The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Bad dream! - Page 4 I_vote_lcapBad dream! - Page 4 I_voting_barBad dream! - Page 4 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Bad dream!

    Go down 
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
    ForfatterBesked
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:09 pm

    Daniel begyndte at grine. "Øv jeg havde ellers lige regnet med at jeg kunne sove helt nøgen i nat" sagde han og åbnede sine bukser, tog dem af og smed dem på den nærmeste stol. "Godt sengen bliver det" sagde han og var nu nødt til at slippe hende hånd så han kunne bære dynen og puderne ind i sengen.
    "Denne vej" sagde han og åbnede døren ind til soveværelset. Han smed det fra sig i sengen og vendte sig om mod hende. Han stod med ryggen til sengen og lod sig falde bagover så han ramte sengen. "det plejede jeg at gøre hver aften da jeg var mindre" lo han, men satte sig op og smilte til hende. "hvilken side vil du have" spurgte han.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:17 pm

    Hun lo lidt over hans kommentar. Hun fulgte ham ind i soveværelset. Et helt nyt rum at udforske. Da så sjovt ud da han væltede bagover, men hun blev stående. Hun så ned på ham og smilte. 'Hvilken side?' gentog hun i tankerne. 'Bare du er der, er jeg ligeglad med om det var på hovedet..'.
    Hun skulle til at Svare da et gab afbrød hende. Hun holdte sig for munden indtil det var forbi. "Jeg tror bare jeg skal sove nu" sagde Julie og blev lidt mere søvnig. Hun kravlede ind midt på sengen og lagde sig i forste stilling. Sådan holdte man bedst på varmen, hvsi man ikke havde en dyne på. Hun lukkede øjnene, trætheden overvældede hende. Hun sov slet ikke, men hun var meget træt lige pludselig. "Hvor bliver du af?" sagde hun lidt drillende og smilte.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:21 pm

    Daniel så smilende på hende da hun kravlede op i sengen og lagde sig til rette.
    Han sad og betragtede hende lidt indtil hun spurgte hvor han var henne af. Han lagde dynen over hende, så hun ikke frøs og så kravlede han selv ned under den og lagde sig ved siden af hende. Han havde slukket lyset inden han havde lagt sig ved siden af hende. Han lå nu bare og betragtede omridset af hende, for mere kunne han ikke se. "Sov godt" hviskede han til hende med et lille smil.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:31 pm

    Hun smilte da han lagde sig ved siden af hende. Sådan her ville hun gerne falde i søvn hver aften. Hun lavede en lille, træt og utilfreds lyd da han sagde 'sov godt'. Hun flyttede på sig. Hun lagde sit hovede på hans bryst, og lagde en arm over hans mave. Hun åbnede øjnene og så på ham med et smil. "Sov godt? Nix. Nu hvor jeg endelig har nogen at snakke med, regner du da ikke med at jeg spilder chancen, gør du?" spurgte hun, lidt drillende. HUn hyggede sig altid med at snakke med folk, specielt om aftenen. "Fortæl mig om dig selv" bad hun stille.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:43 pm

    Daniel smilte da hun lagde hovedet på hans bryst. Han lagde en hånd på ryggen af hende og nussede hende blidt på ryggen. "Jeg troede at du var træt, men okay" sagde han. Daniel havde overhovedet ikke noget imod at snakke med hende.
    "Hvad er værd at vide om mig" sagde han tænkende. "Jeg er født i Spanien, så jeg kan snakke flyende spanks. Derfor den brune kulør" sagde han smilende og løftede en ene arm, for at vise at han hentydede til hans hudfarve, men det var jo mørkt så han lagde bare den anden hånd på hende hovedet og begyndte at nusse hende i håret i stedet for. "Jeg kan godt lide at være alene, men hader at være ensom" sagde han stille. Hanvidste ikke om han skulle blive ved med at snakke.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:50 pm

    Hun blev glad da han nussede hende. Det måtte da betyde noget, ikke?
    Hun lyttede til hvad han sagde, og synes det var meget spændende. "Spanien? Wauw" sagde hun lavt. Hun havde altid gerne ville til Spanien, men var bange for at flyve. HUn lo lidt over det med hans hudfarve. "Jeg synes det er pænt. Jeg er altid bleg" klagede hun lavt. Hun smilte til ham, og trætheden havde forladt hende, heldigvis.
    "Er der mere jeg skal vide? Har du engang valgt at stikke af med et cirkus? Krydset sahara?" spurgte hun lidt drillende. Hun kunne godt forestille sig at han havde oplevet et eller andet vildt. Sådan virkede han. Han flyttede den arm hun havde over hans mave, og lagde begge sine hænder under hendes hovede. Hun lod en finger nusse hans bryst blidt. Det virkede næsten helt naturligt nu.

    //Jeg skal snart i seng. Max. 1 svar endnu ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:57 pm

    Daniel lo lidt. "Nej ikke noget cirkus, for at være helt ærlig, så er jeg lidt bange for mennesker på stylter" sagde han og lo lidt igen. "jeg ved det er åndssvagt, men jeg kan bare ikke klare dem." sagde han stille og nussede hende stadig i håret.
    "jeg har en gang bygget et rigtigt træhus. Du ved et slags legehus oppe i et træ. det var vores hule. Min søster og jeg." sagde han stille. Han havde vidst ikke nævt for hende at han havde en søster. "men jeg tror du bliver skuffet, jeg har levet hvad der er tæt på at være et helt normalt liv" så normalt et liv kan være når ens søster er vampyr, ens forældre er døde og det eneste familie man har tilbage er sin forsvunde vampyr søster.

    //Okaay ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 10:03 pm

    Hun nikkede en smule. "Samme her. Fuldstændig normalt" sukkede hun. Julie ville sætte sig op for at rette noget ved den t-shirt hun havde på, Men endte med at sætte sig på sin fod. Som refleks, fordi det gjorde ondt, skyndte hun sig at komme væk. Det endte med hun lå med en hånd på hver side af Daniels hovede, få cm. fra hans ansigt. Selvfølgelig sad hun helt handiccappet, men det lagde hun ikke mærke til. Hun vidste godt hun skulle flytte sig, men hun havde bare kke lyst.

    //godnat ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 10:08 pm

    Daniel smilte lidt. "Bare fordi man har haft et normalt liv, betyder det ikke at man ikke er speciel" hviskede han til hende. Han så overrasket på hende da hun reagerede på smerten i foden. Han så hende ind i øjene og smilte til hende. Han ville hellere ikke have hende til at flytte sig. Han lagde sine hænder blidt på hendes ryg. Han havde sådan en lyst til at kysse hende, han var dog ikke sikker på om det var okay med hende, men det var en chance han var villigt til at tage.
    Daniel lod den ene hånd blidt glide op ad hendes ryg op ad nakken og lagde den til sidst blidt på hendes kind, og løftede hovedet fra puden, lukkede sine øjene og trykkede sine læber mod hende.

    //Godnat Smile
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 4:22 pm

    Julie rødmede lidt da de lå som de gjorde. Hans berøringer var dejlige, og hun nød det. Han måtte gerne fortsætte sådan længe.
    Hun stivnede da hans læber rørte hendes. Hun lukkede øjnene og gengældte kysset. Hun førte en hånd op i hans hår, for at ligge lidt mere afslappet. Det her havde hun ikke forestillet sig da hun var gået ud for at gå en tur. At hun skulle ende hjemme i en drengs seng, Daniels seng. Og endda få et kys af ham. Det var næsten ikke til at fatte for hende. Hun nød tide, hun nød kysset. Og hun nød Daniel
    .
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:19 pm

    Daniel nussede hende stadig med en finger på hendes ryg. Han kunne ikke lade være med at smile indvendigt, da han fortsatte kysset. Han kyssede hende mere inderligt og havde ladet håndet glide fra hendes kind til hendes nakke og trykkede hende blidt mod sig. Han holdt kysset lidt længe, men efter et par ekstra sekunder, slap han kysset. Han åbnede øjene og lod sit hovede hvile på puden igen, og han kunne ikke lade være med at smile stort til hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:33 pm

    Julie så ned på ham og smilte lige så stort. Hun havde røde kinder, men mørket gjorde man ikke kunne se det. Hun tænkte lidt over hvad hun skuller gøre og sige.
    "Det var.. Den bedste måde at komme til skade på" sagde hun og lo lidt. Hendes latter var lille og skrøbelig, men også fyldt med glæde. Hun så ind i hans øjne, som skinnede fra de månestråler der kom ind i værelset. Det var nu hun blev helt sikker. Hun havde forelsket sig i Daniel. Den åbenbaring gjorde hende lidt nervøs, men også ganske tryg. Hun flyttede den hånd der lå i hans hår, om på hans bryst.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:42 pm

    Daniel lo lavt uden at tage blikket fra hende. "Det er ikke så dårligt at det ikke er godt for noget" sagde han og smilte til hende.
    Han lå bare og betragtede hendes smukke ansigt, inden han fik taget sig sammen til at sige noget.
    "Så er det vidst din tur til at fortælle lidt om dig selv. Hvad er din ynglins farve? Hvilke årstid kan du bedste lide? Hvad er din støreste drøm" spurgte han. Han ville gerne vide alt om hende. Han ville vide hvad hun kunne lide og hvad hun ikke kunne lide. Alle hendes drømme og specielle tanker. Han var lidt anderledes end så mange andre ¨på det punkt. De fleste ville vide mere om end fortid, men Daniel ville vide mere om en som person. Han smilte til hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:50 pm

    Hun lo lidt. "Jeg kan godt lide paste lilla, og jeg hader farven brun. Jeg elsker efteråret. Min største drøm? At få en familie.. Men der går nok nogle år" sagde hun og smilte. Hun så ind hans øjne, og smilte stort. "Jeg kan godt lide store familier. Jeg har alle mine bedsteforældre, en storebror, og mine forældre. Så har jeg fire kusiner og fem fætre. Ud over det har min mor to brødre og min far både en bror og søster. Så vores familie fylder lidt" fortalte hun roligt. Hun lagde sit hovede på hans bryst og smilede til ham. "Jeg laver altid lektier, jeg er opdraget sådan" fortalte hun videre. "Var det godt nok?" spurgte hun og smilte sødt.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:56 pm

    Daniel lyttede til hende og smilte lidt da hun sgde at hun godt kunne lide efteråret. Han kunne ikke lade være med at kommentere det, for de fleste kunne da bedst lide sommeren eller vinteren. "Efteråret, hvorfor kan du bedst lide den" spurgte han og smilte igen til hende.
    Daniel bed sig i læben da hun nævnte sin familie. "Ja den fylder godt" sagde han og lo kort. "Er du meget tæt med din familie" spurgte han og nikkede da hun spurgte om det var godt nok. Nu kunne han stille spørgsmål til det hun svarede og han ville vide mere om hende.

    //Jeg bliver nødt til at logger om lidt, så vi skrives Very Happy
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 10:02 pm

    "Sommeren er for varm, vinteren er for kold, og foråret er begge dele. Efteråret er ikke så koldt, ikke så varmt. Det er perfekt. Man kan sagtens tage en tur i skoven uden at fryse, men og sidde hjemme og drikke kakao" forklarede Julie roligt. Sådan havde hun altid haft det. Efteråret var det hun foretrak. "Jeg har et godt forhold til de fleste. Min ene onkel er i fængsel, så ham er der ikke så meget kontakt til, og min ene fætter er 13, og mega irriterende. Men resten klare jeg det fint sammen med" fortalte hun glad. Det var rart han gad at høre på hende. Normalt holdte hun den slags for sig selv. Hun ville ikke tvinge folk til at høre det. Julie så på Daniel og havde lyst til at kysse ham igen. Men alt med mode, det hvade hun lært.


    //godnat ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 10:30 am

    "Jeg kan lide den måde du tænker på" sagde Daniel og smilte til hende. "Så du er ikke en pige der elsker sol, strand og 40 grader" sagde han nærmest bekræftende.
    "Det må være fantastisk med en stor familie" sagde han uden at tage blikket fra hende. "Når jeg tænker frem på den tid hvor jeg selv skal starte en familie, vil jeg også gerne have et par dejlige børn" sagde han stille. Han bed sig selv i læben. Han lo lidt af sig selv. Han vidste ikke helt hvorfor han havde sagt det, men han følte sig faktisk ikke pinlig over det. For han var helt tryg ved Julie.

    //Jo tak Very Happy
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:16 pm

    Julie rystede lidt på hovedet. "Strand og sol er ikke mig. Halsterklæder, lidt blæst og skove, det er mere mig" Sagde hun, en smule drømmende. Hun så ned på Daniel og smilte. Lige nu var hendes verden perfekt. Indtil det sekund hvor hun kom til at tænke på, måske havde Daniel en anden? Måske var hun ikke den eneste han kyssede? Måske havde han andre han bedre kunne lide, han kendte bedre.
    "Ja, børn. Jeg elsker børn" sagde hun og smilte lidt. Det var lidt fraværende, for de nye skræmmende, triste, næsten ubærlige tanker fyldte hende hovede. Af refleks som reaktion på de nye ubesvarede spørgsmål, lagde julie sig ned ved siden af ham. Hun lagde sig på ryggen og vendte hovedet lidt væk fra Daniel. Selvfølgelig var der den mulighed hun bare bekymrede sig. Men hvad nu hvis hendes frygt var virkelighed? Måske havde han en anden. Hvorfor bekymrede hun sig sådan? De var jo ikke sammen.. Men han havde kysset hende?
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:22 pm

    Daniel smilte da hun sagde at sol ikke rigtigt var hende. "Jeg elsker sol og strand. jeg elsker varmen, det kan næsten ikke blive varmt nok for mig" sagde han med et lille smil om læberne.
    Daniel så på hende da hun lagde sig ned ved siden af ham. Han rullede om så han lå på siden, satte albuen mod madrassen og hvilede sit hovede mod armen. "Jeg kunne godt forstille mig at du var god til børn" sagde han og lo lidt efter.
    Daniel bed sig i læben og lå bare og betragtede hende uden at sige noget.

    //Kreativitets svigt :/
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:28 pm

    Hun smilte lidt over hans snak om sol. "Du kommer jo også fra Spanien. Sol er jeres varemærke, er det ikke?" sagde hun drillende. Hun så stadig væk. Hvordan i al verden kunne hun i bare et øjeblik ha' troet hun havde en chance hos ham? Han så godt ud, var virkelig sød, og var.. normal? Hvad fik hende til at tro at hun kunne tilbyde ham noget? Hvorfor tænkte hun ikke realistisk?
    Hendes tanker blev afbrudt af hendes mave der knurrede. Hun lo en smule over det, da det var både højt, og så lød det sjovt. "Ups. Undskyld" sagde hun og smilte. Hun vendte sig mod ham og smilte. "Jeg ved ikke om jeg er god til børn, men jeg har før passet mine mindre fætre og kusiner" sagde hun og smilte til ham. Igen blandede hendes mave sig og hun rødmede en smule. "Skønt.." sagde hun og lo lidt forlegent.

    //det går ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:32 pm

    Daniel nikkede lidt. "Jo, vi har i hvert fald masser" sagde han og kom til at tænke tilbage til den tid hvor han boede i Spanien, sammen med sin familie. Han var så glad dengang, ikke at han var ulykkelig nu, men han savnede sin familie så ufattelig meget.
    Daniel begyndte at le lidt da hendes mave klagede sig. "hvor er mine maner henne" udbrød han lidt efter. "Jeg har slet ikke tilbudt dig noget at spise. Er du sulten" spurgte han med et lille smil på læben. "Jeg har skam mad i huset"
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:37 pm

    Julie lo lidt over ham. "Det er midt om natten, vi har børsetet tænder" sagde hun, og lo lidt igen. "Desuden, min mave kan altid ha' mad. Jeg spiser vist for meget i forvejen" sagde hun. HUn ville ikke trænge sig på, men den ville hendes mave ikke hoppe med på. Endnu en gang klagede hendes mave sig og sukkede. "fint. Du vinder. Mad" sagde hun dramatisk og lo lidt. Hun plejede ikke at le, slet ikke så meget, og slet ikke over sig selv. Men måske var det sulten? Eller Daniel?
    Julie satte sig op og så på ham i måne lyset. Sådan her kunne hun blive siddende længe. Hans ansigt blev rammet ind på en helt specile måde sådan her. Han lignede næsten noget fra et gammelt eventyr. Hun blinkede et par gange med øjnene da hendes mave så pænt endnu engang minede hende om hvad de skulle til. Endnu engang lo hun blidt.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:41 pm

    "Vi sover ikke og vi kan bare børste dem igen" Sagde Daniel og begyndte at grine da hun sagde at hun overgav sig. "Din mave har en meget stærk vilje" lo han.
    Daniel satte sig op i sengen smilte til hende da han lagde mærke til at hun betragtede ham. Han kunne ikke lade være med at bide sig i læben og slog blikket ned. Han rejste sig op og fumlede sig frem til kontakten på væggen og tændte lyset hvilkede resulterede i en sjov grimasse fra hans side af, da lyset var meget stærk og hans øjene slet ikke var vænnet til lyset.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:49 pm

    Julie skyndte sig at lukke øjnene, og af en eller anden grund, rynke næsen da lyset blev tændt. "Lyst.." sagde hun og smilte. Forsigtigt åbnede hun øjnene og så rundt. HUn rejste sg op og gik hen til Daniel. "Du viser vej, åh vise vejviser" sagde hun og lo lidt. Hun vidste ikke hvad der gik af hende, normalt var hun altså ikke så pjattet eller fjollet. Men noget gjorde hende altså sådan i aften. Måske var det månen?
    Hun kiggede kort rundt i hans værelse igen, for at læse hvilken person han var. Hun smilte og vendte sig mod ham da han skulle til at gå.

    //Krea svigt ;s
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:53 pm

    Daniel begyndte at grine da hun kaldte ham for vejviser. "Skal ske min yndige frøken" svarede han tilbage i samme fjollede tone. Han gik igennem stuen og ind af en dør, hvor køknet befandt sig. Hans lejlighed var jo ikke så stor, da han ikke havde råd til mere, men han var glad for den. Den havde personlighed mente han.
    Daniel åbnede køleskabet for at se om der var noget spændende. "Hvad har du lyst til. Jeg har faktisk noget steg kylling" sagde han og smilte lidt. Han elskede det, det var bare det bedste. "ellers er der bare brød og en smule pålæg" sagde han og vendte sig om mod hende.

    //Kender det godt ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Bad dream! - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 4 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Bad dream!
    Tilbage til toppen 
    Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
     Lignende emner
    -
    » You remind me of someone ... someone from a dream ~Blayne

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
    Gå til: