The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Can we talk? ~ Reifarim

    Go down 
    3 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
    ForfatterBesked
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 7:10 pm

    (Er det her jeg skal hoppe ind? xD)
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 7:11 pm

    (Gerne! Jeg skulle faktisk lige til at skrive og spørge om det xD Så rækkefølgen bliver Elena, Case, mig? ^^)
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 8:03 pm

    (Det kan vi godt sige. Så er det vel min tur?)

    På - klædt i sort = sort top, sorte bukser og sorte converse.

    I regnen og tordenen kom en skikkelse flyvende. De var en ørn, med en fjerdragt der selv i regnen havde en smuk glans. Den fløj over trækronerne og spejdede efter noget bestemt. Den skar i gennem luften, så let som ingenting. Det tog næsten ingen af dens kræfter. Efter den havde svævet et stykke tid, dykkede den mod jorden, lige inden den ramte jorden, forvandlede kroppen sig fra ørn til menneske.

    Case slog en koldbøtte hen ad jorden og ende til side stående på benene. Hun stod foran et kæmpe hus. Synet overraskede hende. Elena havde én gang talt over sig omkring hendes far og var kommet til at fortælle at hans familie boede der hvor hun nu var. Hun gik roligt og lydløst mod døren. Da hun ville banke på, fangede hun en mærkelig fært, der til trak hendes opmærksomhed. Hendes hjørnetænder skød frem. Hun kendte den slags. En engel. Jeg rystede på hovedet og trak sine tænder ind igen. Hun var blevet enig med sig selv om ikke at dræbe nogen der var i hendes egen familie. Det var ikke noget man gjorde, så megethavde hun da lært. Hun gættede på at alle der boede i det hus, enten havde en relation til eller var i hendes familie. Hun besluttede sig for at følge færten. Hun fulgte lydløst færten. Et held for hende at vinden vendte mod hende, så hun ville finde personen, før hun blev opdaget. Hun gik mellem træerne for ikke at blive set. I de år hun havde levet havde hun lært at man skulle være uset og lydløs, for at kunne forblive så usynlig som overhovedet mulig. Det tog ikke lang tid for hende at finde englen, men det hun fandt med ham, gjorde hun irritabel. Elena var kommet først. Hun glemte et kort øjeblik at være lydløs og kom til at træde på en gren. Hun valgte at lad sig komme til syne. Hendes skridt var ny nøje overvejede og selvsikre. "Ser man det? Er det ikke Elena?" Hendes stemme var kold og følelsesfaldt. Hendes blik faldt på den mandelige engel. Hendes tænder hoppede ud igen. Hun lagde hovedet på skrå. "Og hvem er du så?" Hun var stoppet så langt væk at de stadig ikke kunne se hende helt klart. Hun tog nogle skridt tættere på. Hun trak sine tænder ind igen og tog sig sammen. "Hvilken relation har du til hende?" En nysgerrighed blev vækket i hende. Der var et eller andet over ham, der gjorde hun gerne ville vide hvem han var.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:16 pm

    Ray måbede let ved hendes ord, men valgte ikke at sige noget, for han vidste vitterlig ikke hvad han skulle sige til det, så han ventede på at hun prøvede at redde den. Han sad bare og stirrer lidt på hende med med op spærrede øjne og let åben mund og han nikkede langsomt da hun sagde, at hun var glad for, at han stadig var der og han prøvede at komme med et lille smil, men det var svært for ham. Det var mærkeligt at få at vide, at han stadig betød så meget for en anden, som han havde elsket så lang tid siden. Han lagde en arm under hendes knæ og ved hendes skuldre og rejste sig op med hende i sine arme og satte hende blidt og nænsomt ned og lagde så hænderne på hendes skuldre. Han nikkede lidt og kom med er lille smil. "Jamen det glæder jeg mig så til " sagde han og så hendes i øjnene og strøg en lille tot hår væk fra hendes ansigt og lagde den bag hendes øre. "Elena, je-" Lyden af en gren der knækkede stoppede ham midt i sætningen og han så op med et sæt og spejdede ud gennem regnen og mørket. Han rynkede let bekymret på brynet og så den unge dame der trådte ud gennem mørket, og som tydeligvis kendte Elena. Han fjernede hendes hænder fra hendes skuldre og så på pigen over Elenas hoved. "Mit navn er Reifarim, men jeg bliver kaldt Ray," sagde han med en blid stemme og så nysgerrigt på hende. Hun så let bekendt ud, men han mente stadig, at han aldrig have set hende før. "Hun.." Han så ned på Elena med et lille smil. "Hun er en gammel ven," forklarede han og så så på pigen igen. "Men hvem er du?" Spurgte han og lagde hovedet let på skrå imens han betragtede hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:33 pm

    Elena rykkede sig uroligt under hans blik. Hun kunne godt se at det kom bag på ham. "Ray.. Jeg.." Hun stoppede, for hun anede ikke hvad hun skulle sige til ham. Skulle hun fortælle ham hun inderlig fortrød det hun havde gjort? Nej, det ville alligevel intet nytte. Hun måtte leve med det, som hun levede med alt andet.
    Hun lagde armene om halsen på ham da hun kunne mærke han lagde an til at rejse sig op, med hende i favnen. Hun nikkede lidt. Hun mærkede det sive koldt ned af ryggen allerede inden grenen knækkede. Det irriterede hende lidt at han blev afbrud.
    Stemmen der kom dem imøde var så velkendt. Hun kiggede op ham og rykkede sig lidt, for at stå som en slags barrikade mellem dem.
    Hun rystede let på hovedet "Vi var vist nok lidt mere end venner, tør jeg godt sige. Ray dette er Charmaine. Vores datter." Hun trådte tøvende til side, men hun var klar til at springe ind foran Ray hvis Case prøvede på noget. Hende blik strøg mellem dem, for at afkode deres reaktioner.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:02 pm

    Case opfattede hurtigt at hun havde afbrudt dem, men det rørte hende ikke. Hun mente bare at Elena havde godt af det. Hun kiggede på denne Ray, som han blev kaldt. Navnet lød bekendt, men hun kunne ikke huske hvorfor eller hvordan. Det var ikke navn hun havde hørt længe. Hun trådte et skridt tættere på dem og bemærkede hurtigt at Elena skiftede position, for at stå mellem dem. Hun kneb øjnene sammen og kiggede kort på hende, da Ray snakkede igen. Hun bemærkede også Elenas kommentar. Et svagt smil kom frem på hendes læber. "Så du var en af hendes mange elsker." Hendes smil blev lidt større. "Stakkels dig." De næste ord på himlen fik hendes smil til at blegne. Hendes krop blev stiv og tung. Hun holdte været. I et kort øjeblik lignede hun en smuk statue, nogen havde taget sig den frækhed at klæde ud i sort. Da ordene var sunket ind pustede hun stille ud. "Case." Det var det eneste hun kunne sige med sikkerhed. "Jeg vil kaldes Case, Elena. Ikke Charmaine." Hun havde nægtet at kalde Elena for mor. Det virkede forkert. Efter lidt tvang hun sig selv videre. "Så du talte sandt, da du sagde han var død." Hun sagde ordet død, som om hun var noget hun ikke kendte betydningen af. Det gjorde hun vist heller ikke, for hvis var død ville han jo ikke stå der nu. Hun gik tættere på ham og stoppede først da hun stod en lille meter fra ham. "Reifarim.." Hun smagte lidt på navnet. Hun kunne stadig ikke huske hvorfor navnet virkede hende bekendt. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:21 pm

    Ray var en anelse irriteret over at blive afbrudt, men stadig et eller andet sted lettet over det, for hvem ved hvad der ville have sket, hvis denne unge dame ikke var kommet og afbrudt dem, han kunne kun gisne om det. Han lagde godt mærke til, at Elena stillede sig mere mellem dem, men han forstod ikke helt hvorfor. For han var ikke bange for oprindelige vampyrer eller nogen anden overnaturlig skabning, for han var en engel og han kunne sagtens beskytte sig selv med sine vinger. Han så på den unge dame da hun kom nærmere og hans blik forlod hende kun da Elena sagde, hvem hun var. Men hans blik røg hurtigt over mod Charmaine igen, eller Case, som hun jo ville kaldes, af det han kunne høre. Da hans datter kom nærmere lagde han hovedet let på skrå og betragtede hende, men ikke på en måde som andre mænd ville have gjort ved f.eks. at give hende et elevatorblik, nej, han betragtede hendes ansigt og kunne godt se lidt af sig selv i det, hvilket gav ham en mærkelig og ukendt varm følelse i brystet. "Jeg var død," sagde han kort og så sin datter i øjnene imens hun nærmede sig ham. Han vidste ikke helt hvorfor han sagde det, for det var jo lidt tydeligt da han jo var en engel. Han lagde hovedet lidt på skrå imens han betragtede hende. "Hvorfor vil du ikke kaldes ved dit fødenavn?" spurgte han nysgerrig og noget undrende. For, efter hans egen mening, så var Charmaine et smukt navn.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:41 pm

    Elena anede egentligt ikke hvorfor hun havde stillet sig imellem dem. Det havde bare været et eller andet hun havde gjort instinktivt, for at kun passe på ham. Hun vidste udemærket godt at han godt kunne passe på sig selv, men i det øjeblik tænkte hun ikke over det. Hun fulgte Case med øjnene og fnøs lidt. "Du er navngivet Charmaine af mig, og kun mig. Sig jeg vælger selv om jeg vil præsentere dig Case eller Charmaine." Det næste der kom fra hende irriterede hende grænseløst. Hun kæmpede en sej kamp for ikke at hvæse et eller andet efter hende.
    Elena blev så helt tavs og iagttagende. Hendes øjnene faldt hele tiden på Case, selvom de engang i mellem røg over på Ray. På ham kunne hun tydeligt se det faderlige, men på Case syntes hun ikke at se nogle tegn på noget som helst. Elena nikkede lidt medgivende på Rays spørgsmål, selvom hun allerede kendte svaret.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:00 pm

    Case så kort mellem Elena og Ray. Hendes blik faldt på den talende Elena. "Jeg er da ligeglad. Case er det jeg præsentere mig som," sagde hun bestemt med et hårdt tryk på jeg. Hendes blik faldt derefter på den stille Ray. Hun mødte hans blik igen og igen, men selvom han kun kiggede på hendes ansigt, var hun ligeglad og kiggede på ham i helhed. Hun afsøgte hele hans krop med øjnene, og til sidst hans ansigt. Hun måtte inderst inde indrømme at Elena, havde en god smag af mænd. Hun sendte Elena et lidt hånligt smil, da hun fornemmede hendes irritation.

    Hun himlede med øjnene. "Det er vidst ingen overraskelse, vel? Men der er noget der nager mig. Hvordan kan du var engel? Min far var oprindelig, men død. Og nu engel? Det er en af de mindre detajler, der er blevet mig undladt." Hun lagde hovedet let på skrå og så indgående på ham.

    Hun løftede det ene øjenbryn og sendte ham et af sine blikke, som var uaflæselige. "Smuk? Ja, til en prinsesse eller en fin pige. Jeg er ikke en prinsesse eller en fin pige. Derfor Case. Det er mere hårdt og det er ikke for fint." Hun lagde armene over kors under brystet og trak skødesløst på skulderne.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:15 pm

    Ray så på Elena og kunne ikke holde et lille smil tilbage over hendes irritation over deres datter, for han kendte Elena og vidste godt, at hun stod fast i sin sag, uanset hvad den var om. Han rakte ud og lagde en hånd på Elenas skulder. "Lad hende nu bare gøre det," sagde han blidt til hende og så på hende imens. Han gav hendes skulder et let klem inden han tog hånden til sig og betragtede Case igen. "Case er også noget nemmere at huske," sagde han med en lille klukken og så på hende med et uudgrundelig blik. Han smilede let over Cases spørgsmål og trak let på skuldrene. "Min familie har nogle stærke forbindelser til nogle magtfulde kitsunier, som tilfældigvis skyldte dem nogle tjenester," sagde han roligt, men et lille smertefuldt drag viste sig om hans kæber da han ved tænderne sammen og et kort øjeblik blev hans blik fjernt. "Min mor fik dem til at bringe mig tilbage." Hans blik med nærværende igen ved de ord. "Dog ikke uden konsekvenser, jeg huskede intet af mit liv de første uger, og de andre morede sig over mig." Han klukkede ganske let og trak let på skuldrene endnu en gang. Han lyttede opmærksomt til hendes forklaring og nikkede ganske let. "Javel, ja," sagde han bare med et af sine velkendte skæve sørøver-smil. (Y'know, det fra Once Upon a time xD)
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:40 pm

    Elena vendte blikket mod ham og åbnede svagt munden for at sige noget, men hun ombestemte sig og sukkede så i stedet. Da hun hørte hans kommentar til Case rynkede hun panden og kiggede på ham med et opgivende blik. Hun mumlede noget bulgarsk og stillede sig med hænderne i siden.
    Hun mærkede hurtigt stemningen forandre sig hos Ray og strøg ham blidt over håndryggen, hvorefter hun tog hånden til sig igen. Hun vidste at det var et ømtpunkt på dette tidspunkt, for han havde ikke haft tid til at komme sig over tabte af hans mor. Det slog hende pludseligt, at Case ikke længere havde en farmor. Det virkede helt underligt, da Case så egentligt ikke havde nogle bedsteforældre. Elena rystede tanken af sig og fokusérede på dem istedet. Hun gad slet ikke tænke på sine egne forældre.
    Hun lyttede bare tavst til fra sidelinjen, og var næsten lettet over at Case og hende ikke var røg i totterne på hinanden endnu.

    //hehe, elsker det smil x3
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:13 am

    Cases blik flankede igen i mellem dem. Han havde en forståelse for hende. Det undrede hende gevaldigt. Hendes blik faldt til sidst på Elena og først nu opdagede hun det. Elena havde grædt. Hendes øjenbryn trak sig sammen i panden på hende og en lille fin rynke dukkede op. Elena virkede i det hele taget forandret. Det irriterende smil med den hård facade var væk og tilbage stod en næsten mentalt mæssig blottet kvinde. Det overraskede hende lidt. Da Ray snakkede optog han hende opmærksomhed. Hun nikkede. "Absolut."

    Hun nikkede interreseret og lyttede. "Kitsuni.. De er ellers aldrig særlig nemme at snakke med." Hun bemærkede hurtigt at han spændt i kæben og blev fjern i blikket, da han snakkede om sin mor. Det undrede hende lidt. Hvad var der mon sket? Hun smilede lidt over det han sagde med konsekvenser. "Du kunne ikke huske den første del af dit liv?" Hun kiggede på ham da han svarede omkring hendes navn. Hans smil fik hende til at lægge hovedet på skrå. Hun kendte den smilemåde. "Er du gammel pirat?" Hun havde før i tiden forført pirater, for deres kvindeglade sind havde tit gjort dem til nogle lette ofre.

    (Undskyld tiden, men min ipad tvinger mig til at skrive mega langsomt -.-)
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:38 am

    Ray så på Elena og smilede skævt til hende. Han kunne let huske deres tid sammen, han havde jo stadig været på havet på det tidspunkt, og han var blevet der til stort set alle andre pirater var fanget og hængt, men jah, han holdte fast i sit mandskab, han beskyttede dem med sit liv, men hans rygte gjorde nu det meste af forarbejdet. Han så taknemmeligt på Elena da han mærkede hendes berøring og hurtigt fangede han hendes hånd og gav den et kort klem inden han slap hendes hånd igen. Da han så på Case igen og han nikkede med et let smil. "Min familie er gammel, de ældste stammer helt tilbage fra over 5000 F.kr.," sagde han med en lille klukken. "Så de havde let ved at trække i nogle snore, og jeg må sige, jeg er glad for ikke at være død, men jeg savner også fordelene ved at være vampyr til tider." Han trak let på skuldrene, for der var jo intet at gøre længere, han kunne ikke gå tilbage i tiden og ændre hvad der hve fået ham i problemer, han kunne kun tage den fra hvor han stod nu og her. Han klukkede let. "Nope, jeg var som et nyfødt barn i en voksen krop," sagde han med en lille latter. Han så på hende og nikkede, endnu en gang med det sørøver-smil. "Mit skib Jolly Roger var kendt i alle farvande," sagde han med en længst forglemt stolthed. "Alle frygtede os, alle kendte os, men ingen kunne fange os." Han klukkede lettere hæst og så på begge damer med et gavtyvagtigt glimt i sine dybblå øjne. Den lysegrønne ring omkring pupillen lyste nærmest op i halvmørket. Han savnede livet på havet, sit gamle mandskab og magten og ansvaret det gav at være kaptajn på et skib.

    //Gør jeg osse! Og helt okay xD


    Sidst rettet af Ray Søn Jan 05, 2014 11:00 am, rettet 1 gang
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:48 am

    Elena huskede selv tiden de havde haft. Hun havde været hoppet ombord på hans skib i fulgt fra sine brødre. Hun havde mødt hun der, været på skibet sammen med hele hans mandskab. Hun havde i starten været en ubuden gæst, men da hun blev opdaget, skete der ikke det der ellers ville være sket. Hun skulle ikke gå planken ud, som normalt skete med ubudne gæster. Hun hjalp tværtimod til. Hun huskede hvordan hun på en måde blev en af dem, selv om hun ikke var med ude at slås, kun når hun skulle have næring.
    Hun mærkede ham tage hendes hånd og klemme den let. Hun var glad for at han tog imod hendes tavse trøst. Hun opdagede Case sitrede på hende. Det var tydeligt hun undrede sig. Det gik op for hende at Case havde lagt så mærke til hendes humør skift. Det var ikke svært at opdage. Hun satte hurtigt en kølig facade på, der holde Case fra at opdage mere. Hun skulle ikke bruge det imod hende.
    Da Ray nævnte at de ældste i hans stamme var fra over 5000 år f.kr. løb det koldt ned af ryggen på hende. Hun var hun selv. Det var en detalje hun ikke engang havde fortalt Ray eller Case. Ingen rigtigt vidste hvor gammel hun var. Eller jo. Hendes brødre gjorde, da de var fra samme tid. Hun havde aldrig set nogen grund til det. Hendes krop var stadig som den havde været flere tusind år tilbage, så ingen kunne se det.
    Hun smilede lidt da han sagde han savnede fordelene ved at være vampyr. Det glæde hende lidt, selvom hun vidste at det var umuligt at give ham det tilbage. En engel ville aldrig kunne være andet end engel.
    Hun smilede skævt da han snakkede om 'Jolly Roger' som han havde navngivet sit elskede skib. Hun morede sig indvendigt lidt over at han stadig holdte fast i den stolthed, som alle mennesker forlængst havde glemt alle myter om.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:11 am

    Cases blik gled stadig mellem dem. For hende kunne man tydeligt se at de havde haft en fortid sammen. Den kærlighed de havde delt, lå stadig begrave. Hun vendte blikke væk fra dem. Hun havde selv aldrig haft nogen at holde af, eller nogen der holdte af hende. Hun havde undgået det alle årene. Hun havde selvfølgelig haft fysiske forhold til mænd, men aldrig havde kærlighed været et ord hun havde ville brug omkring dem. Hun havde aldrig haft lyst til at beskytte dem eller elske med dem, som kun to elsker ville gøre. Hun havde altid kunne dræbe dem uden fortrydelse eller skyldfølelse.

    Hun så på Ray og spærrede øjnene let op. "Mere end 5000 år før? Ja, så er der vel mange der skylder dem tjenster." Et smil dukkede op på hendes læber. "Det er også bedre at være en jæger, end et muligt bytte." Hendes stemme var rolig, som om det var en ting hun tit snakkede om. Hun lagde ikke skjul på hvad hun mente. Det var nok ikke venligt sagt, men det var sådan hun havde det. Hendes smil varede ved, da han fortalte at han havde været et barn i en voksenkrop. Det virkede underligt, men havde det været prisen, var den ikke svær at betale. Han huskede det jo alligevel ikke bagefter.

    Hun tænke lidt og nikkede. "Rygter hørte jeg rundt omkring på kroerne, hvor de drak og råbte. Så du kæmpede og dræbte virkeligt alle der stod i vejen?" Hun huskede en mand råbe op og fortælle hele kroen om skibet med den udødelige kaptajn. Hun trak på smilebåndet ved mindet. "Den udødelige kaptajn. Vidste du at det var derfor de frygtede dig? Fordi ingen kunne dræbe dig? Og så var dit mandskab også stærkt. En mand fortalte engang at kun ved selv og dø kunne man dræbe dig." Hendes latter kom frem. Det lød næsten som et så klokkespil. Den bar så fin og piget. På dette tidspunkt passede så hendes til hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:54 am

    Ray kunne også huske hvordan han havde mødt Elena, på sit eget skib. Han havde godt bemærket en ukendt duft på sit skib, men da han kort tid forinden havde haft 'besøg' af nogle andre vampyrer, så lagde han ikke så meget vægt i den, ikke før nogle af hans sømænd var kommet løbende med blod løbende fra to små sår fra halsen. Hvad denne vampyr ikke vidste, var, at han fik alle sine mænd til at indtage jernurt samt ulvebane, så de var beskyttet mod lidt af hvert. Men han havde hurtigt fundet den unge kvinde der havde gemt sig i hans lastrum, men ja, han var opdraget til at være en gentleman, så på trods af at han var en sørøver, tog han hende til sit mandskab, og den ene ting førte til den anden, og ja.
    Han så kort fra Case til Elena og tilbage igen, og han kunne let se, at mor og datter ikke ligefrem havde det bedste forhold. Han klukkede let. "Det kan man let sige," sagde han med et skævt, sørøver-smil og trak let på skuldrene ved hendes kommentar på jægeren og byttet. "Bare fordi man er en engel, betyder det ikke, at man er forsvarsløs," sagde han kort for hovedet og så ned på Case med et bestemt blik. "Og selv mennesker kan forsvare sig selv, med jernurt eller ulvebane, f.eks., så selvom de altid vil være os fysiske underlegne, så har de stadig en chance for at skade os." Han vidste hvad han talte om, for han havde godt selv fået en pæl eller to spiddet i sig, den sidste pæl var desværre bare i det rigtige materiale.
    Han lo hæst og nikkede let. "Aye! Så du har hørt om mig," sagde han med sit sørøver-smil. "Aye, jeg hørte et og andet når jeg selv var ude og drikke, for ingen der havde mødt mit skib, havde overlevet." Han klukkede stille og kom så med et længselsfuldt suk. "Det var tider, må jeg sige, var det ikke også, Elena?" spurgte han blidt og så ned på hende, som engang havde været hans elsker og forlovede.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:24 pm

    Elena mindes den dag hun havde lagt bevidstløs i hans lastrum, efter at have drukket haft noget af mandskabet. Hun havde bandet sig selv langt væk, men der gik ikke længe ind hun havde forelsket sig i Ray og han havde forelsket sig i hende. Det havde været nogle sjove og følsomme år for hende. Nogle år hun normalt aldrig tænkte over før hun mødt var sammen med ham. Hun var ikke god til fortiden, så hun forsøgte at undgå den.
    Hun måtte kæmpe for ikke at smile for åbentlyst over det Case sagde om jæger og bytte. Hun kiggede væk og lod smilet komme fra. Da Ray snakkede lo hun let. "Men godt nok er du måske ikke et bytte, men du tiltrækker os, på sig mange måder." Hun kørte en hånd igennem sit plaskvåde hår. Resten kommenterede hun ikke, selvom hun var uenig i det han sagde.
    Elena så overrasket på Case. Hun havde hørt om sin far. Det var ikke det at hun havde hørt om ham, der overraskede hende, det var det er hun huskede historierne om ham. Hun smilede det han sagde med skibet. "Ja, og hvis de endt levende på dit skib og gemte sig, så gik der aldrig længe før vedkommende var død og smidt overbord." Hun rystede let på hovedet med et smil om læberne. Hun kiggede op på Ray og sendt ham et smil der var blidt og svagt kærligt. "Det var nogle af de bedste år jeg har haft." En lille latter undslap hendes læber. Et lyn lyset himlen op og skæret fik hendes nøddebrune øjne til at skinne. Hun vendt derefter blikket væk fra Ray og ned i jorden.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:44 pm

    Case så først på Ray da han snakkede og bagefter på Elena da hun på en måde medgav det hun selv havde sagt. Hun følte det underligt at på en måde dele mening med den dame der var hendes mor. Hun nikkede modvilligt medgivende til det hun havde sagde. "Hvis du selv har været en af os må du medgive os i, at engle hurtigt kan forveksles med et bytte, efter som i tiltrækker vores sult.." Hendes øjne blev kort lysende sort og hendes tunge støtte mod hendes tænder for at understrege sin pointe, så fortsatte hun hvor hun slap: "og lidenskab." Det sidste blev sagt med et skævt og næsten lumsk smil, der fik de træk hun havde fra Elena til at træde tydeligt til. Hun rystede på hovedet og huskede på at manden foran hende var hendes far, ikke en tilfældig engel. Hun så ham roligt i øjnene og veg ikke under hans bestemte blik. Det havde ingen effekt på hende. "Men at dræbe os, skal der altså lidt mere til. For de er os underlegne på alle punkter. Eller i hvert på de fleste. De kan ikke stille op imod os, og de svageste i fødekæden er og vil blive vores bytte." Hun sagde det med en selvsikkerhed der ikke kunne destrueres. Hun tænkt på det som en løve og en gazelle. En gazelle kunne forvold løven skade, men ville ikke dræbe den. Den kunne stikke af, men uanset hvad ville den tilsidst blive løvens bytte. Hun havde erfaret at mennesker kunne være kloge og snyde hendes art, men mennesket i sig selv, kunne ikke overrumle en fuldblods vampyr. Gør skade men ikke dræbe. Kun en af samme hurtighed og stærke som dem selv, kunne ende livet på dem. Hun kunne mærke at Elena også havde været uenig i det han havde sagt, men havde forholdt sig tavs.

    Hun nikkede. "Ja, jeg har. Du overskyggede mine drab, fordi dit mandskab dræbte flere end jeg gjorde." Hun smilede svagt. Det havde irriteret hende grænseløst den gang, men nu rørte det hende ikke vitterligt. Hun så fra den ene til den anden. Langsomt nikkede hun. "Interessant. Så alt hvad der kom på din vej, blev ryddet af vej?" Hun smilede lidt over det han sagde, men da han henvendte sig til Elena gin det op for hende, at hun også havde været med. "Var i sammen om at slagte eller de pirater?" Hun tænkte videre over det og bakkede lidt væk, da en tanke ramte hende. "Vidste du at Elena var gravid? Fortalte hun dig det?" Hun rystede på hovedet og lavede sin egen teori inden nogen nåede at svare. "Opgav du mig også bare op til ham? Lod i mig begge bare i stikken?!" Hendes blik flakkede imellem dem.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:10 pm

    Ray havde en svaghed for kvinder i nød, det måtte han sige, og at se Elena ligge bevidstløs på gulvet i lastrummet, det tændte noget op i ham, som han ikke ligefrem havde følt før. På sin måde, så var Elena hans første forelskelse, noget han faktisk aldrig havde fortalt hende og en ting, som han ikke ville have kom ud. Han klukkede let. "Jeg kender skam godt min virkning på jer, jeg har selv oplevet den," sagde han med sit sørøver-smil. "Og det er skam rigtigt, det kan jeg ikke modsige." Men dog trak han let på skuldrene.
    Ham nikkede medgivende til hvad Elena sagde og gengældte så hendes smil. "Også nogle af mine," sagde han og så på hende imens lynet oplyste hendes ansigt og han nød hendes latter mere end noget andet. Han vendte blikket mod Case da han nævnte det med sine egne drab og hans mandskabs. Han klukkede let. "Aye, de færreste overlevede, for nogen måtte jo sprede budskabet og rygterne," sagde han og blinkede indforstået med sin datter, uden at det på nogen måde virkede forkert eller gustent. Og noget af et rygte havde han skam haft, for han havde nærmest levet på havet i hele sørøver perioden og lidt efter det også. Han nikkede let. "Hun var med i nogle af mine år ude på havet, men ikke alle," forklarede han og så hvordan hun begyndte at tænke, han kendte det blik fra Elena. Da han så hvordan hun bakkede væk, forstod han ikke helt til start, men det var som en spand kold vand blev smidt over ham da han hørte hendes næste ord. "Case, la-" Hun afbrød ham med det næste spørgsmål og anklage. Han gik hurtigt et skridt mod Case og lagde blidt og en anelse langsomt sine hænder mod hendes skuldre, så hun havde tid til at trække sig væk, hvis hun ikke ville have hans berøring. "Jeg vidste intet om du fandtes før i dag," sagde han og sandheden kunne tydeligt ses i hans øjne. "Jeg kendte ikke til din eksistens før, hvad? En halv time siden?" Han rystede let på hovedet. "Jeg havde ingen anelse, og vidste jeg du fandtes og at du var min datter, jeg havde gjort alt for at finde dig. Vendt hver en sten, efterforske hvert et hav, jeg ville finde dem som havde taget dig fra mig, fra os." Han så kort fra Case til Elena og tilbage igen. "Dræbe dem og bringe dig tilbage." Hvert et ord han sagde, var sandt, han løg ikke ligefrem, heller ikke da han var pirat eller vampyr, for den sags skyld, og nu da han var engel var det meget sværere for ham at skulle lyve, hvis tilfældet skulle ske, for det føltes så unaturligt og forkert for ham at skulle gøre det, som om det var en skændsel mod hele hans eksistens.

    //Jeg svarer nok ikke mere i dag xD Nat nat ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 12:04 am

    Den dag i lastrummet havde været en kæmpe bommert fra Elenas side, efter som hun kun havde været der for at gemme sig fra hendes fejl fra fortiden. Men det havde i sidste ende været han reddet hende fra fulgt i en lille periode. Hun havde så også været den eneste på hans skib der var oprindelig ligesom ham selv, hvilket normalt ville være en trussel efter som hun havde været meget ældre en ham. Hun følte sig bare heldig, over at han havde ladet hende blive på hans skib. Det havde været nogle af de eneste år, hvor hun ikke havde behøvet at kigge sig over skulderne hele tiden. Hun vidste at hun aldrig ville blive fundet midt ude på havet af nogen som helst. Det havde fået hende til at give slip og hvis den kvinde hun i virkeligheden var bag alt det ond. Elena satte en hånd i siden og lagde vægten over på det ene ben. Cases måde at udtrykke sig på, generede hende lidt. Nok fordi det ikke var en passende måde at være på når man snakkede til et familiemedlem. Hun smilede skævt, da han sagde han havde lagt mærke til påvirkningen han havde på dem. Elena nikkede svagt medgivende til det Case sagde. Det overraskede hende lidt at de på sin vis var meget ens i meningerne.
    Det varmede på en underlig måde, da han havde det på samme måde og gengældte hendes smil. Hun anede ikke hvorfor eller hvordan, så hun tænkte bare på det som noget hun havde forestillet sig. Hun kiggede på Case og trak let på skulderne og lod Ra om at svare på spørgsmålet om hun havde været med. Hun bemærkede hurtigt Cases tænke pause og kunne fornemme nu ville det gå galt. Hun trippede uroligt. Da udbruddet kom reagerede Ray før hun selv nåede det. Hendes ord gjorde hende lige som langsommere i optræk. Hun ville gå mod dem da Rays ord bankede igennem hos hende, med at han ville have dræbt personen der havde taget Case. Hendes blik gled automatisk rundt i omgivelserne og hun lyttede kort omkring sig. "Case!" Hun vendte blikket mod dem igen. "Nu stopper du!" Hun vidste udemærket at Case vidste hvem det var der havde taget hende ved fødsel. Hun var klar til at så springe på Case hvis hun sagde noget. Hun vidste udemærket at det lyste ud af hende. Det overskyggede hendes urolighed. Hendes blik flakkede mellem dem. Hun havde ikke engang fortalt Ray at Robert overhovedet var efter hende. Hun kunne så ikke vide om han så om han vidste det på andre måder, men hun havde aldrig nævnt det. Hun plantede den ene hånd i siden og skubbede hoften til den ene side. Hun satte en rolig facade på der skjulte det meste af hendes følelser.

    //okay, natnat ^^
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 10:29 am

    Case nikkede lidt over hans svare. "Der kan du selv se." Hun smilede svagt til ham. Hn var slet ikke vantil at smile, så nu begyndte det at virke forkert. Hun nikkede igen

    Cases blik gled mellem dem. Hun mente hun kunne se de gamle følelser. De var forandret hos begge, syntes hun, men de holdte begge to af hinanden. Hun nikkede lidt. "Det var en god metode at gøre det på.. Det tror jeg vidst jeg glemte." Hendes smil var skævt. Hun havde heller haft andet i tankerne dengang rnd at dræbe og for volde smerte. Det var det eneste der betød noget for hendes. Det var det eneste hun havde lyst til. Hun lyttede lidt til det han sagde og prøvede at regne tilbage i tiden. Hun fik hele tiden det til at de havde været sammen den gang, hvis han var hendes far. Hun huskede tydeligt det første blik hun havde af verden. Den første hun så var Elenas ansigt, derefter dukkede han op. Hun huskede ikke Ray. Hun undveg hans berøring. Fysisk kontakt gjorde hun sig ikke i, eftersom det ikke var noget hun gjorde sig i. Hun tvang sig selv til at lytte selvom mest havde lyst til at ignorere hans ord og skubbe ham tilbage ind i egetræet for at ligge afstand mellem dem. Hun så chokkeret på ham. "Har hun ikke engang fortalt dig om mig?!" Hun mærkede en kold fornemmelse af svigt glide ind over hende. Hun blik bliv vendt mod Elena. Hendes øjne slog næsten gnister. En underlig død latter kom fra hende ved Rays næste ord. Hun så på ham og rystede på hovedet. "Det siger du. Men det var sjovt nok noget i den stil hun råbte, da han tog mig. Hendes egen..." Hun nåede ikke længere, for så brød Elena ind. Hendes blik faldt på hende. "Du har heller ikke fortalt ham, hvem der tog mig? Hvad ellers af du ikke fortalt ham? Jeg måtte betale for det lort du har lavet et helt år tusind tilbage!" Hun slog ud med hænderne. "Du skylder ham en forklaring, på hvorfor han aldrig har haft en chance forat gøre det du aldrig har prøvet på!" Så på Ray og så tilbage på Elena. "Hvis du ikke gøre, så vil jeg fortælle det, så han idet mindste kan forstå hvorfor han aldrig har været en far før nu." Hun lagde armen over kors og så direkte på Elena.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 5:21 pm

    Ray havde faktisk spurgt specielt meget ind til hvorfor Elena befandt sig på hans skib, han havde kun forstået og fået at vide, at hun havde gemt sig fra en anden, og selvom han kunne mærke hendes styrke på hende, så havde han aldrig været bange for hende, han havde altid følt sig godt tilpas i hendes selskab, det gjorde han endda også den dag i dag, på trods af at han var blevet engel og en hel del ting havde ændret sig. Han trak let på skuldrene. "Det er vist to mod en," klukkede han blidt og så på dem begge to.
    Han smilede et skævt smil og klukkede ganske blidt. "Aye, det er jo hvad der kan ske," sagde han med sit sørøver-smil, et smil der sikkert kunne smelte mange hjerter, men hvis der var en ting han havde gået op for, så var det ikke at misbruge en kvinde, hvilket også var en ting han kraftigt holdte i sit mandskab. Hvis det kom ham til øre, at en af hans mænd havde voldtaget en anden kvinde, ville vedkommende blive sat ned i fange'kælderen', hvis man kunne kalde det sådan, hvor de blev sultet og dehydreret i nogle dage, eller hvor lang tid det nu tager for dem at fatte budskabet.
    Han så godt hvordan Case undveg hans berøring, så han forsøgede sig ikke igen, men accepterede det ved at lade begge hænder falde ned langs siden igen. Han åbnede munden for at svare, men nåede ikke at komme med en lyd, før det var Case var videre i sin talestrøm, så han lukkede munden og lyttede i stedet. Han måtte godt nok sige, at hun kom med nogle gode pointer og han så kort tvivlende på Elena, for det gik pludselig op for ham, at hun jo holdte en stor del viden tilbage fra ham, eller i hvert fald ikke havde fortalt ham. Da han så tilbage på Case, sagde han; "Hør, vi har en masse at snakke om, hvad med at vi går indenfor og snakker om det der?" Han lavede en gesturering op imod The Fuego Palace og så så skiftevis på den begge. "For jeg føler nok lidt mere den kulde, end I gør." Han smilede ikke længere, men så alvorligt på dem begge.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 6:39 pm

    Elena havde aldrig fortalt ham om noget fra hendes fortid. Ikke andet end at hun havde været sammen med et par stykker og at hendes forældre var døde. Men ting om hendes brødre havde hun aldrig sagt. Hun havde nævnt engang hun havde søskende, men ikke mere. Hun smilede lidt til ham og nikkede lidt. "Det er ikke nemt at være ene art."
    Hun lyttede tavst til deres samtale. Hendes del i samtalen var ikke selv stor, for hun blandede sig helst ikke.
    Hun så på Case og forsøgte ikke at lade sig påvirke af det. Hun forblev rolig i sit udtryk, selvom hendes blik nu og da afsøgte omgivelserne. Hun sukkede over Case. "Nej, det har jeg ikke. Det er irrelevant. Du betaler ikke for noget jeg har gjort før. Det er jo latterligt." Hendes stemme lød rolig og det samme gjorde hendes krop, men inden i var Case ved at gå hende på nerverne. Hun begyndte automatisk at overveje hvordan hun hurtigst muligt lukkede munden på hende. Det tog hende ikke lang tid. Hun skulle bare brække nakken på hende. Det dræbte hende ikke overhovedet. Det gjorde hende mere arrig når hun vågnede op og det ville gør hadet Case havde til hende større, men det ville under ingen omstændigheder. Hun tog et hurtigt skridt hen mod Case og stod nu ved siden af dem. "Det gør du lige præcis ikke." Hun lade an til at løfte hænderne, da Ray gjorde opmærksom på sig. Hun beholde hænderne langs siden istedet for. Hun smilede skævt. "Det ville nok være en idé inden du bliver syg." Hun trådte lidt væk fra Case og tog i stedet et par skridt mod Fuego Palæet og kiggede sig vendte sig så om. "Nå, ja. Er det fint med dig, Case? Eller har du lyst til at fable op om nogle flere af mine fortids fejl?" Hendes øjne viste tydeligt hende irritation over at Case ikke bare havde ladet det ligge - for nu skulle hun forklare sig eller finde på en eller anden løgn for ikke at afsløre for meget - hvor imod hendes smil var blid og næsten venligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 7:17 pm

    Case nikkede igen medgivende til det Elena sagde. Hun følte det så mærkeligt og uvant at dele mening med nogen som helst, men hun forsøgte så også altid at være ene vampyr. Hun var en enspænder, for hun havde det bare ikke godt i folk, kun menneskeflokke, for dem kunne hun drikke af og bagefter få dem til at glemme det. Det kunne hun så også med alle andre normale vampyre, men det var ikke noget hun rigtigt gjorde sig i.

    Hun smilede skævt, ikke fordi hun havde lyst til at smile, men hans smil havde en forfærdelig effekt på hende. Hun vidste at det havde noget med den effekt han havde på hende i det hele taget. Smilet gjorde det bare ikke just bedre. Det generede hende en smule, da han nu endda var hendes far.

    Elena kommentar fik Case til at køre helt op i det røde felt. "Irrelevant?! Er et irrelevant at han ved det?" Hendes øjne blev mørke og hendes tænder skød frem. "Det var mening jeg skulle dø den dag! Min hals blev skåret over og jeg blev spiddet! Er det ikke at betale?!" hvæsede hun vredt. Hun følte at hendes liv havde været en fejl. Hun havde i så mange år med tanken om at hun ikke skulle have været i live. Det første par år af hendes liv havde hun ikke lavet andet end prøve at slå sig selv ihjel. Hun havde hængt sig selv, provokeret ulve til at bide hende, spiddet sig selv med tilfældige grene, men aldrig af det rette matriale. Hun havde prøvet alt hvad hun kunne gør som hun mnte enten mennesker eller vampyre ville dø af, så det frustrerede hende nu at Elena udviste den ligegyldighed. Hun fik kontrol over sig selv og trak tænder ind igen. Hun trådte et halvt skridt tilbage, da Elena kom så tæt på. Hun ville ikke være for tæt på hende lige nu. Hun så på Ray og nikkede. Elenas sidste kommentar fik hende til at bide tænderne sammen. "Jeg fatter virkeligt ikke hvad du har set i hende, far," mumlede hun hørte nok til at Ray kunne høre det.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 7:40 pm

    Ray så på Elena med et blik, der godt kunne se noget vredt ud. "Elena, det er ikke irrelevant, jeg har al min ret til at vide det," sagde han med en rolig stemme, men uvejret kunne tydeligt ses i hans øjne. "Og Elena ..." Han så opmærksomt på Elena og hævede let et øjenbryn. Han kendte hende bedre end hun måske troede, og han kunne tydeligt se, hvad det var hun havde planer om, men han ville stille sig i vejen hvis hun bare prøvede på at gøre det mindste skade mod deres datter. Han sukkede stille og så lidt småhårdt på Case. "Hvad jeg har set i hende, er min egen sag, ikke din," sagde han roligt, men stadig med en underlig blidhed i stemmen. Han vendte endnu en gang blikket mod Elena. "Og du skal stoppe med at snakke sådan til hende," sagde han roligt og bed tænderne let sammen, for han måtte give sin datter ret, for han havde selv skubbet alle spørgsmålene væk om det ene og det andet, for et eller andet sted mente han, at Elena selv ville komme og fortælle ham om tingene, når hun selv var klar til det, men det gjorde hun ikke den gang og det ville hun stensikkert ikke gøre denne gang, så nu var det tid til at få nogle svar ud ad hende. Han trådte nogle skridt ud i regnen og mod huset, inden han så sig over skulderen og mod dem begge to. "Og en ting til, hvis nogen af jer vækker min familie op ved at snakke lidt for højt, så må jeg bare advare jer, der er mange vampyrer i mit hus," sagde han og så skiftevis på dem. "Så dæmp jer, hvis I vil være her." Og med de ord vendte han blikket mod huset og gik mod det og åbnede let døren da han kom derhen. Et lyn lyste det hele op og viste et bryggers med hvide vægge, sort/gråt stengulv og knager hvor man kunne hænge overtøjet, hylder hvor man kunne sætte skoene samt en vaskemaskine og en dør, der stod åben ind til en lys gang med hvide vægge og lyst trægulv. Længere inde kunne man svagt se stuen og en smule af et stort fladskærms-tv og en gang oppe til højre der første både op og ned.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 2 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Can we talk? ~ Reifarim
    Tilbage til toppen 
    Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
     Lignende emner
    -
    » Random talk! xD

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: The Fuego's Palace-
    Gå til: