The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 11:59 am

S:rundt om kring hved søen
T:nogenlunde midt på dagen
O:Træer, buske og andet naturligt
V:overskyet men ikke regn, lidt varmt



Jasper kom løbene, han elsker at løbe. Han løb med musik i ørene, og lod ikke mærke til lydene rundt om sig, men han brugte til gengæld sine øjne meget.
Han kiggede hele tiden rundt omkring, for han havde på ornemmelsen der var nogen.



Desvære ikke så meget, undskyld
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 12:24 pm

P: Jeans, bluse, og sko?
*************
Zoey kom gående. Hun smilte for sig selv, og lo også lidt. Hun anede ikke hvad hun grinte af. Hun smilte og gik langsomt. Hun hørte nogen løbe. Hun vendte sig om, og kneb øjnene lidt sammen. Da hun fik øje på drengen smilte hun igen. Hun drejede, omkring, og begyndte at gå...

//Sorry min krea er ret død :-S
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 12:25 pm

Tamora sad ved søen med sin iPod. Hun hørte nogle forskellige sange og nynnede lavt med. Musik var noget af det bedste hun vidste. Specielt glad musik der fik ens humør op. Hun sad tæt ved vandkanten. En lugt af menneske snoede sig omkring hende. Hun stoppede musikken og så sig omkring. Mest af alt håbede hun det var hendes frokost hun kunne lugte. Det var længe siden hun sidst havde fået blod. Hun rejste sig op og gik mod mennesket der kom til syne fra nogle træer. Hun smilte blidt og venligt. Hun så Zoey og håbede på at hun ikke ville stoppe hende i at få fat på det dyrebare blod.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 12:31 pm

Zoey så på Tam.
"Tamora! Hvad laver du he...." Hun stivnede. *Hun er her ikke pågrund af... Vel?* Hun så mod drengen. *Åhgud høre mig, og hjælp mig* Tænkte hun. Ikke fordi hun var kristen nej, fordi hun Tam ikke måtte være ude efter drenges Blod.
"Hey du!" Råbte Zoey mod ham og lavede store bevægelser. Hun så på Tam, og løb hen til ham. Hun tog hans ene øjeprop ud.
"Hey! Vi må væk! Nu!" sagde hun bestemt, og pegede i den retning han var kommet fra...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 2:07 pm

[Må jeg være med?]
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 4:24 pm

Han så en pige komme løbende mod ham, han hørte hendes tanker. Da hun tog hans ene ørerprop ud, skyndte han sig at ta den anden ud, så han kunne høre hende bedre. Da hun plaprede løs om at vi skulle væk, tog han hande stille i skuldrene og sagde,
"ti stille, og tænk det i stedet det går hurtigere" Han kiggede hende direkte ind i øjnene og så hva hun mente. Han sagde blidt til hende "jeg hved det, jeg havde set hendes tanker længe inden jeg så hende" Han tog hende blidt i den ene arm og gik stille den vej hun var kommet fra.



Selvfølgelig må du det Ever
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 4:31 pm

Tam så en chance ved at Zoey gk med mennesket. Hun løb hurtigt over til dem. "hej Zoey!" sagde hun i sit normale glade humør. Hun vendte så blikket mod drengen og smilte. Hendes tørst styrede hende lige nu. Hun var selvfølgelig uvidende om at Jasper allerede havde mødt Tessie. "Hej" sagde hun kort til ham. Lige nu handlede det om at få tænderne i ham. Ikke om at være høflig som hun plejede. Det var et helt menneske fyldt op med varmt blod der stod på spil lige nu. Det måtte ikke gå til spilde
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 4:42 pm

Zoey rystede vildt på hovedet.
"Det drejer sig om dit liv. Jeg... Du... Vi må have dig i sikkerh... Tam! Forsvind, eller jeg for dig til at forsvinde!!" Hvæste hun. Hun ville have Drengen med, men han var klart stærker end hende.
"Jeg er ked af det makker men... NU LYTTER DU EFTER!" halv råbte hun, og stirrede vredt på Tam.
"Og du holder dig væk fra hans..." Hun sagde ikke mere, men begyndte istedet for at hive ham den ene vej, skubbe ham den anden vej...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 4:46 pm

"Tamora jeg har læst dine tanker, og du for mig ikke jeg vil kæmpe til den sidste bloddråbe, for ikke at blive spist af dig, og ja jeg mener det bogstaveligt." Han kiggede over på Zoey "Er det hende du advarede mig fra?"

undskyld men har totalt ingen kreativitet lige nu, jeg tager min com med ned i køkkenet, for skal spille musik, så jeg bliver på men skriver ikke så hurtigt okay?
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 4:53 pm

Tamora så på mennesket. "Begynd at kæmp" sagde hun kort. Hun smilte sødt, som hvis hun lige havde givet ham en kompliment. Tam tog et hurtigt skridt mod Jasper og satte sine tænder i ham så hurtigt som muligt. Det blev desværre kun ved skuldren hvor hun ikke rigtigt kunne få så meget blod af gangen. Det første dråbe blod var som at komme i himlen. Hun havde ikke smagt blod meet længe. Hun ville ønske hun kunne blive ved i al evighed.


// Det går nok ^^ hih, held og lykke i køkkenet ^^ og hils, selvom jeg ikke kender dem ^^ Hilsner gør altid folk glade! ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 5:07 pm

Han plejede ikke at slå på piger,men denne gang var det for meget. Han sparkede hende lige i maven, for at få hende på afstand, og i samme bevægelse tog han sin trøje af. Han løb hen mod hende, og fangede hende. Han tog fat i hendes skulre og tvang hende mod jorden, han satte sig oven på hende og sagde
"Jeg har ikke noget imod du drikker noget af mit blod, bare ikke det hele, og hvis du spørger først, og for det andet, jeg vil ikke blive vampyr. Jeg hved godt jeg ikke er stærkere end dig men hvis du får noget af mit blod bliver du vel tilfreds" Han bed selv huld på pulsåren på sin arm ag holdte den hen mod Tamoras andsigt
"Drik hvis du vil, men jeg tager den tilbage når jeg kan læse du har fået nok"


P.S Har sixpak, både irl og her inde
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 5:23 pm

Tamora lod ham skubbe hende mod jorden. Hun vidste godt det ikke var i orden, men hun havde ikke kunnet styre sig. Hun hørte hvad han sagde og nikkede kort. "Du er sød. Mange tak" svarede hun. Der gik lidt tid hvor hun skulle overveje det inden hun satte munden til det hul han selv havde lavet. Da hun smagte blodet igen havde hun svært ved at forstå hvordan hun havde kunne undvære det. *Det var virkelig sødt af dig. Undskyld mit angreb før, men det er uger siden jeg har fået blod* tænkte hun som en undskyldning.


// Uuuuh! ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 5:36 pm

"Det er helt okay" svarede han til hendes tanke. Han kravlede af hende, stadig med hans håndled for hendes mund, han holdte hendes hovede blidt mens han satte sig op, han sad nu over for hende og kiggede beundrende på hende, mens hun drak. Han havde prøvet det her en gang før, med en anden vampyr han havde mødt inde i den store by. Han kunne se at hun nød det, han aede hende over håret. Han havde sådan en trang til at kysse hende i håret, men gjorde det ikke.


Jeg går til spring så den kommer automatisk
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 5:47 pm

*Du ved godt jeg også kan læse tanker, ikke?* tænkte hun. Hun Smilte hvilket fik hende til at slippe ham. Hun tørrede sig om munden og smilte. "mange tak. Du er sød. Sød nok til jeg ikke vil dræbe dig. Det var en kompliment" sagde hun og lo lidt. Han blod var helt sikkert godt. Han drak ikke, tog ikke stoffer og røg ikke. Det jordens hans blod perfekt. " Det her virker underligt at spørger om, men må jeg ernære mig fra dig? Altså få blod?" spurgte hun og smilte sødt. Det var ikke normalt at spørger om, men han kunne klare det. Desuden var han stærk. Og pæn.


Godt score trick ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 6:03 pm

*Det hved jeg godt vampyrer kan* tængte han mens han stoppede blødningen hved at binde sin T-shirt stæmt om, da han havde stoppet det svarede han "Ja det må du godt, men for at du må skal du hvise mig hvor Ella Rose bor, vi har nemlig arvet samme hus." Han kiggede Tamora ligei øjnene og tængte, for at Zoey ikke skulle høre det *Jeg har en lille tilståelse, jeg kan kun læse tankerne rent når jeg har øjenkontakt med folk. Ellers ser jeg tåger fra hovederne eller hører bare skrig* Han kiggede lidt bedrøvet på hende "Jeg ser bogstaveligt talt folks sande jeg" Han stod over for hende og kiggede hende i øjnene, han var lidt højere end hende, han tængte *Det her kunne godt udvikle sig* og han vidste hun kunne høre det i hans tanker, han smilte blidt til hende "Du har blod på kinden" sagde han for at komme ud af trancen han var kommet i af at se på hende.


Tak
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 6:09 pm

Tamora smilte til ham. "Nemt! Hun bor her inde i skoven. Men jeg lover ikke hun er hjemme. Tak for blodet forresten" sagde hun smilende. Hun skammede sig en smule over hvordan hun havde opført sig for ham. Men han virkede rar og ikke som om han var sur. Desuden var hans tanker ganske opløftende. Mest de sidste. *Jeg kan godt lide at tale sammen via tanker. Det spare tid* fortalte hun. Så kunne de også holde lidt tilbage for Zoey. "Jeg vil stadig undskylde min opførsel. Jeg er normalt meget venlig og sød" sagde hun. Som menneske ville hun have rødmet over det med blodet. "Gider du få det væk? Jeg kan ikke se det" sagde hun sødt. Hun så ind i hans øjne. Grøne øjne. Ganske charmerende.


Så lidt da ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 6:18 pm

Zoey stod og stirrede fra for sig. Alt svimlede for hende. hun faldt sammen på jorden. Hun havde set blodet, og det var for meget. Hun var kridhvid i ansigtet, og hun træk vejret dybt og langsomt... Alt for langsomt. Hun bed tænderne sammen.
"Jeg hader det der!" hvislede hun, uden at se på nogen af dem. "Det er så unfair, at sætte mig ud af kampen på den måde!" Hun lød vred, men virkelighed var at hun var ked af at hun ikke havde fået Jasper væk hurtigt nok.
"Jeg hader dit dyreriske-jeg Tam!" sagde hun, og stirrede stadig ned i jorden...

//Sorry tiden... Men Internettet bryd af :/
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 7:59 pm

Jasper kyssede forsigtigt Tam på kinden for at få blodet væk, og vændte sig om da han hørte Zoey, han satte sig hurtigt på hug og tog Zoey op i sine arme, og stilte hende op igen.
"Det må du undskylde, jeg skulle have fortalt at jeg kendte vampyrer før jeg kom hertil"
Han holdte stadig Zoey for han kunne se på hendes tankerækker at hun var svimmel.
*Lad os ses senere Tam, jeg hjælper Zoey hjem okay?*
Han kiggede op på Tam for at få det bekraftet
*Hved det store træ midt i skoven kl.09.00 okay?*
Han tog Zoey op i armene igen og begyndte at gå med hende
"Hvis mig nu vej til dit hus så bærer jeg dig hjem, du behøver faktist slet ikke at sige vejen, bare tænk den og kig mig i øjnene"
Han kiggede Zoey dybt i øjnene inden han begyndte at løbe.



Det er helt okay det med tiden
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:07 pm

Tamora smilte da han kyssede hende. Hun kunne godt lide følelsen. *Helt fint med mig. Pas nu på hende, ikke?* tænkte hun bekymret. Tamora så lidt efter dem og gik mod søen igen. "Han var da en vældig sød dreng" sagde hun til sig selv og fandt sin iPod igen. Hun tændte for musikken. Det fik hende til at slappe af og tænke på lidt andet end blodrusen. Selvom smagen stadig var i hendes mund.


ups ^^ Det blev ikke så meget ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:28 pm

Zoey rullede med øjnene.
"Kærlighed! Nej hvorfor skal jeg lige overvære det?" spurgte hun, og sukkede dybt. Hun lukkede hurtigt armene, og tænkte *Slip mig ikke! Ikke mens du løber!* Hun var blevet tabt engang, og ville ikke prøve det igen. Hun kiggede ham hurtigt og dybt i øjnene, inden hun igen gemte hovedet på hans skulder. Hun tænkte bare tilbage på den vej hun var kommet fra. Gav ham en slags kort, over skoven. Hun kendte den uden af, eftersom hun var født i Fell's Church. Hun tænkte på det hus hun boede i, og så lukkede hun af. Afskærmede ham for sine tanker. Hun var sikker på at han havde fået nok at vide. Ikke fordi hun havde ham mistænkt for noget nej. Fordi det begyndte at blive for personligt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:44 pm

"Jeg skal nok holde godt fast bare rolig" Han løb hurtigt og jævt. Da de nåede Zoey´s hus satte han hende hurtigt ned for han kunne se hun var utryk hved at blive bæret. Han bukkede hurtigt for hende på dørtrinet. og sagde forvel inden han løb igen.



Okay det blev ikke så meget men det er hva jeg har
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:57 pm

Hun slap ham, og smilte til ham.
"Jeg er glad for at jeg ikke fik skrammer denne gang. Vi ses måske igen," sagde hun, og gjorde et nik til ham, og så efter ham da han løbe. John kom bagfra, og overraskede hende.
"Zoey! Hvem var han?" Hun rystede på hovedet.
"Glem det! Ikke denne gang," sagde hun, og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:01 pm

Tamora sad stadig ved vandet og hørte musik. Hun sad og sang med på 'Out of it'. Hun elskede den sang. Selvom det ikke var hendes yndlings sang. Smagen fra Jaspers blod var stadig i hendes mund og fyldte hende med en speciel varme. Varmen mindede hende om da han kyssede hende på kinden. Det fik hende til at smile og le lidt. Det ødelagde at hun sang med. Måske havde menneskets blod påvirket hende? En eller anden skjult bivirkning. Måske. Hun vidste det ikke. Hun havde også kun været vampyr i to måneders tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:35 pm

Jasper kom løbene gennem skoven og da han nåede til søen satte han farten ned, Han gik stille hen mod Tam. Han tog hans blodige T-shirt af sit håndled ag lagde den i skovbrynet inden han gik mod Tam. Han slikkede selv de sidste rester af blod af såret inde han nåede hen til hende. Han satte sig i tavshed hved hendes side og tængte *Hej så er jeg her igen* og kiggede på hende.


Skal til at sove kan jeg mærke, kan snart ikke krenge mere kreativitet ud
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:40 pm

Tam slukkede musikken og så på Jasper. Hun kune stadig lugte hans blod, men hun var ikke så tørstig mere. *Hej. Klare Zoe sig?* spurgte hun bekymret. Zoey var ikke god til det med blod. Tamora var besat af det. Hun smilte blidt til Jasper. Hans nærvær og tanker gjorde hende glad. Det var godt. Hun elskede at være glad. Hun vidste faktisk ikke noget bedre. *Endnu engang, tak for blodet. Jeg er glad for jeg ikke dræbte dig. Det ville have været spild af venligt menneske* tænkte hun drillende til ham.


// det er helt okay ^^ Du har gjort det godt idag ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Pjekke dag ved søen~Natalie
» En dag ved søen ~ Justin
» En stille tur til søen - Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: