The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Vampira (833)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Daniel (796)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Kristen (683)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Gideon (535)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Justin (429)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Anna (418)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Tessie (391)
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_lcapVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_voting_barVille bare lige høre.. ^^' - Justin I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Ville bare lige høre.. ^^' - Justin

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 12:17 am

S: Ved Justin.
T: Eftermiddag.. Faktisk i skoletiden
O: Det sædvandlige ^^'
V: Solen skinner men det er lidt køligt alligevel.
P: http://www.thebudgetbabe.com/uploads/2008/200810/dbn-keiraknightley.jpg

Zoey var ikke i skole. Hun havde det 'dårligt'. Egentlig var det bare en dårlig undskyldning for at blive hjemme. Hun var alligevel fanden i alle fagene. Hun var jo mønstereleven som altid. Men ikke lige idag. Idag var hun nemlig blevet hjemme. Siden hun flyttede hjemmefra var det blevet meget at pjække fra skole.. På nær når lærene ringede til hendes forældre, og fortalte at hun havde være hjemme for mange dage i træk. Det var altid et problem, for så kom hendes mor hjemme til hende og blev der i to uger, og så skulle hun i skole hver eneste dag. Det var forfærdeligt at have sådan nogle forældre.. Ja.. Hun var det eneste barn de havde tilbage som ikke var vampyr. Men til gengæld var hun jo stadig en del af overnaturlige verden.

Zoey lukkede øjnene kort, og gik videre. Hun sukkede og kiggede rundt. Efteråret var virkeligt taget til. Næsten alle bladene var faldet af træerne. Græsset var begyndt at blive mat i en grønne farve. Det var blevet rigtigt efterår. Hun syntes det var synd, at alle farverne forsvandt. Hun syntes det lidt gav byen en stopklods.. Eller ihvertfald menneskerne. Det var nu folk begyndte at gå i depressioner og blive trætte i det. Hun rystede på hovedet og gik videre. Hun kunne se huset. Det hus hun havde gået og gået for at finde. Hun vidste hvor det var. Det burde hun. Han borede der jo. Hun huskede tilbage på deres første møde på biblioteket. Hun skulle rigtigt til møde, men istedet havde hun siddet og snakket med ham. Et smil dukkede op på hendes læber. Hun holde rigtigt meget af ham. Virkeligt. Det gjorde hun. Hun kunne faktisk ikke undvære ham.

Zoey var noget helt op til døren. Hun tøvede lidt. Skulle hun banke på? Måske.. Eller skulle hun bare gå igen? Hun bed sig i læben og kørte en hånd gennem sit lyse hår. Hun besluttede sig for at banke på og skulle lige til det, da en nye flod af tanker fløj ind i hendes hoved. Hvad hvis han ikke var hjemme? Hvad hvis hun forstyrrede ham midt i noget. Hun sukkede. Han var hendes bedste ven.. Hun kunne vel godt ville besøge ham. Hun nikkede og bankede på. Hun begyndte at tænke over hvad hun egentligt lavede her. Jo.. Hun ville gerne være mere sammen med ham. Hun havde ikke set ham siden hun havde fødselsdag. Der var hun blevet enormt glad for at se ham. Hun nikkede det var derfor. Hun ville gerne hænge mere ud sammen med Justin.

//Håber det er okay, jeg bare kommer dumpende ^^' Men synes det er et godt stykke til sin vi sidst har emnet bare dig om mig ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 3:38 pm

Justin havde det samme tanker som Zoey. Det var længe siden at de havde set hinanden, virkelig alt for længe siden. Og han havde da også tænkt på at opsøge hende flere gang, men han var ikke sikker på at hun ville vide noget af ham, eftersom han var som han var. Han havde været væk fra byen og alle dets mennersker i lang tid efterhånden, og lige siden han havde forladt byen havde han været i blodrus. Det havde taget ham lang tid at komme væk fra det, og han kæmpede stadig med det, men han var nu i stand til at kontrolere sig meget bedre. Han vidste hvordan Zoey havde det med vampyr der slog ihjel, og derfor havde han ikke rigtigt haft modet til at møde hende. Ikke fordi at han var bange for hende eller noget, mere for hendes mening. Han havde forandret sig meget og hans attiude var en af dem. Han var ret ligeglad med hvad andre mente om ham, for han var vmapyr. Der var ikke nogle mennesker der skulle gøre ham noget. Men han havde stadig sit bløde punkt og det var Zoey.
Justin så op, da han blev revet ud af sine tanker. Det bankede på døren og lidt efter stod han foran den, og åbnede den langsomt. Zoey kom til syne og han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han havde lyst til at give hende et stort kram, men han vidste ikke rigtigt om hun havde hørt om hans dumme stundt med Bonnie og hvorfor han forlod byen. Han vidste ikke om hun var her fordi hun havde savnet ham eller fordi hun var sur på ham. "Hey Zoey" hans stemme var en smule hæs og han fortrak ikke en mine. Han ville først se hvordan hun reagere på ham.
//Undskyld at jeg først svarer på emnet nu Smile //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 8:24 pm

Zoey bed sig i læben. Hun vendte sig om, så hun stod med ryggen til døren. Hun lod blikket glide rundt. Det var længe siden hun havde været her. Sidste gang, var da han havde taget hende med hjem fordi Bonnie og John begge havde overfaldet hende og prøvet på at dræbe hende. Hun sukkede lavt og rystede på hovedet pågrund mindet. Hun havde lagt i hans seng, bagefter havde hun og Bonnie råbte af hinanden. Hun fik næsten løst til at skælde sig selv ud, selvom det var løst. De havde haft mange gode stunder efterfølgende. Stunder i Italien. Stunder på den gamle kirkegård.. De kunne ikke være vrede på hinanden langt tid af gangen. Det bånd mellem de to søstre, var meget stærkt, af to hvis racer var forskellige.
Da døren blev åbnet blev hun så overrasket at hun sprang et lige stykke frem og vendte sig med hænderne hævet. Hun opdagede først hendes reaktion efter hun havde stirret på Justin i et god stykke tid. Hun sænkede hurtigt hænderne og smilede undskyldende. Hun studerede Justin lidt længe da han bare sagde hey. Helt Zoey-agtigt komenterede hun det lidt små fornærmet og trist. "Intet kram? Intet smil? Jeg føler mig lidt bange.. Bange for om du hader mig sådan for real!" Det sidste kom med et lille dramatisk snøft. Hun gik helt hen til ham. Hun var lidt ligeglad med var hans reaktion ville være, da hun krammede sig indtil ham. Det hun havde sagt mente hun, selvom det virkeligt lidt 'jeg-mener-det-ikke' agtigt. Hun slap ham lidt og kiggede op på ham. "Heys Justin.." sagde hun først nu og smilede lidt sødt til ham. Hun havde savnet ham, virkeligt meget.. Og det ville ikke ændre sig. Ligemeget om han var vampyr eller ej. Hun holdte af ham.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 8:33 pm

Justin var glad for den måde hun reagerede på, for det virkede ikke til at hun hadede ham alt for meget og da hun trådte helt hen til ham, fik han først et smil på læben. Han lagde armene om hende og trak hende ind til et kram. "Så du er ikke vred på mig" spurgte han lidt efter. Han ville hade hvis hun var sur på ham over at forlade byen sådan uden at sige noget.
Justin bemærkede duften af Zoeys blod der pumpede rundt i hendes åre, men han ignorrede det. Det sidste han nogensinde ville gøre var at såre eller skade Zoey. Hvis den dag kom ville han miste alt for livet. Ikke fordi at hans liv var fyldt med lys og kærlighed, havde han stadig få lysglimt i hans liv, og Zoey var en af de største.
Da hun sagde han navn smilte han endnu en gang. "Jeg har savnet dig Zoey" nærmest hviskede han til hende og det var sandt. Han havde virkelig savnet hende og han var glad for at han nu stod her sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 8:53 pm

Zoey smilede. Hun blev helt glad indeni da han krammede hende. Hun nød at være i hans arme. Det var rart. Hun så på ham med et undrende blik. "Vred? Justin.. Jeg kan ikke være vred på dig. Tværdigmod elsker jeg dig!" sagde hun, med et smil. Bagefter tilføjede hun, lidt akavet. "Ikke på kæreste måden.." En lille latter undslap hendes læber. Så gled et spørgsmål over hendes læber, selvom det ikke var meningen. "Hvorfor skulle jeg egentligt være vred på dig? Fordi du forlod byen, mig og Bon? Fordi dig og Bon ikke fandt helt så godt ud af det med hinanden? Fordi du har dræbt en del?" Hun lød overraskende roligt og det kom bag på hende, at det måske ikke var meningen hun skulle vide alt det. Det sidste hun sagde havde hun set da hun rørte ham. Hun fik stadig billeder af ting nogen gange når hun rørte folk, men hun havde lært ikke at gå i chok over det.
Zoey smilede til ham. "Jeg har også savnet dig Justin," sagde hun i hans øre og krammede sig ind til ham igen. Hun lukkede øjnene kort. "Det er derfor jeg er her. Jeg har savnet dig og derfor vil jeg gerne tilbringe mere tid med dig, nu hvor du er tilbage igen," sagde hun og trak sig en smule tilbage så hun kunne se hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 9:10 pm

Justin nikkede. "Jeg troede at du var vred på mig på grund af alt det du lige nævnte der" sagde han stille og så på hende. Han havde virkelig savnet hende, han havde bare ikke tilladt sig selv at tænke på det indtil nu her. Han var virkelig glad for at hun var kommet forbi, og specielt nu hvor han havde funder ud af at hun ikke var vred på ham. "Jeg ved hvor meget du hader mord og vampyr der ikke kan styre sig, derfor var jeg bange for at du ville hade mig" sagde han lidt efter og trak på skulderne. "Du burde da hade mig"
Justin smilte da hun igen krammede sig indtil ham. Han holdt stadig om hende og smilte svagt. "Jeg ville elske at tilbringe mere tid sammen med dig" sagde han glad og smilte til hende da hun trak sig lidt væk for at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 9:34 pm

Zoey rystede på hovedet. "Det er jeg ikke, okay? Jeg holder af dig og jeg har savnet dig," sagde hun og smilede til ham. Hun forstod ham godt. Først fordi det selvfølgeligt sårede hende at han skred fra byen. For det andet fordi hun og Bon havde et meget tæt forhold og derfor fortalte hinanden næsten alt. For det trejde, fordi hun hade folk som drabte andre. Det var klart han troede det. Hun blev undrende. "Justin.. Du har ret. Jeg burde hade dig, fordi du dræber og er en vampyr der ikke kan styre dig. Men det kan jeg ikke. Det er det der er problemet. Efter hvad jeg er skabt til, burde jeg bede dig om at forsvinde, men det kan jeg ikke... Fordi jeg elsker dig så højt. Du er som en bror for mig Justin. Jeg kan ikke hade dig.. Eller jo.. Men det er kun meget kort tid jeg kan det," sagde hun og kiggede ned. Det var sandt. hvert et ord var sandt. Men det var længe siden hun havde indrømmet sådan noget. Det var sjældent hun gjorde det, for hun havde ikke rigtigt sådan noget at indrømme overfor andre end sig selv.
Zoey smilede ret stort. "Okay! Men hvad skal vi så bruge tiden til? Går en tur, eller har du tænkt dig at byde mig indenfor?" sagde hun med et lidt drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Ville bare lige høre.. ^^' - Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Ville bare lige høre.. ^^' - Justin   Ville bare lige høre.. ^^' - Justin I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ville bare lige høre.. ^^' - Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ville bare lige høre :?
» Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
» Du troede ikke jeg nogensinde ville glemme dig, gjorde du? (Lucy xD)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Justin's Hus ^_^-
Gå til: