The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh ... you. Long time, no see ~Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:28 pm

Cataleya lo blidt over ham og nød at han kaldte hende kære og hans latter. Hun var virkelig begyndt at elske hans latter, den var så dejlig smittende og bare vidunderlig. Som et stykke af himlen, hendes helt eget stykke af himlen. Hendes skuldre sank og hendes smil forsvandt på grund af det næste han sagde. "Så holder vi det hemmeligt, jeg kan sagtens have jer begge," sagde hun stille, selvom hun vidste at det var dumt, barnligt og umuligt.
Hun så blidt på ham. "Det er jeg ked af, min egen," hviskede hun blidt og kærtegnede blidt hans kind. Hun nød at han trykkede hende ind til sig og hun kunne ikke lade være med at smile til ham. Hun lo blidt over ham og kyssede ham kærligt på kinden. "Du har fat i noget," hviskede hun kært og smilede til ham alt imens hun nød at han strøg hende ned langs lænden. Hun gøs kort af fryd da hun mærkede hvordan hans hånd rørte hendes bare hud da hendes tanktop var røget lidt op da hun havde ligget ned.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:18 am

han smilede over hendes latter og sukkede, med armen om hende strøg hende ned over lænden på hvad der føltes som bar hud. han trykkede hende tættere mod sig, satte hende på sit skød, hvorefter hans læber fandt hendes "jeg vil føle mig som en elsker hvis vi gjorde sådan og det ved du godt" sukkede han og så ned af hende "og ligegyldig hvor elskeværdig det er, så ved du det ikke er muligt, måske i noget tid, men ikke for evigt og Blay har et stort temperament når det kommer til stykket" sagde han kort og blidt.
han trak lidt mere op i hendes top, bare for at berøre mere af hendes hud "selvfølgelig har jeg fat i noget, hvad havde du dog regnet med" grinede han og kyssede hende ned langs halsen "men du må ikke opsøge Paige med vilje, for hvis du gør hende sur, kan det ende galt...meget galt" sagde han stille og så alvorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:49 am

Cataleya smilede varmt over ham og lod ham hellere end gerne trække sig op i hans skød hvor hun varmt gengældte hans kys. Hendes ene hånd fandt hans nakke hvor hun begyndte at tegne små mønstre alt imens hun bare så på ham med et lille, varmt smil. Men så sukkede hun stille og blev atter trist. "Jeg ved det, jeg ved det," sukkede hun stille og så blidt på ham. "Jeg ville bare ønske at det var muligt." Hun smilede blidt til ham og sukkede så stille.
Hun lo over ham da han trak lidt mere op i hendes top, men havde egentlig intet imod det. "Tsk," sagde hun bare med en lille latter og nød da han kyssede hende ned langs halsen. Hendes åndedræt ændrede sig en anelse og blev mere tung, men kun en anelse, så lidt at det dårligt nok kunne mærkes eller ses på hende.
Hun så blidt på ham. "Selvfølgelig vil jeg ikke gøre det, og Gideon," sagde hun blidt og nussede ham stadig i nakken. "Jeg kan sagtens tage vare på mig selv." Hun så roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:56 am

han trak på skulderne og lod fingrene danse op langs hendes sider "kære man kan ikke altid få det hele nogen gange må man give afkald på det ene for at få det andet, sådan er livet bare og jeg frostå hvis du vælge ham, du elsker ham" hviskede han og lod sine fingre glide ind under hendes hud op langs hendes ryg.
han rynkede brynet og så på hende "hvad er der kære, du ved du kan lide det" hviskede han og lod fingrene glide længere op, op mod hendes skuldre og ned igen, han smilede og kunne mærke varmen fra hendes hud mod hans fingre, hvilket i bund og grund føltes dejligt.
han sukkede og lagde hoved en smule tilbage "det ved jeg du ikke vil, og nej hun vil ikke skade dig fysisk, men med et ord kan hun trække Blay væk fra dig for evigt, et ord og han er væk, lugegyldig hvor meget det smerter ham, betyder hendes mening mere end noget andet" forklarede han stille
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:07 am

Cataleya sukkede stille, både af at mærke hans fingre mod sin hud, men også fordi at hun vidste, at hun kun kunne have den ene af tvillingerne i sit liv. "Jamen ... Blay har jeg lige fået ind i mit liv igen, og jeg kan ikke miste ham igen, det ville jeg ikke kunne klare," hviskede hun stille og lagde sit hoved mod hans skulder med et lille suk. "Og dig ..." Hun tøvede imens hun prøvede at finde ordene. "Du begynder at betyde mere og mere for mig." Hun lukkede sine øjne og nød i sit stille sind at mærke hvordan hans hånd bevægede sig længere op ad hendes ryg.
Hun klukkede blidt over ham. "Så sandt, så sandt," hviskede hun blidt og med et varmt smil. Hun gøs stille af fryd over hans fingre og hun følte sig tryg i hans arme, hvilket var en sjældent ting. Det var egentlig sjældent at hun åbnede sig op for andre, men se engang, det var hun ved at gøre alt imens hun lå i Gideons favn.
Hun lå bare stille og stirrede ud i luften. Dét havde hun ikke tænkt over, at Blay ville forlade hende hvis Paige bad ham om det. Hun lukkede sine øjne og puttede sig tættere ind til ham, hvilket sagde det hele. Hun ville ikke overleve hvis Blayne blev trukket ud ad hendes liv endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:14 am

han nikkede på grund af hendes ord og fjernede straks sine hænder "igen rør jeg ved noget der tilhøre min bror" han sukkede og lagde hænderne mod sine lår, mens han betragtede hende nøje "nej lad hver, du kan ikke, det vil aldrig ende godt det her...tror mig" han kørte en hånd hen over sit ansigt og igennem håret, for så derefter at klø sig i nakken.
han lagde armene om hende og lukkede øjnene, spændte i kæben og åbnede så øjnene igen efter noget tid "jeg ved det, du kan ikke gøre for hvem du elsker og selvom han ikke kan elske dig tilbage, så vil dit hjerte altid tilhøre hans og det kan jeg ikke gøre noget ved" sagde han kort og med hoved lænd op af sofaen
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:22 am

Cataleya så overrasket på ham og trak sig væk fra ham. "Jeg er ikke Blaynes," sagde hun hårdere end det var ment. Hvorfor sagde alle at hun var hans? Hun var sin egen. "Hvorfor ville det ikke ende godt?" spurgte hun så, mere roligt den her gang og så på ham med et trist og en anelse såret blik.
Hun lod ham bare holde om hende og hun lænede sig ind imod ham og sukkede stille. "Han er som en bror for mig," sagde hun roligt og så væk fra ham. Hun mente det, han var som en bror nu, og hun elskede ham, som var hun hans søster. Han havde altid været den bror hun aldrig havde kunne få.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:27 am

han rystede på hoved "du tror du ikke er, men i sandhed er du, har du ikke tænkt over hvordan du reagere når du er tæt på ham, hvordan han gør dig glad og mere end hvad en bror kan gøre" spurte han og hævede øjenbrynet. han brummede og sukkede "fordi det sekund Blay finder du af at du har været sammen med mig, ja det sekund cutter han kontakten til dig" forklarede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:33 am

Cataleya så bare trist på ham inden hun så væk. "Jeg vil ikke være nogens, som ikke kan være min," sagde hun bare og hadede at han havde ret, men hun ville ikke være Blays, ikke længere, hun havde virkelig prøvet at ligge det fra sig.
"Han cutter ikke kontakten," sagde hun stædigt, selvom hun vidste at det var sandt. "Det ville han ikke kunne finde på, han lovede mig, at han altid ville være her." Hun rynkede brynet og så ned. "Han lovede mig det." Ordene var kun en lav hvisken, og det lod mere som om hun snakkede til sig selv end til Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:38 am

han lagde hænderne på hendes arme "de løfter er mindre værd en sand, hvis hun siger han skal hoppe så hopper han, hun har ham godt snoet rundt om sin lillefinger, ligegyldig hvor meget man kan hade det, så skal man holde sig gode venner med hende, det kan meget vel betyde at alt går godt i fremtiden" hviskede han og lod hænderne glide op på hendes skuldre, hvorefter han gav dem et blidt klem "hvis du ikke vil have mig her er det forståeligt, jeg gør vel bare det hele værre" sukkede han og så mod døren
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:45 am

Cataleya sad bare og så trist og modløs på ham. Hun ville for alt i verden ikke miste Blay, hun ville ganske enkelt ikke kunne klare at miste ham endnu en gang, det var hårdt nok første gang. Hun nikkede bare lidt til Gideons ord og sukkede trist.
Hans ord gjorde bare det hele værre. "Men jeg vil ikke have at du gør, Gideon," hviskede hun blidt og nærmest sårbart. Det var virkelig ikke godt for hende at være sammen med nogen af drengene, de gjorde hende følsom, fik hende til at føle mere end godt var.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:51 am

han nikkede stille "fint jeg går ikke, men gider du så at flytte dig, jeg gider ikke risikere at han kommer ind og tror noget andet" sagde han og flyttede hende fra sit skød, hvorefter han lagde benet over kors og derefter armene "så hvad har du tænkt dig at gøre nu" spurte han og rettede sin opmærksomhed mod hende med en nysgerrig mine
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:56 am

Cataleya sukkede lidt over ham og flyttede sig så væk fra ham og så roligt på ham. Hun rodede lidt op i sit hår og bed sig let i underlæben. "Han har ikke nøglen til mit sted, selvom han ved hvor jeg bor," sagde hun blidt og stille og så på ham imens.
Hun tænkte sig lidt om inden hun rejste sig op med et lille smil. "Jeg havde tænkt mig at lave noget natmad," sagde hun med et lille grin og smilede så varmt til ham. "Vil du selv have noget?" Hun så blidt på ham, en anelse nysgerrigt. Hun havde selv en mærkelig hobby, hun elskede at lave mad. Okay, så mærkelig var den dog heller ikke, men når man tænke på hendes profession, så var den sgu alligevel lidt mærkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:00 pm

han nikkede og smilede blidt "måske ikke, men jeg tvivler på at han vil lade en dør stå i mellem det han har lyst til" pointerede han og rejste sig op med hende "nej tak, jeg har spist, men jeg vil meget gerne se på hvis det er okay" spurte han og gik roligt med hende, at se på andre spise mad og lave mad det var faktisk sjovt og en smule hyggeligt hvis han skulle indrømme det
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:09 pm

Cataleya trak stille på skuldrene. "Jeg kan ikke se hvorfor han alligevel ville kunne få lyst til at komme her, han har jo sin forlovede," sagde hun stille og roligt og så så på ham med et lille grin. "Det er helt fint med mig." Hun smilede varmt til ham inden hun gik ud i køkkenet og rodede lidt rundt. Køkkenet var nymoderne og ikke så lille endda. Kort efter havde hun fundet ting frem til noget brød med smør og varm the. "The?" spurgte hun blidt og så på ham med et blidt blik. Hun elskede selv the utrolig meget, det gav en dejlig varm følelse i kroppen efter man havde drukket det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:16 pm

han trak på skulderne og fulgte efter hende, satte sig derefter op på et bord, hvor han betragtede hende nærgående "hej gør Blay ikke nogle underlige ting engang imellem, nogle gange gør han ting man ikke forventer" sagde han og lagde benet over kors.
han smilede og rystede på hoved "mange tak, men nej tak, hold da op, jeg håber virkelig ikke at løbe ind i både Blay og Paige på samme tid, hun kan være nådesløs i sin opførsel, og til tider endnu mere end bare en smule" han kløede sig i nakken og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:34 pm

Cataleya klukkede lidt og nikkede lidt. "Jo, det gør han jo," sagde hun med et lille grin. "Men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor han skulle gøre det." Hun trak lidt på skuldrene og fortsatte med at smøre brødstykkerne. Hun smilede over hans høflighed og satte derfor kun vand over til en kop. Hun nikkede lidt over ham. "Det ville være utrolig slemt hvis de var sammen så, eller hvad?" spurgte hun roligt og så blidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:40 pm

han nikkede "ja der er så meget underligt ved ham, så pas, altså han er måske perfekt i nogens øjne, men inden i er han langt fra perfekt, langt fra Mary" hans øjne lå direkte på hende og han lagde armene over kors. han nikkede og rynkede brynet "jeg ville være en død mand, hans vrede også hendes, uhh jeg overlever nok ikke ligefrem" han tog sig til halsen og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:44 pm

Cataleya lyttede bare og nikkede stille. "Ingen er perfekt," sagde hun blidt og så så på ham med et lille smil. "Tro mig, jeg ved godt at Blay ikke er perfekt." Hun smilede varmt til ham og begyndte så at spise de tre rundstykker hun havde lavet.
Hun tøvede kort med et rynket bryn imens hun hældte vandet op i et glas og tog så et thebrev med hjemmedyrkede urter og lagde det i blød i vandet. "Du ved godt at der er en måde at skade vampyrer og andre bloddrikkere når de drikker ens blod, ikke?" spurgte hun blidt og så på ham med et lettere bekymret blik. Hun ville ikke have at han kom til skade.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:16 pm

han trak på skulderne og betragtede hende nøje "ja det ved jeg, jeg ved også hvordan man kan slå dem ihjel, men det bekymre mig ikke om, jeg har alligevel intet at leve for, jeg har ingen elskede, jeg har knap og nap et hus at bo i, ingen venner der holder af mig og jo dem jeg har de bliver taget fra mig"han lænede sig tilbage og sukkede "jeg har intet, så hvorfor skulle jeg bekymre mig om at de vil ende mig" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:20 pm

Cataleya stoppede fuldstændig op imens han snakkede og så stod hun bare der og lyttede til hans ord. Hun blev kun mere og mere trist jo længere tid han snakkede. "Du har mig," sagde hun stille inden hun vendte sig om og spiste færdigt og tog brevet op ad theen og smed det ud og tog en lille tår ad den og var stort set ligeglad om den var brændende varm eller ej. Det gjorde hende godt og så kunne hun alligevel næsten ikke mærke det. Hun blev ved med at stå med ryggen til ham indtil hun havde styr på tårene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:25 pm

han sukkede og rystede på hoved "du ha et stort valg forude, måske skulle du tænke på hvad du ville vælge" hviskede han og gik hen til hende, blidt lagde han hænderne på hendes skuldre, gav dem et blidt klem og sukkede "det var ikke min mening at gøre dig trist, kære Mary, men sådan er det bare" sukkede han og lagde armene om hende bagfra, trykkede hende ind mod sit bare bryst, mens han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:29 pm

Cataleya sukkede over ham. "Jeg har ikke lyst til at vælge imellem nogen, det er ikke fair at I beder mig om det," sagde hun irriteret og rykkede sig ikke da hun hørte ham kommer over mod sig og ligge hænderne mod hendes skuldre. "Jeg ved det, men jeg prøver stadig at glemme det, bare for en tid," mumlede hun trist og lænede sig indtil ham og stillede theen fra sig på køkkenbordet. Hun sukkede og lagde sine arme over hans og nød bare at han holdte om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:46 pm

han nikkede over hendes ord "tro mig det ville jeg heller ikke hvis jeg var i dit sted, men så lad os håbe at Paige for ordnet det hele før det bliver et problem" sagde han og prøvede at smile, men stoppede dog da det hele blev en stor grimasse.
han smilede svagt da hun lænede sig mod ham, strøg hende blidt op langs maven "det er ikke altid noget der ligefrem er nemt at glemme, hvis jeg slev skulle indrømme det" sagde han og bøjede sig ned mod hende, hans næse berørte blidt hendes hals og hans ånde på samme tid
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:50 pm

Cataleya nikkede stille og sukkede. "Vi krydser fingre," sagde hun blidt og så op på ham og så hans mislykkede smil, og kunne ikke lade være med at le over ham, da han så utrolig sød ud da han gjorde det.
Hun nød hans berøringer og sukkede lidt. "Nej, men jeg gør et forsøg," sagde hun med et svagt smil og gøs lidt af fryd da hun mærkede hans ånde og næsetip imod hendes hals. Det var en rar følelse, der kildede ganske lidt, så hendes smil blev større af den grund.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Long time ago ~ Tess ^^
» Long time no see Cousin <3
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: