The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Vampira (833)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Daniel (796)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Kristen (683)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Gideon (535)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Justin (429)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Anna (418)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Tessie (391)
i'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_lcapi'm happy to see you again -Desmadonna- I_voting_bari'm happy to see you again -Desmadonna- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 i'm happy to see you again -Desmadonna-

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:19 pm

Påklædning i'm happy to see you again -Desmadonna- Tumblr_memycmNANb1ri58ybo1_250 Kjolen går hende til lidt over knæende
Tid 12:45.
Sted Drowning Creek.
Omgivelser jeg har virkelig ingen ide.
Vejr Det sner, er koldt, søen er stivfrossen

Hun løb hurtigt, faktisk hurtigere end det, man skulle næsten tro hun blev forfulgt, men lige så snart skoven sluttede og hun nåede frem til Drowning Creek, stoppede hun brat op, smed sine skøjter, smed sin jakke, sine støvler og tog til sidst sine skøjter af, hun smilede og bevægede sig ud mod isen. minder om hendes tid som professionel skøjte danser, hun havde vundet flere gange og havde mange pokaler og billeder igennem tidens løb.
hun lukkede øjnene, trak vejret dybt, hvorefter hun begyndte den smukke sensuelle dans, hun sprang et par gange og lavede perfekte skruer, det hele var jo faktisk fejlfrit helt ind til knoglerne. samtidig med at hun dansede nynnede hun stille for sig selv, noget der mindede om svanesøen, også alligevel ikke helt, men alt faldt til siden og hun dansede videre

//undskyld hvis det er for kort Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:16 pm

Desmadonna sad som en lille flammerød pelsklump i nærheden af søen. Hun frøs ikke, hun fik varmen af sin varme pels. Hun var døset halvt hen efter at have haft en lille jagt efter et par kaniner som var gået i vinterhil i deres huler, de havde smagt vældig godt. Hun løftede lidt muggent hovedet da hun hørte den slæbende lyd af skøjter mod isen, men stivnede så ved synet af pigen, der var så velkendt, som et gammel drøm. Hun rejste sig op og forvandlede sig tilbage til menneskeform. Hun burde være død, men da hun åndede ind fik hun lugten af vampyr ind i sine lunger, hvilket forklarede alt. "Ava?" spurgte hun forbløffet og så på den unge vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:42 pm

Hun sprang op i luften og landede smukt på den ene ben, med det andet strakt ud bag sig, hun nynnede smukt og holdte hånden ud, mens hun fortsat dansede rundt på isen "Close your eyes, give me your hand, darling, do you feel my heart beating, do you understand" sang hun og snurrede rundt, grinede svagt og skøjtede videre, hurtigt rundt på hele isen "Do you feel the same, am I only dreaming, is this burning an eternal flame" fortsatte hun sin smukke sang, men hun stoppede dog op og åbnede øjnene, da hun hærte en yderst velkendt stemme "Donna er det virkelig dig, tænk sidst jeg så dig, var jo i 1300 tallet, hvor er du blevet smuk" hviskede hun og skøjtede hurtigt ind til hende
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:38 pm

Desmadonna lo blidt og stille og så på den kvinde, der engang havde været hendes elskerinde. "Ava, jeg kan kun sige det samme om dig," sagde hun med et drilsk blink med øjet og klukkede blidt. Hun nikkede kort. "Ja, det er utrolig lang tid siden." Hun smilede varmt til den unge kvinde. "Udødeligheden klæder dig virkelig godt." Hun gik roligt over til Ava, men kun ud til bredden, hun ville helst ikke bevæge sig ud på isen da hun havde haft dårlige minder med at isen knækkede under hende og trak hende med ned i dets kolde indre, der dræbte alt.

//Undskyld at det er lidt kort :3
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:43 pm

hun smilede og strøg hende over kinden "jeg har virkelig savnet dig" hviskede hun og trådte ind på land, hun tog hurtigt sin skøjter af og så rigtigt på hende "jamen mange tak, jeg er kun glad for at jeg kan dele udødeligheden med min bror, uden ham ville jeg nok være meget værre, han holder mig ligesom oppe" forklarede hun og rakte armene ud "kom her, jeg vil have et kram, det er flere århundrede siden jeg har set det kønne ansigt" grinede hun og lagde hoved på skrå, hun havde virkelig savnet Desmadonna, hendes tidligere elsker og veninde
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:54 pm

Desmadonna smilede over hende og lagde hovedet let på skrå da hun blev strøget over kinden. "Og jeg har savnet dig, min kære veninde," hviskede hun blidt igen og klukkede blidt. "Jeg anede ikke at du havde delt din udødelighed med din bror, Jack," sagde hun med et blidt smil. Hun havde faktisk aldrig mødt Jack, men hun havde hørt Ava snakke meget om ham. Hun lo og krammede sin gamle veninde og elskerinde. "Så kun denne ene gang, du ved at jeg aldrig har haft det så godt med berøringer," lo hun blidt og krammede sin veninde kort inden hun slap hende.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:58 pm

Hun nikkede "jo kan du huske den dag jeg forsvandt?, det var aften før det skete, vi var dumme og var taget ud for at gå en tur, nyde aften sammen, det skete så hurtigt og pludselig var der en eller anden over mig, det var så stærk og da Jack prøvede at få den fra mig gjorde den der ved ham og derefter ved mig" hun trak på skulderne og rystede på hoved. da Desmadonna krammede hende, smilede hun og gengælde det, for så at lagde armene glide ned langs siden da det var slut "jeg ved det, men det har været så længe siden, jeg troede du var død" hviskede hun og så længe på hende
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:01 pm

Desmadonna nikkede stille og lyttede med en lille panderynken. "En vampyr," sukkede hun stille og rystede let på hovedet. "De er nogle sære og bizare nogle." Hun så på Ava og smilede undskyldende. "De fleste er det i hvert fald." Hun lo blidt og smilede varmt til sin veninde. Hun havde virkelig savnet sin veninde, det var lang tid siden at hun havde haft nogle at snakke med, og det var skønt den her gang. Hun så undskyldende ud og lod et lille spil spille om sine læber. "Jeg er ked af at jeg aldrig fortalte dig, hvad jeg var, og at jeg var udødelig," sagde hun undskyldende og trak lidt på skuldrene med en lille klukken.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:05 pm

hun nikkede "ja og det næste jeg husker er at ligge og så op op jacks bekymrede øjne" hun trak på skulderne, episoden var tydelig for hende, hvordan hun var stormet frem mod vampyren, mens han holde jacks krop og tvang sit blod ned i ham, hun havde skrevet nej flere gange, både slået og sparket til den, men den så ikke ud til at bekymre sig, før det lød et knæk og Jack faldt død om på jorden og det var hendes tur "det gør ikke noget, vampyrer er underlige, bare på hver deres måde" hun trak på skulderne og grinede stille. hun lagde armene over kors og rystede på hoved "det er ligegyldigt nu, det er eneste der betyder noget er at vi er sammen" hun smilede bredt til hende
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:49 pm

Desmadonna nikkede lidt og så bekymret på sin veninde. Hun havde faktisk troet, at hun havde mistet hende til døden flere århundrede tilbage, men det var heldigvis ikke tilfældet. Hun havde savnet hende, mere end hun selv havde troet, og hun blev kort mindet om de mange, hede aftner og nætter de havde tilbragt sammen. Hun klukkede blidt over hendes ord og nikkede bekræftende. "Så sandt, som det er sagt," sagde hun med indestængt morskab og et muntert blik.
Hun gengældte bredt smilet og lo kort og blidt. "Du har fat i noget, for en gangs skyld," sagde hun og smilede mere drillende til hende og blinkede til hende, med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 10:00 pm

hun nikkede "jeg har altid ret, det må du og Jack altså til at forstå" hun rystede på hoved og lagde armene over kors og klukkede blidt. hendes øjne scannede søen og op mod himlen "nogle gange savner jeg det, dengang da vi altid hang ud sammen på Kithnos, du var den eneste ven ud over Jack jeg havde, ingen ville snakke med mig, fordi jeg ikke kunne få min families traditionelle brune farve" hun smilede svagt og var virkelig glad for at se Desmadonna igen, hun havde virkelig været i sorg da de havde været nød til at tage væk fra ø'en. hun hævede øjenbrynet og grinede "tak, for det lige til at lyde som om jeg har en IQ som alle mener blondiner har" hun rullede med øjnene af hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i'm happy to see you again -Desmadonna- Empty
IndlægEmne: Sv: i'm happy to see you again -Desmadonna-   i'm happy to see you again -Desmadonna- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i'm happy to see you again -Desmadonna-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice to meet you... //Desmadonna//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: