The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Can we talk? ~ Reifarim I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Can we talk? ~ Reifarim

    Go down 
    3 deltagere
    Gå til side : 1, 2, 3  Næste
    ForfatterBesked
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 11:21 am

    Sted; Tæt ved Fuegoernes palace.
    Tid; omkring midnat
    Omgivelser; træer, skov, altmuligt.
    Vejr; regn og torden.
    Årstid; vinter
    Påklædning; http://photos.posh24.com/p/1377969/z/fashion_battle/nina_dobrev_blue_tank_top_meta.jpg
    _____________________________

    Regnen skyldede ned over træernes nøgne grene. Lynene slog over himlen. Alt lå ellers stille hen. Naturen var næsten som død. Ingen med hjernen på det rette sted begav sig ud i natten. Ikke andre end en person der havde problemer med at sove og havde brug for at mærke hun stadig 'levede'.
    Elena var driv våd, men hendes søvn var blevet spoleret, af drømme. Hun havde ike drømt noget siden dengang hun havde været sammen med Reifarims forrige krop. Hun havde ladet sig blive blød dengang, og hun var bange for at han havde gjort det ved hende igen. Hun var begyndt at drømme om det barn hun mistede. Det barn der havde været deres. Hun var ikke ked af at have mistet det, for hun ville ikke have det, men pågrund af hendes tilbage vænne kontakt med Case, var hun begyndt at tænke over hendes være måde. Hun jagtede ikke længere Alice og hendes familie. Hun havde ingen kontakt til Matthew eller Catherine længere. Hendes liv havde næsten forandret sig. Hun var stadig en person der elskede at dræbe og gøre folk ondt, men hendes menneskelighed havde fået sin plads tilbage efter flere hundred år uden og grund til den var tilbage, var Reifarim. Hun havde stadig sin forlovelses ring derhjemme. Hun kiggede bare aldrig på den mere, for så ville hendes søge ham igen. Matthew havde fået hende til at vende ham ryggen, men nu var det slut mellem dem.
    Hun gik stille og rolig igennem skoven. Hun havde en eller anden idé om at hun blev nødt til at tale med Reifarim, selvom hun var udemærket klar over at han forlængst havde forelsket sig i en anden. Men hun ville alligevel prøve at snakke med ham, ikke fordi de skulle blive kærester eller noget. Reifarim, var bare den eneste der kunne få noget godt frem i hende og uanset hvor meget hun forsøgte at nægte det, var det ham hun havde brug for at snakke med. Hun havde kastet ham til skrald og nu måtte hun prøve at opbygge et eller andet med ham, selvom hun var næsten sikker på at det var umuligeligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 2:57 pm

    Påklædning: http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/colin-o-donoghue-irish-premiere-transformers-3-02.jpg

    Reifarim lå i sin seng i hans mosters palæ og stirrede op mod loftet, betragtede de velkendte revner og mærker som han kendte som sin egen lomme. Han kunne ikke sove selvom han kunne mærke søvnen trække og udmatte ham, så kunne han bare ikke finde ro. Han tænkte på Rose, som han ikke havde set i uendelige tider, for han var blevet lidt af en enspænder det sidste stykke tid. Hans mor var død og hele huset sørgede over hende. Ingen havde kunnet gøre noget, hun havde fået en hvid aske pæl spiddet gennem hjertet. Det var hans moster der havde fortalt ham det og fået ham til at komme hjem igen. Med et halvhjertet suk rejste han sig fra sengen og trak i tøjet og gik nedenunder. Han ville gå en tur selvom om det mindede om ragnarok udenfor, han var ligeglad, det ville ikke slå ham ihjel bare sådan, der skulle mere til. Han gik stille og rolig ned gennem trapperne og mod hoveddøren og tog sko på og trak i sin jakke på vejen og åbnede døren og smuttede ud i regnen og lukkede døren efter sig. Han vidste, at hans moster ville blive rasende hvis han grissede hendes gulv til. Efter han havde krydset skovgrænsen lagde han hurtigt mærke til en bemærkelsesværdig essens. Han kendte den, selvom han ikke havde set hende længe. Hurtigt og let fulgte han den, for selvom hans lugtesanse var knap så gode som en vampyrs, så var den stadig bedre end menneskers og han havde vinden mod sig, så måske kunne han for en gangs skyld overraske hende? Et lille smil spillede kort om hans læber og det var der han fik øje på hende. "Det er længe siden, Elena," sagde han blidt og lavmælt, men vidste, at hun ville høre om, selvom vejret rasede omkring dem.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 3:15 pm

    Elenas gang var rolig og havde ikke da sædvandlige opmærksomhed over sig. Hun virkede mest af alt som en almindelig menneske. Hendes hænder vred sig, mens hun tænkt over hvordan hun mon skulle komme i kontakt med ham. Han måtte havde hende. Men på den anden side, så havde han været hende utro med en anden da de havde været sammen sidst, så hvorfor skulle han være vred?
    Hun opdagede ham ikke før den alt for velkendte stemme ramte hende. Hun løftede blikket, som indtil da havde været vendt mod jorden. Hun fandt ham hurtigt med øjnene. "Rei." Det var ikke andet end en åndeløs hvisken. Tanker fløj igennem hendes hoved. Hvordan skulle hun fortælle ham, det som hun aldrig havde troet hun nogensinde skulle sige af egen fri vilje? Hun gik direkte mod ham, men måtte stoppe nogle få meter fra ham. Hun mindes kort de kram han havde givet hende i Paris.
    Hendes krop begyndte at ryste og hun fik en klump i halsen. Hendes ben gav efter. Alle de menneskelige følelser hun havde skubbet væk, eksploderede i hende. Hun tog sig til halsen. Hun panikkede i overfloden af følelser. Hun anede ikke hvilken følelse hun skulle fokusere på.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 3:25 pm

    Ray (tænkte det ville være nemmere at skrive) lagde hovedet let på skrå og så lettere undrende på hende. Han havde ikke set hende længe, men han kendte hende, og hun så ikke ud til at have det særlig godt. Det virkede som om hun ville sige noget til ham. Han var stoppet op og betragtede hende imens hun gik over mod ham og rynkede bekymret brynene da hun stoppede op og begyndte at ryste over det hele. "Hey, er du oka-?" Mere nåede han ikke at sige før knæene gav efter under hende og hurtigt var han ovre ved hende og gav hende kort før hun ramte jorden. "Elena!" Man kunne høre den begyndende panik i hans stemme, for han havde trods alt elsket hende engang for længe siden og et eller anden sted holdte han stadig meget af hende. At se hende sådan gjorde ondt på ham og han lagde hurtigt den ene arm under hendes knæ og den anden under hendes skuldre idet han løftede hende op og holdte hende ind til sig. Han dybblå øjne så ned på hende og lyste af bekymring og forstod ikke hvad der foregik. Hun var en oprindelig! Hvad kunne have gjort så hun reagerede på den måde? Med nogle lange skridt gik han ind under et egetræ, hvor de næsten var i ly mod stormen. "Fortæl mig hvad der er galt," bad han hviskende og prøvede at fange hendes øjne.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 3:50 pm

    Elena hørte ham ikke. Følelserne frustrede hende og panikkede under dem. Hun mærkede hans arme og at han løftede hende. Sorgen trådte i karakter og tårer begyndte at strømme ned af hendes kinder. Alle de triste minder skyldede ind over hende. Hun klamrede sig tim Ray, for at være sikker på hun ikke gik i stykker. "Jeg kan ikke mere." Ordene strømmede ud af hendes mund efterfulgt af hulken. Følelserne tog hende tilbage til alle de stunder hvor hun ville have grædt og givet op. Hun vidste hun måtte få sig selv under kontrol, så hun forsøgte at lytte til Rays puls og hans aura, der havde en beroligende effekt på hende, men den vækkede også hendes sult. Hun stoppede helt mig at trække vejret og undgik at så ham øjnene. Hun lagde hovedet indtil hans bryst. Tårerne gled stadig ned over hendes kinder. Hun tog sig sammen da han sagde hun skulle fortælle hvad der skete. Hun tog en dyb indånding og skulle til at sige det, men fortrød hurtigt igen. Istedet sagde hun noget helt andet. "Jeg kunne ikke sove. Jeg ville snakke med dig, men.. Alle de... Følelser. Jeg..." Hun havde opbrugt sin luft og hun mærkede det spændte i hjørnetænderne. Det var tydeligt for ham at se. Hun lukkede øjnene og dyb endnu en dyb indåndning. "Kan du ikke godt sætte mig ned inden jeg gøre dig ondt.. Din hals.." Hun sank og rystede på hovedet. Hun havde undgået alle de engle hun plejede at drikke af, altså Rose, Alice og Patricia.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 6:04 pm

    Ray kunne godt mærke, at hun klamrede sig til ham, men han skubbede hende ikke væk, han kunne ikke få sig selv til det. Han satte sig langsomt og forsigtigt ned ad det egetræ de stod under og uden at slippe hende. Da han endelig sad helt ned, tog han sin ene arm til sig, den han havde haft under hendes knæ, og tørrede nænsomt tårene væk fra hendes kinder imens han mumlende kom med nogle trøstende lyde. Han holdte hende tæt ind til sig og vuggede hende blidt frem og tilbage. "Så, så, det skal nok gå," hviskede han blidt til hende. Han gættede sig til, at hun havde tændt for sin menneskelighed igen, hvorfor havde han virkelig ingen anelse om, men han ville gerne være der for hende imens hun gik gennem dette helvede at skulle indse hvilke ting man havde gjort imens man ikke havde nogen følelser. Han lyttede til hendes ord og nikkede lidt, selvom den lille rynke mellem hans bryn sagde, hvor meget han undrede sig og ikke forstod. Hvorfor ville hun snakke med ham? De havde godt nok ikke set hinanden længe, men hun havde jo Matthew, så vidt han havde hørt, var de forlovede, men da han så på hendes fingre, var der ingen ring. Kunne det være derfor? Hun afbrød hans tanker og han kom med en lille klukken. "Jeg er ikke bange for dig, Elena, jeg kan godt beskytte mig selv," sagde han og tilføjede. "Selv mod dig." Han så på hende og havde selv ikke lagt mærke til, at han strøg hende langsomt over håret.

    //I'm back! xD
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 7:20 pm

    Elena lænede sig ind mod ham og blev beroliget af hans trøstende lyde. Hun nød det faktisk på en eller anden måde. Ingen havde så meget som taget kontakt til hende, i hvad menneskene ville kalde en evighed. Ikke engang hendes tre døtre. Det fik hende til at tænke tilbage på da hun mistede sit fire bare, som kunne være blevet Rays andet. Hun skyndte sig at skubbe tanken væk inden hun begyndte at græd voldsomt meget igen. Det slog hende pludseligt at det var første gang i meget meget længe, at hun ikke skammede sig over at været skrøbelig og følelsesmæssigt ude af kontrol. Hun var også lidt lettet over at Ray rent faktisk tog sig af hende og ikke bare gjorde nar af hende eller lod hende være. Han vidste hende at det var okay at være menneskelig.
    Hun bed tænder sammen over hans klukken. Hun så intet morsomt i det. Hun havde lyst til ham og hans blod og det frustrede hende inderligt at hun ikke var kunne tage det, som det passede hende. Det var det hun havde været vantil. Hun plejede at gøre lige som det passede hende, men efter altid var faldet sammen omkring hende havde hun slet ikke haft lyst. "'du forstår det ikke. Jeg har sådan lyst til det. Det er så længe siden." Hun sukkede dybt og rystede opgivende på hovedet og lagde næsen mod hans hals lige der hvor hans pulsåre var, så duften af han ramte hendes næsebore være gang hans hjerte slog. Hun håbede det var det rette valg at tænde for sin menneskelighed. Hun håbede på at det ville få ham at lytte til hende eller tro på hende. "Jeg har sådan savnet at være nær nogen. Alle hader mig. Selv Case. Min Kære Charmaine. Hun hader mig mest af alle. Men hvem bebrejder hende?" Tårer dukkede frem igen. "Jeg lod ham tage hende. Jeg troede på ham da han fortalte mig at hun var død. Jeg ledte aldrig efter hende." Hun fortrød pludseligt at hun havde ladet følelserne komme frem, men det var svært at rette op på det nu. Hun var ved at være for gammel til at holde sin menneskelighed på afstand. Det kunne lykkedes, men deet ville tage længere tid end før.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 7:41 pm

    Ray havde aldrig set Elena som skrøbelig, han så hende som en af de stærkeste kvinder han havde mødt igennem tiden, selv nu hvor hun græd og hulkede, så han hende ikke som skrøbelig, han så en 'ung' kvinde, som havde været gennem en masse og først nu lod det sig vise. Han aede hende stadig over håret og så blidt og lettere bekymret ned på hende. Han vidste godt, at han var den som kendte hendes menneskelige side bedst, da han i sin tid havde været den der havde fået den frem i hende igen, lidt ligesom nu. Han havde langt fra glemt fortiden, men han valgte alligevel ikke at tænke på den. Han vidste godt, at hun ikke brød sig om, at han man lo over hende. Han lyttede til hendes ord og lagde en hånd mod hendes kind og aede hende blidt. "Hvornår har du sidst spist?" spurgte han og så på hende med hovedet let på skrå. Han havde jo prøvet det før og det var ikke så slemt. Han nikkede let og så stadig på hende med de dybblå øjne. "Jeg hader dig ikke, Elena," sagde han blidt og ærligt og smilede svagt til hende. Det var noget svært for ham at være glad i en længere periode eller at holde et smil oppe, for sorgen over sin mors død lå stadig som en skygge over ham og hans glæde. "Og Charmaine skal nok tilgive dig, det er jeg sikker på, bare giv hende lidt tid," sagde han uden at vide, at det var hans egen datter han snakkede om, for han havde jo aldrig mødt hende og Elena havde aldrig fortalt ham, at han var blevet far.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 8:06 pm

    Hun tvang sin koncentration væk fra hans hjerte banken og hen på det han sagde. Hun tænkte over det. "Jeg ville have spist inden jeg kom.. Men jeg fik ikke gjort det. Faktisk tror jeg det er en uge siden jeg sidst spiste." Hun sagde undrende ned af sig selv. "Eller er det længere siden?" Hun bed sig i læben. Hun havde ikke rigtigt styr på dage og natter, for hendes vinduer var altid rullet for. Hun rynkede panden. "Nå ja, jeg dør jo ikke af det," sagde hun med et lille sarkatisk smil. Det forsvandt hurtigt igen.
    Hun så kort på ham og lagde hovedet tilbage på hans skulder. "Vel gør du så, inderst inde. Jeg har været rigtig led ved dig, angående Rose og Alice." Hun sukkede og bemærkede hurtigt den sorg han bare. "Jeg har hørt din mor er død. Det gør mig ondt, Ray." Hun puttede sig lidt ind til ham i et forsøg på at give lidt trøst. Det var ikke noget hun normalt gjorde. Altså trøstede folk.
    Hun fnøs jeg rystede på hovedet. Det tror jeg næppe. Hun er lige så stædig som mig. En gang i mellem ville jeg ønske hun havde sin fars blide og gavmilde sind. Men hvad forventer man af en blanding mellem godt og ondt?" Hun rystede opgivende og trist på hovedet.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 8:20 pm

    Ray så på hende et stykke tid efter hun havde talt færdig og brød sig kort sagt ikke om hvad han hørte. Han sukkede tungt og lagde hovedet let på skrå og blottede sin hals. "Bare tag en tår," sagde han stille og så på hende imens. Hans øjne udstrålede en stille ro og tillid. Han var ikke bange for hende, langt fra.
    Han bed kort tænderne sammen da han nævnte Alice og Rose, men trak så lidt på skuldrene. "Det ved jeg godt, men jeg hader dig stadig ikke, for jeg kender dig," sagde han med en fast stemme og prøvede at fange hendes blik. Han stivnede da han nævnte hans mors død og løftede blikket og så ud igennem skovens mørke. Det arbejdede i hans kæber da han bed tænderne sammen. "Jeg vil helst ikke snakke om det," sagde han stille, nærmest hviskede det ud gennem tænderne.
    Han så ned på hende igen da hun begyndte at snakke og han kunne ikke dy sig og en lille klukken kunne høres fra ham, men noget begyndte at nage ham, en tanke der ikke helt ville tage form. "Du har altid været en stædig, lille rad," sagde han med en svagt drillende tone i sin stemme og tøvede så lidt inden han tilføjede. "Men hvem er hendes far da?" Han så undrende ned på hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 8:40 pm

    Elena kiggede længe på ham. Hun ville ikke tvinge ham det var ikke det der var meningen med at nævne det. Hun havde bare lyst. Trods sin egen modvilje, nåde hun ikke at tænke videre over det før hendes tænder sad i hans hals. Det vidunderlige blod strømmede ind i hendes mund. Hun mærkede et kort stik har lyst til og forvolde ham smerte, men så var den også væk igen. Hun fjernede til gengæld den lille smerte hu for voldte ham. Han ville hverken føle ubehag eller noget. Kun en mild form for nydelse. Hun slap hans hals og sukkede stille. Hun mærkede hvordan hendes muskler blev styrket og det gik først op for hende nu at hun egentligt havde været svag i forhold ti hvad hun plejede at være. Hun lukkede blidt hans sår og afsluttede ubevidst det hele med et lille kys på hans hals. "Tak," hviskede hun stille.
    Hun sukkede og lukkede øjnene. "Du kender den menneskelige mig. Den anden side er kun ude på vold og kaos, koste hvad det vil." Hun trak ligegyldigt på skulderne. Da det kom til hans mor, kunne hun tydeligt mærke hans sorg. "Jeg ved du hjalp Alice dengang med Blaine. Gør det mod dig selv, Ray." Hendes hvisken var blid og forståelig. Hun vidste nogenlunde hvad han kunne.
    Hun smilede lidt. Han kunnestadig få hende til at smile. "Ja, lidt." Det næste spørgsmål, fik hende til at tøve. Det var en af de ting hun var kommet for at fortælle ham. Hun rykkede lidt uroligt på sig. "Du må ikke flippe ud.. Okay?" Hun på ham med et næsten bedende blik.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 9:19 pm

    Ray gengældte roligt hendes blik og sad helt stille imens. Han ville ikke have noget imod at hun tog en tår, for han vidste jo godt selv, at engleblod mættede hurtigere og gav en større styrke. Og han ville bare hjælpe hende. Og på trods af at han var klar på at hun skulle til at bide ham, sugede han kort luften ind gennem tænderne da han mærkede det korte stik da hendes skarpe hjørnetænder gennemborede den sarte hud på hans hals. Han lænede hovedet ind på træstammen bag ham og lukkede øjnene. Hans åndedræt var stille og roligt og åbnede først øjnene da hun havde sluppet hans hals og lukket såret. En let gysen gik gennem ham da hun kyssede stedet hun havde bidt ham, men han rystede bare let på hovedet over ham og kommenterede det ikke. Han så på hende og sendte hende et lille smil. "Selvfølgelig," svarede han kort.
    Han så blidt på hende. "Jeg kender godt begge sider af dig, men jeg hader dig stadig ikke, Elena," sagde han kort for hovedet. "Jeg prøver." Han så ned på hende med et smertefuldt og sorgfuldt blik, for han savnede sin mor.
    Han klukkede let over hende og rystede let på hovedet, men stoppede fuldstændig da hun sagde, at han ikke måtte flippe ud og da han så hendes bedende blik. Han så på hende med øjnene knebet let sammen, men kort efter gik det op for ham og den tanke der var ved at forme sig i hans hoved kom frem i lyset. Han spærrede langsomt øjnene op og hans læber skilte sig let i erkendelsen. "Det kan du ikke mene," hviskede han lavmælt og så på hende med rendyrket chok. Hele hans krop var stivnet og hans tanker var gået fuldstændig i stå. Var han en far?!
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 9:44 pm

    Elena kneb øjnene kort sammen. "Det er ingen selvfølge," sagde hun rolig og lænede sig lidt ind til ham. Hun nød bare at sidde lænet ind til ham, selvom hun gjorde ham endnu mere våd ved det.
    Hun nikkede lidt. "Men du må indrømme, at du ikke kan lige begge sider af mig.." Hun rynkede kort på næsen, over den måde hun beskrev sig selv på. Men på den anden side var hun jo to forskellige. Matthews havde altid hadet hendes blide og pigede side, hvorimod Ray altid gerne ville have hende mindre voldig. Hun nikkede og satte sig mere op. Hun trak ham ind i et kram. "Bliv ved med at prøve. Det skal nok lykkes." Hun kunne ikke lide at se ham så trist, men hvem bebrejdede ham?
    Hun sagde helt stille uden at sige noget. Hun lod den bare sive ind. Hun så ned på sine hænder. "Jo.. Du er hendes far. Jeg ville have fortalt dig det, men jeg har ikke vidst hvordan jeg skulle sige det. Hun dukkede op efter vores brud, og jeg.." Hun rystede på hovedet. "Hun er oprindelig. Jeg vidste det ikke da hun var barn, for hun var ikke gammel da hun blev taget fra mig. Jeg troede hun var død, så jeg så ingen grund til at fortælle dig det.. Men nu.. Jeg ville sige det før hun gjorde det." Hun så ikke på ham, for hun vidste ikke hvad der ventede hende, hvis hun gjorde.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 10:10 pm

    Ray så blidt på hende. "For mig er det," sagde han stille og så bare ned på hende og smilede let, det var ikke andet end en lille trækning i mundvigen. Han trak bare lidt på skuldrene. Det var rigtigt at han ikke brød sig særlig meget om hende, når hun havde slukket for sin menneskelighed, men han accepterede det stadig. Og han ville være der for hende uanset hvad der skete eller hvordan hun var. Han stivnede let da hun lagde armene om ham i et kram, men kun et sekund eller to, derefter slappede han af i kroppen og gengældte let krammet. "Tak," hviskede han stille og gemte kort hovedet ned i hendes hår og indåndede hendes duft. Det var utrolige var, at hun nærmest løftede en del af byrden af hans skuldre og han følte det som om, at han kunne trække vejret noget nemmere nu.
    Han rystede langsomt på hovedet, mest for at klare tankerne og komme til sig selv igen. "Jeg har en datter?" hviskede han med en stemme fuld af følelser og bredt smil begyndte at forme hans læber. "Fortæl mig om hende." Hans hjerte bankede hurtigt på grund af nyheden og han kunne stadig ikke helt fatte det. Han var far. Han havde et barn, en datter!

    //Btw, Ray var nok stadig oprindelig vampyr da Case blev født xD
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 10:31 pm

    Elena rystede lidt på hovedet over ham. Hun mente ikke det var en selvfølge. Han skyldte hende intet, ikke engang forståelse. Men han var gavmild og et eller andet sted vidste hun at han stadig holdte af hende på et eller andet plan.
    Hun nussede han blidt i nakken og lod krammet var ved. De havde vidst begge brug for det. Hun smilede lidt over ham, da han takkede.  Ordene der forlod hendes mund, var nogle hun ikke anede hvor kom fra. "Jeg står ved din side, hvis du har brug for det." Hun bed sig lidt i læben og forsøgte at finde ud at hvorfor hun havde sagt. En ting vidste hun, at hun faktisk mente dem. Hun vvar ved hans side, hvis han manglede det, for det var han for hende.
    Hun løftede blikket og kiggede på ham, da hun mærke hans stemning ændrede sig. Smilet lyste hende imøde. Forvirringen spredte sig i hende. Havde hun gjort noget godt ved at fortælle at hun havde holdt det skjult at han var far? Hun rynkede panden. "Hvordan hun er? Tag mig når jeg er værst, sådan er hun overfor mig.. Overfor dig, vil hun nok være blid og venlig. Ellers er hun en ung kvinde, der minder lidt om os begge i udseende." Et lille smil fandt hendes læber. Det forsvandt hurtigt igen. "hvis du har elsket mig, vil du helt sikkert elske hende." Hun så på ham og trak på skulderne. "Hun er en blanding mellem godt og ondt."

    //Tsh.. Det havde jeg ikke lige tænkt over xD
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 10:58 pm

    Et lille overrasket smil bredte sig på hans læber ved lyden at hendes ord. "Det sætter jeg virkelig pris på," sagde han blidt og lagde nænsomt en hånd mod hendes kind. Han kunne mærke på hende, at hun mente det, og det glædede ham utrolig meget at høre det. De havde trods alt en lang fortid sammen, dengang hvor han stadig tørstede efter blod, og selvom den tid var ovre nu, så holdte han stadig af hende, og havde hun brug for det, ville hun give ham et sted at bo, eller en af snakke med, hvad som helst. Han ville beskytte hende, og deres datter, med sit liv. Han smilede stadig da han rystede let på hovedet over hendes forklaring. "Hun vil tilgive dig, bare giv hende tid," sagde han blidt og aede hende omsorgsfuld over kinden. "Er det muligt at jeg kan møde hende en dag?" spurgte han lettere nervøst, for det var trods alt hans egen datter han skulle møde, en datter han ikke havde kendt til før nu, og nu var hun jo en voksen kvinde.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 11:18 pm

    Elena smilede lidt og lukkede øjnene ved hans berøring. Hun pressede blidt sin kind lidt tættere på hans håndflad og lagde sin egen hånd oven på hans. Hun åbnede øjnene da han snakkede. For første gang imens de havde siddet der i næsten ly under egetræet, kiggede hende funklende nøddebrune øjne ind i hans dybtblå. Hun beundrede dem kort og lod så igen sit blik undvig hans blik.
    Hun rystede på hovedet. "Aldrig. Hun mener jeg dræbte dig." Hun lo med en latter der var død for morskab. "Robert fortalte hende det, da han tog hende. Hun har bebrejdet mig lige siden. Og da hun så fandt ud af vi havde været forlovet, gik det helt galt." Hun sukkede dybt. "Jeg egner mig ikke som mor." Hun rystede på hovedet. Da han spurgte smilede hun lidt. "Du kommer til at møde hende snart. Hun ville have din adresse, da jeg fortalte hende hvordan landet lå, for hun ville se om jeg løj for hende.. Men jeg ville ikke have du mødte hende, før du vidste hun eksisterede."
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 12:06 am

    Et lille smil begyndte at forme Rays læber da han mærkede hvordan hun pressede sin kind mod hans hånd og da hun lagde sin hånd over hans. Han vendte langsomt hånden og lod sine fingre om hendes og give hendes hånd et lille klem. Han gengældte blidt hendes blik og hans smil blev noget bredere imens de så hinanden i øjnene. Hun havde nogle af de smukkeste øjne han havde set i sit liv. Han rystede let på hovedet. "Lad mig snakke med hende, jeg skal nok forklare hende det," sagde han blidt og så ned på hende, selvom hun havde væk blikket væk igen. "Og jeger glad for at du gav mig forvarsel," sagde han med en lille klukken. "Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg ville have reageret hvis hun bare havde vist sig på mit dørtrin og sagt, at hun var min.. min datter." Han så med på Elena. "Så tak, og du kan bare give hende adressen." Han smilede let til hende, selvom hun ikke kunne se det.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 12:27 am

    Elena smilede over hans klem. Uanset hvor meget videre de begge måtte være kommet, havde han stadig en indvirkning på hende, som hun ikke kunne forklare. Hun kunne ikke vise ham alle de mange mærkelig følelser der fløj igennem hende, for hun vidste alt for godt, at hendes øjne engang i mellem afslørede mere end de skulle. Hendes blik fandt deres hænder. Hun klemte blidt hans hånd igen og nussede den. Hun vidste ikke hvad der var ved det men det optog hendes opmærksomhed. Det fascinerede hende at hun stadig ikke behøvede at sige noget, for at udtrykke følelser. Hun lod rolig sin pegefinger glide mellem hans pege og langefinger. Der stoppede hun, fordi han snakkede igen. Hun rynkede panden. "Og hvordan vil det ændre hendes holdning, alt du fortæller hende det der skete. I bund og grund er det jo stadig min fejl. Jeg redde dig ikke dengang." Hun lukkede blidt fingrene om hans hånd og klemte den blidt. Hun smilede for sig selv. "Din reaktion på det har strejfet mine tanker engang i mellem." Hende blik søgte hans læber og det smil der var vendt mod hende. Derefter opsøgte de atter hans blik. "Er du sikker?"

    //Jeg bliver nødt til at logge, kommer på imorgen hvis det er x3
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:34 am

    Ray kunne godt mærke, at der var en masse følelser der gik gennem hendes hoved i øjeblikket, men han nævnte det ikke og spurgte heller ikke ind til det, for han ville ikke tvinge det ud ad hende, hvis hun ville tale om det, kunne hun selv komme til ham og så ville han med glæde lytte til alt hun måtte have at sige. Men indtil da måtte han nøjes med hvad han så i hendes øjne og hendes små bevægelser. Og han smilede let over hendes fascination, som han kunne se i den måde hun betragtede deres hænder på. "Fordi du ikke ville have kunnet gjort noget for at hindre det i at ske," sagde han blidt. "Det ville have sket uanset hvad, det burde hun kunne forstå." Han så selv på deres hænder og nød lidt at hun nussede hans hånd. Det var sært beroligende og utrolig velkendt en fornemmelse. Han smilede lidt over hendes ord inden han nikkede beslutsomt. "Jeg kunne ikke være mere sikker," sagde han og tilføjede så. "Jeg vil møde vores datter." Hans stemme var fuld af kærlighed og han så ned på hendes med et lille, men glad smil.

    //Helt okay, og jeg skal nok hjælpe en veninde med at flytte i morgen xD
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:48 am

    Elena vidste at hun måtte gøre op med sig selv om hun skulle fortælle ham det eller ej, men hendes valg var for nu at holde tæt, med sine følelser til alt omkring hende, der kune afslører noget.
    En pludselig skyldfølelse ramte hende igen, sammen Cases ord: 'du dræbte ham, ved ikke at hjælpe eller forhindre det. Du sagde selv at du så det, hvorfor gjorde du så ingen ting?!' Hun fik en dårlig smag i munden. Hun havde skyldfølelse. Det plejede at være en af grundene til at hun nægtede at føle. "Men jeg var der.. Og jeg gjorde intet.." Hun mumlede det stille.
    Hun så på ham med et blik der var blandet med overraskelse og mistro. Overraskelsen var som for det mest på den kærlighed der lå i hans stemme. Det overraskede hende hver gang, hvor meget kærlighed denne mand rummede. Det var ikke noget hun var vantil at høre. Eller jo når det kom fra ham af. Hendes mistro lå på reaktionen han havde. Han var glad for at have et ban, deres barn. Hun ville godt tage del i glæden, men det kunne hun ikke rigtigt. Spørgsmål dukkede op i hendes hoved. Hvordan kunne han glæde sig til at møde et væsen der kom fra hende? Hvorfor var han ikke sur over hun havde holdt hemmeligheder for ham? Gjorde det ham slet ingen ting. "Okay, men du får ikke lov at møde hende alene," sagde hun med en beslutsomhed, man kunne høre ikke kunne rokkes med.

    //Når okay x3
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 2:01 pm

    Ray rystede let på hovedet over hendes ord. "De ville bare have dræbt dig med mig," sagde han blidt og så ned på hende. Han lagde en hånd på hendes kind og løftede blidt, men bestemt hendes ansigt så hun så op på ham. "Du kunne intet gøre, Elena." Han så hende fast i øjnene imens hans tommelfinger langsomt nussede hendes kind. Det var sandt at han var fuld af kærlighed, især til den kvinde der lå i hans arme, han vil nok altid elske hende, for hun har trods alt været en del af hans liv længe. Det var en af grundene til at han glædede sig til at møde deres datter, fordi det osse var hendes barn. Og han kunne godt høre på hende, at sidst de havde mødt hinanden var der under andre omstændigheder, som ikke ligefrem var det rigtige tidspunkt at sige det på. Han så ned på hende og nikkede lidt med et lille smil. "Det er helt fint med mig," sagde han, for han vidste godt, at ingen kunne rokke hende ud ad stedet når hun havde besluttet sig for noget.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 2:33 pm

    Elena så på ham med bedrøvede øjne, da han løftede hendes ansigt. "Men jeg kunne have redet dig. Jeg var bare ikke hurtig nok. Hun har kun ret i at beabrejde mig. Hvem ville ikke det?" Det generede hende pludseligt at hun havde ladet sig føle. Hun var igen den pige som hun havde været dengang hun havde været menneske for flere tusind år siden, inden hendes mor havde forvandlet familien til oprindelige. Hun var så menneskelig skrøbelig. Alt det hun havde gemt væk, kom nu frem. Det eneste der holdte hende fra at flippe ud, var hans berøring af hendes kind. Hun lukkede øjnene og tog en dyb indånding. "Undskyld." Hun hviskede det stille. Hun undskyldede for alt det hun havde gjort imod ham. Alle de forfærdelige ting hun havde påført ham. Hun måtte gøre det nu, inden hun fortrød og ikke fik det sagt.
    Hun så på ham og sukkede. Hun lænede sig indtil ham og lagde panden mod hans hals. Hun ville bare lige slappe af og tænke over det. Det var ikke noget hun var glad for, at han skulle møde Case. Hun anede ikke hvordan hun ville reagere på at møde sin far som var engel. Ville hun angribe ham? Eller ville hun nægte muligheden. Hun kendte ikke sin datter særligt godt, så hvem vidste hvordan hun ville reagere.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 5:39 pm

    Ray rystede på hovedet, men slap ikke hendes øjne med sine egne. "Nej, du kunne ikke have gjort noget, tro mig," sagde han med en fast stemme og der var ingen tvivl i hans blik, for han vidste det udmærket at hun havde været der og han havde håbet sådan på, at hun ikke havde gjort noget for at stoppe dem som havde været efter ham, og heldigvis havde hun ikke, så den dag i dag havde Case to forældre i stedet for at Ray gik rundt uden at vide, at han havde en datter, så selvom deres datter hadede Elena, så burde hun stadig været taknemmelig over, at hun havde en mor og en far, for Ray havde nu mistet begge sine forældre, men det betød ikke, at han ingen familie havde. Han havde en kusine og en fætter, samt en moster og onkel og andre mere fjerne slægtninge. Dem ville Case nok osse møde en dag ... men hun ville aldrig få mødt sin farmor og det ærgede ham meget. Han fik et svagt, men taknemmeligt smil på læben da hun undskyldte, et smil der sagde mere end ord, nemlig at hun var tilgivet.
    Han holdte hende tættere ind til sig og så blidt ned på hende. "Hvornår tror du, at jeg kan møde hende?" spurgte han med et nysgerrigt blik og han lagde hovedet let på skrå imens han spurgte. Han vidste godt, at der nok ville opstå nogle problemer ved at han var engel, men ... han var sikker på, at det hele nok skulle ordne sig.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 7:08 pm

    Elena lagde en hånd på hans kind. Hans skæg kildede i hendes håndflade, men hun ignorerede det. "Ray. Min ene bror er en af dem. Jeg ville have kunnet hjælpe dig. Men jeg nåede det ikke." Hun så trist på ham. "Jeg kunne har mistet dig for altid.." Hun gik i stå da hun opdagede hvad hun havde sagt. "Jeg mener.." Hun rystede på hovedet og smilede lidt over sig selv. Hun kunne ikke rede den, så hun kunne lige så godt lade være at dumme sig endnu mere. "Bare glem det." Hendes blik vaklede lidt mellem hans øjne og resten af hans øjne. Hun besluttede at prøve at ændre det lidt. "Jeg er glad for du stadig er her." Hun sendte ham et blidt smil.
    Hun sukkede veltilpas i hans arme. Det var længe siden hun havde følt sig bare lidt som en pige. Jo, selvfølgelig følte hun sig som en pige, når mændene omkring hende, nærmest savlede over hende og prøvede at forfører hende, men at sidde i armene på nogen uden at det var akavet gjorde virkelig følelsen af at være pige meget stærkere. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. "Snart." Ærligtalt anede hun det ikke. Hun anede aldrig om eller hvornår Case dukkede op. Hun havde sin mors evne til at dukke op ud af ingenting. Hun vidste hvornår hun skulle dukke op. Enten på de tidspunkter, hvor hun afbrød mest eller de tidspunkter, hvor hun kunne skabe mest splid.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Can we talk? ~ Reifarim Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Can we talk? ~ Reifarim
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
     Lignende emner
    -
    » Random talk! xD

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: The Fuego's Palace-
    Gå til: