The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 17 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 17 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_lcapYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_voting_barYou are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 You are now a vampire. //Everlyn//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 4:31 pm

Everlyn lyttede opmærksomt til hans ord og nikkede lidt. "Okay, okay," mumlede hun lavmælt og man kunne tydeligt se på hende, at hun var nervøs. Hun lugtede selv kvinden før hun så hende, og hun kunne mærke en stor tørst boble op i hende og hun stod hurtigt foran kvinden med et nysgerrigt blik imens hun lagde hovedet på skrå og så på kvindens hals. Hun væddede langsomt sine læber og lagde sine hænder mod kvindens skuldre inden hun sænkede sine læber ned imod den hvide hals med de bankende blodårer der lå lige under huden. Hun bed sig fast i kvindens hals og mærkede forandringen ske allerede lidt efter at smagen af blod eksploderede på hendes tunge. Hendes øjne blev røde og blodårerne under hendes øje trådte tydeligt frem imens hendes hjørnetænder blev længere og skarpere, og hun bed sig hårdt fast i kvindens hals og holdte hende ind til sig imens hun drak begærligt af den livgivende væske. Blodet slap op hurtigere end hun havde regnet med og hun smed den livløse kvinde fra sig og havde en let ringen for ørene, og det gik op for hende, at kvinden havde skreget hende lige ind i øret. Hun slak sig sulten om læberne for at få alt blodet med og så på Jack med et rødt blik der langsomt blev blåt igen. Hun blinkede forvirret og så ned på den døde kvinde med et overrasket blik. Hun havde aldrig troet at det kunne føles så dejligt at tage livet af en anden, samtidig med at hun kunne mærke skyldfølelsen i sit indre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 4:41 pm

Han trak i kvindens hår så Everlyn bedre kunne komme til da hun bed i kvindens hals. Han slap kvinden da det så ud til at Everlyn selv kunne styre det, og oplevede nærmest sig selv dengang han drak fra sit første menneske. Det havde været præcis samme aften/nat han var blevet forvandlet med sin søster. Da Everlyn smed den nu døde krop fra sig, og kiggede på ham smilede han beroligende. "Du er nu en vampyr." Han trak lidt på den ene skulder, og foldede hænderne bag ryggen. "Men hvis du ikke kan lide at dræbe så kan du få fat i blodposer, drikke fra dyr som dog gør dig mere svag, eller bare tvinge folk til at glemme at du har drukket fra dem uden at dræbe dem." Han følte lidt at han måtte forklare hende mulighederne, hvis hun nu ikke kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:50 pm

Everlyn så lidt forvirret på ham over hans ord og følte sig underligt, men rart tilpas i sin krop. Hun lyttede opmærksomt til hans ord imens hun så rundt omkring dem imens alt stod meget klarere for hende. Hun nikkede lidt da han var færdig med at snakke. "Jeg har intet imod det," sagde hun blidt og så på ham med et roligt blik da hun snakkede. Hun smilede let til ham og lo kort. "Det her er vidunderligt! Det hele er klarere, jeg kan se alle farverne, se himlen som var den helt tæt på ..." Hun sukkede længselsfuldt og så op på himlen endnu en gang. Den var så smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:53 pm

Hun kunne lide at dræbe? Det var da dejligt. Han smilede skævt. Han foldede hænderne bag ryggen, og grinede lidt. "Ja, mange ting bliver forandret når man er vampyr..." Pludselig stod han oppe på en klippe. "Foreksempel din hørelse, din hurtighed... Ja, alt det jeg sagde." Han råbte ikke, han regnede med at hun nok kunne høre ham på grund af hendes skærpede høresans.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:57 pm

Everlyn fulgte ham med blikket og lo da han pludselig stod oppe på en af klipperne. "Det er helt ufatteligt, det her," hviskede hun begejstret og kunne ikke lade være med at le. Hun kunne høre ham som om han stod lige ved siden af hende, det var en helt fantastisk oplevelse, og hun lignede nærmest et lille barn på julemorgen. Hun stod kort efter lige ved siden af ham oppe på klippen og lo stadig. Det var vidunderligt! Hun kunne slet ikke beskrive det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 7:00 pm

Han kunne høre hende selvom hun hviskede. Det var nu meget sjovt at hun tog det sådan, og en utrolig lettelse. Han ville ingen ballade få, og han havde gjort en pige glad. Win win.... Win. For han havde også skabt en vampyr. Han grinede da hun stod ved siden af ham. "Og hvis du drikker menneskeblod, engle blod, og ja... Bare varmt blod, du ved. Så kan du skifte form til et dyr." Han grinede, og smilede. Han kunne kun forvandle sig til et dyr da han ikke gad andre. En falk.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:31 pm

Everlyn så på ham med et grinende smil og nikkede lidt. Hun tænkte kort på sin fætter, Reifarim, som var engel. "Det ved jeg godt," sagde hun med et lille grin. "Og engleblod er langt mere kraftigt end menneskeblod og giver flere kræfter." Hun smilede sødt til ham og bed sig let i underlæben og blinkede til ham. Hun så rundt endnu en gang og var stadig forbløffet over hvor smuk verdenen var, nu hvor hun kunne se den rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:33 pm

Så hun vidste det godt? Det var det meget godt. Han grinede, og foldede hænderne bag ryggen. "Godt." Han smilede skævt. "Nuvel, jeg tror jeg vil... Ja, smutte. Vi ses nok igen, eller... Det er jeg sikker på vi gør." Han klappede hende drillende på hovedet, og forsvandt så.

//OUT ^^ Kunne ikke rigtig se hvad jeg skulle skrive ellers så... Razz//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You are now a vampire. //Everlyn//   You are now a vampire. //Everlyn// - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You are now a vampire. //Everlyn//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Cafeen (Everlyn)
» New vampire? ~ Ivy.
» Oh god... A vampire again. //Louis//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Lande uden for Mystic Falls :: Spanien-
Gå til: