The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^

Go down 
+2
Justin
Zoey
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 7:33 pm

Joan smilte hurtigt til Zoey "selv tak", hun gik videre ind i stuen og blev nærmest overfaldet af Bonnie. "Hey" sagde hun muntert igen, og krammede hende tilbage. Hun kiggede efter hende da hun gik til bage til drengen "hey" sagde hun i retningen af ham og vinkede kort. Hun vendte sig mod Bonnie igen, da hun ikke lige kendte de andre, udover Zoey. "Kommer min søster også?" spurgte hun så stille og gav et smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 9:27 pm

Bonnie smilte stort inden hun svarede: "ja hun skulle være her om lidt" hun gav igen et smil fra sig. Det var godt hun kom, der var intet der nu kunne ødelægge denne aften. Det ringede på døren igen, "der er hun nok" foatsatte Bonnie.
Hope stod udenfor døren og ventede på at en eller anden ville åbne døren. Hun var ikke helt vidt med at festen blev holdt hjemme ved Zoey, eller bare Zoey, det var nok. Hun havde lovet at være sød i aften, så det blev ikke næmt, hun gkædet sig bare til at se Bonnie igen, og måske også nogle af de andre..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 11:30 am

Zoey gik ud til døren. Hun foremmede nogen der ude. Hun åbnede døren, og tvang et smil på plads.
"Hope... Dejligt at se dig... Kom indenfor," sagde hun, så venligt hun nu kunne. Hun kunne bare ikke lide Hope, og hun vidste at Hope hellere ikke kunne fordrage hende selv. Og at hvis hope fik chancen ville hun ikke tøve med at dræbe hende, derfor ville hun være på vagt hele tiden. Hun lukkede døren efter Hende. Så gik hun hurtigt ind til John. Ham, Bonnie, og Justin (Og Mathew, Matt ogTessie Hvis de kom) ville da beskytte hende, hvis det var nødvendigt... Ellers kunne hun godt forsvare sig selv. Hun følte sig ret tryk ligenu, selv om Hope var der. Hun var jo også sammen med sine venner. Hun smilte til Hope, for at virke bare lidt venlig. Hun kiggede rundt. Der var ikke kommet ret mange.... John, Bonnie, Justin, Joan, Hope og Robyn... Og så hende selv....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 11:43 am

Matt ankom på sin motorcykel. Han kører op i indkørslen, og slukkede den. Han havde været på ferie, i et stykke tid, så han havde ikke været hjemme. Han tog hjelmen af, og hang den på styrret. Så gik han langsomt op at døren. Han kunne høre en masse snakken. Der måtte være et par stykker der inde. Han glæde sig til at se Zoey og Tessie igen... Mon Tes var kommet? Det fandt han snart ud af. Han bankede på, og ventede til at der kom nogen ud og åbnede for ham.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 12:12 pm

Zoey hørte døren, og smilte. Der kom en mere. Yay ( Very Happy ). Hun nærmest løb ud til døren. Hun smilte og åbnede døren. Hun gik i baglås da hun så Matt. Uden at tænke over det, fløj hun om halsen på ham.
"Matt! Jeg tvivlede på at du ville komme..." Hun træk vejret langsomt, for ikke at komme til at fælde en tårer. Hun slap ham, og tog hans hånd. Hun trak ham indenfor. Hun havde savnet Matt, for hun skulle klare caféen helt alene... Sammen med Bibbi, og Victoria, men Matt var der ikke til at hjælpe, og så manglede der ligesom noget. Hun smilte til ham. Så gik hun i gang med at præsentere.
"Det er Joan, og Hope, Bonnie og Justin, John og Robyn," sagde hun, og lavede en lille håndbevægelse mod dem, da hun sagde deres navne...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 2:40 pm

Joan smilte stort da hun så hope i døren. "Hope!" råbte hun og løb hen til hende, hun omfarvnede hende, det var lige før Hope blev overfaldet. Hun trak sig så lidt væk, og gav hende en drillende knøtneve i maven "hvor har du været! du kan ikke bare rejse uden af sige noget! Joys vidste ikke en gang hvor du var!" Hun gav hende endnu et kram og slap hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 2:57 pm

Hope smilte kort da hun så Zoey åbne døren, hvilken skufelse! det morede hende. Hun gik bare ind uden at tage sig mere af Zoey, hun så der sad mange i stuen, den første hun så var Bonnie. Hun smilte stort, men da hun så kom længere ind i stuen blev hun overfaldet af Joan... Vent Joan?!
Hun blev helt vildt glad for at se Joan, men Joan flippede så hun kunne ikke få et ord indført. Da Joan var færtig med hendes dramatiske sene svare hun: "Joan!" begyndte hun for at få hende lidt ned. "Det er også godt at se dig" svarede hun så enligt. Hun kunne se endnu et smil lyste på Joans ansigt.
Hun slap hende, og Hope gik hen til Bonnie og gav hende et karm.

Bonnie smilte da Hope gik over til hende, hun krammede hende igen "godt at se dig" sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:51 pm

Justin smilte venligt og nikkede hilsende til de nyankommende, og hver gang Zoey sagde hans navn, gjorde han et lille diskret tegn til at det var ham der var Justin.
Han kendte ikke rigtigt nogen af dem der var ankommet, men havde faktisk hørt lidt om dem alle, eller det var i hvert fald tæt på.
Justin var lidt spændt på at møde Hope, han havde hørt så meget forskellige om hende, og vidste ikke helt om han skulle være på vagt overfor hende. Han besluttede sig for at forholde sig i ro og nøjes bare med at holde sig i nærheden af Bonnie og smile venligt til dem.

Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 15, 2010 9:25 pm

Bonnie smilte ingen til Hope "Joan har ret du kunne have sagt noget!" sagde hun så, hun kiggede over på Justin og smilte til ham. Hendes blik flakkede tilbage til Hope "det er Justin.." sagde hun og lavede en lille hånd bevægelse hen mod ham, "min kærste" fortsatte hun stille.

Hope smilte stort og regte hånden frem mod Justin, "hey Justin.. jeg tror du fik mit navn, men hyggeligt at møde dig" sagde hun så rettet mod ham. Hun vendte sig om og ventede sammen med dem, hvis det var det de gjorde hun vidste det ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 5:42 pm

Mathew gik ud af døren og smækede den efter sig, han løb hen til Zoeys hus, han ville ikke komme forsent. Han havde bare en blå skjorte og mørke bukser på, ikke det store. Han gik op til døren og ringede på, og ventede spændt ved døren. Han kunne høre der var mange der inde, han kunne fornæmme alle de vampyre og vareulve der var. Der var så kun kommet en ulv endnu det gjorde det næmmere for ham, han håbede på at der ikke kom flere af dem.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 5:51 pm

Zoey smilte, og hørte døren. Hun gik derud. Hun åbnede døren...
"Mathew," sagde hun, og fald i hans arme.
"Jeg troede du havde glemt det," sagde hun, og smilte til ham.
"Kom ind," sagde hun, og tog hans hånd, og trak ham ind. Hun trak ham med ind i stuen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:16 pm

Mathew smilte stort "jeg lovede jo at jeg ville komme" sagde han muntert, Han fulgte med ind i stuen, og smilte til de andre. der var nogle ham ikke kendte men de fleste kendte han. Han kyssede hurtigt Zoey på kinden, og gik videre ind i stuen. Han fik øje på Bonnie "hey Bunny" hilste han muntert og gik hen imod hende. Han gav hende et knus, og smilte til hende. Han kastede et blik på drengen ved siden af hende, Han smil gik væk for en stund, men han satte et nyt i spil inden nogen så ham.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 11:18 pm

Zoey smilte til ham, da han kyssede hende på kinden. Hun så at Matt, var fulgt optaget i at snakke med John... Men John så det. Han kiggede på hende med et advarende blik. Hun trak bare på skulderne. Hun smilte efter Mathew, og gik hen til John og Matt.
"Nåh hygger i jer?" spurgte hun. Hun kunne se John gerne ville sige noget til hende, men noget/nogen stod i vejen. Hun blev overrasket da han sagde til Matt at han lige skulle snakke med Zoey alene... hun fulgte med ham, og kiggede tilbage.
"Hvad er der?" spurgte hun, da de var kommet ud i køkkenet. Han gik frem og tilbage. Hun vidste hvad der var på vej. Hun sukkede.
"Du skal ikke blande dig," sagde hun, lige inden han sagde: "Hvad laver du med ham?" Han kiggede på hende.
"Hvad? Gu fanden skal jeg så! Du er min lillesøster, og jeg vil gerne vide hvad du laver!" Sagde han. Hun trak bare på skulderne.
"Jeg kan jo se at der noget." Hun kiggede bare på ham. Så forsvandte hun, og dukkede på stående lænt på af en mur. Hun gad ikke snakke med ham om det...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 11:52 pm

Mathew forsvandt kort igen, han stod pludselig foran Zoey. Han tog forsigtigt hendes hånd og gik tætere på hende, så hun stod op af vægen, så hviskede han "jeg har noget til dig." Han lagde armene om hende og trak hende helt op af sig selv, han pressede kort sine læber mod hendes og trak sig så lidt væk fra hende, så han kunne se hende.
"Jeg har alerrede spurgt men... jeg har brug for en ring for at gøre det ordenligt" begyndte han så og tig en lille æske op af lommen. Han åbnede den stille hen mod hende, og smilte. "Zoey jeg spørger dig nu igen, fordi jeg vil være sikker på at du vælger med dit hjerte, vil du være min?" spurgte han så og ventede spændt på svar.
Han håbede på ja, hun havde jo alderrede svaret så han håbede jo bare at det ville være det samme svar. Han smilte igen til hende, og var ligeglad med om nogen andre så det der var ved at ske.

Ringen: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 W24407_CR-1-t
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 12:16 am

Zoey smilte da han dukkede op foran hende. Hun kyssede ham tilbage, og glemte alt om hvor de var. Hun huskede da de var hjemme ved han, og han spurgte hende om hun ville være hans. Nu spurgte han igen, bare med en ring. Hendes smil blev genert.
"Jeg har valgt med mit hjerte... Hvilket min bror ikke kan lide... at svar er det samme som sidst Mathew... Ja," hviskede hun, for hendes stemme var væk. Hun kunne ikke tale højere. Hun smilte til ham, og så ud af øjnkrogen at John rystede på hovedet. Hun kiggede over på ham. Han så vred ud. Hun gættede på at han syntes det var for farligt... Men hun var ligeglad hun elskede Mathew, og det kunne han ikke gøre noget ved! Hun smilte til Mathew...

//jeg skal logge... Desværre... Godnat Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 9:40 pm

Justin så overrasket på Zoey. Der var da noget hun slet ikke havde fortalt ham om. Han kendte slet ikke vampyreren ved andet end hans navn. Mathew, Bonnies skaber.
Justin så på Bonnie med et overrasket udtryk. "Vidste du at de" spurgte han og pegede på dem over skulderen med tommelfingeren.

//Der er overhovedet ingen kreativitet tilbage i mig lige nu Sad //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 12:29 am

Bonnie smilte svagt "øh.." hun trak på skulderne inden hun fortsatte "Mathew fortalte mig det" sagde hun, hun håbede at han hoppede på den. Det var jo ikke fordi det var løgn men hun havde bare ikke fortalt den lille del med at Mathew og hende havde snakket sammen, og var blevet enige om at han skulle se en anden og han havde så der fortalt at han ver vild med Zoey.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 27, 2010 9:13 pm

Zoey havde et smil på læbe. Det blegnede lidt ved følelsen af tvivl. Hendes blik gled rundt i lokalet, ved stilheden som havde lagt sig over dem. Hun nærmst krøbede ved synet af al opmærksomhed. Hendes blik endte på Justin og Bonnie. Hun så tydeligt forvirringen i deres ansigter. Hun kiggede på Mathew, og smilte. Derefter lod hun blikket falde på ringen, der sad på hendes finger nu. Hun kiggede igen op, og kyssede hurtigt, og blidt Mathew's kind. Så forsvandt hun, og dukkede op over ved Bonnie og Justin. Hun ville gerne stille deres nysgerrighed... Hvis hun kunne. Hun smilte til dem, og mærkede at tvivlen var blevet stærkere. Hun kiggede på Bonnie.
*Hvad tvivler du på?* Tænkte hun spørgende. Hun smilte til Justin.
"Og hvorfor se du så overrasket ud?" Hun lagde hovedet på skrå. Hvad havde hun gjort forkert. Med det samme tanken forkert dukkede på, mærkede hun Johns vrede blik. Hun stivnede, og hendes smil forsvandt brat...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:03 pm

Justin kunne ikke lade være med at le en smule. "Hvorfor jeg ser overrasket ud" sagde han og lo igen. "Fordi jeg vidste ikke at du kunne lide Mathew" sagde han og smilte til hende. "men tillykke må jeg da vidst hellere sige" Hans smil var stort da han gav hende et lille kram, og han så hendes smil forsvinde, han havde også lagt mærke til Johns blik.
"Han er din bror, det er meningen at han ikke skulle kunne lide dine kærester" sagde han opmuntrende, og så lavt at det kun var dem aller tættest på dem, der ville kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 4:14 pm

Bonnie stod stille lidt inden hun gik over til Mathew, hun lage en hånd på hendes skulder og gav ham et kæmpe kram, hun smilte stort "jeg har savnet dig!" sagde hun så med endnu et smil, men slap ham hurtigt hun ville ikke have det skulle se alt for forkert ud. Hun gik stille tilbage til Justin, hun kunne mærke mindst et par øjne var rettet mod hende.
Hun smilte lidt kort og usikkert til Justin, hun vidste ikke helt om han havde set det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 5:14 pm

Matt stod, og måbede da Zoey sagde ja til ham fyren. Vreden blussede op i ham. Hvor vovede han at tage Zoey? Han knyttede hænderne, og bed tænderne sammen. Han mærkede sin hale var ved at komme frem, og hans ansigt skifte langsomt form. Han gik med lange skridt ud, han skulle ikke være her et sekundt mere! Han gik ud til sin Motorcykel, for at køre væk, men en hånd lagde sig på hans skulder og stoppede ham. Han kendte den fornæmelse.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:50 pm

Zoey smilte til Justin.
"Nåh det... Tak," sagde hun, og krammede ham igen. Hun kiggede mod John, og hendes blik flakkede over på den måbene Matt.
"Han syntes det er for farligt," sagde hun fraværende. Hun rystede på hovedet, da Matt gik
"Nej," sagde hun, og rystede på hovedet. "Nej han må ikke gå!" Hun løb efter ham, og nåede hen til ham. Hun lagde hånden på hans skulder.
"Du må ikke gå! Jeg... Jeg kan forklare!" Tårer løb ned ad kinderne på hende. Hun gik om foran ham.
"Matt du må ikke gå! Jeg... Jeg har savnet dig... Hele den tid du var væk... Jeg savnede dig!" Hun modstod trangen til at kramme ham, og bed ham om forladelse. Hun rystede på hovedet. Hun måtte ikke synke så dybt...
"Matt! Gå ikke! Jeg vil ikke have du går!"
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 7:28 pm

Matt rystede på hovedet.
"Du lyver overfor mig! Og det har du gjort længe! Tænk at jeg har været så blind!" sagde han, koldt og ligeud. Han var ligeglad med om han sårede hende! Hun havde såret ham dybt!
"Hvad er der og forklare!? Intet! Det stå tydeligt klart for mig nu! Du har spillet med mine følelser! Du tror jeg er så dum! Men det er jeg ikke! Glem de forbandede tåre Zoey! Det virker ikke på mig!" Han var rasende.
"Du har ikke savnet mig! Du har aldrig nogensinde set mig! Du har aldrig set hvor meget jeg har elsket dig! Jeg er ikke dumt Zoey! Jeg går og det er nu!" Han gik forbi hende, og over til sin motorcykel.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:02 pm

Endnu flere tårer trillede ned ad kinderne på Zoey.
"Matt stop!! Du ved godt at jeg ikke vil miste dig!! Stop nu!! Jeg beder dig!!" sagde hun, og hulkede. Hun kunne ikke klare mere.
"MATT HOLD NU OP!!! Jeg har ikke spillet med dine følelser!! Jeg har altid elsket dig!! Men så... Mathew elsker mig som jeg er!! Og han har vist mig det!! Har du nogensinde det!? NEJ!!" Hun var rasende nu! Han skulle ikke tro han kunne sparke hende når hun allerede lå ned.
"Skrid!! Skrid og tag din pokers følelser med dig! Jeg vil aldrig tilgive dig Matt! Dit liv bliver et helved fra nu af! Jeg skal personligt sørge for det!! Du vil se mig overalt!! OVERALT!!" sagde hun, med en stemme der var fyldt af had. Hun mente Selvfølgelig ikke noget af det, men hun var såret dybt, over ham. Han var en idiot nu, og det kunne hun ikke gøre noget ved! Hun gav tårerne frit løb, og hulkede lidt. Efter et stykke tid, tog hun sig sammen og gik ind. Hun gik direkte ud på badeværelset. Da hun så sig i spejlet blive hun overrasket. Hendes ansigt så næsten helt nomalt ud, på nær hendes make-up, som var tværet lidt rundt, da hun græd. Hun rettede det og gik ind til de andre igen. Hun smilte som hun hele tiden havde gjort.... Sådan næsten. John var den første der var over ved hende...
"Hvad skete der?" spurgte han bekrymret. Hun rystede bare på hovedet.
"Lad det ligge!" sagde hun, og gik over til de andre...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 7:05 pm

Tess ankom til Zoey's hus lidt senere end hun burde.
Hun havde først tænkt sig ikke at komme, men tidligere den dag havde hun følt sig alene.
Hun sukkede tungt inden hun kort bankede på og gik ind.
Nervøsitet var ikke noget hun plejede at have, men i aften var der noget.
Inden hun var kommet havde hun hørt en motorcykel og havde tænkt på Matt.
Det havde ikke lige muntret hende op til fest.
Hun gik ind til alle dem der var her.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Zoey Hus ^_^-
Gå til: