The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Bonnie (970)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Vampira (833)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Daniel (796)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Clarissa (761)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Kristen (683)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Gideon (535)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Justin (429)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Anna (418)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Tessie (391)
What am I doing?... Blayne I_vote_lcapWhat am I doing?... Blayne I_voting_barWhat am I doing?... Blayne I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 What am I doing?... Blayne

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 8:44 pm

Tid: 19:23
Sted: Kirken
Vejr: Kold blæst, regn og skyet
Omgivelser: Kirke...agtige..

Kim var nået til kirken, da regnen var trængt skyerne og styrtede ned mod jorden og de som befandt sig udenfor. For engangskyld var det ikke Kim's mor og deres skænderier som havde jaget Kim ud af huset. Hendes mor havde en af sine sene arbejdsdage og ville først være sent hjemme. Huset havde været for tomt, og havde fået Kim til at søge ud. Men regnen jagede hende dog i ly og hun valgte kirken.
Hun blev overrasket over at kirken var tom. Hun havde regnet med at der ville være en præst, noget lignende eller andre besøgende. Men hun vidste ikke rigtig hvordan kirkerne fungerede, hun kunne ikke huske hvornår hun havde været i en sidst. Hendes forældre havde aldrig taget hende med i en og havde aldrig gjort hende troende. Hendes ansigtsudtryk var neautral. Hun mente lidt at hun ikke burde være der eftersom hun ikke rigtig troede på gud, men hun havde dog, efter sit møde med Gideon fundet ud af at der faktisk fandtes noget som hun heller ikke troede på inden. Hun tog den våde sorte vinterjakke af og lagde den ved indgangen. Hun havde et par stramme sorte jeans på, en stram sort top og en beige farvet strikket løs trøje på, som havde så store huller at den blev gennesigtig og afslørede toppen hun havde under. Hendes store hår var blevet tungt af den mængde regn det havde nået at suge til sig inden hun var nået indenfor. Langsomt og så lydløst hun kunne gik hun langsomt op mellem rækkerne af bænke, mens hendes kølige grå øjne gled rundt på kirkens udsmykning.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:14 pm

Påklædning et par hullede jeans og en mørk stram langærmede t-shirt, han ligner Gideon på en prik

hans humør var sort og idag var det ekstra slemt, hans idiotiske bror var forelsket, hvor mere brækværdigt kunne det være også var det i en...han kunne ikke engang tænke det frem, jo vidst gik deres sidste møde ikke efter planerne, men fuck det, han var endt op traumatiseret og ville nok aldrig flyve igen.
han gik hurtigt og målrettet afsted mod kirken og åbnede døren hurtigt, var englelig ligeglad med alle der var der, dog stoppede han op ved korset og så rundt, indtil han fik øje på en ung pige, han hævede øjenbrynet og betragtede hende kort, hvorefter han lagde armene over kors "jamen goddag unge pige" sagde han lettere drillende og det var næsten helt uhyggelig hvor meget de lignede hinanden, selv på stemmen og holdningen
//undskyld længden Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:21 pm

Kim havde travlt med at betragte døbefonden, at hun godt hørte en komme ind, men først da en velkendt stemme talte til hende at hun reagerede på det. Hun vendte sig om at et stort smil bredte sig på hendes læber og nåede helt op til de kølige grå øjne som strålede af glæde over et velkendt ansigt. Hun gik hurtigt i mod ham og hoppede det sidste stykke, da hendes humør var skudt i vejret. "HEJ GIDEON!" hilste hun med et kæmpe smil, samtidig med at hun hoppede ind i ham for at kramme og give han et kys på kinden.


//Sorry længden til dig også, er ikke så krea lige nu ^^
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:27 pm

han rynkede brynet over hendes store smil, men da hun råbte hans brors navn rakte han armene ud og smilede, men i det sekund hans armen lukkede sig om hende, grinede han underligt "og mig som troede min bror kun kunne finde grimme folk, men der tog jeg fejl, den her er jo køn" grinede han og så på hende efter hun havde kysset hans kind, nu hvor hun stod så tæt på, ville hun være blind hvis hun ikke så tomhed i hans skarpe blå øjne, en tomhed som Gideon aldrig nogensinde ville få i sine øjne. han holdte fast i hendes skuldre i et greb hårdere end noget andet, ja det var tydeligt at han var den stærke af de to brødre "jeg vidste dog ikke at min kære bror fik flere end et stykke legetøj, jeg må havde undervurderet ham" grinede han koldt og rystede på hoved

//gør intet, det skal nok komme Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:35 pm

Kim stivnede da han snakkede og det løb hende koldt ned af ryggen. Først var hun flov, men da han fortsatte med at snakke tændtes der flammer i de ellers så kølige øjne og hendes øjne borede sig ind i hans. Hun havde altid haft temparement og kunne gå fra glad til eksplosion på ingen tid. Hun huskede de få ting Gideon havde fortalt om hans bror, hun havde dog ikke helt troet på ham, da folk tit overdrev da de ikke brød sig om en anden person. Ligesom hun selv havde det med at gøre når hun fortalte om hendes forældre.
"Slip mig" sagde hun skarpt og bestemt, da hans greb i hendes skuldre var for hårdt og hans kolde grin fik hende til at tænke på en dårlig helte film, hvor skurken havde grint på samme måde. Hun var klar på at kradse med hendes lange negle og gå efter beskridte tricks havde hun intet imod når drenge blev for åndsvage. Hun havde i gennem sin tid givet blodtud til tre drenge, selvom de nu havde været påvirket af alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:47 pm

han rynkede brynet og holdte hende op over gulvet "jeg gætter Gidder har fortalt om mig, men du var vel så dum ikke at tro på ham...tsk tsk, men okay du er ikke den første der laver den fejl" grinede han og lod sin ene hånd glide op langs hendes hals, med et ondt smil, et smil kun fuld af had og kulde, greb han hurtigt fat i begge af hendes hænder "pas på, jeg har sendt Gidder på hospitalet flere gange end jeg selv kan tælle også brækkede jeg engang James kraveben, så stop ellers ender du samme sted" hvislede han og greb hende om halsen idet han gav slip på hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:53 pm

Kims had voksede i takt med at han fortsatte med at snakke og så også at han ikke gav slip. Hun hadede ham allerede og der skulle meget til før hun så hurtigt hadede folk.
Hun prøvede at skubbe sig fri, da hans hånd gled op til hendes hals og hendes hjerte begyndte at hamre hurtigere. Med det samme han greb hendes hænder, prøvede hun at trække dem til sig, men nåede det ikke. Hendes øjne lynede af vrede da han snakkede videre og nævne Gideon. Hvis hun selv skulle ende på hospitalet skulle han i det mindste have et flot blåt øje som han kunne vise frem til alle og enhver. "Du har da vel ikke tænkt dig at slå en pige!"hulkede hun overdrevent falsk og lavede en flæbende ansigtsudtryk for at gøre nar af ham. Hun vidste at hun nok ikke burde gøre det, at hun faktisk burde holde sin kæft. Men alle som kendte hende vidste at hun ikke ville kunne holde kæft.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 10:04 pm

han grinede og lagde hoved på skrå, hurtigt bankede han hende ind i væggen, stadig med en hånd på hendes skulder og den anden mod hendes hals "det har ikke stoppet mig de sidste...mange gange så hvorfor skulle det nu og nej før du slår mig, så tænk dig om, jeg er mindst ti gange stærkere, jeg kunne klemme alt livet ud af dig bare her og nu, hvis jeg ønskede, jeg kunne brække hver knogle i din krop eller nej jeg servere dig for Paige, hun vil elske en at bide lidt i" grinede han ondt og strammede lidt på grebet om hendes hals, vreden stod tydelig i hans øjne og han var rigtig godt pissede, hun havde virkelig fanget ham på en dårlig dag, hvis han havde været i bedre humør havde han måske valgt at spille med på at han var Gideon, men ikke idag, nu var han bare vred
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 10:10 pm

Kim stønnede da han bankede hende ind i væggen og hun slog baghovedet ind i væggen. Det dunkede og smerten gjorde det tydligt for hende at han mente alt han sagde. Han var som Gideon havde sagt, og han var endda værre efter hendes mening. Hun så bare på ham med flammende øjne, mens hun ventede på at han skulle holde kæft. Hun lænede hovedet lidt forover så hendes hår faldt ned og hun lod hendes lette latter fylde kirken og live hende selv op.
"Slå du mig, giver du bare Gideon ret" sagde hun med en let stemme og rettede sig op igen og så ham i øjnene. Hun havde intet gjort ham, hun havde endda givet ham et kys på kinden og alligevel havde hun åbentbart gjort nok til at blive truet.
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 10:27 pm

han grinede ondt og gav slip på hende trådte tilbage og trak sin t-shirt af, hvorefter han smed den ned på gulvet "jeg er pisse ligeglad med hvad min bror mener, jeg vil bare gøre hans liv så slemt som overhoved muligt og om jeg så skal gennem banke dig som jeg brækkede han vinge, vil jeg med glæde gøre det" hvæsede han og grinede ondt. han trådte faretruende frem mod hende med ondskab i øjnene, ja hans sjæl var sort som kuld og der var kun en der kunne få varmen frem i ham, nemlig hans forlovede, en kvinde han faktisk elskede
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 10:33 pm

Kim så ondt på ham. Hun vidste at hun ikke ville kunne vinde en slåskamp, hun var ikke fysisk stærk og hun ville nok ikke engang have en chance for at løbe. Hun valgte dog at forsøge, da han havde sluppet hende og da han faretruende gik frem mod hende skrig hendes hjerne; FLYGT! Hun var glad for at hun altid have elsket at løbetræne, så hun kunne i det mindste løbe. Hun spurgtede ned mellem bænkene og lod jakken ligge i kirken, da hun hurtigt fik åbnet døren og løb ud af kirken. Kulden udenfor skar sig ind i hende, men hun ænsede det næsten ikke. Hendes har dansede vildt omkring hende og sugede med det samme mere regn til sig så det blev endnu tungere. Hun så sig ikke tilbage, før hun nåede til fortorvet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What am I doing?... Blayne Empty
IndlægEmne: Sv: What am I doing?... Blayne   What am I doing?... Blayne I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What am I doing?... Blayne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» all this...what is it //Cat, Blayne//
» You remind me of someone ... someone from a dream ~Blayne
» En dejlig dag til fremmede? //Blayne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: