The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_lcapRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_voting_barRobyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD

Go down 
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 4:23 pm

Sted; Pensionatet.
Tid; Middag.
Vejr; Vamt, men uden sol. (Kunne ikke lige huske om du havde en ring eller ej. ^^ )
Omkreds; Os to.. måske et par forbi-paserende. xD
Humør; Glad, overvældet over Robyns "Hjemkomst."
Årstid; Sommer.
Påklædning; En rød t-shirt, blå shorts og hvide lidt højhælet sko.
-------------------------------------------------

Bonnie sad på en bænk og kiggede ud over det hele, hun havde taget sin ynglings røde t-shirt på og sine blå shorts. Hun havde hørt at Robyn var kommet tilbage, hun havde ikke selv set hende endnu så hun kunne ikke være sikker, men hun håbede da på det.
Hun havde jo ikke set hende i et godt stykke tid nu og hun savnede hende meget. Hun kiggede ned af sig selv of smilte lidt, den røde trøje og Robyns tilbagekomst var lige i rette tid. Hun havde selv været nede i lang til men enlig var hendes liv blevet bedere igen, efter som Justin var kommet tilbage igen.
Hun smilte lidt for sig selv og kiggede op mod solen, hun var glad for at hun havde sin ring, hun vidste ikke helt hvordan hun skulle leve uden den. Hun så skyerne langsomt gik ind over himlen og fik solen til at forsvinde lidt, men det var stadig varmt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 4:33 pm

// Har skam en ring - mener jeg >.<' ^^

Robyn kom lige så stille gående hen imod en bænk. Hun gik med hænderne begravet i sine lommer på sine lyse, hullede cowboyjeans. Et smil havde bredt sig over hendes lettere lyserøde læber. Hun var utrolig glad for, endelig at være tilbage i byen! Hun havde bare sådan savnet dem alle sammen.
Lige nu, så var hendes mål bare, at finde alle dem hun kendte, og se dem igen. Idet mindste bare se dem. Hun havde savnet så mange, og så meget.
Robyn fugtede sine læber, inden hun trak hænderne op af lommerne på sine bukser. Hun kiggede hen imod bænken, som hun snart ville være henne ved. Der sad en person, og den person lignede en, hun kendte?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 4:55 pm

Bonnie kiggede lidt på himlen der lige så stille blev mere og mere solrig igen, hun smilte lidt. Bonnie kunne godt lide solen, den var bare så varm nogle gange, hun kom til at tænke på første gang hun kan til byen. Hun var så begravet i mørket og kom kun ud om natten, da hun endnu ikke havde sin ring der, hun kiggede ned på ringen igen, endnu en god grund til at have den.
HUn lad blikket glide rundt lidt og fik øje på en pige som var på vej her hen, hun kunne lugte at pigen var vampyr lige som hun selv var. Hun havde en følelse af at hun kendte pigen, hun betragtede hende lidt inden hun fandt ud af at det var Robyn.
Bonnie var hurtigt henne ved hende og smilte stort til hende og kunne slet ikke falde ned, det var hende og hun stod nu lige foran hende. Hun smilte stort og gav hende at kram, som tegn på at hun var glad for at se hende igen. "Heys Robyn!" sagde hun med en stemme der var lige ved at knække over af bare glæde. Hun vidste nu at rygterne talte sandt, Robyn var tilbage og et kort øjeblik føltes det som om hun aldrig havde været væk.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:05 pm

Robyn gik stille og roligt i sine egne tanker. Hun kiggede dog rundt alligevel, bare for at få hver og alle ting med på én gang. Smilende, så gik hun bare hen imod bænken med tankerne kørende rundt i hovedet på hende.
Hun stoppede pludseligt op, da en gik ind foran hende. Hun glippede med øjnene, inden hendes smil bare blev tre dobbelt så stort. "Bonnie? Seriøst, er det dig?!" udbrød hun forbavset. Hun omfavnede også Bonnie, og knugede hende lettere sin til sig. "Wauw! Det er dig!" blev hun bare ved. Hun var så glad for at se hende igen, da Bonnie klart var en af dem, som Robyn havde savnet aller mest i byen.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:14 pm

Bonnie var så glad for at se Robyn igen, hun smilte stort "Jah det er mig" sagde hun og klukkede let og kort. Hun var overrasket over at det tog tid inden hun kunne kende hende, men det var sikkert bare fordi det var så langtid siden. Hun tænkte lidt over det mens hun bare stod stille og smilte til Robyn. *Måske er det fordi jeg har savnet hende så meget at jeg så har glemt hvordan hun så ud* Jep det måtte være det blev hun enig med sig selv om. Hun havde i lang til også kun gået og sagt hen´des navn, du hun ikke engang havde et billede af hende. Hun kom i tanke om alt det blod hun havde været besat af på det sidste, *det kunne jo også være derfor* tænkte hun. Hun skubbede tankerne væk da det ville virke underligt at hun bare stod stille i al den til, fordybet i sine tanker.
Hun smilte igen til Robyn, hun kunne slet ikke lade være, "Jeg kunne næsten ikke kende dig" sagde hun så som for at starte med noget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:23 pm

Robyn stod bare fortsat med armene omkring Bonnie, ikke knugende, men havde bare armene om hende. Hun fugtede sine læber, mens hun kiggede smilende på hende. "Du ligner dig selv." sagde hun så og nikkede, mens hun smilede stort til hende. Hun gav så lige så stille slip omkring Bonnie. Hun betragtede bare vampyren foran sig, en, hun faktisk holdte ret meget af.
Robyn smilede bare stort til Bonnie. Hun syntes faktisk, at hun bare lignede sig selv, hvilket jo bare var godt. Hun nikkede kort. "Tjah.. mit hår erd da ikke blond mere.." svarede hun så og trak på skuldrene, inden hun pillede let ved det brune hår. "Men jeg er nu meget glad for den her hårfarve. Måske er det derfor?" foreslog hun så og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD Empty
IndlægEmne: Sv: Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD   Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Robyn du er tilbage! :D ~Robyn xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hey Robyn ^_^
» Kan du ikke se hvem jeg er? ~Robyn! x3
» Tilbage igen.. [Kristen]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Pensionatet-
Gå til: