The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Skovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 3 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Skovtur! (Zane)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:21 pm

han nikkede og kyssede hende "det var så lidt og du gør også mig rigtig glad, jeg har aldrig været så glad som jeg er lige nu, tror mig, aldrig" hviskede han og strøg hende ned langs kinden, han elskede den måde hun reagerede ved synet af hans hus, men det hele blev ødelagt da Eve gik ud af døren "Eve hvad helved laver du her" knurrede han og bøjede sig ned i forsvars stilling, hun måtte ikke komme for tæt på Nala, faktisk ikke engang de nærmeste tæt på hende, hun skulle bare ikke tage noget fra ham som han elskede, ikke nu igen, han lagde armene beskyttende om nala, for at der ikke skete hende noget det måtte der virkelig ikke

//det er helt fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:26 pm

Hun grinede smukt og klokkeklart ved sin brors reaktion, den var præcis som hun havde regnet med, men pigen der var med ham havde hun nu ikke regnet med, så med en elegant gang gik hun stille rundt om ham og betragtede pigen med et mystisk blik, for man kunne vel kalde det varmt også alligevel ikke, for det var ulæseligt på mange punkte og få ikke "Jamen Zane, jeg er også glad for at se dig, og du skal ikke engang spørge mig sådan hvad jeg laver her, jeg skulle snarer spørge hvad du laver med hende" spurte hun og pegede direkte mod Nala, hun vidste at pigen ville genkende hende, hun havde ladet sig fremvise et par gange i løbet af de år hun havde taget sig af hende, sørget for at hun aldrig kom galt afsted

//super Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:39 pm

Nala så på kvinden, og syntes at der var noget bekendt over hende, som om hun kendte hende et sted fra. Hendes blik undersøgte hende nøje og prøvede at komme i tanke om hvor det var. Hun lagde sine arme over Zanes, da han ville passe på hende. Det gjorde hende klart mere tryg at stå sådan her, men igen havde hun det som om hun ikke burde frygte Eve. "Har jeg ikke set dig før?" spurgte hun. Det var den eneste måde at finde ud af det på. Hun trykkede sig lidt ind til Zane og puttede sig også på en måde ind til ham, hun havde det klart bedst på den måde. Hun var slet ikke i tvivl om at hun havde set hende, ikke nødvendigvismødt hende, men i hvert fald set hende. Hun håbede på at Zane ikke ville give slip lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:45 pm

Han knurrede og vidste tænder af hende, denne gang lod han sin vampyriske side tage fuldkommen over og han var skide ligeglad med hvad hun ville gøre ved ham, men dog fik hendes ord ham til at rynke brynet og se uforstående ud "hvad...hvad mener du" spurte han stille og så fra Nala til Eve, fuck tænk han ikke havde set det, hun havde de samme nøddebrune øjne og det samme brune hår som Eve, endnu stort set de samme øjenbryn, han stivnede fuldkommen, men rystede på hoved, nej det kunne ikke være rigtigt han var sammen med Nala, det var det der betød noget, intet andet
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:49 pm

Hun smilede blidt til Nala, nok det første blide smil hun havde givet til noget siden...ja siden altid "åhh søde selvfølgelig har du det, jeg har holdt øje med dig siden du var en helt lille pige, har du aldrig overvejede hvordan din onkel fik af vide dine forældre havde efterladt dig eller hvordan du aldrig nogensinde blev opdaget når du var ude på dine små udflugter" spurte hun og trådte hen mod dem. Selvom hun næsten skreg farer, var der jo også noget over hende der mindede meget om de forældre der havde været der før Nala, de samme brune øjne, håret og øjenbrynene, det var en arvelig ting der gik i generationer fra den ene til den anden. Hun så advarende på Zane og brød sig ikke om måden han knurrede af hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:58 pm

Nala trykkede sig mere ind til Zane og var ikke helt sikker på havd der foregik. Hun var forvirret, og ikke helt med på hvad det snakkede om, slet ikke hvad Eve snakkede om. Hun følte det uhyggeligt at hun havde holdt øje med hende siden hun var lille og vidste ikke helt hvad det betød. "Hvorfor ligner jeg dig så meget?" spurgte hun som det næste. Hun genkendte med det samme hendes øjenfarve og de forskellige træk der gik igen hos hende selv. Hun så op på Zane med et spørgende udtryk. "Hvem er hun?" spurgte hun usikkert og holdte sig ind til ham. Hun var bange for at det her betød noget betydeligt i forhold til Hendes og Zanes kærlighed, eller det var det hun ville beskrive det som.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:07 pm

Han hvæsede og vidste at hun ville straffe ham for det, hun accepterede ikke sådan en opførsel fra ham, han sukkede og virkede bange normalt når Eve gjorde noget var der et formål med det, men hvad havde det været i denne situation, det var det spørgsmål der knagede i ham, hvorfor havde hun gjort det. Da Nala spurte om noget, fik hun fjernet hans opmærksomhed fra Eve "det er Eve min tvillingesøster jeg fortalte dig om tidligere idag" sukkede han og kyssede hendes pande blidt, ønskede ikke at hun skulle forsvinde, slet ikke væk med Eve

//undskyld det er så kort Smile
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:11 pm

Hun grinede da hun hørte Zane's ord, men nikkede "ja jeg er Zanes søster, den alle troede kom fra helved" grinede hun blidt og trådte et skridt nærmere "er det ikke lidt åbenlyst, men okay så lad mig fortælle dig historien, da jeg var 17 fødte jeg den smukkeste pige Elizabeth, kaldte jeg hende, hun var så smuk som dagen var lang og ligner dig en hel del, men som du ved så fik Elizabeth børn og så videre og nu står jeg her foran dig, en af mine efterkommere" hun smilede blidt og på en eller anden måde var der varme at se i hendes ulæselige øjne
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:24 pm

Hun så på Zane og nikke lidt, følte sig sikker ved hans kys. Hun trykkede sig stadigvæk ind mod ham for at finde sin ro og så mod Eve igen. Det gjorde hend eikke mere sikekr at Eve kom endnu tættere på, slet ikke. Hun brød sig heller ikke om informationen. "Så jeg er din tip tip tip et eller andet oldedatter?" spurgte hun lavt. Det måtte jo betyde hun også var i familie med Zane, ret langt ude, men stadigvæk. Hun flettede sine fingre sammen med Zanes og håbede virkelig ikke at han ville forlade hende bare på grund af at de var beslægtede meget langt ude. Hun så op på Xane for at få hans reaktion.

//Sorry længden Razz
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:28 pm

Han stivnede og så overrasket på hende "Elizabeth, virkelig" spurte han og trykkede hene automatisk ind til sig da hun trykkede sig mod ham, han vr virkelig overrasket over den information, men han måtte leve med den, for han ville ikke forlade Nala, aldrig nogensinde. han lagde blidt en hånd på Nalas kind og kyssede hende "hvis det ikke betyder noget for dig, betyder det ikke noget for mig" hviskede han og smilede skævt, gav deres sammenflettede hænder et blidt klem "jeg ved det er hurtigt at sige, men jeg elsker dig virkelig, jeg vil ikke forlade dig" hviskede han mod hendes læber og smilede blidt
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:32 pm

Hun grinede, men nikkede "ja det er du, jeg våger ikke over alle og enhver, så se dig selv som fredet" hun smilede go trådte et skridt tilbage, før hun igen så på sin bror, der var faktisk stort set intet imellem dem der var ens, jo hvis man se bort fra deres højder og deres hårfarve, plus deres accenter, men Eve havde en tatovering, man så ikke kunne se, piercinger både en i maven to til højre og tre til venstre i øret. De var virkelig forskellige, men så alligevel ikke helt "Jeg vidste altid der ville være en der stjal min brors hjerte, så tillykke med at det er dig" hun smilede og lagde hoved på skrå, betragtede de to med et ulæseligt udtrykke
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:44 pm

Hun så på Zane og fik heldigvis den reaktion hun håbede på. Hun smilede til ham og gengældte det korte kys. "Tak.. Jeg vil ikke lade det betyder noget for os.." hviskede hun med et smil og så ind i hans øjne. Det var sandt, det skulle ikke betyde noget at de meget langt ude havde samme gener. "Jeg elsker også dig, det er jeg ret sikker på" svarede hun tilbage med et nik. Nok havde de ikke kendt hinanden længe, men det her føltes bare alt for rigtigt til bare at være en teenage forelskelse, det var hun overbevist om. Huun så hen på Eve, men den her gang med et stort smil og et lille nik. "Tak.. Jeg føler mig også helt beæret" sagde hun med et smil og skævede mod Zane med et smil. Hendes blik faldt tilbage på Eve. "Så det vil sige du også passer på mig?" spurgte hun og følte sig efterhånden ret godt dækket ind med ikke mindre en to vampyre og en godt bevæbnet onkel.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:50 pm

han smilede og kyssede hendes kind "det vil det aldrig" hviskede han og lagde armene om hendes liv, trykkede hende længere ind mod sig, han elskede hende virkelig, det var tydeligt at se på den måde han var omkring hende, han hele tiden ville være tæt på hende og aldrig ville væk fra hende, han ville bare være der hvor hun var "det er jeg virkelig glad for at høre, for jeg elsker dig virkelig meget" han fangede igen hendes læber med sine egne, trykkede dem hårdt mod hendes, før han rettede sig op og så på Eve "hvad er hagen for at du overhoved gider beskytte hende" spurte han og strøg Nala ned af ryggen
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:55 pm

hun lagde armene om bag ryggen og gik stille rundt om dem, hendes styrke var bare tydelig at se i hendes udstråling som var helt anderledes end den Zane besad, Hun ville altid være stærkere end Zane, allerede fra da de var mennesker havde hun besiddet en styrke større en mange andres. Hun rettede øjnene mod Nala "uhh bid dig nu ikke sikker på de søde, men hvis du er i dødelig fare vil jeg gerne hjælpe, men tvivl aldrig på at jeg er som ham" hun grinede stille og smilet klædte hende virkelig, selvom der var fare og mystik over det. Zanes spørgsmål fik hende til at stoppe op "nu hvor du spørger så ja det er der" Hun stak ham den største lussing, der sikkert ville sende ham i gulvet og snerrede "det var for hvad du gjorde ved Elizabeth"hvæsede hun vredt og trådt et skridt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:06 pm

Hun så på ham med et smil og nød blot at stå ved ham. Hun kunne godt mærke han brød sig om at røre hende, og hun havde det kun på samme måde. At stå tæt på ham ville kunne gøre hende lykkelig til hver en tid, og det var nok den hurtigste måde at opmuntre hende på nogensinde. Hun gengælte hans kys da hun kunne og nikkede blidt til ham. "Tak.. i lige måde.." sagde hun med et smil. Hun havde det allerbedst lige nu, og havde endeligt fået varmen efter deres tur i søen. Hun så på Eve og nikkede. "Det er vel stadig en slags opmuntring" sagde hun med et smil. Hun fik gåsehud af Zanes berøring med flyttede sig dog hurtigt et par skridt da han blev slået. Hun så bekymret på ham. "Er du okay?" spurgte hun blidt. Hun ville ikke blive vred Eve, det kunne godt ende galt. Hun var nu ikke bange for at blive bidt, hun vidste hun havde jernurt i blodet. Alligevel var hun bekymret for om Zane havde det okay efter slaget.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:10 pm

Han smilede bredt til hende og ville helst ikke tage øjnene fra hende, slet ikke hvis det skulle være rigtigt. han sukkede og nussede sin næse mod Nalas, men da Eve snakkede igen så han på hende og blev chokeret over slaget der sendte ham direkte i gulvet. han tog sig til kinden og knurrede. han var hurtigt oppe og var over Eve i form og den store løve, han brølede af hende og var for alvor oppe i det røde fælt, men det var det de gjorde ved hinanden, de gjorde hinanden sure, hele tiden næsten. Han havde fuldkommen lukket ned og var nu mere et dyr end nogensinde før
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:14 pm

Hun trak på skulderne over Nala's kommentar "måske er det, måske er det ikke, det kommer an på hvem du spørg og hvordan du ser mig" hun var nu ligeglad hvordan Nala så hende. Hun så hvordan Zane røg mod jorden og hvordan han hurtigt var oppe igen. og da han sprang på hende som løve, gjorde hun det selv, hun mødte ham bare som en stor tiger, knurrede advarende til ham, rev ud efter ham og ville bare angribe, ligesom Zane, var hun opslugt af vrede og ville bare have det her overstået i en fart
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:01 pm

Nala så lidt overrasket på begge de store kattedyr og trådte en smule væk fra dem. Som menneske kunne hun ikke rigtigt gøre noget ved det, hun kunne bare stå og se på dem. Det lå ikke til hende bare at lege jomfru i nød. "Kunne I ikke lade vær med at dræbe hinanden? Det er ret uhøfligt når jeg bare står her.:" sagde hun lidt anklagende og lagde armene over kors. Det var egentlig rigtigt nok, det var ikke særlig rart at stå som menneske, og føle sig overflødig, slet ikke når hun på en måde følte hun hørte sammen med Zane, og nu var afskåret fra ham. Hun havde aldrig ladet sig påvirke sådan af at være afskåret fra en dreng før, slet ikke nogen hun lige havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovtur! (Zane) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovtur! (Zane)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: