The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedsomhed (Daniel)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:35 pm

Tessie smilte glad over at sidde hos ham. Hun lukkede øjnene i og nød hans duft og hans stemme.
" Hmm.. " svarede hun da han talte til hende. Hun var glad for hvad han sagde, men hun var godt på vej til at falde i søvn hos ham. Hun lagde halvt i søvne hendes hånd på hans skulder. " En smule træt ja.." sagde hun. Hun håbede han kunne bære over med hendes træthed. Han virkede som typen der kunne finde på at putte hende. " Jeg synes også du er sød..." mumlede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:40 pm

Daniel smilte svagt og strøg hende blidt på kinden. "hvis du virkelig er træt, kan jeg køre dig hjem eller du må sove her" sagde han stille og smilte sit skæve smil.
"Du må sove i min seng, jeg skal nok tage sofaen" sagde han og lo kort. "Jeg lover ikke at jeg vil prøve på noget" tilføjede han, hvis hun ville gøre brug af en af de to muligheder han havde tilbudt hende.

//Nu er jeg ved at være ret så træt, så tror jeg smutter i seng Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:48 pm

Tessie smilte blidt og åbnede besværet sine øjne. Det var en smule sløret da hun var træt, men han var stadig flot.
" Jeg vil blive her.." Sagde hun lavt. Hun holdte sig for munden mens hun gabte. Hun kunne sove lige her og nu.
" Men jeg vil ikke sove alene. Nu du ikke vil prøve på noget Kan vi dele din seng? Jeg fylder ikke så meget" sagde hun stille og smilte blidt til ham. Hun plejede ikke at gøre noget ligne, men hun vidste hun kunne stole på Daniel.

// Sov godt ;)
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:45 am

Daniel smilte svagt og gav hendes hånd et blidt klem. "Hvis du er sikker" sagde han og rejste sig langsomt op, så hun ikke bare faldt om i sofaen. Jeg går lige ud og finder en ekstra tandbørste og en t-shirt, med mindre du gerne vil sove i dit eget tøj" sagde han og slap modvilligt hendes hånd og forsvandt ud på det lille badeværelse han havde, men kom tilbage lidt efter. "Det hele ligger derude til dig" sagde han og så smilende på hende.

//Hmm, det blev ikke så langt Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 1:36 pm

Tessie smilte til ham. Hun rejste sig op mens han var væk. Hun kunne rigtig godt li hans lejlighed. Selvom den var minimum ti gange mindre end hendes hus. Hun smilte blidt til ham da han kom tilbage.
" Mange tak. Du er virkelig helt din egen. Meget få mennesker er lige så venlige" sagde hun. Hun gik ud mod det hun regnede med var badeværelset. Han var i hvert fald kommet der fra.
" Hvor boede du før du kom hertil?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 1:42 pm

Daniel smilte. "Det er jeg nu heller ikke hele tiden, det er bare dig der får mig til det" sagde han og trak lidt på skulderne. Han lod hende få lidt fred til at gøre sig klar. Han var selv klar til at smutte i seng, for han kunne også mærke trætheden var halet ind på ham. Han smed sig på sofaen og ventede på at hun blev færdig.
"Jeg boede i New York sammen med min familie" halvråbte han da han sad inde i stuen. Han vidste ikke helt om han savnede byen. Han elskede at der var alt hvad man havde brug for sig så tæt på, og så var der altid gang i den og fester, men på den anden side var det dejligt med alt det mylder af mennesker hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 1:55 pm

Tessie begyndte at børste tænder. Hun blev hurtig færdig og trak i den t-shirt han havde lånt hende. Hun gik ind i stuen igen så de ikke behøvede at råbe til hinanden.
"Så du er vokset op i New York? Eller er i flyttet dertil?" sagde hun blidt.
Hun kunne godt lide at tale med ham. Det var så roligt. Når hun snakkede med Zoey og Matt var der så mange spændinger og tanker mellem dem. Både fordi Matt var so hende selv og fordi Zoey var heks. Daniel var menneske og han kunne ikke noget specielt, eller havde noget han ikke kunne tåle. Det var rart for hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 1:59 pm

Daniel lå og så på i loftet mens hun blev færdig og da hun kom ind i stuen igen, satte han sig op og smilte til hende.
"nej, jeg er født i Spanien" svarede han og fugtede læberne med tungespidsen. "Vi flyttede til New York da jeg fyldte 12" tilføjede han og så på hende. "Er du født her i byen, eller er du også flyttet til" spurgte han inden han holdt sig for munden for at gabe.

//Undskyld det ikke blev så langt Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:07 pm

Tessie smilte til ham.
" Nej, jeg flyttede hertil da min familie udstødte mig. Jeg kunne ikke blive hjem" Sagde hun roligt. Hun virkede ikke ked af det over det. Hun havde accepteret at hendes familie ikke kunne leve med hende.
" Jeg flyttede herrtil for nogle måneder siden. Jeg vidste Zoey boede her, og jeg vidste hun kunne leve med at jeg er varulv. Hendes søster er trods alt vampyr" sagde hun og smilte roligt.

// du skriver mere end mig for det meste :P
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:15 pm

"Ja, selvøflgelig" sagde Daniel og skar ansigt over at han ikke havde tænkte på at hun umuligt kunne være født her, for hun var jo blevet smidt ud hjemmefra, og hvor fedt var det lige at blive boende i det samme by som sin familie.
"Zoey" spurgte han og smilte lidt. Måske var hende Zoey, som Tess snakkede om den samme som han havde mødt nede på skolen. Hende der ejede en café og som havde stoppet ham inden han havde slået ud efter de drenge. Han bed sig kort i læben ved tanken om den dag.
"Jeg tror måske at jeg kender hende" sagde han og smilte svagt. "Jeg går i skole med hende, hun ejer en café sammen med en af hendes venner.. " han tænkte sig om for at huske navnet. "Matt, tror jeg det var" sagde han og var næsten helt sikker på at have husket rigtigt. Han resjte sig fra sofaen og åbneede en dør ind det det, selvfølgelig, lille sove værelse. Der var en dobbel seng og et nat bord på hver side og på det ene bord stod et billede af ham og hans familie. Det var det eneste værelset indeholdt endnu.

//Så nu kom der lidt mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:24 pm

Tessie nikkede
" Zoey Black Bird og Matt. Det er de to jeg kender. Jeg går ikke i skole mere. Jeg blev færdig der hvor jeg kommer fra. Mine ulvegener gør jeg forstår ting hurtigere og nemmere end andre gør" sagde hun smilende. Hun plejede ikke at prale med sin viden og intilligens.
Hun fulgte med hamm ind i soveværelset. " Mange tak for at jeg må sove her" sagde hun blidt med et smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:28 pm

Daniel nikkede. "Zoey Black Bird, det var det hun hed" sagde han og lo kort. Det var ret nice at han havde mødt en af hendes venner.
Han smed sig på tværs af sengen med et lille grin, men satte sig så han støttede alburerne mod sengen mens han stadig lå på ryggen. Han så på hende med sit skæve smil.
"Hvilken side vil du have" spurgte han og så i retningen af sengen.
"Det var da så lidt, fornøjelsen er helt på min side" sagde han og lo lidt. "ej jeg har lovet jeg jeg skal nok blive på min side" sagde han og satte sig op og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:39 pm

Tessie så smilende på ham.
" Jeg stoler på dig Daniel. Og hvilken side jeg ligger i er lidt lige meget for mig. Bare det jeg må være her er sødt af dig" sagde hun.
Hun satte sig på kanten af sengen.
" Tror du på gud?" sagde hun pludseligt. Hun havde tænkt lidt over det. Hun lagde sig på siden og så på ham med et spørgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:46 pm

Daniel lagde sig til rette i den ene side af sengen. Han hvilede hovedet på den ene arm og så lå han oven på dynen. Han sendte hende et lidt overrasket blik da hun spurgte han.
Han tænkte ikke rigtigt over det, for han vidste allerede at det gjorde han ikke. "Nej, det gør jeg ikke. Jeg tror at der findes mere end man lige tror, men en gud, det tror jeg nu ikke" sagde han og smilte svagt. "Nu er du vel ikke sådan en meget troende pige" spurgte han og trak lidt på smilet.

//Bliver nødt til at logge nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:50 pm

Tessie smilte til ham og lagde sig bedre til rette.
" Nej. Når man er som mig tror man ikke på der findes noget. Hvis der findes en der velsigner alle, hvorfor er der så vampyre og varulve? Det er ikke ligefrem en velsignelse at dræbe andre, vel?" sagde hun roligt.
Hun så over på Daniel og håbede han forstod hvad hun mente. Hun havde været meget kristen inden hun blev ulv. Men efter det var det som om det ikke længere gav nogen mening.


// skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 7:09 pm

Daniel åbnede sine bukser og hev dem hurtigt af og smed dem på gulvet ved siden af sengen og lidt efter fulgte hans hvide t-shirt den. Han smilte til hende og kravlede ned under dynen. Han så på hende og smilte for nu lå han perfekt.
"nej, du siger noget" gav han hende ret. Han kunne heller ikke se hvorfor der skulle være ondskab til så, men hvis der ingen ondskab var til, var der heller intet godt til.
"nu hvor vi er inde på alt det her med tro, tror du så på skæben" spurgte han og så stadig på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:41 pm

" Skæbne.." gentod hun. Hun tænkte lidt inden hun svarede på ham. " Både og. Jeg tror på der er nogle ting der er bestemt for os, men jeg tror ikke det er bestemt hvordan det skal ske. Hvis det gir mening?" sagde hun og smilte til ham.
Hun lagde sig på maven, stadig over dynen. Hun vendte hovedet mod Daniel med et smil. " Jeg tror ihvertfald det var meningen jeg skulle møde dig. Og jeg tror det var meningen jeg skulle være ulv" sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:46 pm

Daniel rullede om på ryggen og lagde hænderne om bag hovedet. Det var en meget alvorlig samtale, eller i hvert fald en der handlede om noget mere betydningsfuldt.
"jeg tror nu ikke rigtigt på skæbnen" sagde han så og vendte hovede om mod hende, men lå stadig med hænderne bag hovedet. "jeg tror at vi har vores egen fri vilje og ligemeget hvad vi gør eller hvordan vi gør det, så har det konsivenser" sagde han og smilte. "Men hvorfor tror du at det er meningen at du skal være ulv" spurgte han og smilte da han svarede på st eget spørgsmål inden hun kunne. "Så du kunne blive smidt ud hjemmefra og tage her til og møde mig" sagde han og lo. "ej, men hvorfor tror du at du skal være ulv" spurgte han så før han kunne godt tænkte sig at vide hvorfor hun troede at det var sådan.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:55 pm

Tessie smilte lidt over ham.
" Fordi jeg har reddet Zoey's liv blandt andet. Desuden er jeg blevet mere selvstændig og kan klare mig selv. Jeg var forkælet inden jeg blev ulv. En led sæk" sagde hun smilende til ham.
Hun kunne godt lide at snakke med ham. Han kunne nok ikke se hende så godt i mørket, men hun kunne se hver eneste millimeter af ham. Hendes ulvegener hjalp godt til det.
Hun rykkede tættere ind på ham.
" hvis du havde mødt mig for at år siden ville du hade mig" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:01 pm

"og jeg som troede at alt handlede om mig" Svarede Daniel og lo lidt over det. Det var selvfølgelig sagt som en joke.
Han var ikke vant til at folk faktisk tog sig tid til at lære ham at kende, det var dejligt at have en at snakke med.
Han havde kun underbukser på og så dynen op til midt på maven, men han frøs ikke eller noget, for der var varmt i soveværelset. Han smilte til hende da hun rykkede tættere på ham. Han havde lovet at blive på sin side, men hun havde jo ikke lovet noget.
Daniel lagde den ene hånd hen og strøg hende hen over kinden med en enkelt finger. "Det kan jeg umuligt tro" sagde han og lo. Han kunne slet ikke forstille Tess sådan. Han strøg fingeren hen over kinden igen og fortsatte hen over hendes lyse hår. Han nussede hende blidt i håret. Det kunne han huske fra da han var mindre og han ikke kunne sove, havde hans søster altid lagt sig ved siden af ham og nusset ham i håret til han var faldet i søvn.

//Logger af nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:08 pm

Tessie smilte over hans kærtegn. Hun kunne godt lide det.
" Jeg har et stort temprament. Den Tessie du har Set idag er der kun meget får der får lov at se" sagde hun blidt. Hun lagde sig ind til ham, men dog over hans dyne. Hun begyndte at lege blidt med hans hår.
" Inden jeg var ulv tænkte jeg ikke på andre end mig selv. Jeg havde tjenere om mig hele døgnet og jeg var ligeglad med alle andre. Jeg var aldrig tilfreds med noget, alting skulle altid være bedre og flottere" sagde hun roligt. Hun var ikke stolt af det, men det var sandheden, og den skulle han kende. Hun legede vidre med hans hår.

// skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:16 pm

Daniel smilte svagt, hans øjene søgte hendes. "hvordan kan det dog være" spurgte han og så undrende på hende. Sådan som hun var lige nu, forstillede han, at hun var. Sød og fanstisk at være sammen med. Hsn var virkelig glad for at han havde mødt hende.
Han lyttede til hendes forælling, og spærrede overraket øjene op da hun var færdig. "det havde jeg nu aldrig troet" sagde han stille og smilte så sit skæve smil. "så dine forældre har mange penge" spurgte han og nød da hun begyndte at lege med hans hår, det føltes dejligt.

//Undskyld hvis jeg svarer langsomt, har forstrukket noget i armen og det gør det lidt mere besværligt at skrive Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:04 pm

Tessie smilte til ham i mørket.
" Ja, vi havde massere af penge. Min far arbejdede kun fordi han ellers ville kede sig i løbet af dagen. Eller det sagde han. Jeg tror mest det var for at få flere penge" sagde hun.
Selvom det var et meget ømt punkt for hende smilte hun.
Daniel havde en ro over sig som hun havde brug for. Han kunne få hende til at tænke på tingene på andre måder.
" jeg tror grunden til du ser den her side af mig, har noget med skæbne at gøre. Det gir sikkert mening om et år og vi ser tilbage" sagde hun roligt.
Hun rodede blidt rundt i hans hår mens hun snakkede.


// Det går nok ^^ Kender selv det med at komme til skade xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:11 pm

Daniels familie havde aldrig haft masser af penge, men de manglede ikke noget. De levede et rimelig normalt liv i forhold til pengene. De havde råd til at leve godt og få nogle gode gaver, men det var sådan at de skulle tænke på at spare lidt rundt omkring.
"tænk hvis der så skete et eller andet med dem, så fik de slet ikke muligheden for at nyde dem" sagde han og rynkede på panden.
"Den skæbne hva" sagde han på en drillende måde og lo lavt efter. "Eller også er det fordi at hun altid har haft den side, men ikek ville have andre vampyr skulle finde ud af det. Måske er det din menneskelig side" sagde han og smilte lidt af sin idé.

// Haha Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:19 pm

Tessie så på Daniel med et smil.
" Min menneskeligeside? Jeg ved ikke helt om jeg har en" sagde hun smilte blidt.
Hun lagde sig ned med en hånd i hans hår. Hun kunne godt lide at snakke med ham. Han tog tingene meget roligt. De fleste ville være løbet væk fra hende hvis de vidste hun var varulv.
" Hvorfor er du ikke bange for mig? Jeg kunne forvandle mig lige her og nu og bide hovedet af dig" sagde hun roligt. Hun ville selvfølgelig ikke gøre det, men præncippet i det.


// jeg er en meget sart person :lol!:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomhed (Daniel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed (Daniel)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed xD
» På vej hjem.. }Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: