The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Lille Emma søger. :3 I_vote_lcapLille Emma søger. :3 I_voting_barLille Emma søger. :3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Lille Emma søger. :3

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:19 pm

Hej alle sammen! Jeg er ny på siden, så jeg starter lige med at søge noget. Måske er i intrerserret. n.n :3
Jeg har ikke rigtigt lavet noget ved min karakter endnu, bortset fra at jeg har fundet ud af, at hun er en god person. Sådan en som er loyal, en god ven, og som er søde ved andre. :3
Jeg manger lidt:

x En der kan være Emmas bedste ven.
x En der kan være en god ven eller veninde, til Emma.
x En der måske før i tiden, ikke har været sådan en god ven, overfor Emma.
x En flirt, måske? :3
x En fjende, til Emma. Altså en der ikke kan lide hende, er ond ved hende og sådan noget. Måske en der mobber hende lidt i dagligdagen, men ikke for meget. ^^
x En søster eller bror, som støtter Emma og som passer lidt på hende.
x Hvis muligheden er der, så måske nogle forældre? :3

Jeg har som sagt ikke valgt ind på nogen gruppe endnu, så er åben for alle forslag og alle tilbud. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:22 pm

altså hvis du har lyst til en masse familie drama og problemer, kunne du være mig og Blaynes lille søster, du behøver ikke være engel, det er kun hvis du har lyst Wink
Tilbage til toppen Go down
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:59 pm

Det lyder da dejligt. Jeg havde aldrig troet jeg ville få to brødre, men hvorfor ikke? Smile Jeg vil da gerne være jeres søster, hvis det er. Har du talt med din bror om det? :3 Og skulle jeg ikke være engel, for at være jeres søster så? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:05 pm

super det er kun hvis du vil, men ja jeg har, nej for at være engel skal man dø og de døde begge, Blayne mord og Gideon begik selvmord, du kan i teorien være hvad du vil Wink
Tilbage til toppen Go down
Dylan
Menneske
Menneske
Dylan


Fulde navn : Dylan Rangely
URL Alder : 25, blev født d. 12.12.87
Antal indlæg : 10
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : lærer på MC folkeskole
Humør : Savner dig pretty lady :)

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:38 pm

Jeg vil gerne være ven eller bedsteven! Very Happy Dylan er en meget rolig og positiv person så han har plads til alle Smile
Tilbage til toppen Go down
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:22 am

Gideon: Okay. Synes dit tilbud er fint, men jeg tænker lige lidt over det. Fordi vi skal nok have et plot om hvorfor jeg lever og i ikke gør og så videre. Smile Men jeg tænker og så skal jeg nok giver jer svar. ^^ Kan vi eventuelt ikke se hvad plottet skulle indholde hvis det var? :3

Dylan: Det lyder som om han er en rigtig sød fyr. Smile Jeg vil meget gerne være hans bedsteven hvis du er frisk på det? :3
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:37 am

jo det kunne vi godt, hun kunne havde været bortadopteret og da hele Gideons familie døde, altså forældrene og Blayne, til sidst ham selv døde, så fik af vide at det faktisk var hele hendes rigtige familie. altså hun så billeder og den slags ?
Tilbage til toppen Go down
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:49 am

Det lyder meget fint. Smile Så Emma så billeder af hende, Blayne og Gideon fra den gang de var små og såden? :3 Det lyder cool. - Men hvordan kommer de så til at snakke sammen igen? Opsøger dig og din bror Emma eller omvendt? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:57 am

altså Gideon er maler, så måske havde Emmas mor en af hans portrætter hængende, hun ser på autografen og finder navnet ens, så kunne hun søge på hans navn og finde ud af han boede i byen og ja så kunne hun vel opsøge ham, hvis du ønsker Wink
Tilbage til toppen Go down
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:05 pm

Hmm ja, det kunne man vel godt sige. Smile Men, ville nu helst have en bror som jeg kendte. For hvis jeg først skal til at lærer jer at kende, så er de jo ikke så tætte. :3
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:27 pm

jamen hun kan bare opsøge ham også går de f. eks en tur og snakker sammen om hvad der var sket Wink
Tilbage til toppen Go down
Emma
Menneske
Menneske
Emma


Fulde navn : Emma Julia Alexandra Bullock.
URL Alder : 19 år gammel.
Antal indlæg : 19
Geografisk sted : Bor alene i en lille fin lejlighed.
Job/hobbies : Elsker musik og dans men har også et ordentligt arbejde.

Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 2:07 pm

Jeg ved det nu ikke helt. Dit tilbud er fint, men jeg tror desværre jeg må sige nej til det. Jeg har lidt brug for at Emma har et tæt forhold til mindst to personer, og jeg havde regnet med at den ene skulle være en fra familie, så hvis de først lige har mødt hinanden, dur det ikke helt. Sorry. n.n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lille Emma søger. :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille Emma søger. :3   Lille Emma søger. :3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille Emma søger. :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger dig?!
» Jeg Søger ...
» SØGER.SØGER

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: