The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_lcapKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_voting_barKan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3

Go down 
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 10:04 pm

Sted;; Skoven.

Tid;; Aften, ca. 18.00.

Vejr;; Stille vind, uden det er koldt.

Omkring;; Træer og andre skov ting? xD

Påklædning;; Et par mårkeblå jeans og en rød skjorte. Sorte all-stars.

Humør;; Blandede, er nede pga, ting som jeg nok nævner og er glad af andre grunde.

~

Bonnie sad i et træ i skoven, hun sad ganske stille, hun vidste ikke helt hvor hun havde lyst til at være. Faktisk ville hun bare ønske hun kunne forsvinde for en stund. Hun ville planlægge et hævntogt. Hun vidste dog godt at hun ikke var en af dem der kunne finde ud af så meget i den retning, men hun ville prøve.

Hun havde lige været inde i en stor omgang blodrus igen, og det havde hun nydt. Men nu var på trappet ned igen og blev mere og mere sig selv, derfor troede hun ikke længere på at hun kunne gøre det. Men hun var fastbesluttet på ikke at lade ham gå uden straf, han havde virkelig såret hende, for anden gang nu. Justin, hun gad ikke en gang tænke hans navn, hun ville bare kaste ham så langt væk at hun ikke så ham mere inden hun tog hævn.

Bonnie sukkede lavt og svingende sine ben over den tykke gren som holdte hende, hun lavede en kolbøtte i luften og landede roligt og sikkert på jorden, som en kat. Hun gik lidt rundt og sparkede til alle bladene, hun var så sur, så ked af det. Hun ville ønske nogen kunne komme forbi og rive alle de tanker og minder væk, der nu generede hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 10:24 pm

Påklædning; Hvid hættetrøje med print af "28" i guld tone. Lyseblå cowboy jeans, der er tætsiddende. Røde, slidte Converse sko. Håret sidder i en løs fletning, der går ned langs den ene skulder.

Robyn kom meget forsigtigt gående. Hun spejdede rundt overalt. Hvor befandt hun sig egentlig henne? I en skov, det kunne hun godt se og mærke og høre. Hvor var hun i det hele taget henne? Skoven, som hun gik i, befandt sig ved en by, hun åbenbart boede i. Men hvad byen hed og alt det, det havde hun ingen idé om.
Hun skar kort ansigt og slog sig hurtigt væk, da hun var ved at gå ind i et træ. Hun stirrede i et øjeblik på træet, men gik så lige så stille videre igen. Hun begravede hænderne i enelommen på den hvide hættetrøje, som hun bar.
Robyn slog blikket nedad. Hun burde måske gå tilbage igen, hvis hun overhovedet kunne huske vejen tilbage? Det var vel ikke sikkert. Det kunne hun nok ikke. Nu hvor hun tænkte over det, turde hun faktisk ikke engang forsøge. Men måske med held, var der nogen ude i skoven, der kunne hjælpe hende tilbage til der, hvor hun åbenbart boede.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 5:04 pm

Bonnie gik videre lidt og bukkede sig ned for at samle nogle blade op. Hun tog en håndfuld blade i sin hånd og rejste sig igen, hvorefter hun med en høj skringer tone kastede dem arigt fra sig. Hun lukkede lidt og lukkede sine øjne. Hvad var der sket med hende? Hun havde jo fuldstændigt glemt hvad Matthew havde lært hende, om at bruge vreden rigtigt. Måske var der stadig nogle rester af blodrus i hende. Hun så sig omkring og fik øje på en pige et stykke væk. Hun behøvede ikke komme tættere på eller bruge briller eller en eller anden dum undskyldnig, hun kunne godt se hvem det var. Selv fra den afstand, det var Robyn.

Bonnie fik et smil til at glide ind over den ellers ret ireteret maske, der lå i hendes ansigt. Hun havde set hende før, da hun var kommet tilbage igen, men det var et stykke tid siden. Hun hoppede en smule ivrigt, for forsøget på et bedre humør, hen mod Robyn. Hun havde altid fået en god snak med hende og hun hjalp altid.

Bonnie fik en lettet følelse inden i, Robyn var lige den hun havde brug for at møde. Hun kom efterhånden hen til hende og smilte skævt, et smil der afslørede hende hvide skarpe tænder som stadig var fremme, pga. hendes iritation.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 6:35 pm

Robyn vendte sørgmodigt blikket nedad. Hvorfor vidste hun ikke, hvorhenne hun var? Det gjorde hende bange. Virkelig bange. Hun brød sig ikke om det. Slet ikke. Sidst, der var hun da slet ikke her? Men det havde også været underligt, for hun var et andet sted, men så var alt bare blev mørkt for hendes blik, og da hun vågnede igen, lå hun i en lejlighed med en seddel foran sig.
Hun stoppede op, da hun hørte et arrigt skrig. Hun så sig om, men lidt henne så hun en pige. En pige. Måske kunne hun hjælpe hende med, at finde tilbage til sin lejlighed, der jo åbenbart var hendes.
Robyn stirrede, da hun så, pigen vendte sig imod hende. Endda smilende. Hun anede ikke hvem det var, men hun gengældte dog pigens smil, med et lille, usikkert, venligt smil. Hun tog forsigtige skridt, imens hun nærmede sig pigen.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 8:06 pm

Bonnie gik videre hen mod hende stadigvæk med et smil på læben. Hun var hurtigt henne ved hende og hendes smil blev en anelse større, før det stille blegnede lidt. Hun kunne se det var Robyn, men der var noget foranderet ved hende som hun ikke lige kunne sætte fingeren på. Hun trak sine tænder ind. Måske var det det, der havde skræmt Robyn? Hun var ikke selv sikker, men hun ville ikke tage chancen. Det kunne jo være at hun bare gjorde det være, ved ikke at gøre det. Hun prøvede sig frem med et lavt med tydeligt "heys Robyn" hun stod lidt der erfter og ventede på en reaktion, som nok ville overraske hende på en aller anden måde. Hun vidste ikke helt hvordan. Hun åbnede langsomt sine arme så hun kunne give hende et knus, hun havde savnet hende. Selvom hun vidste at hun var i byen, havde hun jo ikke snakket med hende i et godt stykke tid. Siden hun kom tilbage faktisk.

Bonnie stod lidt før hun gav hende et kram. det føltes forkert på en underlig måde, som om hun kunne fornæmme at Robyn ikke var så glad for det. Eller bare for at se hende i det hele taget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 8:15 pm

Robyn stoppede op, da hun kom tæt på pigen. Eller, pigen kom tæt på hende. Hun knyttede hænderne lidt. Pigen virkede på en eller anden glad.. glad for at se hende? Men de havde da aldrig mødtes. Hun vidste ikke hvem pigen var.
Hun så til, da pigens smil blegnede. Men inden da, bemærkede hun de sylespidse tænder. Hun stirrede. Hun lyttede, da pigen kom med et lille hej. Endda med hendes navn i. Hvor kendte hun hendes navn fra. "Undskyld, hvor.. hvor kender du mit navn fra?" spurgte hun forsigtigt.
Robyn følte sig ikke specielt tryg ved dette. Pigens sylespidse tænder og det, at pigen endda kendte til hendes navn. Var et eller anden trick? Ville hun dræbe hende? Hun blev pludselig meget nervøs, da dét pludselig kom. P
Pigen nærmede sig, og krammede hende..?! Robyn trak sig lynhurtigt væk, dog forsigtigt. Hun brød sig slet ikke om dette mere. Hvad skete der lige, hvad havde pigen lige gang i?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 9:01 pm

Bonnie havde troet at Robyn først lavede sjov, hun hørte godt at hun spurgte hende. Men hun havde ikke svaret. Først da hun havde krammet hende indtil sig, uden at få et kram igen, trak hun sig lidt væk. Hun så forfærdet på Robyn med øjne der kunne skrige. Hvad var der galt med hende? kunne hun ikke huske hende, overhovedet? Bonnie skær en kort grimasse og så hende i øjnene. "Du kan ikke kende mig?" spurgte hun, stille. Selvom hun selv kendte svaret, og derfor ikke havde behov for at spørge.

Bonnie så en smule såret på hende, hun havde ikke været i denne situation før og vidste derofr slet intet, om hvad hun skulle gøre. Hun lod sine tænder skyde ud og smilede lidt. det var et smil uden glæde. Hun ville bare vise Robyn sine tænder, i håb om at hun måske kunne huske hende så. En tanke slog hende, som et fly der styrtede ned over et hav, Robyn kunne slet ikke kende sig selv.

Bonnie var sikker i sin sag, hun havde med lethed, uden at opdage det selv, læst hendes tanker. Det hele gik så hurtigt, at Bonnie faktisk ikke var helt sikker på om det var noget hun havde læst. Eller bare vidste af ren logik. "Mit navn er Bonnie" startede hun roligt og med en blidt og venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 9:18 pm

Robyn stirrede bare på hende. Alle mulige tanker kørte rundt i hendes hoved. Hvorfor lød pigen så overrasket over, hun ikke anede, hvem hun var. Hun tog forsigtigt sine hænder op af sine lommer, og lod i stedet sine arme hænge ned langs siderne.
Hun rystede meget kort og hurtigt på hovedet, da pigen sagde noget. "Nej," svarede hun med en lille stemme, "burde jeg det?" spurgte hun forsigtigt. Hun måtte nok hellere passe på med, ikke at sige noget forkert. Hun var stadig chokeret over de sylespidse tænder, som pigen havde.
Robyn vidste ikke hvad hun skulle gøre. Eller sige. Hun turde ikke rigtig gøre eller sige noget. Hun kiggede bare på pigen, prøvede at genkende hende, men det lykkedes ikke. Hun kunne ikke. Hun kunne ikke genkende pigen. Bonnie, som pigen nu en gang hed. "Bo-Bonnie?" spurgte hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 10:00 pm

Bonnie vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere. Hun kunne ikke lade som om det ikke generede hende. Efter alt det der var sket med Justin, havde hun ikke mere tilovers. Hun havde ikke brug for at Robyn, en hun havde kendt siden hun flyttede til byen, ikke kunne kende hende. Men selvom hun kunne vælge at være ligeglad og gå hvis hun ville. Kunne hun ikke. Robyen havde været der for hende, hun kunne da ikke bare svigte hende nu. Nej, hun ville slet ikke høre det, der var kun EN mulighed. At hjælpe hende til at huske. Men først måtte hun få hende til at huske hvem der nu stod foran hende.

Bonnie så trist ned med rettede hurtigt sin opmærksomhed mod hende igen. Havde hun mon hørt rigtigt, eller var det vinden der hylede i hendes øre? Nej det var Robyn, hun havde sagt hende navn. Bonnie fik et lille smil frem og nikkede venligt "Vi måttes for flere år siden, den gang denne by føltes helt tom." Hun tøvede lidt, måske skulle hun prøve på en anden måde.

Bonnie havde bemærket at Robyn havde haft sit blik rettet mod hendes tænder et par gange. Bonnie lod igen sine tænder skyde frem og så på Robyn med et lille smil. "Jeg har skape tænder.. ligesom dig. Du er en vampyr ligesom mig Robyn" hun smilede en smule, og håbede inderligt at hun ville tro hende. For det lød jo ærligtalt skørt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 10:17 pm

Robyn stod helt stille. Hun overvejede lidt, om hun skulle gå. Bare fortsætte, og måske håbe på, hun kunne møde en anden, der kunne hjælpe hende. For denne Bonnie skræmte hende ret meget. Hvordan kunne hun vide så meget? Og endnu en gang, hvad skete der lige for de skarpe tænder?
Hun stirrede på hende, da Bonnie så på hende med et lille smil. "Har vi mødtes før?" spurgte hun forvirret. Det anede hun slet ikke. Hun mente slet ikke, hun havde set den pige før. Aldrig hørt navnet før. Hun kneb øjnene lidt i. Passede det? Skulle hun vælge at tro på denne pige, Bonnie?
Robyn skulle til at sige noget om, hun troede hende, på en måde, da hun endnu en gang kom frem med de sylespidse tænder. Hun veg sig lidt tilbage. "Vam.. vampyr?" gentog hun uforstående. "Nej, nej, nej. De findes kun på.. i film. De findes ikke i virkeligheden," Hun kneb øjnene lidt i, "og dog.. jeg har ikke følt en slags normal.. længsel efter mad. Min længsel har været anderledes, jeg.." Hun fik pludselig tårer i øjnene, "jeg har drabt nogen." Hun vidste ikke helt hvad der skete, hun plejede ikke at åbne sig så meget for en person, hun ikke kendte, men hun følte, hun kunne sige alt til denne pige.

// Logger. ^-^
Vi fortsætter vel bare i morgen? :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3   Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En tur i skoven (Alison og Robyn)
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
» Er det ikke lidt sent for et menneske? - Eva

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: