The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Bad dream! - Page 5 I_vote_lcapBad dream! - Page 5 I_voting_barBad dream! - Page 5 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Bad dream!

    Go down 
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
    ForfatterBesked
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:58 pm

    Julie lo igen og fulgte med ham ud til køleskabet. hun lyttede til mulighederne og smilte lidt. "brød er fint til mig" sagde hun og smilte sødt. Hun var virkelig suæten nu, lige pludselig. Hun var rimelig glad for mad. Hun tænkte sjældent over om det var sundt eller ej, bare det mættede. Hun havde heldigvis højt stofskifte. "når du siger pålæg, hvad er det så helt nøjagtigt?" spurgte hun nysgerrigt, og sulten. Hun smilte fortsat til ham.

    //må smutte. Godnat ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 10:04 pm

    Daniel åbnede skabet over køkkenbordet, hvor han havde sit brød. Hans farmor havde altid haft det i køleskabet, men af en eller andet underlig grund havde han det i skabet. Han satte det fra sig på bordet og kiggede ind i køleskabet. "ja, der er ikke så meget at vælge i mellem. Der er lidt spegepølse, leverposteg og hamburgeryg" sagde han. Daniel trængte vidst til at få købt lidt ind, men han brugte jo hellere ikke så meget mad, når det kun var ham selv der boede der.

    //Godnat, sov godt Very Happy
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Bad dream! - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:56 pm

    Julie lo lidt. "Du ved godt man kan læse en dreng meget på hans madvaner, ikke?" sagde hun og smilte til ham. Hun kunne godt lide at analysere folk, og finde ud af hvordan de var. Hun var ikke van til at snakke med folk, så normalt var hun nødt til at gøre det ved at se hvilke ting de havde, hvordan de opførte sig, og ligne.
    "Men helt ærligt er jeg ligeglad jeg.." begyndte hun inden hendes mave klagede over at der altså ikke var sket noget endnu. Hun lo en smule. "Spegepølse, bare for at være bøvlet" sagde hun og smilte blidt til ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Daniel
    Menneske
    Menneske
    Daniel


    Fulde navn : Daniel Nickolas Night
    URL Alder : 19
    Antal indlæg : 796
    Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
    Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
    Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

    Bad dream! - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 5 I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 1:17 pm

    Daniel begyndte at grine lidt. "Okay, det vidste jeg ikke lige, men hvad siger det så om mig" spurgte han og vendte sig om mod hende med et lille smil. Han tog spegepølsen og satte den fra sig på bordet, lukkede køleskabet og fandt en kniv.
    Daniel begyndte at skære spegepølsen ud i skiver, han tog et par tallerkener frem og lagde rugbrød på dem. Daniel kunne også mærke at han var ved at være sulten, heldigvis havde hans mave ikke sagt noget endnu.

    //kreativitets svigt :0
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Bad dream! - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: Bad dream!   Bad dream! - Page 5 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Bad dream!
    Tilbage til toppen 
    Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
     Lignende emner
    -
    » You remind me of someone ... someone from a dream ~Blayne

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
    Gå til: