The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 17 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 17 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Vampira (833)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Daniel (796)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Kristen (683)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Gideon (535)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Justin (429)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Anna (418)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Tessie (391)
I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_lcapI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_voting_barI'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I'm so sorry my love. - Kristen ♥

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:43 pm

Sted: Hjemme.
Tid: Aften.
Omgivelser: Tingene i huset.
Vejr: Udenfor regner det.
Påklædning: Sort/grå ternet skjorte, et par sorte bukser.
______________________________________________

Matt var taget før hjem fra arbejdet for at komme hjem og overraske Kris. Hun var ikke hjemme da han kom hjem, så han måtte finde på noget. Han var derfor gået i gang med at lave mad. Han var en god kok og havde før lavet mad til Kris. Tatiana løb rundt mellem benene på ham. Han smilede bare over det og arbejdede videre. Han rørte rundt i saucen og vendte kødet. Han håbede sådan at hun ville komme hjem og han kunne gøre hende glad. Det var så længe siden han havde set hende smile, hørt hende le. Han havde ikke rigtigt været mentalt tilstede i den sidste tid, og det ville han prøve at gør godt igen. Han gik hen til spisebordet hvor der lå en indpakket gave. Ved siden af en buket roser. Han anede ikke hvordan han skulle rette op på det hele. Han kunne slet ikke bære tanken om at han mistede hende mere og mere for hver dag der gik. Han måtte skynde sig at vinde hende igen, inden hun var væk.
Han var faldet i staver og fik derfor et chok da Tatiana hev ham i buksebenet. Han så ned på hende og lo. "Hvad så min prinsesse?" spurgte han og løftede hende op.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:10 pm

Kristen lod bildøren gå i bag sig, hun havde hendes nøgler og mobil i hånden mens hun gik hen mod hovededøren. Hun havde været på arbejde, og var nu kommet hjem igen. Det var en smule sent at arbejde, men sådan lå tiderne nu nogen gange, så Kristen måtte jo indrette sig efter det. Hun ville gerne havde taget nogle billeder, så hun igen kunne tjene nogle penge selv. Hun kunne ikke lide at Matt havde holdt dem alle 3 oppe et stykke tid nu, så hun var igen begyndt at arbejde og havde tænkt sig at give Matt nogle penge, så de stod lige igen. det var ikke helt fair at han skulle betale det meste.
Hun tog som altid, sine sko af og stilte dem pænt ved døren, hvorefter hun hængte sin jakke op på knagen ved siden af. Det var altid det første hun gjorde når hun kom hjem, med mindre hun havde Tatiana på armen, så hun ikke kunne gøre det store inden hun havde været inde med hende. Hun kunne høre nogle stemmer fra køkkenet, hvilket gjorde hende klar over at både Matt og Tatiana var hjemme. Den tanke gjorde hende glad, måske kunne de så få en aften sammen? Det ville være rart, med en familie aften igen, det havde efterhånden været længe siden de havde haft sådan en hyggelig aften sammen.
"Matt?" Kristen tøvede lidt mens hun gik ind mod køkkenet og mod deres stemmer. Hun havde et lille smil på læben, som var en smule skævt. Et lille usikkert smil, som hurtigt blev varmt og da hun mødte Matt og Tatiana med blikket. Hun bed sig lidt i læben og nød synet af de tog som stod der sammen, far og datter. Det var et syn Kristen godt kunne lide, og et syn hun gerne ville se mere end et par gange. Det syn blev hun aldrig træt af, det fik hende dog til at savne det tætte familie bånd lidt. Også bare båndet mellem hende og Matt. Hun savnede ham ret meget, selvom de jo boede sammen og så hinanden hver dag.
Først lidt efter Kristen kom ud i køkkenet og havde betragtet Matt og Tatiana, opdagede hun hvad Matt var ved at lave. Hun kastede et lidt forvirret blik mod Matt, med dog med et lykkeligt smil, og med øjne der lyste af håb.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:12 am

Matt havde stået i sine egne tanker så han havde ikke høre bildøres klappe, eller døren gå op. Han havde bare stået og snakket til Tatiana. "Skal du hjælpe mig med at lave maden færdig?" Han smilede varmt til hans lille datter der bare smilede. Han tolkede det som et 'ja'. Han gik hen og fandt tre tallerkner frem og satte dem på køkkenbordet. Han rørte lidt mere rundt i saucen. Bagefter satte han Tatiana på bordet og fandt en teske frem. Han dyppede den let ned i saucen og pustede på den. Da den var kølig nok satte han den hen til Tatianas mund. "Værsgo," sagde han med et lidt skævt smil.
Da han hørte sit navn kunne han ikke lade vær at ånde lettet op. Ikke fordi at ikke forventede at hun kom hjem, men fordi at hun kom hjem i rette tid. Han tog igen hans lille datter op på armen. Han gik i gang med at anrette maden. Han havde ikke rigtigt gjort så meget ud af det før, men denne gang skulle det være lidt godt. Han løftede blikket og fik øje på Kristen der stod og kiggede. "Det ser ud til at begge mine prinsesser ville være her i dag." Hans stemme var kærlig. Han gik hen til spisebordet og gav Tatiana den lille indpakkede gave i hænderne, før hun satte hende ned. Så hviskede han nået i hendes øre og hun gik hen til Kristen, men armene strakte og et stort smil. Matt selv samlede roserne op og gik hen til Kristen. Hans smil til hende var det samme som han altid havde sendt hende. Et skævt men kærligt smil.
"Jeg syntes vi trangte til at være os tre sammen, eftersom jeg er skylden i at vi ikke virker som en familie længere. Så, derfor har jeg taget fri fra arbejde og stået i køkkenet meget af tiden. Tatiana har selvfølgelig hjulpet mig meget" smilede han. Han håbede virkeligt at han kunn rette op på sine fejl.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:58 pm

Kristen blev lidt måløs. Hun stod en smule lænet op af dørkarmen og betragtede Matt, mens de søde ord, forlod hans læber. Det fik et lille fnis frem fra Kristen, hun kunne ikke undgå at synes hele denne situation var en sule morsom. Hun gav Matt et blidt smil og skubbede sig derpå ud fra dørkarmen. "Du laver mad?" sagde hun med en blid stemme. Det var ikke et spørgsmål mere bare en konstatering. Hun lod Blikket hvile over hendes lille datter. Det gjorde hende glad at se hende gå rundt på egne ben. Det var en oplevelse Kristen havde ventet længe på og Matt havde sikkert været lige så spændt som hende.
Kristen satte sig på hug, så hun var på højde med Tatiana. "Heys lille skat!" Kom der fra Kristen, hun lød begejstret men var det også. Hendes øjne strålede nærmest lidt. Hun åbnede sine arme og foldede dem forsigtigt igen, om hendes lille datter, som et kærligt kram. "Hvad er det du har der?" spurgte hun nysgerrigt og fik overregt den indpakkede gave. Kristen kastede endnu et undrende blik mod Matt, mens flere tanker gik gennem hendes hoved. Hun var rigtig glad for at se at han var imødekommende igen og at han ville være sammen med hende og Tatiana. Det fik hende til at tænke lidt på det der havde skilt dem ad. Det var ikke lige frem en ting og de var begge to skyld i det. Matt var væk, men da han kom tilbage var Kristen også fraværende og tænkte mere på at gå i byen med Cam eller at møde Jake på Caféen. Men nu var de begge to tilbage på rette spor igen, hvilket gjorde det en hel del nemmere at være sammen.
Kristen gav Tatiana et blidt kys på kinden inden hun igen rejste sig og rettede opmærksomheden mod Matt igen. Hun stod stille og lyttede til ham, inden hun gjorde mere. Det rørte hende at han så det som hans skyld at de ikke længere var som før, men hun ville ikke give ham ret. Efter hendes mening var de lige gode om det, de var bare kommet skævt til det nye liv som forældre, måske havde Jake endda ret i at det hele bare havde været på meget på en gang. De var trods alt ikke alt for gamle, Matt var 19 og Kristen selv, var kun lige blevet 18 år.
"Yeah, det lyder rart.." svarede Kristen med en rolig stemme. Hun havde lyst til at fortsætte, fortælle ham at det ikke var hans skyld, men hun ville vente lidt. Hun var også ret spændt på at se, hvad han havde tænkt sig af denne familie-hygge aften.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:20 pm

Matt glædede sig over hendes først målløshed og bagefter morskab. Med et lille nik løftede han en af tallerkenerne op. "Det er grønsager i køleskabet, som jeg ikke har anrettet på tallerkenerne, da jeg synes det du selv skulle vælge hvor meget du eller hvor lidt du vil havde. Så er der gode engelske bøffer, og en god rødvinsauce," sagde han, som om han var en tjener der frem sagde dagens menu på Grillen. Han var virkeligt glad for at se hende smil igen. Det gjorde ham mere rolig og afklaret.
Matt betragtede sin forlovede og datter. Det var et syn han ville holde gemt i hovedet, som et billed han ville gemme i en skuffe lige til at hive frem og mindes tilbage på. Han så nysgerrigt på Kristen. Han holde roserne roligt i den ene hånd, mens han med den anden rodede lidt op i Tatianas hår. "Du må selv bestemme om du vil åbne den nu eller senere. Det er en gave fra både Tatiana og mig. Faktisk var det hende der valgte den," klukkede han og sendte sin datter et skævt smil og et blik med det ene øje.
Matt stod lidt og så på Kristen. Han smilede skævt til hende. Han lænede så kort frem og plantede et lille kys på hendes læber, før han trak sig tilbage med et lille smil. "Øhm.. Skal jeg sætte roserne i vand for dig?" Han spørgsmål kom ud pludseligt og usikkert, som om han havde glemt hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:52 pm

Kristen følte sig en smule overvældet. Hun var ikke sikker på hvorfor hun havde fortjent alt dette, men ikke det stå mindre, så var det lige hende. Hun var glad for at han viste sig fra denne side, hun kunne rigtig godt lide ham sådan her. Han var egentlig ret sød og romantisk når han ville være det, endnu en ting Kristen elskede ved ham.
Hun fulgte nøje med mens han fortalte hvad det var for noget mad han havde lavet til dem. Det lød virkelig lækkert og så også ret godt ud. Kristen vippede sig en smule op på tæerne for at komme til at se ordentligt. Det var vildt sødt af ham, alt for sødt! Havde hun virkelig fortjent det? Efter alt det der var sket mellem dem på det sidste? Det var trods alt hende der havde drukket, været i byen med Cam og Jake og også bare havde overladt Tatiana til Tay, et par gange, når Matt ikke var hjemme.
Kristen tænkte sig lidt om, hvis han troede det var hans skyld, så måtte hun hellere gøre det klart at hun ihvertfald også havde meget af skylden. Men på den anden side, så kunne hun ikke modstå alt dette. Det var ret godt lavet, Kristen forstillede sig at Matt havde stået og hygget sig i køkkent rigtig længe, mens Tatiana løb omkring ham, glad som altid. Det billede ville hun ikke af med, det var alt hun ønskede sig. At være sammen med hendes lille familie.
Kristen så på Matt og bed sig en smule i læben. Det var ikke nok til at skjule det store smil, som stadig voksede på Kristens læber, nej det var tydeligt at hun kunne lide det. "Tak. men, hvorf.." Hun stoppede midt i sin egen sætning og lod blikket glide rundt, som et tegn til at hun talte om alt det han havde stillet op. Kristen stoppede op og blev helt tavs, i det Matt gav hende et lille forsigtigt kys.Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere. Hendes tanker føj rundt, og hun fik et dybt stik af savn. Hun tøvede lidt inden hun lod en hånd fange hans skjorte. På den måde kunne han ikke nå at trække sig helt væk, før hun havde givet ham et stort, men blidt kys. Kristen tog hurtigt chancen og tråtte frem mod ham. Hun lod blidt sine læber presse sig mod hans igen og nød hvert sekund af den tid de nu stod sådan sammen igen. Hun havde virkelig savnet ham!
Derfor var det også rimlig svært for hende at slippe ham igen. Et lille øjeblik efter slap hun langsomt hans skjorte med et lykkeligt og skævt smil. Det var dejligt at være hos ham igen, hos dem begge to. Bare det at være hjemme hos hendes lille familie, det betød meget for hende.
Et lille fnis forlod Kristens læber. "Det må du gerne" svarede hun så med en sød stemme. Hun smilte lidt over ham og rettede opmærksomheden mod Tatiana, i det hendes lille bitte hånd tog fat i hendes. Endnu et smil kom frem og fyldte hele Kristens ansigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:19 pm

Matt kom til at tænke på at det var første gang han havde vist sig fra denne side. I bund og grund anede han ikke at han havde den, men nu kom den frem. Måske var det fordi at det var første gang i hans liv han havde noget, som han vidste han kunne kæmpe for. Han havde ikke haft chancen hos de andre. Faktisk havde han ikke anet uråd før det var forsent, så det var nok derfor han ville gør det bedste han kunne for at redde det her.
Matt smilede lidt til hende. "Hvorfor? Fordi.. Jeg har dummet mig Kris. Da jeg tog væk, fordi jeg skulle møde min ukendte familie, gjorde jeg den fejl at efterlade jer to her hjemme. Efter det gik alting mellem os, selvom jeg ikke ønskede det. Jeg gjorde alt for at undgå at skulle se dig i øjnene, for.. Jeg havde svigtet dig da vi burde holde sammen." Han så stille ned på Tatiana. "Jeg har næsten ikke været der i hele den tid hun har været her. Hun har ikke haft den der faderrolle.. Eller jo, måske lidt fra ham... Taylor." Skuffelsen var til at se i hans øjne, men ikke til at høre i hans stemme. Han vendte atter blikket mod Kristen. "Derfor har jeg fået Zoey til at tage en del af mine mange vagter, eller retter tage mange af hendes vagter tilbage igen. Så nu får jeg mere tid til at være hjemme hos jer." Han sendte hans et kærligt smil.
Det overraskede Matt at hun tog fat i hans skjorte. Han kunne ikke lade vær at smile. Det var længe siden hun havde gjort det. Han mindes hvordan hun før i tiden altid knappede hans skjorte op og tog den. Nogle gange havde hun også åbnet den bare for at mærke hans varme hud. På det tidspunkt havde de været venner, eller i starten af deres forhold. De havde ikke været forlovet eller havde haft Tatiana dengang. Alting var gået så stærkt. Matt blev revet ud af sine tanker, da han mærkede hendes læber mod hans. Hans arme lagde sig instinktivt omkring hende og holde hende indtil sig. Han gengældte blidt hendes kys. Sekunderne der gik var ikke lange nok efter hans mening, men alligevel føltes det som om tiden omkring dem gik i stå. Begæret rasede pludseligt i hans krop, men han måtte huske sig selv på at hans datter var der og kiggede på dem.
Matt trak sig lidt modvilligt tilbage, da Kristen gav slip på hans skjorte. Han sendte hende et kærligt smil og strøg hende blidt over kinden, før han gik hen til vasken. Han fandt en vase i et skab, mens han blev ved med at snakke sig selv ned indvendigt. Han hældte vand i kanden i puttede roserne derned. Han gik derefter hen til spisebordet, men på vej forbi køleskabet tog han salaten med. Han stille det roligt på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:57 pm

Kristen lyttede roligt til Matts ord. Hun forstod godt hvad han mente. Han havde været meget væk, det ville hun ikke lægge skjul på. Men efter han var kommet tilbage, havde Kristen ikke ligefrem selv gjort meget for at forblive tæt på ham. Hun havde set det, som om at han ikke gad hende og Tatiana mere og havde derfor heller ikke meget til overs. Hun forstod først efter hun havde talt med Jake, hvad der virkelig forgik. Men da hun endelig opdagede det, var det allerede ret længe siden de havde været sammen, som en lykkelig familie.
Kristen tøvede lidt og rystede kort med bestemt på hovedet. "Det må du ikke sige.." Hun holdt en lille pause, mens hun lod blikket vile på ham. Det var ikke så meget et lykkeligt blik, men mere et trist blik. "Tay vil aldrig være tæt på hendes far.. Det er dit barn! Hmm.. hun elsker dig." Hun så en smule ned mens hun bed sig en smule i læben. Hun kunne jo godt se hvorfor han sagde det, men hun kunne ikke lide hans ord. Det lød som om han på en eller anden måde forsøgte at sige, at Tay var bedre end ham selv, og det ville Kristen ikke høre. Hun elskede ham rigtig højt og der ville aldrig være andet mellem hende og Tay, end det bånd, som knyttede dem ligesom en familie. Desuden var Tatiana Matts, og Kristen var sikker på at lige meget hvad der var sket indtil videre. Så elskede hun ham lige så højt som Kristen selv gjorde.
Kristen var glad for hans sidste ord. Ikke fordi hun ville have han skulle blive væk fra arbejdet, men fordi det betød at de nu igen kunne hygge sig sammen som de før havde gjort. Og Tatiana ville også få en mere tryg opvækst.
Kristen blev glad for hans reaktion, hun havde regnet med at han bare ville tage imod det ene kys hun gav ham og så fortsætte med det han ellers var i gang med, men det gjorde han ikke. Det gav endnu et stik af smerte i Kristen og hun kunne tydeligt mærke savnet til ham. Hun ville dog ikke gå videre lige nu, hvor Tatiana stod ved siden af dem. Desuden så skulle hun jo give ham en chance for at fortsætte sin dejlige charmerende middag. Hun ville ikke ødelægge noget, men istedet nyde det mens det værede, have en hyggelig aften med familien og så havde hun ham jo helt for sig selv, når Tatiana var lagt i seng.
Kristen betragtede ham blidt med et lille skævt smil, mens han satte blomsterne i vand. Hun stod lidt og kiggede på gaven i hendes hånd, hun var ret nysgerrig. "Sååe.. Må jeg åbne den inden vi spiser?" spurgte hun med et stort smil. Hun kunne ikke lade være, pludselig virkede det hele som om de aldrig havde haft et bumb på vejen. Som om det altid havde været godt, som i dette øjeblik.
Kristen lod blikket vile mod Tatiana iden hun løftede hende op og gav hende endnu et kram.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeOns Nov 14, 2012 11:05 pm

Matt kunne se hun forstod den første del af det han sagde og efter hans mening virkede det også til at hun gav ham ret. Da hun sagde ham i mod undertrykte han et dybt suk. Hans blik søgte mod jorden i et forsøg på ikke at se på hende, så istedet endte det på Tatiana. Han lyttede til det Kristen sagde og tog sig selv i at ville afbryde hende flere gange. Første da hun var færdig tillod han sig at snakke. "Men.." han lagde godt tryk ordet. ".. han tilbringer mere tid med hende end jeg har gjort. Det er det eneste jeg siger. Jeg ved hun elsker mig.. Eller det regner jeg med. Hun havde ikke givet udtryk for at hun ikke ville have noget med mig på noget tidspunkt." Et lille smil fandt hans læber. Han tog sig sammen og løftede blikket. "Jeg elsker hende og jeg elsker dig. Jeg har bare ikke haft mulighed for at give mig selv lov til at vise det." Det sidste kom stille og lidt skamfuldt.
Matts krop skævlede svagt, det var intet man ville ligge mærke til. Det var dog en god skælven, men det overvældende for ham. Han var ikke vantil at være så brændende ivrig efter hende. Det var selvfølgelig noget det var naturligt ulve som ham. Men efter kysset kunne han ikke lade vær med at mene denne aften ville blive perfekt. Hans læber blev trukket tilbage i et bredt smil, da han hørte Kristens spørgsmål. Det havde åbenbart ikke kun være ham der havde følte det sådan. En lille latter gled over hans læber. "Det er din. Du må åbne den når du er parat, smukke." Da han sagde det sidste ord sendte han hende et charmende og skævt smil. Han gik tilbage til køkkenbordet samlede alle tre tallerkener op hvorefter han gik hen til spisebordet. Han satte med ned på bordet, som de nu skulle stå i forhold til stolene. Derefter gik han efter bestikket. Det blive også placeret pænt. Det samme med glasene. Han stillede også en kane vand og en flaske rødvin. Han gik derefter hen til Kristen. Han ville se hendes reaktion på gaven.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 3:59 pm

Kristen kunne ikke lide Matts tankegang. Det hele lød forkert i hendes hoved. Hun kunne ikke holde ud at høre på det, så hun lagde en hånd for hans mund. "Stop.." Et trist blik glad over hendes ansigt, og forvandlede det til noget andet og langt mindre lykkeligt. Kristen kastede et blik mod gulvet, mens hun blinkede en smule forvirret. Hun kørte en hånd gennem håret og bed sig i læben mens hendes bik langsomt vendte tilbage til hans ansigt. Hun stod lidt uden at vide havd hun skulle sige, inden det kom til hende. "Tay er ikke en del af familien.." uden at tænke over hendes ord, fortsatte hun bare i en køre. "Du må ikke samligne dig med ham! Tay er en virkelig sød fyr, men han er slet ikke dig" fortsatte hun. Hun holdte en lille pause mens hun blodt holdt blikket mod hans læber. "Jeg elsker dig.." tilføjede hun så en smule mere stille og langsomt. Hun blinkede kort et par gange og tråtte et skridt tættere på ham. Uden mere tøven lod hun hendes hænder finde hans nakke, hvorefter hun træk ham tæt ind til sig. Hun plantede et blidt kys mod hans læber, med lukkede øjne. Det var dejligt at have ham tæt på igen, faktisk var det bare smerten over den tid de ikke havde været sammen såden, der gjorde ondt. Det poppede op i Kristens tanker hver gang hun nu bar rørte ved ham.
Kristen var nysgerrig som altid. Hun kunne ikke undgå at være det, det var jo ikke ligefrem hver dag hun fik foræret noget som gave. Hun stod lidt og så på Matt med et skævt smil. Hun rystede kort på hovedet af sig selv da hun så hans skæve smil. Det havde altid været en af de ting hun så godt kunne lide ved ham. Det fik hende til at smelte. Selv hvis hun skulle blive sur på ham, kunne smilet forhindre hende i at flippe ud og i stedet for hende til at glemme hvorfor hun var sur på ham. Kristen så nysgerrigt fra hendes lille datter, som smilte til hende, og til Matt. Hun gav sig til at ryste gaven meget forsigtigt i hendes hænder, for at se om det kunne give nogle spor af hvad det nu var. Hun lod et lille sødt grin forlade hendes læber, mens hun smilte til Matt, som ikke så ud til at afsløre noget. "Hmm.. Kay." sagde hun roligt og begyndte at åbne gaven fra Matt og Tatiana. Hun havde ingen anelse om hvad det var, og blev derfor mere og mere nysgerrig mens hun stille åbnede gaven.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





I'm so sorry my love. - Kristen ♥ Empty
IndlægEmne: Sv: I'm so sorry my love. - Kristen ♥   I'm so sorry my love. - Kristen ♥ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I'm so sorry my love. - Kristen ♥
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» i just love the water..but i would love to know who you are //Desmadonna//
» Hård dag! ~ Kristen
» Et smut på bar ~ Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Matt og kristens hus ^.--
Gå til: