The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Justin (429)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Anna (418)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Væk fra de andre - Zoey  I_vote_lcapVæk fra de andre - Zoey  I_voting_barVæk fra de andre - Zoey  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Væk fra de andre - Zoey

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas-James
Menneske
Menneske
Lucas-James


Fulde navn : Lucas-James Parker, men kald mig bare Jamie
URL Alder : 4 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Lege, spille baskedball, klatre i træer og hoppe i min seng
Humør : Maybe my mom and dad are on the moon watching and and protecting me.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 11:23 am

Sted ~ Skoven
Tid ~ Ved middagstid
Vejr ~ Solen skinner og det er ca. 25 grader
Omgivelser ~træer og andet der nu er i en skov
Påklædning ~ Mørke grå 3/4 bukser og en blå t-shirt med skriften "Hvis du syntes jeg er vild, skulle du se min far" sorte sko der kan blinke og den røde kappe

Jamie var på besøg med børnehjemme i byen. De havde lavet en udflugt til byen, fordi nogle af de ældre børn havde haft om den i skolen og de ville gerne se byen. De mindre børn, var der ikke mange af på børnehjemmet så han havde ikke rigtigt nogen at lege med, for de 4 andre på hans alder var piger. Ikke at han havde noget imod piger, det var bare bedre at lege med drenge. Jamie havde sneget sig væk fra folken, da de var nede og se kirken. Han havde ikke lyst til at tage med i kirken, for han var ikke troende, han havde istedet bestemt sig for at se byen, lidt for ham selv.
Jamie havde sin røde kappe på, som hans mor havde lavet til ham engang en af de andre drenge havde drillet ham. Hun havde givet ham kappen og sagt at nu var han superman og ingen kunne drille superman. Siden den dag havde han den næsten med over alt.
Jamie fulgte den lille sti der var i skoven, kan gik langsomt og lyttede til alle lydene dyrerne lavede.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 12:40 pm

Zoey, en pige med brune øjne, og naturligt lysthår, der nu var farvet brunt, kom gående inde i skoven. Hun var frusteret. Igen havde hendes hekse-evner gået amok, i et af hendes vredsudbryd. Hun jeg sat ild til to biler. Hun gik mod kirkegården, for det var et godt sted at tænke, bare der ikke kom nogen. Hun gik tavst med lange lydløse skridt. Hun lyttede tavst til lydene. En masse skridt kunne høres lidt væk. Der var også en masse stemmer. Zoey havde fuldstændig glemt, at byen fik besøg af et børnehjem. Hun stoppede op, og fik øje på dem. Den så en lille dreng der var omkring de 4 år, gik væk fra flokken. Hun flugte lydløst efter ham. Han havde kurs mod kirkegården. Hun kom ud på stien hvor han var. Hun smilte stille. "Heys.. Hvor skal du hen?" Hendes stemme var blidt, venlig, og imødekommende som altid. Hun stoppede lidt. Hvis han var blevet forskrækket, måtte hun nok heller holde lidt afstand, indtil han lige havde set hende an.

//Håber det er en Ok længde Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Lucas-James
Menneske
Menneske
Lucas-James


Fulde navn : Lucas-James Parker, men kald mig bare Jamie
URL Alder : 4 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Lege, spille baskedball, klatre i træer og hoppe i min seng
Humør : Maybe my mom and dad are on the moon watching and and protecting me.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:17 pm

Der var ikke meget vind inde mellem træerne, så Jamie brugte hænderne til at holde kappen ud bag sig, så det lignede at han fløj. Han elskede kappen, den fik ham til at føle sig så speciel. Den fik ham til at huske hvor meget hans mor elskede ham. Ved hendes minde, begyndte hans underkæbe at skælve lidt. Hvor han savnede hende. Men da en stemme lød lige i nærheden, standsede han op og lod kappen falde ned langs siden.
Jamie bed sig i læben og fik hurtigt styrpå sine følelser, det var han ret god til, specielt af et barn.
"ingen steder" sagde han og spillede så uskyldig som han kunne. Han så lidt på hende og smilte så venligt. "Du siger vel ikke noget" spurgte han bedende og lavede store hundeøjene. Han var ny på børnehjemme og følte sig ikke for godt tilpas der. Hvis han ikke kunne få sin mor, ville han bare væk derfra.

//Det er helt passende Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 1:23 pm

Zoey stod stille og kigge lidt på ham, med et venligt smil. Så rystede hun på hovedet, og så efter resten af dem fra børnehjemmet. Hun så på ham igen. "Skal vil sige at jeg viser dig rundt i byen, eller viser dig de steder du vil hen, og så finder vi resten bagefter?" spurgte hun. Hun vidste at det hun gjorde var forkert, men hvad så. Drengen skulle jo have en oplevelse han skulle finde sjov. Hun smilte til ham. "Hvad hedder du min ven?" spurgte hun venligt. Hun valgte at præsentere sig med det sammen. "Jeg hedder Zoey," sagde hun. Hun afventede roligt hans svar.

//Det blev lidt kort for min krea har det stadig ikke så godt :S
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Lucas-James
Menneske
Menneske
Lucas-James


Fulde navn : Lucas-James Parker, men kald mig bare Jamie
URL Alder : 4 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Lege, spille baskedball, klatre i træer og hoppe i min seng
Humør : Maybe my mom and dad are on the moon watching and and protecting me.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 3:06 pm

Den idé Zoey, som hun åbenbart hed, var en rigtigt god idé. Han havde brug for at komme væk fra alle de andre børn og voksne, og måske kunne føle sig lidt i nærheden af at have en normal hverdag. For det var langt fra en normal hverdag at skulle bo sammen med en masse børn der hellere ikke havde forældre, og bare vente på de fandt et nyt hjem til en. Der var ikke så meget tid til omsorg og leg fra de voksnes side.
"Lucas-James Parker" sagde han og smilte et lille barnesmil og afslørede sine hvide mælketænder. "Men kald mig bare Jamie, det gør alle andre" også mine forældre, han sagde det dog ikke men han tænkte. Det var ikke fordi at han ikke ville fortælle at hans forældre var døde, det var jo ret klart eftersom han var med et børnehjem. Han havde som sagt bare brug for at lade som alt var normalt, selvom at han savnede dem så meget.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 3:38 pm

Zoey smilte til Jamie. "Jamen okay. Så kalder jeg dig Jamie," sagde hun. Hun så i retningen af hvor han havde været på vej hen. Hun smilte til ham. "Vil du se kirkegårdene, eller løb du bare denne vej for at slippe for alle de andre?" spurgte hun blidt. Hun var lidt nysgerrig, for hvis han gerne ville se den kunne de jo starte der. Hun smilte til ham. "Hvor vil du egentligt starte? Der hvor du var på vej hen, eller skovens hemmelige lysning?" Spurgte hun. I lysningen var der en lille legeplads som hun selv havde leget meget på. Hun havde altid elsket den. Især de væltede gamle træ man kunne klatre i.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Lucas-James
Menneske
Menneske
Lucas-James


Fulde navn : Lucas-James Parker, men kald mig bare Jamie
URL Alder : 4 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Lege, spille baskedball, klatre i træer og hoppe i min seng
Humør : Maybe my mom and dad are on the moon watching and and protecting me.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 4:22 pm

Jamie smilte et sødt lille barnesmil til hende, og prøvede at virke helt uskyldig, som hans far havde lært ham. "Jeg ville bare væk fra de andre, og så ville jeg se kirkegården"
Jamie spærrede øjene op og så overrasket på hende. "Kender du en hemmelig lysning" sagde han helt opslugt på hende. Jamie kunne godt lide tanken om en hemmelig lysning, selvom han ikke vidste hvad en lysning var, men bare det at den var hemmelig var sejt. "Kan vi gå der hen" spurgte han sødt og afslørrede igen sine mælketænder i et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitimeLør Jun 25, 2011 5:00 pm

Zoey smilte blidt til ham. "Jeg kender det godt.. Man vil gerne udforske det på egen hånd," sagde hun, og klukkede kort. Hun nikkede, og smilte venligt til ham. "Ja.. Det gøre jeg, og den lægger ikke langt væk," sagde hun. Hun grinede roligt og blidt. Hun kunne ikke rigtigt lade være. Hun smilte venligt, og blidt til ham. "Ja da. Kom," Hun vidste ikke om jeg skulle række sin hånd frem så han kunne tage den, eller om hun skulle lave en hånd bevægelse, i retningen af lysningen, som der ikke var mange der kendte til. Hun stod lidt, og mixede dem. Hun lavede en blød håndbevægelse hen mod stedet, og tilbød bagefter at han kunne tage hendes hånd..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Væk fra de andre - Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Væk fra de andre - Zoey    Væk fra de andre - Zoey  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Væk fra de andre - Zoey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Som mange andre..
» Kæreste besøg <3 ~Lupus og I andre der bor der (^,..,^)
» En ny begyndelse - Lucas-James (og åbent for andre)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: