The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_voting_barKedsomhed (Daniel) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedsomhed (Daniel)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:26 pm

Daniel vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. Han sad bare helt stille og så på hende. Han fugtede så læberne med tungespidsen.
"Du har klør og meget hår" sagde han spørgende. Han troede hvert et ord hun sagde. Hvis han ikke allerede kendte til vampyr, ville han måske grine af hende og tro at hun var sindsyg.
"Du behøver ikke at vise mig det, i hvert fald ikke lige nu" sagde han stadig stille og han sad stadig som han var stivnet. "men hvad er du virkelig" spurgte han en smule skræmt.

Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:34 pm

Tessie så lidt på Daniel.
"Hvad jeg virkelig er? Et monster.." sagde hun og så væk. Hun tøvede lidt inden hun forsatte. "Varulv. Jeg er varulv. Men det er ikke til fuldmåne jeg forvandler mig. Jeg ved ikke hvilken idiot der har fundet på det" sagde hun stille. Hun så over på Daniel igen med et lille smil om munden. "Jeg forvandler mig når jeg blir meget vred eller når jeg selv vælger det. Jeg er en god hund" sagde hun og smilte drillende. " Mine øre og min hale kommer fre hvis jeg blir sur eler en smule vred" sagde hun roligt. Hun kunne ikke selv li når hun forvanlede sig halvt. Det var ikke særlig fedt. Hun håbede Daniel kunne følge hende
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:39 pm

Daniel gispede og lænede sig mod bil døren og så forskrækket på hende. Han var ikke bange for hende, det kunne han mærke og efter at have tænkt som om et øjeblik, forstod han ikke hvorfor han havde reageret så voldsomt. Han skulle jo holde fast i hvad han syntes om hende før hun fortalte ham sin hemmelighed, og han blev ret så flov over at havde reageret så voldsomt.
Han slappede mere af i kroppen og lændede sig en smule frem mod hende og tog hendes hånd. "undskyld" sagde han kort. Det måttet havde været svært for hende at fortælle ham det og så havde han været så dum. Selvfølgelig ville hun ikke gøre ham noget ondt- det håbede han i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:47 pm

Tessie smilte en smule. "Jeg sagde jo jeg var et monster" sagde hun blidt. Hun havde ikke tænkt sig at slippe hans hånd lige nu. Hun kunne godt i ham selvom han var et skrøbeligt menneske. " Der følger også goder med i at være et monster. Jeg er hurtig og stærk. Stærkere end en del drenge" sagde hun med et skævt smil. Hun kunne godt li at han accepterede det. Hans første reaktion havde været lidt meget for hende, men hun bar over med det. Hun havde lige fortalt hun var halvt dyr, så det var forståeligt. Hun smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:50 pm

Daniel smilte sit skæve smil til hende og gav hendes hånd et blidt klem. Hans øjene søgte hendes og han smilte stadig. "jeg syntes ikke at du er noget monster" sagde han og slog blikket ned da han havde sagt det.
Han kom til at tænke på noget. For at blive vampyr, skulle man forvandles af en anden vampyr, hvordan blev man så forvandlet til varulv.
Han så hende igen i øjene. "hvordan bliver man varulv" spurgte han stille stadig med sit lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:56 pm

Tessie så ned og bed sig i læben.
" Forklaringen på hvorfor jeg er et monster.." Sagde hun og holdt blikket nede.
" Men skal dræbe et menneske.. Og få blodet" sagde hun og slap hans hånd. Hun så forsigtigt på ham. " desuden skal man være født med genet. Tro mig, jeg er ikke stolt af det. Og den eneste grund til jeg ikke har rørt ved sølv er at det gør ondt. Meget. Det er sådan jeg blir renset. Desuden har jeg ikke noget at vænne tilbage til" sagde hun stille. Hun snakkede ikke om det her normalt. Faktisk var han den eneste der hvade okket det ud af hende. Selvom Matt havde prøvet nogen gange
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:00 pm

Daniel blev lettet overrasket over at hun ville dræbe nogen. Det virkede ikke som noget hun ville gøre. i hans øjne var hun en fantastisk pige, der bare havde været ude for noget slem.
Lidt ligesom ham selv. Han lod som om at han ikke havde noget i mod det og smilte til hende.
"vil du med indenfor" spurgte han og nikkede mod bygningen hvor hans lejlighed, lå på 3 sal. Der regnede stadig en del, men Daniel tog sig ikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:10 pm

Tessie så smilende på ham.
" Jeg vil meget gerne med ind" sagde hun smilende. Hun var lettet over at han bare glemte det og kom videre. Hun ville rigtig gerne se hvordan han boede. Hun havde aldrig selv boet i lejlighed. " Føre du an?" spurgte hun sødt, og smilte en smule flirtende. Hun ville prøve at se hvad det gjorde ved ham. Hun håbede lidt han reagerede positivt på det. Hun kunne rigtig godt li ham
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:13 pm

Daniel lagde mærke til hendes flirtende smil, og smilte sit sædvanlige skæve smil og nikkede.
"Selvfølgelig" svarede han og slap hendes hånd for at tage nøglerne ud. Han åbnede sin dør og hoppde ud. "Vent" sagde han så og skyndte sig om på den anden side og åbnede så døren for hende.
Han havde sin jakke i hånden og holdt den opppe så hun kunne tage den over så endes hår ikke blev vådt. Og så var det hans tur til at smile flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:24 pm

Tessie så smilende op på ham. Hun steg ud af bilen med trådte forkert så hun fik overbalance. Hun nåede lige at ta fat i Danie inden hun væltede. Hun smilte rødmende til ham.
" ups, min fejl" sagde hun smilende til ham. Hans udseende kunne få alle piger til at smelte. Hans smil var det mest fantastiske. Hun kunne nemt falde for en som ham, men han var trods alt et skrøbeligt menneskelig.
" Tak for tanken" sagde hun og kiggede på jakken.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:28 pm

Daniel greb fat i hende og lo lidt da hun igen stod på sine egne ben. "jeg må vidst hellere støtte dig" sagde han drillende og smilte til hende. Han lagde armen om hende, låse bilen og gik hen mod hoveddøren. Han låste hurtigt døren op og så vendtede trapperne.
Bygningen havde ingen elevator, hvilket han var helt okay med. Han havde det bedst med at bevæge sig og elskede at læbetræne. Han begyndte at gå op ad trapperne. "pas på du ikke falder"sagde han stadig drillende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:48 pm

Tessie så smilende på ham. Hun kunne godt li at han havde armen om hende. Hun fulgte med ham op af trappen. Hun elskede også at bevæge sig.
"Jeg blir på mine ben hvis du blir ved med at støtte mig" Sagde hun smilende. Hun elskede at drille ham, for at se hvor hun havde ham. Hun kunne godt lide hans duft.
"Du dufter godt. Med en ulve næse altså. Så sødt" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:54 pm

Daniel så smilende på hende. "Tak" sagde han og så stod de foran døren der førte ind i hans lejlighed. "jeg vil lige advare dig inden, der er stadig en masse der bare står i kasser endnu" sagde han og låste døren op.
Han åbnede døren og trak armen til sig og bukkede så hun kunne komme ind i den lille gang der var det første rum. Den var lille og malet i en meget sandet farve og kun en lille sort komode, stod i rummet og over den hang et lille spejl. Han smed nøglerne på komoden og lukkede døren efter sig.
"Vidste du godt at du er ufattelig smuk" spurgte han og skubbede en tot af hendes lyse hår om bag øret på hende, og hans flirtende smil brød frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:04 pm

Tessie så smilende på ham og rødmede en smule.
" Mange tak. Du ser heller ikke værst ud" Sagde hun smilende. Hun blinkede kort til ham inden hun gik videre ind i lejligheden.
" Det er et hyggeligt sted du bor. Har du nogen dyr?" spurgte hun og så sig omkring. Hun ville gerne lege lidt med Daniel. Hun kunne mærke det kunne lade sig gøre. Ikke for at være ond, men for at se om hun kunne. At flirte var ikke noget hun plejede
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:10 pm

Daniel smilte svagt og fulgte efter hende ind i stuen, der var det næste rum, det var malet i den samme sandfarve, faktisk var hele lejligheden det. Der var et par få møbler, som en sofa, et bord, et tv og en gamel læne stol, som havde været hans fars.
På gulvet stod et par kasser med fotoalbumer, billeder og andre ting der skulle være i stuen.
"Der er ikke for meget plads, men det er nok til mig" sagde han og lo svagt. Han lod sig dumpe ned på sofaen. "men sig mig, hvad fik dig til at forvandle dig, jeg mener ud over at dræbe nogen og det, men du måtte da have en grund til at ville det" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:18 pm

Tessie gik lidt rundt og kiggede på de forskellige billeder.
" Jeg havde ikke lyst nej. Jeg havde generne, jeg vidste det bare ikke. De er fra min oldemor" sagde hun og så smilende på Daniel.
" jeg ved det lyder underligt, men det var et uheld" sagde hun. Hun gik hen til sofaen og satte sig ved siden af ham.
" Jeg ved faktisk ikke helt hvad der skete med mig. Det slog bare klik for mig" sagde hun smilende.
" Hvordan tog du det med din søster? Du må ha været forfærdet?"
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:24 pm

Daniel lyttede til hende. Han ville ikke afbryde hende med nogle dumme spørgsmål. Det var vel meget kompliceret og noget han ikke rigtigt burde at bevæge sig ud på, så han nikkede bare.
Han slog blikket ned og kiggede lidt på kasserne på gulvet. "jeg var virkelig bange først, så blev jeg vred, så ked af det, og da jeg fandt ud af hvem hun havde dræbt, følte jeg det hele på samme tid" sagde han og gøs ved tanken om den dag. "Men ligemeget hvad, så var det ikke hendes mening, hunv ar alene da hun forvandlede sig, hun vidste ikke hvad hun var og hun er trods alt mine forældre" afsluttede han. Han huskede tydeligt da han gik ind i stuen og så hvems blod det var hun havde om munden. Hans forældre lå døde på gulvet.
Han skubbede hurtigt tankerne fra sig om den dag, som han havde lært efter hånden.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:39 pm

Tessie kunne se det rørte ham meget og vidste hvem hun havde dræbt. Hun kunne godt forstå ham. Hun tog blidt hans hånd for at trøste ham.
" Stakkel. Mennesker skulle ikke udsættes for sådan noget" sagde hun blidt.
Hun ville ikke ha' han skulle være ked af det nu hun var her. Han skulle ikke være trist bare på grund af hende.
" Jeg ved det ikke har været sjovt. Men prøv at tænke positivt. Du er måske på sporet til din søster? Det her sted vrimler med vampyre. Selvom jeg holder bestanden nede" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:41 pm

Daniel så på hende med et lille smil. "ja, du har ret" sagde han og og nikkede. "hvis hun da stadig er i live" tilføjede han og skubbede hurtigt tankerne til side. Det var ikke noget at sidde at tænke på når han var sammen med Tess.
"Kender din familie til den hemmelighed du bærer rundt på" spurgte han og så på hende og smilte igen svagt til hende.

//Undskyld det korte svar Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:51 pm

Tessie smilte kort. Så så hun ned i gulvet.
" Ja desværre" sagde hun og bed sig i læben.
" Jeg snakker ikke med dem mere. Kun min kusine. De andre kan ikke acceptere det. Nok mest fordi jeg skulle dræbe for at blive som jeg er." Tess så ned endnu. Det havde gjort ondt at de lukkede hende ude. Pludseigt så hun op.
" Du er altså noget for dig selv" sagde hun smilende.

// det gå. Jeg svare heller ikke så meget xP
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:53 pm

Skar ansigt ved tanken om det. Han havde godt nok ikke særlig tætte med sine forældre, men han vidste at de havde elsket ham. Derfor måtte det var endnu værre at de lukkede en ude, for så forsvandt de jo ud af ens liv og man kunne ikke være sikker på om de elskede en eller ej.
Han smilte lidt svagt. "Nårh, og hvorfor er jeg så det" spurgte han og trak på skulderne. "Jeg er kun et menneske" tilføjede han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:03 pm

"Kun og kun" sagde hun smilende.
" Fordi du har fået noget af min baggrunds historie ud af mig. Det er der ingen der har kunnet" sagde hun smilende. Hun kunne godt li han var så forstående.
" Man skulle ikke tro du var et menneske. Jeg ville ønske du kunne blive som mig" sagde hun med et flirtende blik og smil.

// Ingen krea Ö
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:09 pm

Daniel lo lidt. "Det er fordi jeg jeg helt havde glemt hvad jeg virkelig er" sagde han og lo. "jeg er jo den sidste gentleman på jorden" tilføjede han drillende og smilte stadig.
Han så lidt undrende på hende og hans smil var ikke så stort. "Hvorfor dog det" spurgte han og smilte lidt mere da han så hendes smil. "jeg løber ikke skrigende væk hvis det er det du er bange for" sagde han og mente hvert et ord.

//går nok Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:18 pm

Tessie smilte til ham.
" Du er virkelig en ægte gentleman" sagde hun og lo en smule. Hun havde stadig hans hånd.
" Jeg ville gerne ha' du var som mig fordi så kunne du forstå alt det her ulve halløj. Jeg advare dig lige. Hun ulve har stort temprament " sagde hun med et smil. Hun lænede sig en smule ind mod ham da hun var træt. Hun kunne godt li hans lejlighed, men hun kunne bedst li ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:26 pm

Daniel smilte. "jeps det er mig" svarede han og lo kort. Han havde aldrig blevet kaldt en gentelman, men det var nok også fordi at han ikke rigtigt var det. Hun havde aldrig set ham blive sur, hvis han først blev sur var det svært at få ham til at falde til ro, og hvis man provokerede ham kunne man forvendte at få slag. Han kom til at tanke på dagen før, han var på skolen til sin første skoledag, da han mødte en pige ved navn Zoey. Hun var blevet fanget af nolge af skolens 'bøller' og han var blevet vred, hvis det ikke havde været for hende, havde han helt klart startet et slagsmål.
Han havde det også med at drikke lidt for tit, han havde ikke noget problem, men han kunne bare godt lide at man kunne være en helt anden. Men den side havde han ikke vidst Tess.
Daniel smilte svagt. "Jeg syntes at du er en fantastisk pige, der er sjov, charmerende, sød og så utrolig smuk" sagde han og smilte til hende. "Er det ikke nok" spurgte han.
"Er du træt" spurgte han stille og gav hendes hånd et lille blidt klem.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomhed (Daniel) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed (Daniel)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed xD
» På vej hjem.. }Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: