The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Vampira (833)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Daniel (796)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Kristen (683)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Gideon (535)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Justin (429)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Anna (418)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Tessie (391)
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_lcapUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_voting_barUhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam

Go down 
ForfatterBesked
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:01 pm

Sted ~ Den nye Kirkegård
Tid ~ 13:25
Omgivelser ~ Gravsten, og andet Smile
Vejr ~ Solen skinder, og det er dejligt vejr.
Påklædning ~ http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2009/09/Miley-Cyrus-Clothes.jpg

Grace kom vandrende gennem skoven. Hun kendt den ud og ind. Hun gik målbevidt mod kirkegården. Der lå hendes mormor. Hun smilte stille, og så sig omkring. Hun havde ikke rigtigt snakket med så mange den sidste tid. Hende tanker begyndte at flakke tilbage. Hun tænkte på sin bedstemor (Mormor). Hun havde været synder knust, da hun døde.

//Undskyld det ikke blev længere ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:02 pm

Sam komroligt gående gennem skoven,han fuldte en kendt duftog smilte lidt for sigselv. Han havde normale cowboy bukser påog en stor skjorte, han havde ingen sko eller sokker på for han hadede ikke at kunne mærke hjoren under sig. Han gik med hænderne i lommen og hovedet lidt nede, for ikke at fanje en masse grene. Han kunne se at Grace gik mod kirkegården og han undrede sig lidt over hvorfor.

//Undskyl jeg først svarer nu,men har ikke haft kres til det x.x//



Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Apr 11, 2011 8:09 am

Grace stoppede op lidt. Ikke fordi hun hørte noget, men fornemmede nogen. Hun træk så på skulderne, og fik øje på nogle påskeliljer. Hun gik hen til dem, og satte sig på hug. Det havde altid være hendes bedstemors ynglings blomst. Hun huskede altid hvad hun sagde når man ville plukke dem: "Nej nej. For guds skyld ikke pluk mine dyrbare påskeliljer. Hvis du plukker dem, dør den gule blomst." Grace smilte for sig selv ved tanken, om sin bedstes sprøde og bløde stemmen. Hun rejste sig igen, uden at plukke den. Så gik hun videre. Hun nåede hurtigt kirkegården. Hun så rundt. I normale omstændigheder ville hun ikke ses på kirkegården, men idag gjorde det ikke så meget. Hun smilte og gik hen til en store hvid gravsten. På gravsten stod der:

Silver Moonlight.

'Hvil i fred og ro.
Til dagen du genopstår'

Grace satte sig på hug, og lod en hånd glide hen over de indskreverede bogstaver. Hun smilte sørgmodigt, og så rundt. Hun skimtede en skikkelse, rejste sig op. "Hej," sagde hun.

//Det er helt okay Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Apr 22, 2011 11:52 pm

Sam kom kom nu til skovbrynet og så ud på kirke gåren, han rettede sig op og så Grace stå foran en stor hvid sten, han smilte lidt, men også trist. Han stod lidt gemt mellem trærerne, men ikke så man ikke kunne se ham, og sa Grace sagde hej, tråtte han ud og smilte til hende "Hej smukke" Sam gik roligt over til hende.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeSøn Apr 24, 2011 9:17 pm

Grace stod, lidt og så over på Sam. Hun havde ikke glemt hvem han var, men i et kort øjeblik virkede han underligt fremmed. Hun rystede på hovedet, og smilte til ham. "Hej Søjde" sagde hun, og stod stille lidt. Hun gik ham imøde, og så kort bagud, tilbage på den hvidegravsten. Så smilte hun til Sam igen. "Hvad laver du her?" Spurgte hun, da hun nåede ham. Hun lagde armene om halsen på ham, og smilte roligt, og blidt som altid. Hun var sikker på at Sam, var 'skyld' i følelsen af at blive skygget. Hun følte den nemlig ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Apr 25, 2011 1:32 pm

Sam gik roligt mod hende "Hej Smukke" Sam lagde roligt sine hænder på hendes talje og smilte ned til hende "Jeg var i skoven og så kunne jeg lugte dig, og undrede mig lidt over hvad du skulle, så jeg fulgte roligt efter dig" Han smilte roligt ned til hende.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Apr 25, 2011 1:55 pm

Grace smilede op til ham. "Nåh. Jamen sig var det jo dig jeg fornemmede" Sagde hun, og prikkede ham blidt på brystkassen, med en fingre, mens hun talte. Hun smilte stille. "Du undrer dig sikkert ikke mere vel?" spurgte hun, og nikkede tilbage mod den gravsten hun lige havde stået ved. Hun nussede blidt hans nakke med en hånd. Hun smilte op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Apr 27, 2011 1:50 pm

Sam smilte roligt ned til hende "Nej, jeg undre mig ikke mere" Han holdte hende roligt ind til sig og smilte. "Jeg var på jagt, så du skal nokke ikke nusse mig for meget i nakken eller håret" Han smilte skævt og så roligt ned på hende.


~Ingen krea x.x
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Apr 29, 2011 7:32 am

Grace smilede. "Nej det behøver jeg ikke," sagde hun. Hun begyndte at grine stille. "Ingen nussen i nakke, og i håret så," sagde hun, og smilede. Hun flettede fingrene bag nakken på ham.

Min krea forsvandt Neutral
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 1:16 pm

Sam smilte roligt ned til hende "Det var bare så du ikke fik så meget blod på dig, jeg har prøvet at få det værste væk, men jeg har det stadig rundt omkring" Han bevægede lidt sine skuldre og slak sig kort om munden.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 3:28 pm

Hun nikkede. "Okay så," smilte hun. Hun så væk, for at skjule sit gab. Så smilte hun til ham igen. Hun så kort rundt. Fornæmmelsen om at blive iagtaget var svag, men ned var det. En lille skygge kom gående. hun så på Sam, og slap ham så. "To sekunder," sagde hun, og vendte sig om, og satte sig på hug. *Kan det være? Nej er jeg må se syner..* Tænkte hun, da en lille Shetland sheetdog, begyndte at gø af Sam. Hun begyndte at grine. "Beautie.. Han gør ikke noget!" sagde hun, og gik hen og tog sin lille gale hund op. Hun havde alle dem hun ikke kendte, og stod for tæt på sin ejer.. Det vidste Grace alt om. "Hvordan er du kommet ud af dit halsbånd?" spurgte hun blidt. Beautie stoppede sin gøen, og så op på mig, så sprang hun ned fra Grace, og løb tilbage hvor hun kom fra. "Okay? Var det det svare jeg fik? Tak tøs!" sagde hun, og sukkede. Så vendte hun sig om mod Sam igen. "Undskyld det var min hund.. Hun er ikke sig glad for andre," sagde hun, og smilede skævt.

Krea Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeLør Maj 14, 2011 7:43 pm

Sam knorede kort af hunden der gøede af ham, og han lod ikke mærke til han stadig gjore det da Grace igen vendte sig. Han opdagede det og stoppede hurtigt. Han smilte skævt til hende "Nej det forstår jeg godt, jeg er heller ikke så glad for nye hunde jeg møder" Han kløede sig kort i håret og smilte stadig skævt.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeLør Maj 14, 2011 10:38 pm

Grace lade godt mærke til den eksta knurren. Hun så på ham, og rystede på hovedet. "Sam for fanden," sagde hun, og grinte. Hun bed sig i læben. Noget blev lagt bag hendes fod. Et lille pjuf fik hende til at sukke. Det gik op for hende at hun havde holdt vejret. Hun så på Sam, og tyssede af ham, allerede inden han kunne nå at begynde at knurre. Så vendte hun sig om, og satte sig på hug. Jeg tog halsbåndet beautie havde haft med. Jeg så kort på hundetegnet. Med store bogstaver stod der 'BEAUTIE'. Hun puttede det om halsen på hunden, og smilede. "Så. Så har du dit hundetegn på. Løb nu hjem med dig. Læg dig foran døren, og vent på mig! Ikke noget med at løbe efter biler, katte, bolde frisbis, cykler, eller andet. Bare læg dig og vent indtil jeg kommer okay!" Folk ville mene at hunde ikke ville kunne forstå så mange beskeder på engang, men det kunne Beautie. Hun gøede glad, og stillede sig på bagben, for at sige "For jeg godbid for det?" Grace lo. "Du for godbider for det," grinte hun. Hunden løb rundt om hende, og Sam. Så spænede den væk. Grace rystede på hovedet. "Hun er bindegal," grinte hun, og smilte til Sam. "Undskyld den lille afbrud," smilte hun.

Krea eller hvad? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 11:22 am

Sam smilte roligt og så kort på hunden og så så han på Grace igen. Han stod bare roligt og ventede på hun var færdig. Han smilteroligt til hende da hun havde sluppet hunden og den løb. Han gik roligt hen til hende og så hende i øjnene. "Og var det sådin hund?" Han spurgte roligt og smilte også roligt.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 3:35 pm

Grace mødte hans øjne, uden tøven. Hun smilte blidt til ham. Hun nikkede lidt. "Jah det var.. ellers var det et forkert halsbånd hunden kom med," sagde hun, og smilte lidt skævt.

Min krea forsvandt Neutral
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 10:57 am

Sam klukkede kort over hende og smilte roligt. Han lagde roligt hønderne på hendes hofter og en i hendes nakke og kyssede hende så blidt, men kort. Han smilte kærligt til hende.


Det er okay, jeg har heller ingen
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 12:32 pm

Grace smilede lidt til ham. Hun kyssede ham inderligt tilbage. Hun lagde ubevidst en hånd på hans kind. Hun smilte blidt til ham. Hun begyndte blidt, at stryge sin hånd hen over hans kind. Hun strakte sig lidt, og kyssede ham igen. Hun nød virkeligt følelsen af hans varme læber mod hendes. Hun slap hans læber, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 12:38 pm

Sam smilte ned til hende og nussede hende blidt i nakken. Han trak hende ind i et kram, og krammede hende tæt ind til sig og kyssede hende ned i håret. Han trak hende lidt ud fra sig igen og smilte roligt ned til hende "Jeg vil væde med din hund sidder på dørtrinet når du kommer hjem, det ville jeg ivertfal. Jeg ville ikke ture ikke at adlyde dig" Han sagde det lidt drillende og smilte blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 1:21 pm

Grace smilte, og krammer ham blidt tilbage. Hun sukkede lydløst. Hun smilte til ham. En blød latter forlod hendes læber. "Virkelig? Det eneste jeg gøre er at give hende godbider, når hun gør som jeg siger," sagde hun, med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 25, 2011 7:51 am

"Ja virkelig, det er det goe ved det, men du kan også være led vis man ikke gør hvad man siger" Han nussede roligt hendes ryg og smilte til hende. Han holdte hende lidt ud fra sig så han kunne se hende i øjnene og smilte så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeOns Maj 25, 2011 9:14 pm

Grace smilede, og bed sig lidt i læben. Hun grinede lidt fjovt, for hun vidste det var sandt. "Ja.. det kan du have ret i," sagde hun, med en nervøs latter som fulgte efter. Hun mødte roligt hans blik, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Jun 03, 2011 9:18 am

Sam smilte roligt og blidt til hende og kyssede hende så blidt. Han holdte hende ind til sig og nussede hende roligt på ryggen. Han slap roligt kysset igen og smilte til hende. "Vis du har en dominerende kropsholdning, og siger det hunden skal gøre eller mennesker for den sags skyld, så gør de det uden at brokke sig, det vil jeg væde med...." Han talte roligt og blidt mens han så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitimeFre Jun 03, 2011 3:21 pm

Grace kyssede blidt tilbage, og holde sig blidt indtil ham. Hun smilede stille til ham da han slap kysset. Hun lyttede stille til hans lille tale. Hun rynkede næsen lidt, mens han talte. Hun forholde øjenkontakt med ham. "Måske har du ret.. Det kan jo være derfor.. Men det tror jeg aligevel ikke," sagde hun, med et skævt smil. Hun så afventende på ham. Hun ville gerne hører det han havde at sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam   Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uhyggeligt.. Eller måske er her også lidt Hyggelig?? <3 Sam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En hyggelig middag, med Tay xD ~Tay, self.
» Også mig!!
» En hyggelig spadser tur //Tessie//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den nye)-
Gå til: