The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Vampira (833)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Daniel (796)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Kristen (683)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Gideon (535)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Justin (429)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Anna (418)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Tessie (391)
En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_lcapEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_voting_barEn lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En lille update? ^^ ~ Daniel ~

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

En lille update? ^^ ~ Daniel ~ Empty
IndlægEmne: En lille update? ^^ ~ Daniel ~   En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 10:46 am

S: Daniels hus
T: Eftermiddag en lørdag
O: deres hus
V: Solrigt og køligt, typisk efterår

Tanya gik op mod hoveddøren til Daniels nye hus. Hun vidste han var flyttet, men hun vidste ikke ret meget mere. Hun kunne lugte at han var flyttet sammen med hans varulve kæreste, men hun kendte hende ikke rigtig, og hun ville hjertensgerne være en del af hans liv igen. Hun vidste godt han havde travlt, og hun håbede ikke hun forstyrede idag. Men hun havde længe gerne ville snakke med ham igen, da han ikke havde snakket med hende siden han var forvirret omkring Kristen og Tessie. Hun ønskede at have kontakt til den sidste i hendes familie. Hun havde meget dårlig samvittighed over at have ladt Daniel alene i så lang tid, og hun ville ikke have han skulle være det igen, så det at han var sammen med Tessie gjorde hende glad og en smule tryg. Hun håbede ulven var en god pige der kunne tage sig af Daniel og være god ved ham. Hun bankede forsigtigt på døren og håbede bare han var hjemme.

/jeg tog mig den frihed og oprette et emne ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En lille update? ^^ ~ Daniel ~ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille update? ^^ ~ Daniel ~   En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 9:56 pm

Daniel var alene hjemme denne dag, og han fik tiden til at gå med at rydde lidt op i deres flytterod. Men de var allerede kommet godt i gang og havde fået sat det meste på plads. Han havde selvfølgelig overtaget rollen som handyman, derfor skulle han sætte hylder, billeder og andet op. Men han havde ikke noget i mod det, han kunne overraskende godt lide det. Ellers var det bare tanken om at det var Tessie og hans hus han gik rundt og arbejde i.
Daniel så op fra, da han hørte nogen bange på døren. Han undrede sig kort over hvem det kunne være, for han forventede ingen gæster, men havde overhovedet ikke noget i mod det. Det betød bare at han kunne holde sig en velfortjent pause. Daniel gik ud i gangen, i deres meget store hus. Noget han ikke havde vænne sig til endnu, at bo et sted med så meget plads. Han åbnede døren og udenfor stod Tanya. Han elskede søster, som havde hjulpet ham da han havde problemer med at vælge mellem Kristen og Tessie. "Tanya" sagde han overrasket og smilede stort. Han skyndte sig hen og gav hende et stort kram, for han havde virkelig savnet hende. "Det er længe siden at jeg har set dig" sagde han og slap hende. Han trådte et skridt tilbage så hun kunne få lov til at komme ind i hans nye hus.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

En lille update? ^^ ~ Daniel ~ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille update? ^^ ~ Daniel ~   En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 3:34 pm

Tanya var en smule usikker som hun stod ude ved døren. Hun kunne høre noget inde i huset, men det var ikke sikkert de ville have besøg, ikke når de lige var flyttet sammen og havde begyndt et helt nyt liv, måske ville de have fred, og det var sådan set helt fair. Men alligevel håbede hun på at kunne se sin lillebror, og snakke med ham, bare kort. En af de ting hun allerhelst ville, var bare at følge med i hans liv, vide hvordan han havde det, men uden at skulle være klam og stalker agtig. Hun ville høre det fra ham. HUn rettede sig hurtigt op da hun kunne høre nogen nærmede sig døren og smilede lidt. Hun var ret sikker på det var Daniel, men det var svært at finde ud af. Som altid blev hun kun mere glad af at se ham og hun gengældte glædeligt hans kram. Bagefter så hun lidt undersøgende på ham. "I lige måde.. Du ser glad ud" sagde hunmed et smil og var glad for at han virkede til at have det godt. Da han trådte til side så hun lidt på ham med et smil. "Jeg skal.. inviteres ind. Verbalt" sagde hun med et lille smil. Hun kunne ikke bare gå ind, selvom det ville gøre alt nemmere. "Og er du sikker på din kæreste overhovedet vil lade dig lukke en vampyr ind?" spurgte hun blidt og nysgerrigt. Hun så nu ikke Tessie som en der hadede alle vampyre, men det betød jo ikke hun ville have dem i hendes hjem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille update? ^^ ~ Daniel ~ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille update? ^^ ~ Daniel ~   En lille update? ^^ ~ Daniel ~ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille update? ^^ ~ Daniel ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» emne? med lille mig? okay jeg ikke så lille end da
» Og hvad så med mig? ~ Daniel
» Brug for dig.. } Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: