The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_lcapEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_voting_barEt lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et lille problematisk barns behov C:

Go down 
+2
Maggie
Cherie
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:42 am

Vil du ikke blive boende hos mig? Ellers ville Jake blive rigtig trist Sad
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 1:26 pm

Slås i nu om mig? C:

Dylan: Jeg ville gerne bo hos dig, men der er rigtig mange som gerne vil have jeg bor hos dem. Der er altså kun lille mig, jeg kan ikke deles i 3. C: Men ellers tak for tilbudet Dylan. Det lyder helt fint at du er min onkel, den er jeg med på. C:

Blayne: Hej Blayne, det er dejligt at du melder dig. C: Jeg vil meget gerne havde et forhold til dig også, og en skytsengel er da lige sagen. Det kunne jeg måske få brug for. C: Så det er en aftale. C:

Jake: Hej Jake! Cherie eyes Jeg bor hos dig lige nu og vil faktisk meget gerne blive boende, hvis du er frisk på det. C: Søgte først og fremmest fordi du ikke var meget på før, da jeg oprettede dette emne. Men Jeg er jo din "lille søster" og jeg vil meget gerne bo hos dig. C:
Tilbage til toppen Go down
Jake D
Menneske
Menneske
Jake D


Fulde navn : Jake Dean Marks
URL Alder : 19
Antal indlæg : 19
Job/hobbies : Sanger
Humør : Your eyes are like stars tonight! <33

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 1:48 pm

Jai! Min dejlige lille Cerie!! I love you
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:16 pm

super, du siger bare til hvis du evt vil emne Wink og ellers kan vi jo aftale deres fælles fortid hvis det er ?
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:40 pm

Jake: Nurh. C: Jeg er da glad for at du elsker mig, nu hvor du er den som passer på mig og sådan. Very Happy

Blayne: Jeg vil meget gerne emne med dig! C: Men kan du ikke lave emnet til os?
Og kan vi ikke lave en fælles baggrund alligevel, for jeg har jo været alene uden andre end mig selv og min søster i 2 år. C:
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:43 pm

jo selvfølgelig, bare sig stedet og kender de hinanden på dette tidspunkt, jeg mener har de en fælles fortid, for altså Blayne døde jo som 21- årig og nu er han 26, så måske inde for det tidsrum har de mødt hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:54 pm

Okay. Very Happy
Jeg har ikke rigtigt noget hjem på den måde, bor hos en ven som tager sig af mig. Så, kan det ikke være et sted i byen? Går meget rundt for mig selv. C: - Jo, de kan godt havde kendt hinanden. Men Cherie var 6 år da hendes forældre blev myrdet ca, så du har nok kendt mig som helt lille hvis det er. C:
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:59 pm

okay, men jeg laver det senere hvis det skal være, har ikke rigtig nogen...kreativitet lige nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 4:05 pm

Okay. C:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille problematisk barns behov C:    Et lille problematisk barns behov C:  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille problematisk barns behov C:
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» emne? med lille mig? okay jeg ikke så lille end da
» En lille tur i det fri ~Rose
» En lille snak - Chris ^.-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: