The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Så er det mig :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Så er det mig :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Så er det mig :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Så er det mig :) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Så er det mig :) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Så er det mig :) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Så er det mig :) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Så er det mig :) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Justin (429)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Anna (418)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Så er det mig :) I_vote_lcapSå er det mig :) I_voting_barSå er det mig :) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Så er det mig :)

Go down 
ForfatterBesked
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:07 pm

Hej den der nu har gjort sig ulejlig at læse dette, hvis du gør også svare vil det være super dejligt Like a Star @ heaven

Jeg søger et par ting eller to, her er de så Smile



Venskaber::. Hun er måske ikke jorden mest socialle person, med god grund faktisk, men der er de få hun faktisk klikker rigtig godt med, hun vil nok ikke føle sig særlig godt tilpas med drenge, jo med mindre de bevidst fortæller hende at de ikke er til hendes køn (bøsser altså) så har hun intet imod dem.

Familie::. hun har en adoptivfamilie også en rigtig familie (mor og far, hvor mor fødte hende) hun boede hos sin oprindelige familie til hun blev 8 år, der blev hun flyttet til en adoptivfamilie, så hvad hun kunne bruge var nogen der enten var hendes mor, far eller måske tvilling fra den oprindelige ellers bare en storesøster måske fra adoptivfamilien eller så noget andet.

Værge::. Nok er hun snart 18, men selvfølgelig kunne hun godt bruge en at bo hos, en hun faktisk kan føle sig tryk, en hun kan bo med, så hun ikke er alene og utryg, men har nogen som holder af hende.

Ideer::. ellers hvad i selv finder på af gode ideer, jeg er åben, måske kærlighed eller noget i den stil Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:17 pm

JEG ER FRISK! C:
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:21 pm

JAAAAA!!!! Exclamation Exclamation Exclamation
du er den første og derfor også den sejeste Cool

men hvad er du frisk på, Pick one


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:22 pm

Haha! Hørte i det alle sammen?
JEG ER DEN SEJESTE!!! Take it. C:

Hmmmmmmmm
Hvordan er Vicky?
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:30 pm

nemlig *peger på Jack* han er den sejeste rock

hun er en sød pige, hvis man kommer under huden på hende, men i starten vil man nok mene hun er meget asocial, men hun blev voldtaget af sin storebror fra da hun var fem til otte, så det er nok en god grund, ellers er det svært direkte at beskrive hende, andet end at sige hun er som alle andre, en god ven også selvfølgelig har hun en mørk side, hvis folk ikke gør som hun siger, kan hun godt pande dem en. hvad ellers kan jeg sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:31 pm

Hmmm....
Synes vi skal se hvordan det går Smile.
Kan du lave? xD
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:36 pm

okay hvor henne ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:36 pm

Baren eller grillen Smile
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:37 pm

okay du cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er det mig :) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det mig :)   Så er det mig :) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er det mig :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: