The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Justin (429)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Anna (418)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_lcapFight in the forest (Anna + Vamp) I_voting_barFight in the forest (Anna + Vamp) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fight in the forest (Anna + Vamp)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeTirs Feb 07, 2012 5:17 pm


Sted: Skoven
Tid: Middag
Omgivelser: Det normale.
Vejr: Roligt og vindstille. Overraskende varmt af årstiden.
Påklædning: Sorte højhælede støvler, sorte stramme bukser, sort top, og en sort jakke. Alt sammen en smule smadret, og tilmudret.

Roxanna gik med raske skridt, og et bistert udtryk gennem skoven. Hun var på vej ud, af den mere dybe del af skoven, hvor hun havde rasseret og flænset resten af natten efter mødet med Vamp og Anna. Hendes vrede og had, var ved at drive hende til vanvid, og havde fældet et utal af træer. Hendes tøj var faktisk stadig nogenlunde intakt, med et par revner og træstumper hist og her. Hun fejede med en hidsig bevægelse noget bark væk fra ærmet, og satte blikket fremad igen. Hvad der var sket med de andre om natten, efter kampen var ikke til at vide. Og ikke særligt interessant. Hun havde mest lyst til at tage hjem, men det var ikke til at sige, hvad der ville ske hvis hun mødte Adrian derhjemme i den her tilstand, og skulle til at forklare. Ikke lige noget hun orkede. Sulten var stadig stærk, men hun havde været heldig og fundet et dårdyr. Det havde ikke taget mange sekunder om at fange den, knække nakken og tømme den. Men det var bestemt ikke nok, og hun hadede dyreblod. Roxanna spejdede omkring, i sin søgen efter hvad der nu var i skoven, ved det her tidspunkt. Flere dyr? Eller andre interessante ting?
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeOns Feb 08, 2012 10:53 am

Lamia sad med lukkede øjne opppe i et træ. Hun havde lidt ondt i sit hoved efter dagen før. Godt nok havde slåskampen ikke taget nær så hårdt på hende, som den havde taget på Roxanna. Lamia havde jo også meget mere erfaring med krig og kampstategi en Roxanna, så det var klart at hun fik overhånd hver gang de kæmpede. Utroligt at hun ikke havde slået hende ihjel endnu. Hun var vel ikke meget for det. Lamia åbnede langsomt øjnende. Lidt efter syntes hun at hun kunne høre noget lidt væk. Hun lyttede efter og gættede hurtigt, ud fra personens tanker, hvem hun havde med at gøre. Roxanna. Hun havde åbenbart ikke haft lyst til at vise sin mage, Adrian, hvor forslået hun var. Måske havde hun troet at han vile syntes at hun var ynkelig fordi hun ikke kunne forsvare sig selv ordenligt. Men det var jo heller ikke helt fair, eftersom Lamia var meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget ældre end Roxanna. Plus at hun var en magtfuld Oprindelig Vampyr. Roxanna var (kun) en rimelig ny Hybrid. Og selvom Hybrider var halvt Vampyr, var de jo stadig kun halvt Vampyr og havt Menneske. Og Mennesker var de svageste led i hele fødekæden. Måske lige næstefter dyr altså. Selvom Vampyrer tit så på Mennesker som deres egne private kæledyr.

//Ikke frygtelig meget Krea, Sorry Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 12:45 pm

Roxanna fornemmede en andens tank, og en desværre velkendt fært. Hun standsede op, med et hidsigt suk, og kiggede op mod træet. "Er du ikke skredet endnu?..." Hendes stemme var iskold, uden andet en had og afviselse. Hun brød sig ikke om at have Lamia i nærheden, og slet ikke i dag. Ja faktisk ikke nogle som helst i nærheden. Hun var ikke nær så hårdt ramt, men Roxanna var ligeglad. Det ville hun lave om, hvis hun fik chancen. Selvom hendes arm var brækket, havde hun ikke taget hensyn til det. Nattens forløb havde ikke gavnet armen heller, men hun var komplet ligeglad. De helede så hvad pokker? Godt nok helede hun utroligt langsomt for tiden, fordi hun var i bundgrænsen af mad. Ikke nogle gode måltider for tiden, og det betød hendes depoter var ved at være opbrugte. "Smut dog hjem.." Hun snerrede det nærmest, og vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv. Hun var spændt i kroppen, for at være klar hvis Lamia prøvede på noget, men det smertede en del. Hun holdt vågent øje med hende, og var faktisk overraskende frisk oven på natteturen.

//Ved præcis hvad du mener x_x
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:28 pm

Lamia lo af Roxanna. Men hun kom stadig ikke ned fra træet. "Næh. Jeg sidder skam tit oppe i et træ hele natten og tænker. Og i nat kom dit ansigt hele tiden frem i mine tanker. Jeg bliver ved med at tænke at det er utroligt belastende at du endnu ikke er død. Det ville altså være overordenlig befriende hvis du bare gad at falde død om meget snart. Så ville jeg heller ikke være nødt til at få skidt under neglende." Det med neglende var bare en talemåde. Men stadigvæk. Lamia lo af Roxanna endnu en gang. "Hvad med dig selv? Hvorfor er du ikke skredet endnu? Jeg havde ellers lige håbet på at jeg ikke skulle se dit grimme og forslåede ansigt igen idag. At jeg var så heldig at slippe for at skulle glo på det. Bare en eneste lille dag. Men nej! Sådan skulle det åbenbart ikke lige være. I hvert fald ikke lige idag. Uheldigvis!" Lamia hvæste surt af hende. Lamia snerrede. "I lige måde, min dumme Hybrid!" Hun fnyste af hende.

//Krea er stadig en smule død --'
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeFre Feb 24, 2012 3:09 pm

Roxanna snerrede dybt af hende, så det kom helt indefra. Hun var slet ikke i humør til hende nu, og var ikke engang sikker på at Lamia boede i skoven, eller bare i nærheden. Så for hendes skyld, kunne hun da bare tage at skride hjem. Hun satte hænderne i de velformede hofter, og smilede sukkersødt, med øjne der langtfra macthede. "Nej hvor kært.. Du kunne knap få mig ud af tankerne, huh? Jeg er dybt beræret.." Hun fnøs det sidste, og ignorerede det med at være ønsket død. Havde hun forventet andet? Nej. I stedet for at bore negle i hofterne, af ren arrigskab, valgte hun at krydse armene, selvom det smertede, da hun knyttede hænderne stramt. "Jeg har skam været et godt stykke herfra allerede, og fået gjort nogle ærninger.. Desuden bor jeg i skoven, det er mit sted. Så bed mig ikke om at skride herfra, fordi du er for doven til at flyttede din overlæsede bag, hjem!" Hun knurrede det sidste, og bed tænderne sammen. "Og tro mig.. Jeg har skam slet ikke lyst til at glo på dit fossilansigt, mere igen, nogensinde. Så vims du bare hjem, og dans for drengende som du plejer" Siger det sidste med et hånligt smil.

//Tror jeg har lidt krea nu xD
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:19 pm

Lamia lo. Det var en smuk, men frygtindgydende latter. Hun kunne virkelig ikke udstå Roxanna. Selvom hun måtte indrømme at hun nød at kradse hende til smadder. Roxanna bragte virkelig de værste sider frem i hende. Hun var ellers en ret sød pige. Eller.. Vampyr.. Og når man så tænkte på at hun rent faktisk var en Vampyr virkede hun jo bare endnu mere sød. Men når det kom til Roxanna.. Ja. Så kunne man vel ikke ligefrem sige at hun var en sød pige/Vampyr. Men så sent som igår havde Roxanna jo også prøvet at røre Lamia's bedste veninde. Og efter hendes erfaring ville hun ikke lade nogen komme i nærheden af hendes nærmeste mere. Den sidste der havde været hendes bedste veninde var jo blevet dræbt. Alene af den grund. Fordi hun havde været Lamia's bedste veninde. Og Lamia nægtede simpelthen at lade det samme ske med Anna. Hun ville ikke se historien gentage sig. Selvom man ellers altid sagde at den blev ved med at gøre det. At man ikke kunne forhindre historien i at gentage sig. Men hvis det blev nødvendigt skulle hun skam gøre sit inderste for at prøve på at forhindre den i at gentage sig! Hun fnøs også selv til Roxanna. "Nej. Hvordan er det overhovedet muligt at lade være med at tænke over din grimhed. Det er da sådan en speciel ting. Roxanna Den Grimme. Det burde du da kalde dig for!" Hun så helt alvorlig ud og smilede sukkersødt til hende. Så snerrede hun lidt. Men hun gad ikke at svare på det. Da hun sagde det næste kunne Lamia ikke lade være med at le igen. "Nå? Så du har simpelthen undersøgt hvad jeg arbejder med?! Nu føler jeg mig helt beæret!" Smiler spydigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Fight in the forest (Anna + Vamp) Empty
IndlægEmne: Sv: Fight in the forest (Anna + Vamp)   Fight in the forest (Anna + Vamp) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fight in the forest (Anna + Vamp)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The forest...
» Doven dag ~ Anna
» FRIDA!! (Anna)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: