The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Back in the club (Lamia)  I_vote_lcapBack in the club (Lamia)  I_voting_barBack in the club (Lamia)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Back in the club (Lamia)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 8:02 pm

Sted:: Stripkluppen
Tid:: Sent om aften
Påklædning: http://4.bp.blogspot.com/_bCh-gAJte7Y/TQCcM4t2naI/AAAAAAAASIg/TSPYa-Vkoxo/s1600/Christina%2BPerri%2BPhotos4.jpg
Omgivelser:: Alle de ansatte og en del gæster denne aften
vejr:: Varmt og begyndte mørke
Angela også kaldet Andie, trådte ind på klubben. Hun havde fået arbejde der, eftersom der ikke var andre steder de ville have hende, og et job var hun tvunget til at have. Hun glædede sig bare til den dag hvor hun havde penge nok til at stoppe med at danse og bare nyde livet. Hun syntes selv at hun havde haft tragiske oplevelser for resten af livet og det var ikke fair, hvis det skulle fortsatte sådan for hende. Andie havde fri denne aften, så normalt ville hun holde sig væk derefter på sin fridag, men hun ledte efter Lamia. Andie havde ikke snakket med hende i et godt stykke tid og hun ville gerne vide hvordan Lamia havde det. Normalt var hun ikke vant til at bruge tid sammen med sine venner, for det var aldrig rigtigt hendes venner som hang ud omkring hende, men hun havde fået en frisk start. Eller i hvert fald så tæt som hun kunne komme på, og hun ville gerne have venner og måske familie. Hun var træt af at være alene og føle sig ensom hele tiden.
Angela gik op i baren for at spørge efter Lamia, og håbede at hun var her et sted eller at de vidste hvor hun ville kunne få fat i hende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:03 pm

Påklædning: http://images5.yandy.com/Products/ES-2098-A.jpg

Lamia havde haft en lidt sløv arbejdsdag i dag. Der havde ikke været frygtelig mange kunder, og hun havde derfor fået lov til at tage en lille pause. Hun sad oppe i baren da hun mærkede noget. Hun kunne ikke tro det. Det var bare såå lang tid siden hun sidst havde set hende. Hun kiggede hen i den anden ende af baren og så hende stå og spørge bartenderen om noget. Angela!!!! Lamia kunne næsten ikke tro sine egne øjne. Det var virkelig hende. Hvor var hun glad for at se hende igen. Lamia så bartenderen pege over mod hende selv. Gad vide om det var det Angie havde spurgt ham om.? Om Lamia var her. Lamia smilte stort til hende og løb en smule over imod hende. Hun gav hende et kærligt kram. "Angie!! Hvor er det længe siden! Vi fik endda aldrig fået dine ting og dig flyttet over i mit 'hus'." Hun sagde ordet hus, som om det havde gåseøjne om sig. Og det gjorde hun kun fordi at det egentlig ikke rigtig var et hus. Det var mere et kæmpe palæ. Hun smilte glad. Hvor var det bare godt at se hende igen.

//Angie!! Det er totalt længe siden jeg sidst 'så' dig!! I've missed U Sad

Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 7:52 pm

Angie så i den retning som bartenderen pegede i, og der fik hun øje på Lamia. Angie smile og skyndte sig hen til hende, selvom Lamia havde også fået øje på hende og var på vej i hendes retning. Angie smilte stort til hende og gengældte varmt hendes kram. Hun havde aldrig haft en ven der gav hende et kram når de mødtes igen, og det gjorde hende næsten helt rørt og selvom hun ikke havde kendt Lamia særlig længe var hun allerede begyndt at holde meget af hende.
Angie lo lidt og nikkede. "Ja det er sørme længe siden." sagde han og smilte igen til hende. "Så du vil gerne stadig have mig boende" spurgte hun glad. Angie ville være så glad, hvis Lamia stadig ville have hende boende, og selvfølgelig ville Angie betale husleje til hende, så hun ikke skulle hænge på regningen efter hende.
//Ja det er ved at være længe siden at jeg har været på. Og jeg kan kun sige i lige måde Smile //
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:55 pm

Lamia vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre eller sige. Det var altså ved at være ret længe siden hun sidst havde set Angela. Og hun havde virkelig savnet hende. Meget! Og nu var hun endelig her igen. Det fik straks Lamia til at lyse op i et kæmpe smil. Hun krammede hende lidt endnu og trak sig så tilbage. Så nikkede hun. "Ja desværre. Alt for længe siden! Men jeg er da bare glad for at du er her nu!" Hun krammede hende kort igen og gav hende et kys på kinden. Og så nikkede hun endnu mere vildt og energisk. "Selvfølgelig vil jeg da det Angie! Det har jeg jo også allerede sagt!" Hun lo lidt og mente virkelig hvad hun sagde. Hun var heller ikke en pige - eller det ville jo sådan set sige en Vampyr og oven i købet en Oprindelig en af slagsen - der ikke holdt hvad hun lovede. For det gjorde hun skam virkelig. Altid. Hun holdt altid hvad hun lovede. Selvom man nogle gange ikke troede på hende hvis hun sagde det. Men det gjorde hun. Dog havde hun altid en plan i baghånden og var ret så snedig. Så hun kunne sagtens love noget der ikke var som det lød. Noget hun kunne snige sig ud af uden at bryde løftet. Hun trak Angela med hen og sidde ned igen. Så kunne de også snakke videre der.

//Ja det er da så! ^^' Og aww!!! <3
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:13 pm

Angie havde aldrig haft en ven der var som Lamia. Faktisk havde hun aldrig haft en ven, i hvert fald en der var ville hende det bedste, men mere for at for noget ud af det for sig selv i stedet. Angie følte sig helt varm og glad da Lamia gav hende endnu et kram og enda et kys på kinden. " Det er jeg glad for at høre. For jeg kan komme af med min lejlighed i slutningen af måneden uden at miste noget på det" Sagde hun og var glad for at hun også havde kunne lave en aftale med lejeren, så hun ville få sit indskud tilbage, da hun ikke rigtig havde boet der.
Angela fulgte frivilligt med hende så de kunne sidde og snakke lidt. Men det var da det gik op for Angie at Lamia egentlig var på arbejde og hun ville ikke forstyrre hende mere end højst nødvendigt, men da hun lod blikket glide rundt lagde hun mærke til at det var en lidt stille aften. Angie satte sig ned ved siden af Lamia og vendte bliket mod hende. "Det ser ud til at der ikke er meget at lave i aften" sagde hun lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:13 pm

Lamia havde aldrig haft så mange venner og veninder - og så lidt fjender - som hun havde her i Mystic Falls. Hun havde indtil videre kun fået sig en fjende og rimelig mange venner og veninder. Hun havde jo både Anna, Zoey, Bonnie - selvom hun ikke helt vidste om hun gik ind under veninder - Aiko, Katherine, Elena - og det samme gjaldt sådan set Elena - Arya, Cherie, Daniel og Percy. Nu hvor hun tænkte over det havde hun egentlig fået virkelig mange venner og veninder. Og så endda på så kort tid.. Hun smilte lidt ved tanken om det. Og hun havde så den ene fjende. Som hun til gengæld slet ikke kunne udstå! Hun skælvede af vrede bare ved tanken om hende. Roxanna Mirale Dreadweep. Hun fik lyst til at hvæser, men vidste godt at hverken Angela eller nogle af de andre i klubben vidste hvad hun var. Og de skulle jo helst heller ikke vide det. Eller fatte den mindste smule mistanke om hvad hun var. Så det lod hun være med. I stedet smilte hun en smule anstrengt til Angie. "Og jeg er glad for at høre at du stadig har lyst til at flytte ind.. At du ikke har fået et bedre tilbud. Og det er da helt perfekt hva?!" Hun lo glad. Hun måtte altså nok blive nødt til at fortælle Ang om hvad hun var på et eller andet tidspunkt. Nok gerne snart.. Hun ville ikke leve på en løgn. Ikke mere. Ikke overfor hendes veninder. Eller venner. Hun rystede på hovedet. "Nope. Men så har jeg da mere tid til at snakke med dig!" Nun smilte stort og varmt.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:29 pm

Angela smilte stort og glad til hende, da hun sagde at hun var glad for at Angela stadig havde lyst til at flytte ind. Normalt ville Angie aldrig have sagt ja til det, men det var også mest på grund af det miljø hun boede i og de mennesker hun begik sig omkring. Hvis nogen tidbød hende noget så generøs og venligt ville hun vide at der var en hage ved det. Hun skulle enten gøe personen en meget stor tjenste eller også ville hun selv blive udnyttet. Sådan var livet for hende, men det lærte hende at man ikke skulle stole på hvem som helst og at livet var surt. Men efter hun var flyttet og forsøgte at få en frisk start, ville hun prøve at vær mere åben. Og Lamia havde hurtigt sneget sig ind.
Angie smilte til hende, uden at vide at det faktisk var en vampyr hun sad overfor. Hun vidste at der fandtes farlige og uhyggelig ting i verden, men hun havde regnet med at de alle var menneskeskabt. Ikke fordi at Lamia var uhyggelig, men det kunne hun vel sagtens være.
"Så du har tid til at være lidt sammen med mig?" spurgte hun med et smil. "Jeg vil nødig forstyrre dig alt for meget." sagde hun lidt efter. "Men hvis du har tid og lyst giver jeg en drink, du vælger selv hvad du vil have og jeg betaler" Sagde hun og vinkede bartenderen ned mod dem, for en ting var sikkert. Angela havde tænkt sig at fejre at hun nu skulle flytte ind hos Lamia.
//Jeg bliver desværre nødt til at logge af, men jeg skal nok se at komme lidt mere på Smile //
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeLør Maj 05, 2012 12:24 am

Lamia ville selv aldrig have stolet på nogen før hun kom her til Mystic Falls. Hun var jo også allerede blevet svigtet noget så grufuldt flere gange før. Men når hun tænkte over hvem der havde svigtet hende og hvad de havde gjort, var det eneste der altid straks dukkede op i hendes hoved Andrew. Hendes gamle kæreste. Han havde været en Vampyr. Og en der var ret gammel. Han var i hvert fald ikke en af de nye Vampyrer. Men i hvert fald havde hun elsket ham mere end hun troede var muligt, men så udnyttede han hende bare. Og var i virkeligheden sammen med hendes - daværende - værste fjende. Han var nærmest som en spion for hende. Og Lamia var stadig ikke helt kommet sig over det. Derfor havde hun også næret et stærkt had til mænd og fyre indtil for en måned eller to siden. Hun havde kun drukket fra fyre. Forført dem og så brugt dem som hendes legetøj. Hun havde myrdet et par stykker i den tid. Hun havde set rødt og episoden med Andrew havde virkelig vækket hendes værste sider. Og hun havde jo også koldblodigt myrdet både ham og den kvinde - hendes daværende værste fjende - han havde været sammen med bag hendes ryg. Men hun var altså virkelig ikke sådan mere. Heller ikke selvom at hun her for et par måneder siden havde oplevet noget der var omtrent ligeså tragisk og traumatisk. Hun havde mødt en ung pige på hendes egen - menneskelige - alder, som havde fået alle hendes mure brudt ned. De var blevet bedste veninder og havde gjort alt sammen. Til sidst havde Lamia fortalt hende hvad hun i virkeligheden var, og hun havde accepteret det med det samme. Hun havde haft en kraftig hjertesygdom, og da hun en dag fik det meget værre og lå på sit dødsleje kom Lamia og tilbød at forvandle hende. Hun sagde ja og på den måde blev hun også til en Vampyr. Men så var hun blevet dræbt lidt tid efter. Af nogle af Lamia's fjender. Hun havde jagtet dem ned én efter én og havde tortureret dem. Men nu havde hun endelig fundet fred igen. Hun var blevet meget sødere end hun nogensinde havde været. Og havde på den måde fået sig en masse søde og gode venner og veninder. Angela rev hende ud af hendes tanker. "Ja da!" Hun smilte varmt til hende. Så viftede hun afværgende med hånden. "Nej da! Det skal du virkelig ikke. Jeg kan sagtens give en drink. Det kan jeg vel godt lige overkomme.." Hun blinkede og lo lidt. For hun havde virkelig mange penge...

//Godt!!! Ser frem til at du er noget mere på ^^' <3 Btw.. KREA!!!!!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 9:39 pm

Angela havde ingen idé om at hendes nye roomie var vampyr, og endda en oprindelig, de stærkeste af slagsen. Og hun havde hellere ingen idé om hvor meget Lamia åbenbart havde været igennem med hendes kæreste. Angie troede at hun havde haft et hårdt liv, men det var jo ingenting i forhold til hvad Lamia havde været igennem, men det måtte vel hellere ikke være nemt at være vampyr. Verden var fyldt med uretfærdighed, monster (både menneskelige og overnaturlige) og sorg, sådan havde hun altid set på det. Der var kun én som rigtigt havde givet hende troen på en bedre verden, hvor der faktisk fandtes kærlighed, men ham havde hendes forældre forbudt at se. En af grundene til at hun var stukket af hjemmefra. Det var umuligt at skulle gå og se personerne der nægtede en at være sammen med det bedste der var sket for en.
Angela rystede på hovedet. "Lamia, jeg skal nok give. Betragt det som en lille >tak fordi du har været så venlig mod mig< gave" sagde hun med et smil. Angela var virkelig glad for at hun havde mødt en person der havde været venlig og oprigtig i mod hende. Det havde hun ikke regnet med. Så der var altså kommet noget godt ud af at søge job på stripklubben. Da bartenderen kom ned til dem, smilte Angie venligt til ham. "Jeg skal have en Long Island Iced Tea, og min ven skal have..." sagde hun og vendte blikket mod Lamia for at høre hvad hun skulle have.
//Uhh lækkert med krea! Mit svar kunne bare ikke blive lige så langt som dit Very Happy <3 //
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 10:59 pm

Lamia betragtede hende et stykke tid og trak så opgivende - og meget modvilligt - på skuldrene. Hun hadede at skulle lade Angie betale. Specielt fordi hun jo ikke havde særlig mange penge. Og man kunne vel sige at det var helt præcist det modsatte med hende. Hun var umådeligt rig. Men.. Nu boede hun jo så også i et kæmpe palæ. Altså.. Man kunne ikke engang forestille sig hvor stort det var. På en måde hadede hun at bo der. For det første fordi hun næsten aldrig var der. Hun spiste der jo ikke ligefrem. Hun skiftede sit tøj der. Sov der. Når hun ellers sov, hvilket jo ikke var altid. For hun havde bare ikke rigtig brug for sin søvn. Men i hvert fald. Hun havde jo ikke engang fået fortalt Angela at hun havde så mange penge. Hvilket hun nok burde gøre snart. Hun skulle jo nødig blive forskrækket, eller endnu værre. Skræmt væk. Hun vidste heller ikke om Angie kendte til Vampyrer, Varulve, Dobbeltgængere og alt den slags, men hun tog ingen chancer. Hun skulle ikke ødelægge hendes liv ved at fortælle hende noget der bragte hendes liv i fare. Næ nej. Hun holdt rent faktisk af Angie. Hun var sød og venlig. Selvom hun tydeligvis havde haft et hårdt liv. Og det kunne Lamia virkelig godt lide ved hende. Plus at hun på nogle områder mindede hende om sig selv. I hvert fald dengang hun var teenager for første gang. Eller.. Måske skulle man hellere sige de første par år? Nå, men i hvert fald.. Det var jo sådan set ret ligemeget hvad man sagde om det. Folk ville vide hvad hun mente. I hvert fald hvis de kendte til Vampyrer.. "Okay. Men jeg behøver altså ikke gaver! Jeg er da bare lykkelig over endelig at få noget selskab.." Hun smilte stort til Angie. Så rettede hun blikket og smilet mod bartenderen. "Jeg tager bare det samme som hende, tak." Hun ventede på at han gik hen for at hente det og kiggede så igen på Angie.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:08 pm

Angela smilte lykkeligt over at hun havde fået lov til at betale for Lamias drink. Lidt underligt ville de fleste tænke, for hvem ville være glad for at de skulle betale. Men Angie ville have det meget bedre med hvis hun også kunne give noget til Lamia, eftersom hun hvade gjort så meget for Angie på rimelig kort tid. Det var lidt sølle at give igen med en drink, men Angie tænkte bare at det kunne være starten.
Angie trak på skulderne da Lamia sagde at hun ikke havde brug for gaver. "Det kan godt være at du ikke har brug for gaver, men derfor er det stadig dejligt engang i mellem. Lidt specielt i ny og næ gør ingen skade" sagde hun efterfulgt af en lille latter. Angie havde ikke været vant til at hverken give eller modtage gaver. På gaden var der ingen der fandt hende speciel nok til at give en lille gave, og hun havde ikke særlig mange venner, som hun kunne give gaver til. Og så havde hun også bedre ting at bruge sine penge på. Men det var noget andet med Lamia.
Angie fandt nogle penge frem mens bartenderen lavede deres bestilte drinks. "Men sig mig, jeg ved faktisk ikke alt for meget om dig, så fortæl" sagde hun glad. "Har du nogen kæreste for tiden og hvad bruger du tiden på når du ikke er her på klubben" spurgte hun hende og så smilende på hende, indtil bartenderen kom med deres drinks og Angie betalte. Hun tog en lille slurk inden hun igen så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:22 pm

Lamia trak igen opgivende på skuldrene. "Jeg ved det men.. Jeg kan bare bedre lide at give end at få.. Ved du hvad jeg mener?" Hun så en anelse spørgende på hende. Det var virkelig de færreste der havde det på samme måde som hende. Så kunne hun ikke lade være med at smile til hende da hun grinte. Hendes humør blev tit - og hurtigt - påvirket af andre folks humør. Sådan var det bare. Og det kunne både være en fordel og en ulempe. Noget godt og noget dårligt. Egentlig nok mest dårligt. Men der var jo intet at gøre ved det. Så hun klarede sig jo nok alligevel.. Da Angela begyndte at spørge ind til hendes liv rynkede hun lidt på panden. Hvad skulle hun sige uden at afsløre for meget? Hun begyndte langsomt at tale. Men ikke for langsomt. Hun skulle jo nødig virke mistænkelig på nogen som helst måde, vel?
"Hmm.. Nej. Jeg har ingen kæreste lige for tiden. Jeg.. Jeg holder sådan lidt en pause fra fyre for tiden.. Men den historie kan du altid få." Hun smilte venligt og viftede afværgende med hånden. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare den historie til hende helt uden at nævne noget overnaturligt. Eller det faktum at hun havde slået ham ihjel bagefter.. For hvis det ikke skræmte Angie væk såå.. Det var Lamia sikker på at det ville gøre. "Og når jeg ikke er her på klubben.. Jeg laver egentlig ikke så meget. Hænger lidt ud derhjemme, går lange ture i skoven, spiser, sover, tager af og til, til fester. Holder til og med nogle gange en fest. Du ved. I ny og næ." Hun blinkede lidt til hende. "Men hvis du har problemer med det, skal jeg jo selvfølgelig nok lade være med at holde flere fester foreløbig. Det er nu heller ikke fordi jeg holder dem hver weekend eller noget. Det er kun en gang imellem. Hvis jeg virkelig keder mig meget.." Hun smilte igen stort og venligt til Angie. Hun kunne lide hende bedre og bedre. Hun tog imod sin drink og tog en tår. Hun kunne jo sagtens drikke andet end blod. Hun behøvede bare blodet for at overleve. Det gjorde hun ikke med alt det andet. "Tak for drinken. Og er der så andet du vil vide?" Hun så spørgende på hende med et skævt smil, der også glimtede af taknemmelighed.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:35 pm

Angie nikkede. Hun kunne godt forstå hvorfor hun havde det sådan. For selvom hun ikke huskede særlig mange gode minder med sine forældre, mest nok fordi hun brugte så meget af tiden på at hade dem, men hun kunne huske en juleaften hvor hun havde lavet de flotteste gaver til i skolen til hendes forældre. Og hun havde sådan glædet sig til at de åbnede gaverne, så hun kunne se deres ansigt. Hun huskede tydeligt den glæde det havde været at give de gaver, og derfor kunne hun godt forstå hvor Lamia kunne bedst lide at give gaver. Men efter hånden som Angie blev ældre lærte hun at hvis hun fik noget af folk skulle hun være lykkelig for det skete ikke tit. "Jeg ved hvad du mener. Og det beviser også at jeg har ret med hensyn til den fornemmelse jeg har med dig. At du virkelig er en god hjertet person" sagde hun venligt og faktisk en smule generet. For hun var ikke den bedste til at give komplimenter.
Angie lyttede til hende mens hun fortalte lidt om sig selv. Og af hvad hun kunne dømme lyd det til at hun havde fået hendes hjerte knust af en tideligere fyr, men at hun ikke rigtigt ville snakke om det endnu. Hvilket hun godt kunne forstå. "Det lyder til at der var en fyr der virkelig sårede dig" sagde hun lidt efter. Angie rystede smilende på hovedet da Lamia sagde at hun nemt kunne lade være med at holde fester foreløbig, hvis det var et problem for hende. Men det havde Angie overhovedet ikke noget i mod, hun kunne godt lide at der skete noget omkring hende og så skadede det ikke at møde nogle nye mennesker. "Det er jo dit hus, så jeg vil ikke lave om på noget. Og desuden kan jeg godt lide fest og gang i den" lo hun.
"Så lidt" svarede hun da Lamia takkede for drinken. Hun trak lidt på skulderne, for hun ville selfølgelig vide alt om hende, som hun havde lyst til at fortælle. "Hvorfor flyttede her til, med mindre du er født her" spurgte hun. Angie regnede ikke med at Lamia var født i byen, for hun havde ikke hørt noget om hendes forældre eller anden familie her i byen, men nu havde hun hellere ikke kendt hende i flere år eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitimeFre Jun 22, 2012 2:34 pm

Lamia nikkede endnu en gang. Det var virkelig en fantastisk følelse, sådan at vide at man havde gjort noget godt for en eller anden. Ligemeget om man kendte personen eller ej. Det var bare en ret rar følelse. Selvom de fleste Vampyrer var onde og bare tog lige hvad de ville, havde hun det nu engang på denne måde. Hun var vel egentlig bare en form for 'god' Vampyr. Hvad end det nu skkulle betyde.. "Det føles - efter min mening - bare så.. Rigtigt? At gøre gode ting for andre. Hjælpe hvor end jeg nu kan hjælpe. Hjælpe hvem end jeg nu kan hjælpe." Hun blinkede lidt til hende og trak så på skuldrene. Hun viftede afværgende med hånden. "Ahh, det ved jeg nu ikke helt. Jeg ville gerne tro på det, men.." Hun vidste ikke hvad hun skulle svare. Hvordan skulle hun måske lige sno sig uden om den? 'Øhm.. Jeg er ikke engang helt sikker på at jeg har et hjerte, så det er ikke sikkert.. Jeg er sådan set bare en udødelig morder. Intet mindre.' Nej vel?! Så nikkede hun lidt trist. "Jeps.. Han sårede mig helt bestemt." 'Og så sårede jeg ham.' Sådan havde det været. Men det kunne hun jo ligesom heller ikke rigtigt sige.. Så ville hun bare tro at hun var en eller anden syg morder eller galning. Hun lo og nikkede. "Godt. For jeg vil altså ikke forstyrre dig. Men ja. Det er godt når der er gang i den." Hun blinkede lidt til hende. "Nej.. Jeg er født i England. Men.. Jeg har været her i byen én gang før. Og nu besluttede jeg mig så for at flytte hertil.." Hun smilte lidt. "Meget simpel historie egentlig.. Hvad med dig?" Hun så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Back in the club (Lamia)  Empty
IndlægEmne: Sv: Back in the club (Lamia)    Back in the club (Lamia)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Back in the club (Lamia)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Back.. Back again.. But still sad.. (alle der vil ^^)
» Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der
» Hey, mit navn er Lamia - Katherine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: