The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Justin (429)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Anna (418)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et stille og tænksomt visit.. I_vote_lcapEt stille og tænksomt visit.. I_voting_barEt stille og tænksomt visit.. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et stille og tænksomt visit..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 1:04 am

Sted. Søen... Altså The Drowning Creek
Tid. Ja.. Aften ^^
Vejr. Solen er ved at gå ned, og det er lidt lunt.
Omgivelser. Ikke et øje.. ^^
Påklædning. En kjole der er hvid, med sorte prikker, og går kun til knæerne, en blå cardigan, og et par hvide ballarina sko.
_____________________________________________________

Alice sad stille ved søen. Hun tænkte på det der var sket. Hun havde lige valgt mellem to af dem hun elskede allerhøjst. Hun elskede dem virkeligt, og vidste at uanset hvad, elskede hun stadig ham hun havde valgt fra.. Hun var også glad for at hun havde valgt. Nu behøvede hun ikke at tænke på sin de to veje ud af det rod hun havde lavet... Døden.. igen, og et flygte væk. Hun havde set døden en gang, så hun ville vel sagtens kunne se den igen.. Hun havde så ombestemt sig igen.. Hun havde set Blaine dø, og hun kunne ikke bære det. Hun fik vakte ham dog til live. Hun stoppede sine tanker, inden hun kom ind på hvor meget hun stadig elskede Reifarim. Hun rejste sig op, og gik lidt. så satte hun sig igen. Hun så ud på solnedgangen. Hun havde altid elsket den.. Nu følte hun dens røde farve død bringene farlig, og romantisk. Hun sukkede lavt. Hun trak benene indtil helt indtil sig, lagde armene om dem, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 1:34 pm

Påkædning; Se på ava..


Reifarim gik stille gennem skoven, hans hænder lå i lommerne på hans jakke og han stirrede ud i luften. Han tænkte på det der var sket de sidste par dage, og hvor knust hans hjerte var, dog havde han ikke givet helt op.. Han sukkede lavt og bed tænderne sammen for ikke at græde, han blev næret af kærlighed, og lige nu, følte han ingen.. Han vidste godt at Alice stadig elskede ham, men at se hende i en andens arme var for meget for ham.. Men han havde i sinde at holde hvad han havde lovet hende, at være der for hende lige meget hvem af dem hun valgte.. På det tidspunkt smilede han ofte.. Nu.. Nu kunne han ikke engang tvinge et smil frem mere.. Han nåede nu til udkanten af skoven og så ud mod søen, The Drowning Creek. Han havde ikke lagt mærke til at der var en anden.. Han så bare på solnedgangen og tænkte kort på hvor smuk den var, da vinden blæste en alt for velkendt duft mod ham.. Han så nu på hende.. "Alice..", Han hviskede det lavt og mærkede smerten stige op i sit bryst, men han skjulte det, havde ikke tænkt sig at gøre det sværere for hende, end det allerede var..
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 4:40 pm

Alice havde ikke hørte Reifarim, og havde derfor bare åbnet øjnene, og kiggede ud over søen. Det gav et sæt i hende, da hun hørte en velkendt stemme. "Reifarim!" Hun sprang op, og kiggede på ham. Hun vidste han havde hvisket, men hun var så overrasket over at han var kommet så tæt på uden hun havde opdaget ham. Hun tog sig til brystet, og sukkede. Hun dumpede igen ned på jorden, med et dybt suk. Hun betraktede ham mens hun forsøgte at få sin vejrtrækning til at blive normal, og hendes hjerte til at dæmpe slagene. Hun sukkede og så ned. Hun træk benene indtil sig, men blev mere sig selv. "Hej," sagde hun så, med en overraskende rolig, og blid stemme.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 6:56 pm

Reifarim smilede svagt undskyldende, "Det var ikke min mening at forskrække dig, Min Engel..", Sagde han blidt og så på hende med et trist blik. Han gik lydløst mod hende og satte sig ved hendes side uden et ord. Han så bare ned i jorden, og håbede at han skjulte smerten i sine øjne godt nok. Han sukkede lavt, tog et græsstrå og snoede det om sin finger, "Hvordan har du det, Alice..?", Spurgte han venligt og sagde hendes navn med megen kærlighed. Han så ud over søen, nægtede at se ind i hendes smukke, brune øjne..
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:38 pm

Alice vinkede af ham. Alle kunne forskrække hende så, det var ikke så nyt for hende. Hun så roligt på ham og kunne godt mærke, og se hans smerte. Hun fik det endnu dårligere med sig selv, så hun blev nødt til at se væk. Hun havde aldrig haft det sådan her få.. Hun hørte ham godt, men ventede lidt med at svare. Hun lagde armene om sine ben, og så ud over vandet. Da hun var sikker på at hendes stemme ville lade være med at skælve eller knække over så hun på ham. "Dårligt.." sagde hun oprigtigt ærligt. Hendes stemme skælvede dog lidt. Hun skyndte sig at se ud over søen, og den svindene sol.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:49 pm

Reifarim så trist på hende, tøvede lidt, men lagde så forsigtigt en arm om hende og holdte hende blidt ind til sig, "Sådan skal du ikke have det, Min Engel..", Hviskede han blidt og mærkede selv sin stemme skælve lidt. Han lagde nu begge arme om hende og holdte hende trøstende ind til sig, han kunne ikke klare at se hende sådan.. Han ønskede så kraftigt at hun bare skulle være lykkelig.. Selvom det ville blive med en anden mand end ham selv.. Han havde jo osse mødt Elena igen.. Han kyssede hende blidt ned i håret og holdte hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 01, 2011 9:08 am

Alice fik en klump i halsen da han lagde armene om hende. Hun så på ham "Jeg sårede dig.. Er du klare over hvor ondt det kan gør? Jeg skulle vælge mellem jer.. Jeg ved ikke hvad der skete for mig, men.." Hun kunne ikke sige mere. Klumpen i hendes hals blev for stor, og gråden med. Hun så væk, men lænte så dog indtil ham. Hun kunne godt lide at have hans arme omkring hende, men indrømte det ikke overfor sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:45 pm

"Det er okay.. Min Engel..", Hviskede han hæst "Jeg har givet dig mit løfte.. Og jeg har i sinde at holde det.." Han holdte hende mere ind til sig da hun lænede sig mod ham "Du må ikke græde..", Hviskede han grådkvalt. Han hadede at hun græd, hun måtte ikke, for så ville han selv bryde sammen.. Han ønskede af hele sit hjerte, af hele sin Sjæl, Ånd, at hun var lykkelig. Det kunne godt ske.. Han var jo mere eller mindre selv sammen med Elena nu.. Det håbede han da han stadig var.. De havde jo ikke set hinanden i to uger nu og han savnede hende så forfærdelig meget, men lige meget hvad, måtte han ikke gøre det værre for Sin Engel..
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:38 pm

Alice nikkede svagt. "Hvad hvis det bliver umuligt at holde?" Spurgte hun, og så stadig væk. Hun rystede på hovedet. "Jeg græder ikke.. Jeg græder ikke.." Hun så på ham. Hendes kinder var en smule fugtige efter et par tårer der var løbet ned af dem. Hendes ansigt var helt roligt, men hendes øjne vidste en smule smerte. Hun havde såret ham, og hun vidste det umærket godt. Hun kunne ikke kigge på ham lige nu. Hun havde hørt hvad han tænkte, for hun var blevet bedre til at reakulerer sine mentale krafter. "Jeg er lykkelig.. Jeg er bare.. bare.." Hendes blik søgte kort hans, før det søgte græsset under dem. Hun rystede på hovedet. "Og angående Elena.. Så elsker hun dig ikke.." Hun så på ham, og krammede sig indtil ham. Hun ville ikke såre ham igen. "Hun er hjerteløs.. Hun elsker ingen.. og det har hun aldrig gjort.." sagde hun, og hendes stemme var skinger, og usikker. Hun så på ham med triste øjne.
Hun begyndte at undskylde allerede inden hendes ord trængte indtil ham. "Undskyld.. Jeg.. Jeg ville ikke.. Jeg kunne ikke gøre for det.. Det var ikke min mening at blande mig i dine følelser til Elena.. Jeg ville ikke.." Hun tav, og så væk. Hun ville ikke se hans reaktion. Pludseligt slog det hende. Kunne hun være jaloux på Elena? *Nej det er umuligt! Jeg har Blaine.. Jeg kan ikke blive Jaloux, over at Reifarim er kommet videre* Hun havde glemt alt om at han kunne høre hendes tænker.

//Blev lige en smule kreativ ^^'//
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 8:23 pm

"Det gør det ikke, Min Engel.." Sagde han lavt. Han smilede lidt da han mærkede at hun havde læst hans tanker, "Jeg ønsker dig ikke andet end lykkel.." Han nåede ikke at sige mere før hun nævnte hans elskede Elena. Hans ansigt blev hårdt inden det blev til en snerren. Han slap hende, møvede lidt lidt væk fra hende og snerrede dyrisk af hende "Du kender ikke Elena!" Snerrede han vredt og såret af hende. Et øjeblik efter blev hans ansigt normalt igen, men der var ingen antydning af følelser mere at spore i det. "Du kender hende ikke.. Kun den Matthew" Hvisler hans navn "Har gjort hende til.. Du ved ikke hvor elskværdig hun kan være.." Lyder rolig, men snakker uden følelser. Han ignorere hendes forsøg på at undskylde, samt hendes tanker om at hun kunne være jaloux, hvilket slet ikke lignede ham.
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 9:20 pm

Alice fik tårer i øjnene. "Reifarim.. Jeg har snakket med hende.. Hun sagde.. Hun sagde.." Hendes stemme forsvandt, og hendes ansigt blev tomt. Hun kunne hverken sige eller tænke det. tårer løb ned af hendes kinder. "Jeg gjorde det ig.." Hendes stemme forsvandt, og hendes ansigt forblev tomt. Hun rejste sig op. "Reifarim.. Jeg er så ked af det.." Hun bakkede tilbage mod skoven. Hun måtte væk inden hun sagde mere, der kunne slette hendes hukommelse. Hun skar en grimasse. Hun ramte et træ på sin bakkende flygt. Hendes ben knækkede under hende, og hendes ansigt forandrede sig igen. "Reifarim.. Tilgiv mig.." Hun begyndte at ryste, og hendes tanker blev ledt hen på at mørke. Hun tvang sig selv til at blive her. Hun ville ikke besvimme.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:18 pm

"Alice!" Han sagde det højt og bekymret da hun faldt ned mod jorden. Han rejste sig hurtigt og var ovre ved hende på ingen tid. Han trak hende ind til sig igen, denne gang bare så hun sad mellem hans ben. Han lod hendes hoved hvile mod sit bryst. Han bed sig i sit håndled og lagde den mod hendes læber. "Drik.." Hviskede han blidt "Drik og du vil få det bedre.." Han lod lidt desperat. Han ville ikke have at hun besvimede, han ville ikke havde at der skete hende noget ondt..
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 11:50 pm

Alice rystede. "Nu reagere du.." Hun lød meget skeptisk. Hun rystede på hovedet. "Nej.. Jeg drikker ikke af dig..." Hun gemte sit ansigt ved hans skulder, og holdte sig indtil ham. Hun ville ikke drikke af han, for sidst hun drak af noget nød hun smagen, hun ville ikke have det skulle ske igen. Det skræmte hende for meget. Hun klemte øjnene sammen, og skælvede. Hun hørte hans tanker tydeligt. "Det skal ikke," forsikrede hun, mere overbevidsende end hun virkeligt var.
Tilbage til toppen Go down
Ray
Engel
Engel
Ray


Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : The Fuego Palace
Job/hobbies : At sejle

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 12:00 am

"Alice..." Han lød ret opgivende. Han hørte hendes tanker og blev ret forundret *Nød hun det..? Kunne hun godt li smagen af mig..?* Tænkte han overrasket. Han holdte hende mere intimt ind til sig, før han opdagede hvad han gjorde og slap sit greb lidt. "Jeg ønsker ikke at Mine Engle har det sådan.." Hvisker det lavt og blidt "Vær sød at drikke af mig.. For min skyld.." Han stemme knækkede lidt over til sidst. Han tænkte på sidst nogen havde drukket af ham.. For to uger siden.. Det var Elena.. Han bed sig i læben og så lidt ud mod skoven.
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 12:17 am

"Reifarim.. Du forstår det ikke.." Hun rykkede lidt uroligt op sig.. "Jeg kan ikke lide jeg nyder smagen.. Jeg har altid besvimet ved synet af det, og nu.." Hun kom til at kigge på hans håndled. Hendes blik fastede længe på blodet. Da hun endeligt fik kontrol over sig selv, hørte hun hans tanker. "Du hjælper mig overhovedet ikke." Hun bemærkede den intime måde han holdte hende indtil sig, og reagerede ved at se væk. Hun rystede på hovedet. "Nej.. Om det så var for skovtroldenes skyld gjorde jeg det ikke.. Du forstår ikke hvor meget det skræmmer livet af mig," sagde hun, og så direkte på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et stille og tænksomt visit.. Empty
IndlægEmne: Sv: Et stille og tænksomt visit..   Et stille og tænksomt visit.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et stille og tænksomt visit..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Another visit! xD ~ Tessie ~
» Stille og fredeligt ~ EVERYBODY
» En stille stund ved vandet ~ Lillith

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: