The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Justin (429)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Anna (418)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_lcapHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_voting_barHospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 7:42 pm

Dato : 10 10 1011
Årstid : Efterår
Dag : Mandag
Vejr : Let regn
Sted : Hospitalet
Tid : Aften. kl 22:30
Omgivelser : Mennesker, sygeplejesker, senge, medicin, og sterilt vidt rum
Påklædning : Hospitalstøj, men dog mit eget undertøj

Karina vågnede i sin seng. Hvor længe havde hun ligget her? Hun åbnede roligt øjnene og så rundt i rummet. *Hvor er her vidt* Hun sukkede da hun så noget vand stå på et lille bord ved hendes side. Hun satte sig roligt op og tog det og drak forsigtigt. Hun var virkelig tørstig. Da hun var færdig stilte hun glasset på bordet igen og så videre rundt i det lille hvide og sterile værelse. Hvordan var hun havnet her? Hun havde kun den lange trøje på, ud over sit undertøj, som man altid fik på et hospital. Hun sukkede og svingede roligt benene ud over sengekanten og rørte det kolde stengulv. Hun fik kuldegysning og rejste sig roligt. Først der opdagede hun en drop i hendes hånd. Hun tog den hurtigt ud og holdte kort over det lille runde sår på hendes hånd. Hun stod lidt og holdte ved sengen for at få balancen. Hvor længe havde hun sovet? da hun havde fundet den gik hun roligt hen mod den eneste dør i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:06 pm

Elena havde set en komme ind på hospitalet. Hun var i kedsomhed fuldt efter hende. Hun stod ud for døren. Hun havde fået alle de oplysninger hun skulle bruge om pigen bare ved at læse hendes tanker og hvad der ellers befandt sig i hovedet på hende. Hun hørte hun var vågne og hun gik ind. Hun så på Karina og rystede lidt på hovedet. "Næ næ næ.. Du skal altså blive liggende Karina," sagde hun, med et skævt smil på sine læber. Hun var iført sin stramme grå-grønne stroptrøje og sine mørke jeans. Hendes fødder var beklædt med et par sorte stiletter. Hun ser roligt på hende.

//Ikke så langt men det er der xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:12 pm

Karina gispede kort af forskrækkelse da der kom en kvinde ind af døren lige da hun skulle til at tage i håndtaget. Hun gik et par skridt bag ud og så undrende på hende "Hvor længe har jeg sovet?" Hun så roligt på kvinden og stod nu allerede sikkert på sine ben. Hun plejede at være genert, men det var hun ikke for denne kvinder *Mærkeligt*

//Helt okay
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:35 pm

Elena smilte og lo. "Hvor længe? Tjo.. lad mig se.." Hun begyndte for sjov at gør som om hun talte på fingrene. Så lo hun igen. "2 timer.. Hvor længe føler du, du har sovet? Og ved du hvad der er sket siden du er ankommet her?" spurgte hun, som om hun var meget mistænksom. Hendes skæve og lumsk smil forsvandte ikke på noget tidspunkt. Hun lænte sig op af døren og stak hænderne i lommerne. Hun så på Karina med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 7:43 am

"Det føltes som mindst en dag" Hun gik lidt baglæns og satte sig afslappet på sengen "Jeg kan ikke huske hvorfor jeg havnede her, og min familie er ret sløret, jeg er ikke engang sikker på det er rigtigt" Hun sukkede og så rundt i værelset. Hvad ville kvinden med hende?
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 8:37 pm

Elena lo. "Jeg kan ikke hjælpe dig," sagde hun roligt. "Jeg kan ikke sige andet end jeg tror du er blevet overfaldet." Hun trak på skulderne som om det var ingenting. Hun smilte skævt. "Tja.. Måske er det bare noget nogen har plantet i dit hoved, eller også er det noget der er rigtigt," sagde hun. Hun lagde armene over kors. Hendes smil ændrede sig fra skævt til lumsk. "Det 'kvinden' vil er at morer sig," svarede hun, selvom Karina ikke havde spurgt. "Og 'kvinden' hedder Elena." Hun så på hende. "Kan du lide at have det sjovt? Eller er du en af de dødbider, som man altid prøver at slippe af med?" spurgte hun lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitimeOns Okt 12, 2011 8:07 am

Karina så på Elena og sagde "Det kommer da an på hvad du tager som en dødbider" Hun havde ikke rigtig hørt efter hvad Elena ellers havde sagt, så hun svarede bare på det sidste. *En dødbider? Det mener jeg da ikke jeg er* Karina sad roligt i sengen og betragtede Elena.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]   Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena] I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
» Almindelig dag på Grillen- Elena
» Lille trip til baren ~ Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Hospitalet-
Gå til: