The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_lcapJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_voting_barJuleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^

Go down 
+2
Justin
Zoey
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 5:55 pm

S: Hos Zoey.
T: Om aftenen.
O: Alt... Alt hvad der er i Zoey's hus.
D: 24. Dec.
V: Det sneer Wink
Å: Vinter.
P: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Flot-julekjole-kostume-nissepige
__________________________________________


Zoey havde lige pyntet op, lavet mad, og var nu igang med at lukke sin kjole. Den var smuk, og juleargtig. Hun kunne ikke vente til at folk skulle se den. Hun lagde lidt make-up på, og smilte til sit smukke spejlbilled. Hun hoppede glad ned ad trapperne, som en glad lille pige. Der var ikke kommet nogen... Eller ikke nogen ud over hendes bror som hjalp hende. Hun havde inviteret alle i byen til at komme. Hendes forældre var ude og rejse, så hun glæde sig til at se dem alle. Hun smilte til sin bror.
"Hvad syntes du? For meget?" spurgte hun, lidt nervøst. Hun kiggede væk, da han tog blikket fra opdækningen, af bordet.
"Den er da nydelig! Drej dig en omgang," sagde han, med interasse i stemmen. Hun smilte stort til ham, og gjorde det. Hun så ham nikke. Han kunne altså lide den. Hun sukkede lettet, og satte sig ned. John satte sig overfor.
"Glæder du dig? Du ligner en der kunne springe af glæde hvornår det skulle være," sagde han, med et smil. Zoey nikkede.
"Jeg glæder mig, som et lille barn, der ikke kan vente med at for sine gaver," svarede hun, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 8:50 pm

Justin trådte ud af badet og greb hurtigt håndklædet der hang ved siden af og svang det rundt om sig. Han gik hen til spejlet og smilte svagt til det spejlbillede der kom ham i møde.
Han havde været ude at jage inden han gik i bad og han følte sig stærk og spændt på aften.
Det var længe siden at han havde fejret juleaften, så han glædede sig en del, og spændt på hvem der ellers kom. Han skyndte sig at tørre sig, kom i det fine tøj han havde fundet frem, nogle mørke bukser, sorte sko, hvid skjorte og en sort cardigan over. Han satte hurtigt håret nøglerne og de blomster han havde købt til Zoey, som tak for at han måtte komme og smuttede ud af døren og satte sig ind i bilen.
Justin bankede på døren og ventede spændt på at den blev åbnet, da han ankom til det hus Zoey boede i.

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 9:50 pm

Zoey lavede en lille dans ud til døren, og kunne høre John's latter i baggrunden. Hun lo selv af det hun lavede, men hun var glad, og er vidste hun ikke var så forudsiglig, så hvorfor ikke? Hun åbnede døren, og et kæmpe smil dukkede op på hendes læber.
"Justin," sagde hun, med en glædelsesfuld stemme. Hun gav ham et kram.
"Kom indenfor," sagde hun, og gik til side. Hvor var hun dog glad ( Very Happy )

//Min krea er skræbbelig og svigter lidt... så mine svare er ikke så lange lige for tiden :/ //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 9:58 pm

Justin lyste op i et meget stort smil da han så Zoey stå foran sig. Han lagde armene om hende og gengældte krammet. Han trak sig lidt væk for at give hende blomsterne som han havde købt. Hvide roser.
Han var et par år ældre end Zoey, for at han været vampyr i nogle år og derfor lidt gammeldags, og havde taget blomster med.
"De er til dig" sagde han og smilte svagt til hende. Han var rigtigt glad for at han var taget af sted, for Zoey betød allerede så meget for ham.
Han lod blikket glide op og ned af hende hurtigt. "Stands et øjeblik" sagde han og ventede et par sekunder før han fortsatte. "hvor ser du fantastisk ud" sagde han muntert og trådte indenfor da hun inviterede ham ind.

//Det går nok, for sådan har jeg også selv det lige nu Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:17 pm

Bonnie gik frem og tilbage på stue gulvet, Hun gik hen til sin telefom der lå på bordet. Hun tog den op og tastede zoeys nummer ind, den ringede. "Zoey... jeg.. okay jeg tror ikke jeg kan komme, eller jeg vil... jeg er ikke vand til at holde jul!" fik hun endlig stammede sig frem til sidst da hun tog den. Bonnie sukkede, det var så tydeligt at hun troede hun hørte john le i baggrunden. "Jeg ville gerne komme men... jeg ved ikke hvad det går ud på...!" fortsatta hun lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:23 pm

Zoey kiggede fra roserne til ham. Så tog hun dem.
"Wauw... Mener du det? Er de virkelig til mig?" spurgte hun, lidt tøvende. Så smilte hun stort og gav ham til kæmpe kram.
"Tusinde tak," sagde hun, og tørede en glædelses tåre væk.
"Det er der aldrig nogen der har givet mig før," sagde hun, og smilte til ham. Hun lo lidt over hans komentar.
"Tak, jeg købte den i går, og eftersom den er meget julet, så tænkte jeg at den ville være perfekt at tage på idag," sagde hun, med et stort smil. Hun tænkte for sig selv, at når aften var færdig, ville hun ikke kunne lagde være med at smile.
"Kom," sagde hun, og gik ind i stuen. Hun gjorde tegn til john, om at han gerne måtte komme nærmere. Det gjorde han langsomt.
"John dette er Min ven Justin. Justin dette er Min bror John," præsenterede hun kort. Så gik hun videre ud i køkkenet med roserne. Hun fandt en af de flotteste vaser frem, og stillede De hvide roser i den. Hun fyldte den med vand, og gik ind i stuen igen.
"Sådan," sagde hun, og stillede dem på bordet.
"Så kan alle nyde deres skønhed," sagde hun, og smilede til Justin og John. Zoey gik hen til telefonen.
"Bonnie du skal da komme," svarede hun. Hun lyttede lidt.
"Det går udpå at vi hygger os sammen... Kom nu please kom. Der er ikke så mange endnu... Please," sagde hun bedene.

//Yay Very Happy krea Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:34 pm

Justin's smil blev større da han så hvor glad hun blev. Han havde været lidt nervøs for aften, for der ville sikkert komme en masse mennesker, og han var ikke glad for alt for store selskabe, men så længe Zoey var der, skulle han nok klare sig igennem aften.
Justin fulgte efter hende længere ind i huset, og sendte et svagt smil til hendesbror, John. Han rakte hånden frem mod ham, som mennesker normalt ville gøre. Trods det at alle kendte til vampyr og de var selv nogle, tænkte han at det gjorde vel ingen skade.
"Hej John, hyggeligt at møde dig"sagde han og nikkede venligt til ham som hilsen. Han vendte sig om mod Zoey med et stort smil. "Den klæder dig virkelig" sagde han og lagde hovedet på skrå og betragtede hende lidt.
"Kommer Bonnie" spurgte han lidt efter. Han havde ikke hørt noget om at hun ville komme eller om hun ikke ville. Han håbede inderligt at hun ville komme, det ville gøre det hele mere perfekt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:41 pm

Zoey smilte da John gav Justin hånden, og sagde med et smil på læberne: "Det er også hyggeligt at møde dig Justin." Hun smilte til Justin
"Tak," sagde hun. Hun så på justin.
"Jeg ved det ikke rigtigt, hende beslutter sig endnu... Kommer du Søs?" Spurgte hun, ind i telefonen. Hun ønskede inderligt et Ja, og frygtede et nej. Det ville bare ikke være det samme uden hende. Hun krydsede finger, og lyttede til tavsheden i røret.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:47 pm

Bonnie tøvede lidt i røret, "hmm... må jeg så ikke tage en ven med?" spurgte hun, og regnede enligt med et nej men håbede på ja. Hun vidste at Zoey med det samme ville vide hvem det var, Hope.
"ohh kom nu..." tiggede Bonnie enden Zoey havde svaret. Hun vidste ikke helt hvem Zoey havde inviteret, men håbede på det ikke blev en tam fest, når hun nu kom.
Hun havde bestemt sig får at komme, men af en eller anden grund ville hun gerne have Hope med. Hun havde ikke set hende siden den dag hun hjalp med John. "Som tak for hjælp..." fortsatte Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 10:57 pm

Zoey stod lidt. Hun vidste med det samme at det var den, alt hadene Hope.
"Bonnie...." Zoey bed sig i læben, før hun sagde et eller anden dumt. Så sukkede hun.
"Det er kun på en betingelse, at jeg lukker det hekse hadene pige ind, er... At hun svager ikke at forsøge at dræbe mig, eller nogen anden, der er med...." sagde hun, og kiggede væk. Hun kunne virkelig ikke lide Hope.
"Jo også er der lige en ting mere! At hun aldrig kommer her igen... på nær hvis jeg tillader det," sagde hun. Hun vidste at Bonnie var glad for at hun måtte tage Hope med, men der måtte jo være betingelser, ellers måtte hun, havde en eller anden til at beskytte hende hele tiden... og det ville nok ikke være så sjovt, for ved kommenet...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 11:04 pm

Justin lyttede stille med til pigernes samtale. Han havde hørt lidt om hende Hope før, men havde aldrig mødt hende. Han vidste ikke helt hvad han skulle syntes om hende, for på den ene side ville hun vidst ikke havde noget imod at slå Zoey ihjel, men på den anden var hun Bonnies bedste ven. Han trak lidt på skulderne og bestemte sig for at ikke have nogen fordomme mod hende, og så lade hendes personlighed, bestemme hvilken side hun var på.
Han sendte Zoey et lille smil. I det mindste kom Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 11:27 pm

Bonnie nikkede stille, selv om ingen kunne se det "bare rolig hun skal nok opføre sig pænt" lovede hun. Hun tøvede lidt "og Søs jeg har ikke noget at tage på." det lød mere som en bøn om hjælp end et forsøg på at få det ud.
Bonnie sukkede og hørte igen John grine. "Hold mund John!" sagde hun så, og ventede på at Zoey ville hjælpe hende på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 11:50 pm

Zoey sukkede.
"Okay... Jo det er rigtigt, jeg købte to igår... Okay... Mød mig på mit værelse sig hurtigt så muligt. Jeg er der oppe," sagde hun, Hun kiggede lyttede lidt, og lagde så på.
"Jeg kommer om to sekunder... Okay om et par minutter... Øhm... kald hvis der er noget," sagde hun, mens hun gik hen mod trappen. Hun løb op af den og ind på sit værelse. Hun gik hen til sit klædeskab, der var proppet med tøj. Der hang ingen kjoler. Så kom hun i tanke om at alle hendes kjoler jo ikke var herinde, men neden under. Hun hoppede ned ad trapperne, ind i stuen, og ind i et rum, hvor der var et skjult klædeskab. Hun havde altid brugt det, til at gemme ting, eller hvis man legede gemmeleg, så gemt sig der. Der var aldrig nogen der havde fundet hende der. Hun 'bladrede' hurtigt gennem alle kjolerne, og tog fire forskellige kjoler fra. to af dem røde, og de andre sorte. Så lukkede hun det skjulte skab, og forsvandt. Hun dukkede op undenfor sin dør...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:04 pm

Bonnie stod lidt og trippede, hun kiggede på kjolerne og smilte. Hun tog en af dem, en sort. Hun gik ind på zoeys værelse og tog den på, den sad perfekt. Bonnie kiggede sig i spejlet og smilte tilfredst til sig selv. Hun tog nogle sorte matchene sko på, og gik lidt rundt på gulvet for at vende sig til dem inden hun gik ned. Hun smilte til zoey og gik ud af værelset, ned af trappen og ind til de andre. Hun stod stille lidt og bed sig i nervøst i læben, hun kiggede rundt og fik øje på Justin. Hun gav et smil fra sig da hun så ham.

Kjole: http://www.mcm-mode.dk/data/images/Toppictures/toj.jpg
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:50 pm

Zoey gik ind i sit værelse, og lagde kjolerne på sengen. Så gik hun ned ad trappen, og ind i stue. Hun gik forbi Bonnie og hen til justin.
"Der er hun! Gå hen til hende," sagde hun, og smilte. Hun nikkede i retningen af Bonnie. Så gik hun selv hen til Bonnie.
"Du ser fantastisk ud Søs," hviskede hun, med et smil. Hun kiggede på John. Han nikkede som for at give hende ret. Zoey smilte...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 9:38 pm

Robyn synes ligesom, at det var blevet for kedeligt derhjemme. Desuden, så havde hun jo fået en invitation af Zoey juleaften - hvilket jo var nu. Hun smilede, idet hun låste døren til sin hoveddør efter sig. Hun havde selvfølgelig husket, at tage et varmt halstørklæde på, handsker og en hat.
Robyn stod lynhurtigt foran den dør, som førte ind til Zoey. Hun rynkede på næsen. Hun tog en hånd op af lommen, og bankede elegant på. Måske burde hun bare være blevet derhjemme? Måske var det bedst? Hun trak på skulderne. Nu var det altså for sent. Nu måtte hun bare vente, indtil en eller anden åbnede døren for hende..
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:05 am

Zoey hørte døren. Igen dansede hun elegant hen til Døren. Hun åbnede den. Et kæmpe smil dukkede op på hendes læber.
"Hej Robyn," sagde hun. Hun gik til siden.
"Kom indenfor," sagde hun, og lavede en lille håndbevægelse.
"Vi er ikke kommet så mange endnu, men jeg håber da vi kommer flere." Hun tog Robyn's over tøj, og viste hende ind i stuen. Så gik hun tilbage med Hendes overtøj, og hange det op. Lidt efter kom hun tilbage igen med et smil på læberne...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 2:49 pm

Robyn smilede stort til Zoey, da hun åbnede døren.
"Hejsa, Zouse!" grinede hun og gik indenfor, idet Zoey trak til siden. Hun lod hende tage sit overtøj, hvilket egentlig var rart. Indenunder var Robyn dog bare iført en blå varm striktrøje med en blå diamant halskæde. Hendes brune hår var ellers sat i en pjusket knold, samt hun også var iført et par simple legginsjeans (eller hvad de nu end hedder xD)
Robyn fulgte med ind i stuen. Hun smilede, da hun bemærkede de andre? Hun slog armene om sig selv. Det var alt for længe siden, at hun havde set mange af de andre. Hun havde været væk i et godt stykke tid, men nu var hun hjemme igen - hvilket var dejligt. Men hun syntes nu, at der var kommet ret mange nyheder, mens hun havde været væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 4:03 pm

Joan bankede stille på døren, hun var lidt nærvøs. Hun kendte ikke lige andre end Zoey endnu, så hun havde vel også god grund til ikke lige at vare tryk. Det og så var hun ret sikker på at hun ville stå blandt vampyre og en helt anden art hun ikke kendte... og så var der lige hende. Hun tøvede lidt og gik op til døren og bankede på. Hun havde bare taget en blå kjole på, men det var da en kjole. Det gik hun ikke normalt i.

Kjolen: http://www.forever21.com/images/large/53009593-07.jpg
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 4:25 pm

Justin så op ad trappen da Bonnie kom til syne. Hun var smuk i kjolen, som hun havde lånt af Zoey og han kunne slet ikke lade være med at smile lidt. Han nikkede til Zoey og sendte også hende et smil, inden han gik hen til Bonnie.
Han lagde den ene hånd om på hendes ryg og kyssede hende på munden. Kysset var hurtigt og blidt, og bagefter vendte han blikket mod den nyankommende gæst, Robryn, som han ikke havde set før, men kun hørt kort om fra Natalie. Justin sendte hende et smil og nikkede til hende som hilsen, men blev stadig stående med den ene arm rund om Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 5:12 pm

Bonnie kyssede justin igen, og smilte.
Hun kiggede ned af sig selv og bed sig nærvøst i læben.
Hun vidste ikke lige om han ville ku lide kjolen. Ham eller
de andre. Der var efter hånden kommet mange. Robyn, Justin,
John, Zoey og Joan. Bonnie kendte godt Joan, hun var jo hope's
søster. Hun vidste at Mathew også ville være her om lidt, og
sikkert også Rose og Matt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 5:35 pm

Zoey smilte til Justin og Bonnie.
"Robyn dette er Bonnie og Justin. To små turdelduere. Så er der John, Mig og Bonnie's bror..." Sagde hun, og nikkede mod John.
"Uh... Nu kommer der endnu en," sagde hun, med et kæmpe smil. Hun lavede en lille pioet hen til døren. Hun åbnede den.
"Joan... Hvor er det dejligt du kunne komme," sagde hun, og lod hende komme ind. Hun lukkede døren, og gik ind i stuen.
"jeg skal lige lave noget. Så bonnie hvis det banker på så åben lige," sagde hun, og gik ind i køkkenet. Hun tænkte at en drinks kunne være godt. Hun kunne godt mikse sådan noget sammen i en fart, eftersom hun engang arbejdede som bartender (det var før hun mødte Matt). Hun miksede hurtigt en masse sammen, og stillede dem på et fad. Hun bar dem ud, med et smil.
"Jeg har lige mikset en lille drink sammen til jer," sagde hun, med et smil. De var godt nok næsten vampyrer alle sammen... Men det var vel lige meget... Var det ikke?
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 5:44 pm

Robyn stirrede lettere forskrækket på Bonnie. Så så hun på Zoey.
"Skulle man have kjole på?!" røg det forskrækket ud af hende.
Det vidste hun intet om. Hun ville da gerne have taget en kjole på, men hun havde ikke videre tænkt over det. Faktisk, så var det da helt pinligt! Var hun måske ikke den eneste pige, der ikke var iført kjole?!
Robyn kneb øjnene sammen, idet hun trippede lidt på stedet. Bare tænkt på noget andet. Hun smilede, og så på Justin og Bonnie. Hun smilede venligt til dem, så godt hun nu kunne komme til.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:11 pm

Zoey lo stille. Hun gik hen til Robyn.
"Kom," sagde hun, til hende. Hun nikkede mod en dør (Den hun var løbet ind af for få minutter siden. Hun Gik hen til den. Hun kunne se at Robyn var lidt flov over hun ikke havde kjole på. Inde i rumet, i et skjult klædeskab, var der en masse forskellige kjole. Måske ikke der var noget Robyn, kunne bruge. Hun åbenede den, og kiggede på Robyn...

//ingen kreativitet... Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:41 pm

Bonnie smilte til Robyn, "hey" sagde hun glad og gik hen og gav Robyn et knus.
"Det er godt at se dig igen" fortsatte hun med endnu et smil. Hun kiggede kort på Zoey, og smilte, hun vidste vist ikke at de kendte hinanden.
Så kiggede hun tilbage på Robyn, "det gør ikke noget... jeg har også bare lånt en kjole af Zoey..." sagde hun så.
Hun så Joan kom indd af døren, hun løb hen til hende og gav hen et stort kram. "Joan!! hvor er det godt at se dig!" sagde hun så.
Hun smilte til Joan, og gik så tilbage til Justin.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^   Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Juleaften hos mig ~ Til alle bruger ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Zoey Hus ^_^-
Gå til: