The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 åhh hej again...sorry for last time -Everlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 5:00 pm

Everlyn følte sig en anelse nøgen under hans blik og hun krympede sig lidt og bed sig i underlæben over hans svar. "Je-jeg ..." stammede hun og så ned i jorden og ned i sine hænder med en forlegen og genert mine og et lille bitte smil på sine læber. "Tak, Michael." Hun smilede kort til ham, bare et lille smil, inden hun så genert ned i jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 5:06 pm

han rullede med øjnene da hun begyndte at stamme "hej det var bare en lille kompliment, men det var skam så lidt" han nikkede kort, lagde hænderne i lommerne og så mod gaden "okay, hvad kunne du tænke dig at lave nu" spurte han og rodede hende drillende i håret "hej jeg kunne være din bodyguard, ingen mand rør ved dig uden tilladelse eller skal jeg personligt sende dem igennem et vindue" han grinede og boksede hende drillende i maven, dog ville selv et menneske ikke synes det gjorde ondt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:11 pm

Everlyn smilede lidt over ham og rystede stille på hovedet. "Jeg er ikke vant til at få komplimenter," forklarede hun blidt og smilede genert til ham og trak lidt på skuldrene og lo over ham da han rodede op i hendes hår. Hun havde stadig ikke noget imod det. Hun grinede over hans forslag og smilede da han boksede på hendes mave. "Jeg kan altså sagtens passe på mig selv," drillede hun blidt igen og og purrede blidt og drillende op i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:21 pm

han grinede "åhh tro mig min kære, det skal vi nok få fixet, hvis det er kan jeg give dig en kompliment hver eneste dag, hver eneste time" han vrikkede med øjenbryne, slog ud med armene og bøjede hoved, gav hende mere mulighed for at rode i hans hår da hun begyndt, han gik næsten eller faktisk bogstavlig talt på knæ da hun rørte hans hår, med et afslappet smil lukkede han øjnene "ja du har i sandhed knækket mig" hviskede han og hvilede panden mod hendes mave, brummede som et dyr, dybt fra brystet
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 3:40 pm

Everlyn smilede over ham og lo blidt og stille over hans ord. "Jeg er smigret ... tror jeg," sagde hun drilsk og smilede blidt til ham og priste sig lykkelig over at hendes hjerte ikke bankede så det kunne sende blod op i hendes kinder og få hende til at rødme.
En latter kom blidt ud over hendes læber og hun så på ham med et blidt blik da han nærmest knækkede under, under hendes fingre. "Så sandelig, det har jeg," klukkede hun blidt og havde for en kort stund ikke noget imod at han rørte hende, hun blev bare ved med at nusse ham i håret og nød at høre ham brumme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» Cafeen (Everlyn)
» so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: