blidt på hovedet. "Lad vær med at undskylde, det er i orden. Vi har alle sammen brug for at lette hjertet en gang i mellem, ikke?" Han sagde det tålmodig og roligt. Hans stemme var klar og dæmpet på samme tid. Det avr tydeligt at det ikke gjorde ham noget at høre på Gideon og hans problemer med hans familie, faktisk var det lidt rart at komme væk fra sine egne elendigheder på en eller anden måde.
Han rystede på hovedet. "Det var ikke det jeg ville sige, jeg ville siger at det ikke var dig jeg var i tvivl om" Han håbede virkelig ikke havde havde sgat noget dumt nu, for Gideons interesse for ham havde faktisk vækket noget i ham. Han var ikke sikker på hvad det var der havde ændret sig. Han så ind i drengens øjne med et smil. "Jeg er bare bange for at hvis jeg venter for længe får jeg ødelagt det hele for mig selv.. Og hvad er grunden også til at vente?" Han snakkede vist mere til sig selv en Gideon, men det fik ham også overbevist om at det var okay det her.

//Jeg må komplimenterer dit billede/tegningen på din profil af folkene fra Skins xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:41 pm

han nikkede stille, nu gav det hele mere mening for ham "det er jeg ked af, det var ikke min mening at vække minder om ham, det var aldrig min interesse...aldrig, jeg ved selv hvordan det er med familie, tror mig jeg boede i en papkasse i mange år af mit liv og til tider hunde huset, så det er jeg ked af" hans smil var blegnet en smule ved minderne om de aftner han var blevet smidt ud, uden næsten at spise, de aftner hvor han havde grædt sig selv i søvne fordi der var ingen der elskede ham, ingen der bekymrede sig om ham.
han blinkede og nikkede stille "det har vi vel, nogle flere end andre" han så opmærksomt på ham og i dette tilfælde omtalte han dem begge, for det var ham tydeligt at Mike havde en del at bære rundt på, ligesom han selv havde, nogle der havde medført til mareridt, hvor han vågnede op badet i sved om aften.
Mikes ord fik ham hurtigt til at smile igen "jamen det er jeg kun glad for, for hvis du vil have mig er jeg her for dig, på den ene eller anden måde" han bukkede drillende og blidt kyssede hans Mikes pande, kun ganske let og næsten ubemærket "du behøver ikke vente for min skyld, jeg tænkte nu mere for din egen skyld hvis du havde ting du skulle" han smilede og stod fortsat tæt på ham og ville nok gøre det indtil han fik af vide han skulle rykke sig "så kære kønne Mike, hvad har du nu lyst til, vi kan gøre lige hvad du ønsker" han hævede øjenbrynet og så spørgende på ham.
//jamen mange tak, det betyder umådeligt meget cheers
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:02 pm

"Bare tag det roligt, det var heller ikke for at give dig dårlig samvittighed. Min far var et svin, du kan ikke gøre for at forskellige ting minder mig om ham. Jeg lære nok at fortrænger det" sagde han roligt og bare ikke nag. Gideon kunne jo helt årligt ikke vide hvad der fik Mike til at tænke på sin far, og det forventede han heller ikke. Flere gange havde Mike været skrækslagen for at hans far ville finde ham igen når han blev løsladt fra fængslet, men ikke noget han delte med nogen. Det var en smule pinligt.
Han nikkede lidt og fangede hentydningen, men sagde ikke noget. Han havde det dårligt med at skulle snakke om sig selv og vende opmærksomheden derhen, han følte sig simpelthen ikke det værd.
Det var stadig underligt for ham med den pludselige interesse, men på en måde var han lidt mere okay med det. Han trak lidt på skuldrene. "Jeg ved stadigvæk ikke helt hvad alt det her betyder.. Jeg ved stadigvæk ikke helt om jeg ligepludseligt vågner eller noget.." Han så lidt rundt som om han forventede en drømmeboble bristede. Kort efter fandt han dog Gideons øjne igen og smilede lidt. "Jeg ved ikke.. Jeg kan stadig ikke helt forstå hvorfor du overhovedet finder den her slags interesse i mig.. Jeg mener, jeg ligner ikke ligefrem prinsen på den hvide hest" sagde han undrende og så stadig ind i hans øjne som om han ville finde en forklaring der. Han blev stående tæt på Gideon med et smil, for det var faktisk rart at være tæt på andre.

//I det mindste er det de rigtig folk.. Effy-halløjet er bare ikke det samme som de første sæsoner xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:13 pm

han nikkede "jeg forstår, men jeg har tit fået af vide tingene er min skyld, så det er vel bare endnu en vane, at tro det hele er min skyld og kun min" sagde han stille, det var hårdt at huske hans mors hårde ord, især efter Williams forsvinden, uh det var nok det værst,e først morens hårde ord, så farens og til sidst en tur på hospitalet på grund af sin bror, livet var vel hårdt for ham, men han havde lært at leve med det og på må og få vel omfavnet det til at være hans skæbne i evig sorg.
han fnyste "tror du jeg er en drøm, så må jeg vel være rimelig fantastisk alligevel" grinede han, men blidt tog han Mikes hånd og lagde den på sit bryst, lige over hjertet, der bankede hurtigere end et menneskes hjerte, men alligevel hurtigere endnu, som et tegn på nervøsitet "mærk jeg har et hjerte, du kan mærke det mod dine fingre, jeg er ikke en drøm du vågner op fra om lidt, jeg er en fyr som meget godt kan lide dig, og jeg er ligeglad om du så ikke opfanger dig selv som en prins på den hvide hest" sagde han kort og gik om bag ham, blidt lagde han armene om ham, trykkede ham ind mod sit bryst "jeg synes du er fantastisk, sød og du har virkelig kønne øjne" hviskede han i hans øre med sin varme ånde, mens han blidt strøg ham ned langs maven

//jeg vil meget gerne brokke mig over at Maxxie kun er med i den første sæson, han er en god karakter
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: