The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Long time ago ~ Tess ^^ I_vote_lcapLong time ago ~ Tess ^^ I_voting_barLong time ago ~ Tess ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Long time ago ~ Tess ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 9:34 pm

Sted:: Tessie's hus
Tid:: Lidt over middag en lørdag
Omgivelser:: Ingen andre end Daniel indtil videre
Vejr:: Køligt og overskyet
Påklædning:: Sorte bukser, lyseblå t-shirt og sine normale slidte sneakers og så sin brune læderjakke

Daniel stod nu udenfor Tessies hus. Han have lovet hende, den dag de mødtes igen i skolen, at han ville komme fordi og se tvillingerne. Han var lidt flov over at han ikke havde været forbi noget tidligere, men det var der ikke andet at gøre ved end at besøge hende nu. Han var faktisk ret spændt på at se de små vidundere. Han elskede børn og kunne slet ikke stå for dem, og en gang håbede da han også at han kunne få et par stykke selv.
Daniel nærmede sig døren. Hans hjerte hamrede løs i brystet på sig, hvorfor var han så nervøs. Måske fordi at han skulle besøge Tess, den pige han hurtigt og pludselig forelskede sig i, pigen der havde været alt i hans liv og pludselig var hun bare ikke hans mere. Hun var blevet gift, fået børn og stort hus. Han boede stadig i sin lille lejlighed inde i centrum, arbejde på den lokale bar mens han gik i skole. Han følte sig bare så barnlig og forkert, men han vidste at den følelse ville gå væk når han så hende. Han havde savnet hendes selskab rigtigt meget og glædede sig nu til at se hende igen. Daniel ringede på og håbede på at det var hende der åbnede og ikke Will, ikke for at være ond, men det ville nok være lidt akavet. Han tog et skridt tilbage og ventede nu bare på at der blev åbnet.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 9:44 pm

Tessie sad inde i stuen med tvillingerne. De var ikke nemme i det her humør. De var glade nok, men de havde bare alt for meget energi. Nogen gange ville hun virkelig ønske at hun havde nogle forældre der kunne tage dem for hende. Bare engang imellem. Og så ville hun selvfølgelig gerne give sine børn en mormor og morfar. Men omstændighederne gjorde det bare umuligt. Desværre.
Hun så op da hun hørte nogen ved døren. Begge børnene fik også opmærksomheden ført derhen. HUn var nødt til at lade dem være lidt alene i stuen. De var otte måneder nu, så de kunne da lege med hinanden nu. Det gjorde det hele lidt nemmere.
Tessie rejste sig op og gik ud til hoveddøren. Hendes hår var en smule pjusket, og hun havde et par ganske normale jeans på, og en sort band t-shirt. Hun åbnede døren og holdte Tiffanie i armene. Den lille hund eleskede at overfalde gæster i glæde.
Hendes ansigt lyste op i et smil da hun så Daniel. "Daniel! Kom ind" sagde hun glad. Hun trådte til side så Daniel kunne komme ind og blive redet for den mulige bye det trak op til.


//helt perfekt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 10:29 pm

Daniel bed sig lidt i læben, mens han ventede på at døren blev åbnet. Han så op da døren blev åbnet og Tess stod der. Han kunne ikke lade være med at smile til hende og nikke da hun inviterede ham indenfor. "mange tak" sagde han og trådte indenfor. Han lod hurtigt blikket glide rundt i rummet og det var særdeles flot indrettet. "Det er et flot hus du har" sagde han venligt og smilte igen til hende.
"Jeg håber ikke at jeg forstyrer eller noget" sagde han stille. Han vidste at hun havde meget at se til, med børene, at være alfa ulv og så passe skolen igen.
"Jeg tænkte at jeg lige ville komme fordi, som jeg lovede sidst jeg så dig. Det har bare været alt for længe siden at jeg sidst rigtigt så dig" sagde han stille. Han havde bare lyst til at være i hendes nærvær.

//Ikke lige så langt Razz
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 10:37 pm

Tessie lukkede døren efter ham og satte Tiffanie ned på gulvet. Hun smilte over hans besøg. "Tak" savrede hun til hans kommentar om hendes hjem. Hun var selv ret tilfreds med det. Der lå selvfølgelig baby ting hist og her, men ellers var det meget ryddeligt, hvilket fik hende til at slappe af.
"Du forstyrre slet ikke, jeg sad bare med tvillingerne" forklarede hun og ledte ham ind i stuen. Stuen var stor, og havde tre store vinduer sat sammen til et kæmpe, der lod synet af skoven komme frem. Tvillingerne sad på gulvet, og havde hver fundet noget der skulle undersøges meget grundigt. Pigen havde mørkt hår, med en lyserød sløjfe i, for at markere det var pigen, og drengen havde lyst hår, ligesom Tessie. Hun stod ved siden af Daniel og så på dem.
"Jeg ved ikke om de har tid til at hilse på dig" sagde hun og smilte drillende til ham. Begge børn så op da de hørte deres mor stemme. Tessie satte sig på hug, og lod dem kravle hen til sig.

//samme her ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 10:50 pm

Daniel fulgte efter hende ind i stuen og så for første gang hendes yndige børn. "Hold da op hvor er de smukke" sagde han og satte sig på hug ved siden af hende. De havde jo ikke set ham før, så de var nok ikke tryg ved ham endnu.
"I har sørme gjort det godt, jeres børn er virkelig søde" sagde han og smilte til hende. Han sad helt stille og betragtede dem lidt, inden han brød tavsheden og så på Tess.
"hvordan har du haft det siden at du.. jeg.. vi" han gik ud fra at hun kunne regne ud at han mente deres brud, som skete lige pludselig. "Og jeg undskylder igen for ikke at komme forbi noget før. Jeg har bare ikke rigtigt kunne finde tid" sagde han undskyldende. Det var ikke helt sandt det han sagde, han havde haft masser af tid i sin lille lejlighed, med at surmule og pakke ud. Han havde ikke rigtigt været så meget ude. Han var først rigtigt begyndt at leve igen nu.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:01 pm

Tessie lo over hans reaktion. "Tak. Begynder held" sagde hun og smilte. Hun tog blidt sin datter op i sine arme og smilte ned til hende. Sønnen virkede meget interreseret i Daniel, så hun lod ham finde ud af hvad han ville. Luna havde også blikket rettet mod Daniel. Han var åbenbart enormt spændende. Men han var jo også ny. De var ikke så generte af sig, tvillingerne. De elskede nye mennesker, nyt i det hele taget.
Tessie så på Daniel da han spurgte. Hun så ned på Sin datter med et trist blik. "Jeg har det virkelig dårligt med det.. Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg ønsker. Et eller andet sted, ville jeg ønske det aldrig var sket, og jeg ville ønske vi stadig kunne være sammen.." sagde hun, nærmest forpint. Hun Satte sig ordenligt ned på gulvet og lod Luna sidde på sit skød. "Men på den anden side... Jeg kan da ikke ønske dem her væk.." Hun så med et lidt trist smil på sine børn. Hun var virkelig splittet. Hun vidste udemærket at hun ikke kunne få det første. De var begge kommet videre.
"Det gør ikke noget. Der er sket meget, og jeg har ikke gjort det nemt for dig heller. Jeg har ikke engang ringet" sagde hun og så igen en smule forpint på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:08 pm

Daniel lo svagt da hun svarede ham. Daniel gjorde ligesom Tess og satte sig ordenligt ned på gulvet og smilte lidt af hendes søn. Han var godt nok sød. Han tog et af de stykker legetøj der lå på gulvet og rystede lidt med det foran ham. Han blev hurtigt opmærksom på det og greb fat i det, og prøvede at hive det til sig. Han gav den ikke med det samme, men drille ham lidt med at hvie blidt i det så han holdt bedre fast i det. Men til sidst lod han, ham få det.
Danile rettede igen sin opmærksomhed til Tess da hun talte. Han bed sig i læben da hun nævnte det med at hun ville ønske at de stadig kunne være sammen, for han havde også virkelig savnet hende.
"Jeg er okay, så du skal ikke have det dårlig over det." sagde han lavt.
"Jeg savner virkelig også at være sammen med dig, men det er bare lidt sent nu. Du er gift og så har du de to guldklumper her" sagde han og smilte opmuntrende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:18 pm

Tessie nikkede lidt og så ned. "Jeg ved det godt. Men det er bare som om det ikke er det rigtige.." sagde hun. Hun lod Luna komme ned på gulvet igen, da hun var meget intereserret i Daniel. Hun satte en hånd i gulvet som støtte og så på Daniel igen. "Hvad har jeg gjort med mit liv?" spurgte hun, næsten helt overrasket. "Det hele var så meget nemmere og rigtigt da vi var sammen.."
Hun skjulte sit ansigt i sine hænder og sukkede opgivende. "Hvorfor gjorde jeg det? Hvorfor kunne jeg ikke bare ha' opført mig ordenligt?" Hun snakkede mest til sig selv. Hun var utrolig vred på sig selv, og de valg hun havde truffet. I det øjeblik hun havde truffet dem var de rigtige. Men nu. Det hele var forkert nu. Hun havde altid fået at vide, at når man var teenage skulle man lave en masse fejl. Men hun havde aldrig drømt om noget så stort som det her. Hun elskede William, og hun elskede sine børn. Hun var lykkelig for sit hus, og for det hjem hun havde. Men det var bare for tidligt lige pludselig. Det hele gik op for hende nu. Hun så på Daniel med et blik der næsten afslørede alt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:28 pm

Daniel havde aldrig troet at han skulle ende hjemme ved Tess, sidde og snakke med hende igen, men han havde aldrig nogen sinde kunne turde drømme om at hun ville sige at det havde været nemme og rigtigt da de var sammen. Det var noget han aldrig troet skulle ske og nu sad de der. Daniel vidste ikke helt om han kunne tillade sig at være glad for at høre det, for han kunne se hvor trist og ked af hun var det lige i det øjeblik, og alt han ønskede for hende var at hun var glad og lykkelig.
"Du savner at være ung. Ikke at have alt det ansvar på dine skuldre." sagde han. Det var ikke rigtigt et spørgsmål eller noget, mere en konstatering.
"Hvis du og Will for brug for lidt alene tid. Du ved nyde lidt og det at i stadig er unge, vil jeg med glæde passe børnene" han ville rigtigt gerne hjælpe hende også selvom at det stort set var den eneste måde han kunne gøre det. Han elskede børn og havde overhovedet ikke noget i mod passe dem, hvis der var behøv for det.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:37 pm

Tessie kunne ikke lade vær med at le over hans tilbud. "Sjovt du nævner det. Jeg fortalte selvfølgelig William at du kom på et tidspunkt. Han forstod det åbenbartsom du skulle passe børnene da jeg sagde du skulle se dem. Han er utrolig stor modstander af det. Han er vist ikke så glad for at vi begyndte og snakke sammen igen" forklarede hun.
Hun så på Luna og Lupus der begge sad og kiggede undersøgende på Danie. Det fik hende til at smile. "Men tak for tilbudet. Det kan være jeg tager imod det" sagde hun blidt. "De ser ud til at kunne lide dig. Pigen hedder Luna, og drengen hedder Lupus. Navnene passede godt, nu både mig og William er varulve" forklarede hun og så på Daniel. For hendes skyld kunne det her øjeblik vare for evigt. HUn kunne ikke lade vær med at tænke på da de rent faktisk var sammen. Da di mødte hinanden, da hun spiste hjemme hos ham morgenen efter de havde mødtes. Det hele havde virket som et eventyr. At hun slev havde ødelagt det perfekt, pinte hende mere end hun selv kunne forstå.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:47 pm

Daniel så overrasket på Tessie. han havde slet ikke skænket Will en tanker siden han stod udenfor døren. "Øhm, er din mand hjemme" spurgte han helt formelt. Han vidste at han ikke burde ungå ham og sådan, men han kunne ikke lade være med at lidt bitter på ham. For han elskede jo Tessie og så det at han kunne komme og få hende til at føle sådan for ham i stedet for Daniel, var han en smule sur over.
"Er han bange for at jeg stikker af med dig og børne på en hvid hest" spurgte han lidt drillende og vendte derefter opmærksomheden mod Luna og Lupus. To fantastisk navne til dem, for de passede jo perfekt til dem.
Daniel bøjede sig lidt frem og kildede Luna på maven, men i stedet for at grine sad hun bare og så forundret på ham. "Ved dine forældre engetlig at de er blevet bedsteforældre eller det kan man vel ikke rigtigt kalde dem, eftersom de ikke rigtigt er her" Daniel ville ikke gøre hende ked af det eller noget, men han ville bare høre om hun stadig ikke havde kontakt til sin familie eller noget.

//Jeg skal tidligt op i morgen, så må hellere logge af ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:57 pm

Tessie o lidt over hans overraskende blik. Hun rystede mildt på hovedet og smilte helt blidt. "Nej, han er ikke hjemme, bare rolig. Du overlever det nok" sagde hun drillende. Egentlig kunne hun godt forstå Will. Hun havde det lidt mere nemt med Daniel. Mellem hende og Will var der så mange usagte ting, og så mange klemte følelser. Det gjorde det altså en smule svært for hende at være sammen med ham. Hun elskede ham selvfølgelig, men der var bare en slags knude mellem dem der gjorde det svært.
Hun smilte igen over Daniel. "Måske. Jeg ved det ikke helt. Det skulle ikke undre mig hvis det var det der sad i klemme. Han gik helt amok da jeg sagde du var grunden til jeg var glad" sagde hun og rystede en smule på hovedet. Han var straks gået hen og blevet en smule fornærmet.
"Nej, mine forældre ved ikke noget. De ved ikke engang jeg har været forlovet. De bad om aldrig at se mig igen, og om aldrig at høre fra mig igen. Så jeg gør som de bad om. Jeg er bare ked af at mine børn ikke har nogen mormor og morfar, hvis du forstår mig" sagde hun lidt trist. Hun var ikke ked af ikke at snakke med sine forældre. De havde svigtet hende, så dem var hun færdig med. Men hun havde stadig lidt dårlig samvittighed overfor sine børn.
Det glædede Tessie at se hvor glad Daniel virkede at være overfor tvillingerne, og det gjorde hende glad at se hvor betagede de var af ham. Hun lo en smule da Lupus, lidt kluntet, prøvede at komme op og sidde ved Daniel.


//okay. Sov godt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 9:53 am

Daniel åndede en smule lettet op, for han havde faktisk aldrig rigtigt mødt Will, men det var heller ikke noget han sådan lige havde lyst til. Han kendte ham ikke og han var da sikkert og flink nok, men han havde ligesomm været grunden til at det ikke gik mellem Daniel og Tessie.
Daniel kunne da også godt forstå Will havde det på samme måde, for hvis Will kunne få hende fra ham, hvorfor kunne det så ikke også ske den anden vej. Daniel skubbede hurtigt de tanker væk, for han ville ikke blive såret igen. Han smilte svagt da hun sagde at han var grunden til at hun var glad. "Er jeg virkelig grunden" spurgte han mens han stadig så på tvillingerne.
"Det er dine forældre du skal have ondt af, for de får aldrig Luna og Lupus at se, de bliver aldrig en del af deres liv, så det er dem der går glip af noget" sagde han og lo lidt da Lupus prøvede at sætte sig ved ham. Daniel løftede ham op og satte ham i skødet og smilte stort over at de ikke var bange for ham eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 1:18 pm

Tess smilte lidt over at han så så lettet ud. Hun forstod ham udemærket. William måtte virke nærmest skræmmende for ham. Det var ham der havde 'taget' hende.
Hun nikkede da han spurgte om han var grunden. "Ja. Jeg har savnet dig Daniel, så bare det at snakke med dig virker som.. som en slags drøm. Du forsvandt nærmest fra mit liv lige pludselig. Nu er du tilbage, og det er ikke til at forstå" svarede hun. Hun lød en smule forundret, for det var virkelig som en drøm. Hun havde aldrig troet hende og Daniel igen kunne snakke sammen og være venner. Det var en utrolig overraskelse at han igen var dukket op i hendes liv.
"Måske har du ret.. Men jeg kan ikke ha' den slags følelser for mine forældre. Det var et utrolig svigt, så.. Ja" hun rystede på hovedet og ville ikke fortsætte. Det havde været en forfærdelig dag, og en forfærdelig tid efter, men hun ville ikke tænke på det. Hun havde et liv nu, sin egen familie. Hun lo lidt da Luna blev misundelig på sin bror og ville op og sidde ved siden af ham. "Nu kommer du aldrig fri igen" sagde hun i en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 6:50 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smil, for han havde virkelig også savnet Tessie. Hun havde været hans livs højdepunkt en gang og så lige pludselig så de bare ikke mere til hinanden. Men Daniel var ret sikker på at hvis han skulle se Tess hver dag, ville han aldrig komme over hende. For hun var så smuk og havde den mest fantastiske personlighed, at man slet ikke kunne lade være med at holde af hende. Sådan var det i hvert fald i Daniels øjene. "Jeg er også ked af at jeg ikke har ringet eller noget, men det ville bare være for svært, at se dig. Hvis du ved hvad jeg mener" sagde han lidt undskyldende.
Daniel kunne slet ikke lade være med at le da Luna også ville sidde ved ham. Han løftede Lupus over på det ene ben, så der også var plads til hans søster. Derefter hjalp han Luna op og sidde på den andet ben. "Jeg har sørme hellere ikke lyst til at komme fri, i hvert fald ikke lige med det samme" sagde han og så på Tess med et stort smil. Det havde bare været alt for længe siden at han havde set hende sidst, og han ville bruge så meget tid han kunne få sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 12:38 am

Tessie så på Daniel. "Om jeg ved hvad du mener? Jeg gennemlever det lige nu.." sagde hun en smule lavt og trist. Det var sandt. Hun havde virkelig været sikker på hun var ovre Daniel. Altså, hun var både gift og havde børn, selvfølgelig var hun ovre ham. Men da de havde mødt hinanden i skolen igen havde det slået klik. Hun var desværre kommet til at forelske dig i ham igen. Hun vidste det var forbudt. Hun var gift, det var bare ikke muligt at forelske sig i andre. Det burde det bare ikke være. Det var ikke fair at hun fik det sådan her igen. Eller var det? Måske var det skæbnens hævn for at hun havde været Daniel utro.
Hun smilte lidt over Daniel og tvillingerne der åbenlyst var glade for hinanden. Tvillingerne var normalt glade for andre mennesker, men lidt mere tilbageholdende. De plejede ikke at kravle på nye gæster. Der måtte være noget specielt over Daniel. Selv tvillingerne kunne se det. "De er meget glade for dig. Jeg har aldrig set dem være så imødekommende før" sagde hun blidt og smilte over sine børn.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 10:46 am

Daniel så på Tessie. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre. Han havde været så knust da hun forlod ham, at han ikke en gang kunne overskue at gå udenfor sin lejlighed. Han havde siddet foran fjernsynet, kigget igennem alle sine ting og bare stirret ud i luften. Han troede aldrig at nogen kunne ødelægge nogen så meget, men det kunne man. Han bebrejede ikke Tessie, for de havde jo elsket hinanden før, så han kunne jo ikke være sur på hende. Eller det var han i hvert fald ikke mere. Nu var han bare fyldt med boblende følelser, nogle følelser han ikke burde have, for hun var jo gift og han havde jo Kristen.
"jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige, for du ved ikke hvor længe jeg har gået rundt og håbet på at du ville komme tilbage til mig, eller bare sige de ting til mig" Sagde han stille og bed sig i læben.
Daniel så igen på tvillingerne. Han kunne slet ikke stå for dem, de var bare perfekte. Han kunne næsten ikke gøre andet end at smile.
Daniel kom til at tænke på varulvegenet. "Vil de også engang kunne blive til varulve" Daniel vidste ikke særlig meget om varulve, kun at det var et gen der skulle udløses, men hvordan vidste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 10:56 am

Tessie så på ham. Hun kunne ikke lade vær med bare at le en lille smule. "Du ved ikke hvad jeg har lyst til at sige til dig. Du ved ikke hvad jeg ville ønske.." sagde hun blidt. Det var ikke en anklage, mere bare en konstatering af at det var sådan. Hun så blidt på ham og sukkede lidt. "Daniel? Ved du hvor meget jeg fortryder det? Det hele?" spurgte hun lavt. Hun skammede sig over at hun var så bundet, og stadig havde de følelser hun for længst skulle ha' skrottet. Ellers skulle hun ikke ha' gjort hvad hun gjorde. Det var det hun fortrød så inderligt. Hun fortrød hun havde givet afkald på Daniel, og havde behandlet ham som hun havde gjort.
Hun så på tvillingerne og smilte da han spurgte. "Ja, de kan blive som os. Nu hvor både mig og Will er ulve. Men de er normale børn nu, og det håber jeg for dem de bliver ved med at være" svarede hun. Hun så på de små børn der sad ved ham. De virkede så glade og uberørte af det hele. De forstod det selvfølgelig heller ikke. Måske var det godt nok.


//krea svigt ;s
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 9:39 pm

Daniel smilte lidt og trak på skulderne. "Nej, okay det er så selvfølgelig rigtigt nok. Men jeg er glad for at vi endelig snakker sammen igen. Der er gået alt for lang tid. "Sagde han og smilte blidt til hende.

Daniel vidste ikke helt hvad han skulle svare, for han havde også savnet Tessie så meget. Nogle gange ville han også ønske at han bare kunne spole tiden tilbage, så det bare kunne være dem 2 igen. Men alt var for indviklet og tiden var løbet fra dem, til at det kunne være dem. Tessie havde børne, huset og sin mand, og Daniel havde Kristen.

"Jeg håber for dem at de vil leve et langt, normalt og lykkeligt liv" sagde han og smilte i deres retning. De var så søde og dejligt at han slet ikke kunne lide at tænke tanken om at nogen kunne skade dem, for de var jo ret skrøbelige. "Vil i fortælle dem om vampyrerne og alt det, når de bliver ældre" spurgte han og så på Tess igen.



//Fik endelig taget mig sammen til at få svaret Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Long time ago ~ Tess ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Long time ago ~ Tess ^^   Long time ago ~ Tess ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Long time ago ~ Tess ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Long time no see Cousin <3
» Long time, no see! ϟ Vicky ツ
» Uheld! ~Tess xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: