The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Justin (429)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Anna (418)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_lcapFell's Church, for første gang (Zoey) I_voting_barFell's Church, for første gang (Zoey) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fell's Church, for første gang (Zoey)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:15 pm

Sted: Fell's Church
Tid: Lidt over midddag
Omgivelser: Ikke andre end Daniel endnu
Vejr: Solen skinner og det er dejlig varmt
Påklædning: Lyse trekvart bukser og en hvid t-shirt
Daniel havde boet i byen i et par år efterhånden, men han havde aldrig set resterne af Fell's Church. Noget som han havde bestemt sig for at ændre. Han havde fundet vej helt af sig selv og stod nu et par meter væk og så på resterne af den nedbrandte kirke. Solen skinnede over ham og gjorde det hele varmere, og fik Daniel til at ønske at han havde taget et par short eller andet på, for selv om han havde taget et par trekvart bukser på havde han det varmt. Han lod sin hånd glide igennem det sorte hår mens han så sig omkring. Han ville ønske at han havde taget nogen med sig herud, for at have noget at holde sig ved selskab.
At være i det område med så meget historie, fik ham på en eller anden måde til at tænke på Zoey. Det var så længe siden at han havde set hende. Han savnede hende helt vildt, og selvom at hun ejede baren og var hans chef, havde han ikke set noget til hende. Men hun måtte da også have sit at se til. Hun ejede en café og en bar, ved siden af gik hun i skole og så var hun også heks og der kom endnu mere ansvar på hendes skuldre. Det var ikke et undér at hun havde tralvt. Men han savnede hende nu alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 8:15 pm

Zoey kom langsomt gående. Hun havde lagt alt sin ansvar. Hun ville for en gangsk skyld bare være den almindelige pige, der bare gik i skole og ikke lavede så meget i weekenderne. Hun havde hænderne begravet dybt i sine flossede lårkorte cowboyshorts. Hendes hvide t-shirt sad meget løst så det er meget afslappende. Hun gik i sine converse, det var længe siden. Normalt gik hun rundt i stilletter.
Efter at have gået et stykke tid, fik hun øje på Daniel. Han stod bare der og kiggen. Hun smilede lidt. det var længe siden de havde set hinanden. Hun blev rigtigt glad for at se ham. Hun gik hen til ham og stillede sig ved siden af ham. Hun anede ikke om han havde hørt hende komme, da hun var blevet så lydløs på det sidste. "Der er så mange historier her, som ikke er blevet fortalt til mennesker. Historier og hemmeligheder som ikke mange kender til." Hun så på ham og smilede. "Heys Daniel," sagde hun bagefter.

//Sorry tiden ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 6:17 pm

Zoey var enten rigtig stille eller også var Daniel bare så optaget af sine tanker at han slet ikke havde lagt mærke til hende, før hun snakkede til ham. Han fik et lille chok og så overrasket på hende, men han kunne ikke lade være med at smile til hende. Han var glad for at se hende. "Det siger du ikke. Jeg ville ønske jeg kendte til dem" svarede han hende og smilte igen. "Hej Zoey" sagde han og lagde armene omkring hende og trak hende ind til sig i et stort kram. "Jeg har savnet dig" sagde han til hende inden han slap hende igen.
//Undskyld jeg hellere ikke har svaret før nu, og at jeg hellere ikke har skrevet så meget Smile

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 6:05 pm

Zoey så på ruinen inden hun vendte blikket mod ham, med et smil plantet på hendes læber. Hun lo lidt. "Det kan jeg forstille mig. Det må være underligt ikke at vide hvad der skete.." Hun træk let på skulderne, som om det hun havde sagt ikke var vigtigt. Hun blev en smule overrasket over ham, da han trak hende ind i krammet. Hun nåde dog at lægger armene om halsen på ham og klemme sig lidt ind til ham, i et kram. Hun smilede da hun hørte hans ord. "Mm.. Jeg har også savnet dig!" Hun slap ham igen og så på ham. "Der går virkeligt alt for lang tid mellem vi ses," sagde hun og rodede lidt i hans hår for at drille ham. Hen mente hvad hun sagde. Det var for længe siden, syntes hun. Hun kom virkeligt til at savne ham. Han var og blev altså hendes bedsteven, som ikke var ramt af det overnaturlige.

//Det er okay ^^ Og sorry igen for min længde ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 8:49 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smile lidt. "Du kunne jo fortælle mig om det en gang" spurgte han hende. Han ville gerne vide hvad der var sket den gang, og om det havde noget med noget overnaturligt at gøre. Men det havde det meste af byen næsten. Lige meget hvor man tog hen var befandt der sig næsten altid vampyr eller andet. Men han havde lært at leve med det, og han havde da skam hellere ikke noget i mod alle vaampyr, hans søster som han elskede højt var en.
Daniel var glad for at hun også havde savnet ham, for han havde savnet hende helt vildt. Det var virkelig alt for længe siden at de sidst havde set hinanden. "Vi bliver nødt til at være noget bedre til at ses en gang i mellem" sagde han med et smil placeret på sine læber. "Men du må vel have haft travlt siden jeg ikke rigtigt har hørt noget fra dig. Men det har du vel altid med det du har at se til" sagde han og lo en smule. Daniel syntes at det var meget skæg at tænke på at hans bedsteven også var hans chef. Men de klarede det nu meget godt, for de havde ikke haft nogen problemmer med det, i hvert fald ikke fra hans side af. Han vidste jo selvfølgelig ikke om hun holdt noget tilbage, men det var ikke noget hun normalt gjorde.
//Nu er det blevet lidt bedre fra min side af Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 10:31 pm

Zoey smilede og lavede et lille skuldertræk. "Det kan jeg da. Det er en god historie," sagde hun og lo lidt. Hun synes han skulle vide det. Han kendt jo til det overnaturlige. Hans søster var vampyr, hans kæreste var varulv og hans bedsteveninde var heks. Han var jo en del af det hele.. Eller ihvertfald i midten af det.
Zoey nikkede medgivende. "Ja, det bliver vi simpelthen nødt til" Hun smilede til ham. Hun træk på skulderne. "Travlt og travlt.. Det sædvandlige sådan set, men jeg har snart lidt mindre at se til," sagde hun med til lidt stort smil. Hun glæde sig til at skolen stoppede og hun ikke længe gik der. Så kunne hun koncentrer sig om alt det andet. Det ville gøre det meget nemmere og hun ville få mere fri, til at passe alt så som venner, sine heste og alle hendes fritids interesser.

//Sorry tiden, havde lige et par problemet ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 10:42 pm

Daniel smilede taknemligt. Han elskede byen så hvorfor skulle han ikke også elske dens historie. Han kunne ikke lade være med at smile lidt ved tanken om hvordan han var da han flyttede til. Han var en fortabt teenager, der troede at alt blev løst med næverne. Hvis nogen gjorde ham noget endte det altid i slagsmål og han drak lidt mere end han burde, i hvert fald hvis man tog hans alder i betragtning og han var tæt på at blive smidt ud af skolen, på grund af sit fravær og hvor meget han var bagud. Meget havde ændret sig. Han skilte de unge fyre ad som ville slog når de var på baren, heldigvis var det ikke tit, og han drak næsten aldrig. Han havde fuldendt gymnasiet med ganske udemærket karakter og han havde et job. Han var blevet lidt emre voksen. Han kom til at le ved tanken om Zoey og Daniels første møde. "Kan du huske første gang vi mødtes. Det var på skolen, min første dag, hvis jeg ikke husker meget forkert" lo han.
Daniel nikkede. "Det er utroligt at du ikke er gået i koma endnu. Men du glæder dig vel til du er færdig med skolen?" spurgte han. "Hvad vil du bagefter? Læse videre eller nøjes du bare med dit arbejde" han lo lidt for det var en stor underdrivelse at bare skrive "nøjes"
// Det er helt okay Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitimeMan Apr 09, 2012 1:25 pm

Zoey smilede og var næsten overbevist om at Daniel ville elske historien, men der var jo en lille del af hende der ikke var sikker. Det var en lift brutal historie der forgik mellem overnaturlige væsner og mennesker. Hun så på Daniel med et nysgerrigt blik. Nogengange ville hun ønske at hun havde den samme evne som vampyr. Evnen til at læse tanker. Hun Lod blikket glide hen over ruinen, Fell's Church. Hun lod sine tanker glide tilbage på historien, som ledte hendes tanker hen på hendes afdøde bedstemor. Hun bed sig i læben. Selvom hendes bedstemor var død havde Zoey stadig haft kontakt til hende, indtil den dag hun valgte at holde kontakten til sine to vampyr søskende, John og Bonnie. Men hun havde ændret sin holdning på det seneste. Det havde været Matthew og hans veninde Hope. Hun blev revet ud af sine tanker da hun høre Daniels latter. Hun vente blikket mod ham. Hun nikkede. "jeg husker det som var det igår. Det var den dag rede mig fra de der drenge" Hun nikkede. "det var din første dag, mener jeg"
Zoey træk på skulderne. "Det er en vanesag," sagde hun, med en lille efterfulgt latter. Hun lod sit blik vende sig mod Fell's Church. "det bliver da dejligt ikke at stresse over lektierne og afleveringerne. Så ja jeg glæder mig da lidt. Men det er da også lidt trist ikke at gå i skole og se lærene og sådan. Og alle de elever man snakker med hverdag. Det kommer jeg nok til at savne," sagde hun med et lille smil. Hun kiggede på ham. "Jeg vil arbejde. Jeg vil ikke læse videre. Jeg har det jeg ønsker. Et arbejde hvor jeg tjener penge, jeg har mine venner og jeg har mine dyr. Hvad mere skal jeg bruge?" spurgte hun ham, med et smil.

Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Fell's Church, for første gang (Zoey) Empty
IndlægEmne: Sv: Fell's Church, for første gang (Zoey)   Fell's Church, for første gang (Zoey) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fell's Church, for første gang (Zoey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy
» At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:
» Det Susannah husker af sit liv før hun kom til Fell's Church ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: