The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Vampira (833)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Daniel (796)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Kristen (683)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Gideon (535)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Justin (429)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Anna (418)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Tessie (391)
En stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_lcapEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_voting_barEn stille stund ved vandet ~ Lillith I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En stille stund ved vandet ~ Lillith

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 9:50 am

Sted: Drowning Creek
Tid: Søndag eftermiddag
Vejr: Solen skinner, en frisk vind og dejlig varmt
Omgivelser: Ikke rigtigt andre end Ethan, endnu
Påklædning: Et par løse mørkeblå bukser, en grå t-shirt og sine sorte sko i hånden



Ethan sad et lille stykke fra vandkanten, med et par våde bukseben. Han havde haft benene i vandet, men havde ikke hevet bukserne op så de ikke ville blive våde. Men Ethan var ligeglad, solen stod højt på himlen og den ville hurtigt kunne tørre hans våde bukser. Det var dejligt vejr, hvilket var en af grundene til at han var taget ud for at se sig lidt om i byen, som han var nyankommen i. Han havde boet for sig selv i et par år nu, men han havde ikke boet mere end en halv time fra hans forældre for hans søster boede stadig hjemme, og hun havde tit brug for et sted at sove eller et sted bare at kunne slappe af og være væk fra alt balladen. Men nu boede han flere timer fra hende og han håbede at hun ville flytte med ham.
Ethan bed sig eftertænktsomt i læben, da han kom i tanke om sin søster. Han savnede hende, men han havde truffet sin beslutning, han ville ikke bo i nærheden af sine forældre, og Fell's Church, virkede som et rigtigt hyggeligt sted at slå sig ned. Han havde fået et job på det lille lokale autoværksted, så han havde da i hvert fald til huslejen til det lille hus han havde lejet i udkanten af byen.
Ethan lod blikket glide over træerne, det stod et stykke fra ham. Der var egentlig meget smuk her, blev han enig med sig selv om og sad nu med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 10:15 am

Påklædning: En sort kjole og ingen sko.

Lillith gik gennem skoven, hun kunne høre dyrenes puslen og deres forvirrede tanker mod hendes lugt og aura. Hun var trods alt en blanding af to modstræbende væsner. En Oprindelig og en Heks. Blandingen gjorde hende stærkere, men det betød osse at hun skulle drikke blod for at kunne overleve, og hun afskød den tanke. Hun rystede lidt på hovedet og hendes øjne antog en gullig farve, de ændrede sig tit, og det gav hende ofte hovedpine når de skiftede lige efter hinanden. Hun sukkede lavt da hun trådte ud ved søen. Hendes blik faldt straks på en mand og hun lagde, nærmest dyrisk, sin hoved på skrå og betragtede ham. Hun havde holdt sig meget for sig selv det sidste stykke tid, hun var bange for hvad hun kunne finde på..
Hun sank lidt, men trak sig ikke ind i skoven igen, hun var facineret af ham.
Hun begyndte ubevist at klø sig på sin ene arm, kjolen dækkede den ikke, så man kunne se alle hendes arm på kryds og tværs. "Demoniaca.." Hvislede hun lavt og så stadig på manden.

~Har lidt krea svigt ^^'


Sidst rettet af Lillith Lør Sep 10, 2011 10:30 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 10:23 am

Ethan sad stadig i sine egne tanker, og havde slet ikke opdaget at der var en pige i nærheden der stod og betragtede ham. Han sad stille og lod solenstråler varme hans våde ben, for vandet havde været koldt, trods det gode vejr. Han bøjede sig frem og lod sine arme hvile på sine knæ, mens han sad og lyttede til vandet og vinden der legede med træernes blade. Alt virkede bare så dejlig og fredligt her, han var glad for at han havde valgt denne by at slå sig ned i. Nu manglede han bare venner, for han havde jo stort set efter alle hans venner og bekendte, ja faktisk også familie.
Ethan rettede ryggen og bed sig kort i læben. Den sidste uges tid havde været ret ensomt, efter arbejde var han bare derhjemme, hvor han arbejde på huset og flyttede sine ting på plads. Han glædede sig bare til at han faldt mere til.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 1:21 pm

Lillith gik ud ad skovens Mørke og gik lidt nærmere manden. "I Mennesker er så uopmærksomme.." Sagde hun med et lille smil og så roligt på manden. Hendes øjne skiftede farve til en smuk dyb grøn. "Det ender med jeres død.." Hun sagde det så henkastet, som om det ikke betød noget, men det gjorde det jo, det ville jo samtidig osse betyde hendes død, næsten da.
Hun tænkte slet ikke på sin arrede arme man tydeligt kunne se, hun skjulte dem oftes med en langærmet bluse da hun ikke orkede at folk skulle spørge til det, men igen gad hun det bare ikke.

Lillith stod nu nogle meter fra manden og lagde sit hoved lidt på skrå, hun kløede sig let på armen, ubevist. "Det er farligt at strejfe frit her omkring som Menneske.." Sagde hun og smilede en smule genert og fik lette røde kinder, hvilket man tydeligt kunne se med hendes snehvide hud. Hun strøg let noget hår væk fra hendes ansigt, en lille sort lok.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 7:14 pm

Det gav et lille sæt i Ethan, da pigen lige pludselig snakkede til ham, for han havde slet ikke lagt mærke til hende, før nu. Han undrede sig over at hun snakkede, som om hun ikke var et menneske. Ethan kendte ikke til noget med hekse, vampyr eller andre overnaturlige ting. I hans verden var der kun mennesker til.
"nåh, hvad skal man så være for at overleve, hvis man ikke kan være sikker som menneske" svarede han hende mindre sarkastisk, da han ikke troede på noget overnaturligt. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over det hun havde sagt, for det virkede bare lidt komisk, i hans øjene.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeMan Sep 12, 2011 1:23 pm

Lillith grinede blidt af ham. "Du er uviden om det forstår jeg.." Sagde hun blidt og så på ham, samtidig med at hendes øjne fik en fin babyblå farve.
Hun stod hurtigt foran ham og sad ned. Hun smilede uskyldigt til ham med sine små permanente hugtænder. "Fx væsner som Hekse, Varulve, Vampyrer.. Eller som mig.. Blandinger.." Hun grinede let og så så roligt ind i hans øjne og sikrede sig at han kunne se hendes øjenfarve, der blev en meget blodig rød inden de skiftede til gul med en oprejst pupil og lidt efter blå som himlen.
"Og tror du ikke på mig, har jeg intet imod at bevise det.." Hun smilede blidt og uskyldigt "Men du skal nok regne med at dit liv kommer til at ændre sig meget"

Lillith så roligt på ham med sine himmelblå øjne, hun var villig til at vise ham sine magiske kræfter og sine Vampyriske, hvis han stadig ikke troede på hende.
"Tør du det, Ethan William Black?" Hun smilede lidt skævt da hun spurgte. Han havde jo ikke fortalt sit navn eller efternavn for den sags skyld, hun vidste det bare.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 7:24 pm

Ethan vidste ikke helt om han skulle give sig til at le eller om han bare skulle himle med øjene af hende. Han havde aldrig troet på noget overnaturligt, han troede heller ikke på nogen gud. Han troede på videnskab, kunne han røre det, se det eller bevise det kunne han tro på det. Og det pigen nu fortalte ham, var helt i mod alt det han havde troet på hele sit liv.
Ethan så hende ind i øjene og så at de skiftede. Han gispede svagt og rykkede sig en smule tilbage, men kun få cm. "Dine øjene. Hvordan" han så helt skærmt på hende. "Hvordan gjorde du det"
Endnu en forskækelse, lå rundt om hjørnet for Ethan, da hun sagde hans fulde navn uden at han havde præsenteret sig selv. "Hvad er du" spurgte han og bed sig eftertænktsom i læben. Bare det at han havde stillet hende det spørgsmål, var grænseoverskridende for ham. Der måtte være en fuldstændig normalt forklaring på det hun viste ham.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 7:49 pm

Lillith lo blidt og træk sig selv væk fra ham. Hun var faktisk overrasket over at hun grinede og smilede, det gjorde hun normalt aldrig. Hun kunne se at ikke helt troede på hende, men det var nu.
"Hvordan?" Spurgte hun sig selv inden hun smilede skævt til ham. "Jeg aner det faktisk ikke.. De skifter efter mine følelser, behov og sådan.." Hun så roligt på ham. "Rolig nu, jeg bider ikke.. Kun hvis jeg får lov.." Hun tænkte først over ordene efter at hun havde sagt dem, men smilede så bare med sine små permanente hugtænder, de forsvandt aldrig.

"Hvad jeg sagde før" Sagde Lillith blidt og så på ham med et ret trist blik. "En blanding. Min mor var en magtfuld Heks, og min var er en Oprindelig Vampyr" Hun trak let på skuldrene og så roligt på ham, men mens der stadig var et lille trist glimt i hendes nu mørkegrønne øjne. Hun sukkede let. "Du tror virkelig ikke på den slags, vel?" Spurgte hun med et sørgmodigt smil. Hun lagde roligt en hånd mod hans skulder, den var koldere end ham. Hendes kropstemperatur var noget koldere end et normalt menneskes. "Jeg vil ikke lyde ond, men det er altid jer der er nemmest at dræbe" Hun sukkede let og så væk fra ham. "Og jeg siger ikke det her for at skræmme dig, men for at du ved hvilke væsner der findes.." Hendes blik blev sørgmodigt og det samme hendes øjenfarve.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille stund ved vandet ~ Lillith Empty
IndlægEmne: Sv: En stille stund ved vandet ~ Lillith   En stille stund ved vandet ~ Lillith I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille stund ved vandet ~ Lillith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Musik ved vandet! (Arabell)
» Kan du høre vandet? qp- Andie -qp xD
» Udflugt til vandet - Cenevieve

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: